• 16.037 nieuwsartikelen
  • 179.142 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.607 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.974 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgende week weten we meer, ervan uitgaande dat Ajax en PSV dit weekend wel winnen. Als Ajax volgende week niet verliest, dan gaat het denk ik voor ons niet meer fout. PSV moet een week erop nog naar AZ en de week daarop is geloof ik Feyenoord-Vitesse. Ik denk trouwens dat FC Bony van FC Pelle gaat winnen, al heb ik liever een gelijkspelletje daar.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

FC Pelle gaat winnen.

FC Pellè is nogal misplaatst over een team waarin 7 Internationals in de basis staan, waar Pellè niet eens bij hoort.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

AZ - PSV en Feyenoord - Vitesse zijn in dezelfde speelronde!

Ajax speelt dan al op vrijdag tegen Heerenveen.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Dat is wel lekker als je dan koploper bent voordat Heerenveen op bezoek komt. Winnen en het weekend rustig afwachten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

FC Pellè is nogal misplaatst over een team waarin 7 Internationals in de basis staan, waar Pellè niet eens bij hoort.

Alleen scoren die 7 spelers nooit en Pelle wel. Zonder zijn vorm stond je 8ste ofzo.

j0enne schreef:

AZ - PSV en Feyenoord - Vitesse zijn in dezelfde speelronde!

Ajax speelt dan al op vrijdag tegen Heerenveen.

Ow, dat wist ik niet. Dat is dan wel een lekker weekend zeg, mits Ajax wel vrijdags dan wint. Mooie potjes bij de concurrentie.

mjk87 schreef:

Dat is wel lekker als je dan koploper bent voordat Heerenveen op bezoek komt. Winnen en het weekend rustig afwachten.

Ja, inderdaad. Dan zou je de druk wel bij de rest neer leggen. Al vind ik vrijdagavond als speelavond niks voor Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Alleen scoren die 7 spelers nooit en Pelle wel. Zonder zijn vorm stond je 8ste ofzo.

Zonder De Vrij ook. Verder vrij logisch dat de spits degene is die scoort......

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Zonder De Vrij ook. Verder vrij logisch dat de spits degene is die scoort......

Maar zo extreem afhankelijk van 1 spits zijn alleen Feyenoord, Vitesse en Heerenveen.

Ajax is de laatste 2 jaar (en nu eventueel nog een keer) kampioen geworden met een selectie vol spelers waar niet 1 speler de 15 goals haalde. Uiteindelijk vind ik een team belangrijker. Je ziet, als Pelle een keer afwezig is, dan ben je nergens.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Valt wel mee. Eerste 4 wedstrijden van het seizoen gingen ook goed zonder hem. Tegen Heerenveen was iedereen kut en met hem was het gister ook niks. Goal was meer verdienste van Mathijssen dan van Pelle. En een spits hoort er gewoon 20+ in te schieten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

We kunnen er lang over lullen, maar Pelle bepaalt elke uitslag voor Feyenoord.

Met je laatste regel ben ik het overigens wel eens hoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe, de zoon van Marcel Brands valt in tegen PSV. Wat zou het geniaal zijn als hij de winnende zou scoren tegen PSV

Nou tuchtcommissie, ga Willems maar schorsen. Wat een aanslag zeg. Donkerrood.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Daar was donkergeel op z'n plek geweest, al dan niet meer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bommeltje heeft het niet zo erg op Matavz, haha. Hij irriteert zich kapot aan dit PSV geloof ik. Ze spelen ook weer vrij matig, al geven ze weinig tot niks nog weg.

Edit: Bedankt he, keepertje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Volgens mij was hij wel loepzuiver. Hopen op een stuntje of een kaart voor Strootman of Lens.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Nijhuis laat veel toe, een kaart voor Strootman of Lens lijkt me er niet in te zitten.

Hoop ook dat ze slim zijn en geen domme dingen doen.

Verder is 't werkelijk om te janken, zit godverdomme hier met een enorme spanning aangezien dit een alles of niets wedstrijd is. Laten we punten liggen dan is 't definitief gedaan.

Gelukkig peert van Bommel die bal net voor rust binnen, nu na rust eens een keer direct op zoek naar die marge van 2 zodat ik hier rustig kan zitten.

Positief punt, nog niks weggegeven. Maar dat mag ook wel tegen de nummer laatst.

Oh, en hoe in vredesnaam kan Nijhuis hier met zo'n shirt fluiten? Echt belachelijk, dat paars en blauw lijkt veel te veel op elkaar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Ah. Nijhuis gaat eindelijk een ander shirt aantrekken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Anderlecht lijkt op dit moment ook alles te verspelen door die vage play-offs...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Hangen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik ben een aanvoerder!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Willems slapjanus. Twee keer in 1 minuut dezelfde laksheid bij die ingooien.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou tuchtcommissie, ga Willems maar schorsen. Wat een aanslag zeg. Donkerrood.

Scheids heeft de actie toch waargenomen? Dan is een onderzoek uitgesloten.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

We zingen hoempahoemapahoema PSV!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Strootman mikte op veld zeven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Scheids heeft de actie toch waargenomen? Dan is een onderzoek uitgesloten.

Ik ken de regels dan niet helemaal. Ik dacht dat ze een onderzoek in kunnen stellen als er geen kaart voor is gegeven. Heeft de scheids het volledig goed gezien dan? Het zal dan toch eraan liggen welke omschrijving in zijn boekje staat?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik ken de regels dan niet helemaal. Ik dacht dat ze een onderzoek in kunnen stellen als er geen kaart voor is gegeven. Heeft de scheids het volledig goed gezien dan? Het zal dan toch eraan liggen welke omschrijving in zijn boekje staat?

Er kan alleen een onderzoek in worden gesteld wanneer de scheidsrechter de actie niet heeft waargenomen, zoals laatst met Mertens. De Telegraaf schreeuwde na Feyenoord-PSV en de vermeende elleboog van Mathijsen ook om een onderzoek, maar Kuipers deed dat voorval terecht af als een duel. Nijhuis heeft de actie van Willems ook gezien, dus kan er niets meer gebeuren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ah, nou dan komt Willems denk ik goed weg, want de scheids zal het dan wel gezien hebben.

Willems bakt er toch weinig van, dus mag volgende week wel spelen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Willems kun je er beter bij hebben ja. Wat een non-voetballer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Willem2 gaat nog wel breken denk ik. Maar complimenten voor ze, en dat met 10 (!) geblesseerde op de tribunes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hutchinson, Marcelo, Derijck en Willems mag absoluut vanavond niks gebeuren. Die heeft Ajax volgende week hard nodig

Hopelijk kijkt Ajax vanavond mee. Zelfs al wint PSV, die lui zijn rijp voor de sloop. Wat een tempo en niveau zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.