• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach, nog even wat weekjes volhouden en is JP er weer joh .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Al vond jij de komst van Singh te gek.

Ja, al komt dat er bij hem echt nog wel uit verwacht ik. Heeft de potentie om een sterkhouder te worden, geloof er ook nog steeds in. Verwacht dat zijn optie gelicht wordt.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Ik heb het even voor je nagezocht. Welgeteld twee Spanjaarden in de Eredivisie. De éne heet Bojan en speelt bij Ajax, de ander heet Spanjaard en speelt bij de Eagles. Dus wat wordt je club dit seizoen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ik heb het even voor je nagezocht. Welgeteld twee Spanjaarden in de Eredivisie. De éne heet Bojan en speelt bij Ajax, de ander heet Spanjaard en speelt bij de Eagles. Dus wat wordt je club dit seizoen?

Ik ben geen huurling . Al heeft Go Ahead mijn voorkeur van de twee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vitesse die eindelijk gaat praten met Chelsea wat betreft Piázon. Grote eer voor de eredivisie. Bakkali, Bojan, Piazon. Lekker hoor.

Wie is in godsnaam Piazon?

Denk wel dat Bojan de bekendste naam in de Eredivisie nu is. Wie weet volgen de Spanjolen nu ook iets meer ons voetbal.

Wel grappig, in de nieuwe VI heb je die rubriek weer, pezen in de provincie. Kwamen ze oa Machlas (eigenaar Grieks team) en ook Roberto Carlos (trainer Turks team) tegen. Die eerste volgt Ajax en Vitesse nog op de voet, was die middag oprecht bedroefd omdat Leverkusen met 4-0 van Vitesse won. En Roberto Carlos liet weten de Eredivisie veel te volgen (dat zeggen ze allemaal, dus dat zegt niks), maar tevens dat hij er ook vaak naar kijkt via internationale zenders, omdat hij graag ons aanvallende voetbal ziet en geniet van de talenten in ons land. Dat is wel weer leuk om te horen van zo'n grootheid. Zulke dingen zeg je weer niet uit beleefdheid, want dat gaat weer een stap verder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wie is in godsnaam Piazon?

Eén van de grootste Braziliaanse talenten. Wordt vaak toch in één adem genoemd met Neymar, Ganso, Lucas, Oscar etc. En terecht imho.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nooit van gehoord. Gezien zijn statts overigens niet heel vreemd.

Lucas Piazón - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Moet het nog waar maken, meer dan buzz is het vooralsnog nog niet.. Viel me ook tegen dat ie vorig jaar bij Malaga zo weinig speelde. Eredivisie lijkt me een prima springplank voor 'm.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hij is absoluut welkom!

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Daar zijn we dan toch nog met de UEFA-ranking! Na een reeks van 3 ongeslagen wedstrijden tegen respectievelijk Differdange (3-3), Zulte Waregem (2-0) en Petrolul Ploiesti (1-1) is Nederland opgeklommen naar een gedeeld 36e plek, samen met Slovenië, Estland en Liechtenstein. Koploper blijft voorlopig Roemenië. Volgende week gaat het circus verder!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Puik resultaat van een Nederlandse ploeg tegen de Roemenen, de onbetwiste nummer één (!) van de UEFA-ranking lijst. Zo zie je maar hoe dicht we eigenlijk tegen de top aan zitten, zelfs met een gehavend Vitesse. MML my ass!

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Kritiek op 'de Onaantastbare', wordt dat wel geduld hier?!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ach, nog even wat weekjes volhouden en is JP er weer joh .

Klopt. Erg groot talent. Die hebben we hard nodig. Maar wat voorhoedespelers erbij voor de breedte is toch wel een must om echt titelkandidaat te zijn.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

?Geïrriteerde Bale weigert in actie te komen voor Tottenham in oefenduel? - voetbalzone.nl

106 miljoen euro, zelfs de begroting van Ajax komt ongeveer net boven de helft en nog steeds doen mensen moeilijk. Dit kon je al van een kilometer afstand aan zien komen. Ik zou het trouwens geweldig vinden als Bale niet wordt verkocht en we weer een heerlijk soap er bij hebben

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

Puik resultaat van een Nederlandse ploeg tegen de Roemenen, de onbetwiste nummer één (!) van de UEFA-ranking lijst. Zo zie je maar hoe dicht we eigenlijk tegen de top aan zitten, zelfs met een gehavend Vitesse. MML my ass!

Zeker een goed resultaat, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer! Goed nieuws voor Nederland is wel dat Cyprus, vorig jaar de voornaamste concurrent voor de 20e plek, dit seizoen voorlopig erg slecht presteert: daar heeft de MML alvast geen last meer van.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Kritiek op 'de Onaantastbare', wordt dat wel geduld hier?!

Als het terecht is wel. Maar Boerrigter is me wel een gruwelijke jankbal zeg. Zo'n beetje de speler met de minste zelfkritiek. Jammer dat Frank zo fatsoenlijk is, die kan denk ik zo een boekje open doen over Boerrigter. Als speler had Boerrigter nog wel enige meerwaarde, als mens is het goed dat hij weg is. Met zijn eeuwige chagrijnige kop. Potentiële rotte appel voor in de groep, dus goed dat hij weg is. Alleen missen we nu wel een redelijke linksback.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

nclo schreef:

?Geïrriteerde Bale weigert in actie te komen voor Tottenham in oefenduel? - voetbalzone.nl

106 miljoen euro, zelfs de begroting van Ajax komt ongeveer net boven de helft en nog steeds doen mensen moeilijk. Dit kon je al van een kilometer afstand aan zien komen. Ik zou het trouwens geweldig vinden als Bale niet wordt verkocht en we weer een heerlijk soap er bij hebben

De omzet van Ajax was enkele maanden terug net boven de 100 miljoen. Da's wel niet je standaard begroting, maar toch.

Krankzinnig bedrag voor Bale. Krankzinnig bedrag voor welke speler ook. De voetballerij snapt geloof ik echt niet in welke tijd we leven.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als het terecht is wel. Maar Boerrigter is me wel een gruwelijke jankbal zeg. Zo'n beetje de speler met de minste zelfkritiek. Jammer dat Frank zo fatsoenlijk is, die kan denk ik zo een boekje open doen over Boerrigter. Als speler had Boerrigter nog wel enige meerwaarde, als mens is het goed dat hij weg is. Met zijn eeuwige chagrijnige kop. Potentiële rotte appel voor in de groep, dus goed dat hij weg is. Alleen missen we nu wel een redelijke linksback.

En hier is het antwoord..

Toch wel vreemd dat De Boer verder geen contact meer heeft gezocht, of niet?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

En hier is het antwoord..

Toch wel vreemd dat De Boer verder geen contact meer heeft gezocht, of niet?

Doe niet zo sneu man.

Als de Boer er naast zit, melden we het ook zoals met Janssen als controleur opstellen en Anita niet. Maar wat moet je Frank kwalijk nemen rondom Boerrigter? Je merkt al maanden dat hij klaar met Boerrigter was. Die jongen heeft een vervelende instelling en mentaliteit. Niet hard werken en weer proberen je in de basis te spelen, maar constant in de media klagen en zelfs nieuwe aankopen (Bojan) afvallen. Boerrigter gaf ook al aan dat hij al een tijdje vond dat hij perse moest vertrekken. Nou, iedereen blij. En Frank had hem best succes mogen wensen, maar ik slaap er niet minder om dat hij dat niet deed. Je weet ook niet hoe het gelopen is de laatste dagen. Genoeg spelers die achteraf nog steeds lovend over de Boer spreken. Ik hecht meer waarde aan een mening van Vertonghen, vd Wiel of Anita dan aan Boerrigter met zijn boze hoofd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wel apart dat De Boer in de media het jammer noemde dat ie vertrok en hem succes wenste. Dat zou ie dan niet persoonlijk hebben gedaan?

Verder is Boerrigter wel echt iemand zonder zelfreflectie. Dat bleek al vaker uit interviews, en wordt ook door vorige werkgevers aangehaald.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Je bevestigt alleen maar wat ik zeg eigenlijk door meteen weer gepikeerd te reageren, maar vooruit... Je hoeft mij niet te bewijzen waarom je niet rouwig hoeft te zijn waarom Boerrigter weg is. Buiten wat je noemt kan hij bovenal niet voetballen, maar dat lijkt wel de minste zorg te zijn geweest als ik jouw verhaal zo lees. Gaat er uiteindelijk vooral om dat ie blijkbaar via de achterdeur weg is gebonjourd als je op zijn verhaal af gaat, wat niet zo netjes is. Zo zie je maar dat De Boer ook wel eens mindere trekjes heeft.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Achteraf heeft Jan Everse wel volledig gelijk gekregen over Boerrigter ja.

"Boerrigter was ontzettend gevoelig voor kritiek" - FCUpdate

Everse: 'Boerrigter beperkt' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Verder was het verhaal van de Boer over Derk natuurlijk een PR praatje. Dat merkte je toch als je het las. Iets te politiek correct, terwijl iedereen weet dat Frank Derk het liefst een schop onder zijn reet zou willen geven. Maar Frank is een gentleman, zal niemand zomaar afvallen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Die assist

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Je bevestigt alleen maar wat ik zeg eigenlijk door meteen weer gepikeerd te reageren, maar vooruit... Je hoeft mij niet te bewijzen waarom je niet rouwig hoeft te zijn waarom Boerrigter weg is. Buiten wat je noemt kan hij bovenal niet voetballen, maar dat lijkt wel de minste zorg te zijn geweest als ik jouw verhaal zo lees. Gaat er uiteindelijk vooral om dat ie blijkbaar via de achterdeur weg is gebonjourd, wat niet zo netjes is. Zo zie je maar dat De Boer ook wel eens mindere trekjes heeft.

Nee, ik reageer gepikeerd omdat je weer eens heel eenzijdig je kritiek brengt.

De Boer is niet perfect, maar dat is ook nooit gezegd. Iedereen weet dat Spijkerman de betere communicator van de technische staf is en dat de Boer op dat vlak misschien nog stappen kan maken. Neemt niet weg dat de Boer gewoon niet zo raar heeft gehandeld rondom dit. Verder valt het niet te zien wie er nou gelijk heeft. Misschien hebben ze elkaar die laatste dagen gewoon nauwelijks meer gezien. De Boer aan het trainen, Boerrigter op weg naar Schotland, geen idee. Ze hadden een slechte relatie met elkaar op het einde, dus je weet het niet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als speler had Boerrigter nog wel enige meerwaarde, als mens is het goed dat hij weg is.

Enige meerwaarde.

Vorig jaar MOEST hij nog in Oranje, haha.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar Frank is een gentleman, zal niemand zomaar afvallen.

Een self-fulfilling prophecy noemen ze dat. Als we dat nu met z'n allen afspreken heel vaak te gaan zeggen...

Zelfs als er best wat aan te merken valt is er nog iets positiefs uit te draaien.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, ik reageer gepikeerd omdat je weer eens heel eenzijdig je kritiek brengt.

De Boer is niet perfect, maar dat is ook nooit gezegd. Iedereen weet dat Spijkerman de betere communicator van de technische staf is en dat de Boer op dat vlak misschien nog stappen kan maken. Neemt niet weg dat de Boer gewoon niet zo raar heeft gehandeld rondom dit. Verder valt het niet te zien wie er nou gelijk heeft. Misschien hebben ze elkaar die laatste dagen gewoon nauwelijks meer gezien. De Boer aan het trainen, Boerrigter op weg naar Schotland, geen idee. Ze hadden een slechte relatie met elkaar op het einde, dus je weet het niet.

'Weer eens' zelfs..

Ik was hier al bang voor eerlijk gezegd. Kritieken op PSV, Feyenoord, Koeman, Strootman, Real Madrid en Manchester City kunnen niet eenzijdig genoeg zijn, maar komen we aan Frank de Boer dan ligt het allemaal veel genuanceerder. Ook niet voor het eerst dat je gelijk zo van leer trekt als iemand wat over De Boer zegt kan ik me herinneren.

De Boer zal niet perfect zijn, maar de zinslede: '...dat zou Frank nooit doen/gedaan hebben' hebben we hier wel een paar keer gelezen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Enige meerwaarde.

Vorig jaar MOEST hij nog in Oranje, haha.

Er is dan ook veel veranderd. Hij is uit de basis gespeeld door een veel betere speler en hij raakte langdurig geblesseerd, waarna hij nooit meer zijn topniveau bereikte. Destijds (dat was alweer 1,5 jaar terug) was hij inderdaad erg goed. Maar vorig jaar na de winter en dit seizoen was het niks.

Wat ik wel lastig nu vind is dat er geen echt alternatief meer voor Fischer is. Die jongen heeft ook concurrentie nodig. Benieuwd wat Sana en Andersen kunnen. Sana speelt een goede voorbereiding, misschien is hij toch niet hopeloos.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.