• 15.961 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.536 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

..of pak er nog wat beelden van Boerrigter bij voor wat comic relief: Hiero.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Er is dan ook veel veranderd. Hij is uit de basis gespeeld door een veel betere speler en hij raakte langdurig geblesseerd, waarna hij nooit meer zijn topniveau bereikte. Destijds (dat was alweer 1,5 jaar terug) was hij inderdaad erg goed. Maar vorig jaar na de winter en dit seizoen was het niks.

Wat ik wel lastig nu vind is dat er geen echt alternatief meer voor Fischer is. Die jongen heeft ook concurrentie nodig. Benieuwd wat Sana en Andersen kunnen. Sana speelt een goede voorbereiding, misschien is hij toch niet hopeloos.

Die Andersen kan wel flink aan de deur gaan kloppen, die zou ik er 10x liever 'achter' hebben dan Boerrigter. Dat was ook nooit een serieuze concurrent voor Fischer.

Oh en 1,5 jaar terug was hij ook niet 'erg goed'. Toen had ie de vorm van zijn leven en vloog elke bal die van z'n voet schoot voorbij de verdediger, in plaats van over de zijlijn. Ook toen al kwam hij alleen z'n man voorbij puur op opportunisme.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ajax gaat Banketbakker Derk node missen, zo blijkt:

Boerrigter heeft snelheid, een actie, rendement en enorm veel dreiging (...) een klassieke buitenspeler met snelheid, een passeeractie, een voorzet en een hard schot. (...) Zo'n speler is echt zeldzaam. (...) Geef hem nog wel goede kans zelfs het EK te halen (...) jongens als Elia en Boerrigter zijn er ook nog. Daarmee maak je het vele toplanden erg moeilijk (...) Doe mij maar Boerrigter. Gewoon op snelheid en met een actie iemand voorbij en dan een voorzet geven (...) Hij laat het ook in de grote wedstrijden wel zien (...) Buiten zijn cijfers is hij gewoon enorm dreigend en kent hij ook geen angst (...) Derk, Derk, Derk Boerrigter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Je levert met Boerrigter wel iemand in met veel snelheid en een hard schot. Zo'n speler hebben we nu niet meer. Als hij wat socialer in de groep was, had ik hem graag nog dit seizoen erbij gehouden. Nu moet de rest het maar doen dan.

Fischer

Andersen

Sana

Bojan

Bojan

Schone

Sana

Meleg

Dit zijn een beetje de opties nu op de flanken denk ik. Is toch wat beperkt en onervaren..

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wie denkt die kleuter eigenlijk dat hij is? Hij heeft een contract getekend met zijn volle verstand en daar heeft hij zich maar aan te houden als de club hem niet kwijt wil.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

4 spelers voor twee plekken is toch niet zo verkeerd? En dan heb je die De Sa (geen idee hoe goed of slecht die is) nog lopen, en heeft Schone vorig jaar ook nog een paar keer hangen op rechts gespeeld. Lijkt me niet zo'n probleem dat Boerrigter (en Lukoki) vertrekt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik verwachtte deze post al.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wie denkt die kleuter eigenlijk dat hij is? Hij heeft een contract getekend met zijn volle verstand en daar heeft hij zich maar aan te houden als de club hem niet kwijt wil.

Dat is nou net zijn probleem. Of je zegt dat ik niet te koop ben of je laat me gewoon gaan. Bespottelijk dat je wel gewoon onderhandeld en niet akkoord gaat met een bedrag rond de 95 miljoen. Zal dat als speler zijnde ook onredelijk vinden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dus Derk is niet de nieuwe Neymar? .

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Blij dat ie weg is. Na het artikel in het AD trek ik dezelfde conclusie als onderstaande.

Prognose voor vanavond: 3-0.

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat is nou net zijn probleem. Of je zegt dat ik niet te koop ben of je laat me gewoon gaan. Bespottelijk dat je wel gewoon onderhandeld en niet akkoord gaat met een bedrag rond de 95 miljoen. Zal dat als speler zijnde ook onredelijk vinden.

Dat is niet aan Bale om zich daar druk om te maken. Die moet gewoon zorgen dat hij op het veld staat als zijn betalende werkgever dat wil.

Op dat belachelijke gezeik van die stomme ajacied hier ga ik niet meer in, ook geen idee wat daar grappig aan zou moeten zijn.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dat is niet aan Bale om zich daar druk om te maken. Die moet gewoon zorgen dat hij op het veld staat als zijn betalende werkgever dat wil.

Op dat belachelijke gezeik van die stomme ajacied hier ga ik niet meer in, ook geen idee wat daar grappig aan zou moeten zijn.

Beetje flauw om Boerrigter stom te noemen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Is ook zo natuurlijk, had ie ook maar een transfersom clausule in zijn contract moeten zetten. Hij moet idd gewoon gaan ballen, ook al is het een oefenpartijtje. Dat gedrag siert 'm niet, al zou ik irritatie nog wel kunnen begrijpen overigens. Al moet ie inderdaad niet zo zeuren.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Fischer

Andersen

Sana

Bojan

Bojan

Schone

Sana

Meleg

Ik zie dat de eigen Amsterdamse jeugd weer volop kansen krijgt dit seizoen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goh, wat is het warm. Zon schijnt hier niet eens . Blij dat ik over twee dagen weg ben uit dit land. Manmanman.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zeeland, bedoel je?

Als je hier 1 seconde je vinger uit het raam steekt, begint-ie te zweten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n voordeel is hier in Zeeland wonen dus niet .

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wees blij dat de zee nog goed is gestemd met jullie. Als ik een uurtje in mijn kamer zit heb ik driemaal de Mississippi gezweet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zweet zodra ik mijn kop naast de ventilator steek.

Arme spelers vanavond in Amsterdam, die krijgen het zwaar.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Arme spelers vanavond in Amsterdam, die krijgen het zwaar.

Laten we het hopen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ik voel de eerste smoes opkomen.

Al wordt het natuurlijk 4-1 of 5-1.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Demouge gaat 't vanavond doen!

Edit:

Frank Demouge, Guy Ramos, Davy de Beule en Martijn Monteyne missen ze. Mark-Jan Fledderus is geschorst...

Dat gaat dus 5-0 worden.

Of Hupperts komt met een aantal bevliegingen!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, Roda mist er ook nog een stel. Maar Ajax moet altijd van Roda winnen. Vorig seizoen ging dat stroef. 1-2 uit, nadat het na 80 minuten nog 1-0 stond en een lelijke 1-1 in de ArenA. Ajax is dus gewaarschuwd, want Roda is er zeker sterker op geworden. Nu nog een normale coach, die Brood vind ik echt zo'n rare kerel. Ik vond die Belg wel geinig, van Veldhoven. Sympathieke man, al had hij het eerst een vol seizoen over complottheorien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax is dus gewaarschuwd, want Roda is er zeker sterker op geworden

Kom kom, de halve basis is er vanavond niet bij en het geschut van Syrië is vertrokken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

die Brood vind ik echt zo'n rare kerel. Ik vond die Belg wel geinig, van Veldhoven.

Haha, en van Veldhoven geen rare kerel vinden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Mark-Jan Fledderus is geschorst...

!

Die moet vanavond natuurlijk de make-up en zijn haar doen voor de boottocht van morgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het indekken is alweer begonnen Roda JC B altijd lastig.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

Maar ik wil Peter Bosz wel even tippen als kanshebber. Sowieso een zeikerd eerste klas, maar nu bij Vitesse, met die druk om te presteren. Let maar op, dat wordt een top 3-notering in je lijstje.

Alweer een voorteken voor die tip bij de seizoensvoorspellingen waar volgens vi.nl 3 coaches niet aan mee wilden doen. Zeur-Jan uiteraard ('sodemieter toch op met je kutpoll', schat ik zo), Maffe Marco (van wie ik vermoed dat hij Anderlecht of Werder Bremen ofzo had ingevuld als kampioen van de MML) en het betweterige lulletje rozenwater Petertje 'de Bril' Bosz himself.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

otherfool schreef:

Zeur-Jan uiteraard ('sodemieter toch op met je kutpoll', schat ik zo),

haha mooi toch.

Hij zal het ook wel te druk hebben met eigenhandig een snelweg om te leggen of z'n dakgoten te teren bij 33 graden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.