- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Alweer een voorteken voor die tip bij de seizoensvoorspellingen waar volgens vi.nl 3 coaches niet aan mee wilden doen. Zeur-Jan uiteraard ('sodemieter toch op met je kutpoll', schat ik zo), Maffe Marco (van wie ik vermoed dat hij Anderlecht of Werder Bremen ofzo had ingevuld als kampioen van de MML) en het betweterige lulletje rozenwater Petertje 'de Bril' Bosz himself.
Toch zeurt Bosz zelden. Steekt zowat ieder interview - wel wat geforceerd natuurlijk - de hand in eigen boezem.
Wel een lulletje rozenwater verder, inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het indekken is alweer begonnen
Roda JC B altijd lastig.
Dan las je net niet goed.
@ NR, oke die Belg was wel apart, maar hij had wel iets sympathieks. Die Brood lijkt me gewoon een saaie, oninteressante en vaak wat irritante kerel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
EL maar weer activeren, deze 6-0 wil ik niet missen natuurlijk 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zo meteen richting Woudenstein.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Met Poulsen, zonder Schöne. Lijkt me wijs na die enorm slappe wedstrijd tegen AZ, eens kijken hoe dit gaat.. 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Het zal Siem weer niet zijn, die jongen is gewoon te goed voor de Eredivisie. De schaal wordt na de wedstrijd al overhandigd zeker? Hebben we dat ook weer gehad. Zucht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Fischer heeft een gruwelijke off-day. Slechtste man van het veld, met Blind als goede tweede daar waar hij een serieus gebrek aan lef heeft. Hij ziet de ruimte in aanvallend opzicht maar doet er niets mee; zeer slapjes.
Eriksen en Siem weer heerlijk aan het ballen zeg, domineren het middenveld. Poulsen ook ontzettend nuttig en sterk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eriksen by far de beste man op het veld. Zijn overzicht en spelintelligentie steken er ver boven uit (samen met Bojan, maar die is minder aanwezig). Fischer en Sightorsson erg zwak. Prima tussenstand, al is het allemaal weinig verheffend (verdedigend zelfs weer matig, Roda krijgt veel te veel ruimte en is er alweer een keer of drie te gevaarlijk uitgekomen. Gelukkig doet een ploeg als Roda daar niks mee).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Valt wel op dat Bojan blijkbaar mag zwerven van de Boer. Rechtsbuiten, linksbuiten, spits; heb hem zelfs de bal zien ophalen bij het centrale duo een keer. Nu is positiewisselingen niks nieuws onder de Boer, maar toch.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Eriksen by far de beste man op het veld. Zijn overzicht en spelintelligentie steken er ver boven uit (samen met Bojan, maar die is minder aanwezig). Fischer en Sightorsson erg zwak.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda is gewoon beter de tweede helft. Tegen een Nederlandse subtopper was je met deze vertoning gegarandeerd de boot in gegaan. Slecht, slecht, slecht!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb niks gezegd. Heerlijk dit!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe vaak zijn we nu al door het oog van de naald gekropen in deze wedstrijd? En dat is elke wedstrijd zo.
Overigens gaan we dit seizoen wel erg veel penalties zien op deze manier. Benieuwd of ze daar consequent in gaan zijn (buiten de Kuip
).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerste helft was prima, de tweede een collectieve wan-vertoning. Ik noem het zelfs Ajax onwaardig wat we voorgeschoteld kregen; verschrikkelijk. Tegen een AZ met dit veldspel was je er keihard vanaf gegaan. Blind en Fischer speelden een draak van een wedstrijd, je zag bij Hupperts ook meteen dat hij niet meer 1 op 1 zijn actie durfde te maken toen hij Boilesen voor zich had in plaats van Blind. Eriksen en Siem de enige die een dikke voldoende scoren.
Eerste helft: 7
Tweede helft:4
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Hoe vaak zijn we nu al door het oog van de naald gekropen in deze wedstrijd? En dat is elke wedstrijd zo.
Overigens gaan we dit seizoen wel erg veel penalties zien op deze manier. Benieuwd of ze daar consequent in gaan zijn (buiten de Kuip
).
Morgen alleen al een stuk of vier keer shritje trekken zonder pingel als consequentie. Let maar op.
En zo, Eriksen is een stuk gespierder trouwens en heeft - zo lijkt het- eindelijk een fatsoenlijke trap (al wisten we dat al na Dresden).
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Net als vorige week tegen AZ het verschil tussen de eerste en tweede helft veel te groot.
Eriksen duidelijk de beste. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het verkeerd het gezien de afgelopen twee jaren. Hij is dé man bij Ajax.
Het enige wat telt na zo'n belabberde tweede helft is het resultaat. 3-0 is dan prima!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mark my words; als Eriksen vertrekt nemen de titelkansen voor Ajax met 25% af. Hij is het epicentrum van dit Ajax en is betrokken bij iedere aanvallende impuls. Zet daar een Serero of Schone neer (wat de Boer wil) en je bent ontiegelijk verzwakt. Eigenlijk is hij de Eredivisie allang voorbij, en indien hij komend seizoen constant weet te presteren (wat vorig seizoen nog niet lukte) is ook Ajax een gepasseerd niveau.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Excelsior
Het eerste punt is binnen. Maar wat een dramatisch slechte keeper..... (Niet dat de rest nu zo goed was). Jammer want ze hadden het makkelijk kunnen winnen.
Verder best gezellig op Woudenstein, waar de 30 man op de Van Persie tribune toch de gehele wedstrijd herrie maken. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En oow ja; Alderweireld man of the match? Really?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar wat een dramatisch slechte keeper.....
Niet onze Boy de Jong waar je het over hebt neem ik aan? Over Machini of Deckers heb je het mag ik hopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nummer 25, dus het zal de 2e keus zijn geweest. De 1-1 viel direct na de 1-0 (stond iedereen nog te slapen) en de 1-2 was een mislukte voorzet die hij zijn goal ik keek.
Zou eigenlijk otherfool eens mee moeten nemen. Krijgt hij vast meer respect voor de mm league. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Deckers. Gelukkig
. Schrok me rot, zie De Jong als ideale opvolger van Mulder. Liever vandaag dan morgen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zou eigenlijk otherfool eens mee moeten nemen. Krijgt hij vast meer respect voor de mm league.
Zo veel slechter kan het niet zijn, dat maak je mij niet wijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Santos zou nog eens een keer hun sterspeler verkopen aan Barca
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.