• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.049 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.406 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En dat is nummertje 8.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuk spelertje die Dongou van Barca trouwens . Klaar en 8-0, en dan moeten ze ook nog naar Brazilië. Gezellig hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zo veel slechter kan het niet zijn, dat maak je mij niet wijs.

Het zal je verbazen. Laat maar weten als je ooit in de buurt bent....

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wat een debiel.

Van GInkel staat daar trouwens wel even tussen alle basisspelers te ballen.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Reinbo schreef:

Excelsior Het eerste punt is binnen. Maar wat een dramatisch slechte keeper..... (Niet dat de rest nu zo goed was). Jammer want ze hadden het makkelijk kunnen winnen.

Verder best gezellig op Woudenstein, waar de 30 man op de Van Persie tribune toch de gehele wedstrijd herrie maken.

Bevalt je skybox daar?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nergens zit je dichter op het veld.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Clint Dempsey to join Seattle Sounders from Tottenham, sources say - ESPN FC - espnfc.com

Na de klapper met Obafemi Martins een half jaar geleden staat Seattle Sounders dus nu op het punt Clint Dempsey over te nemen. Toch wel behoorlijk knap wat ze bij die club aan het doen zijn. Zeker met Dempsey erbij is het op papier absoluut het beste elftal. Jammer dat ze nog niet echt een team zijn.

Een voorhoede met Eddie Johnson, Obafemi Martins en Clint Dempsey is op MLS niveau natuurlijk dodelijk maar zelfs op Europees niveau meer dan prima.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Reinbo schreef:

Nergens zit je dichter op het veld.

Ik heb een seizoenkaart in de dug out.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jordandejong schreef:

Een voorhoede met Eddie Johnson, Obafemi Martins en Clint Dempsey is op MLS niveau natuurlijk dodelijk maar zelfs op Europees niveau meer dan prima.

Eddie Johnson. Wat een beest in Football Manager was dat .

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Wie gaat Kos vanavond een beetje troosten?

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

Je kunt beter mijn troosten , Ajax was zeer slecht alleen de backs al speelde meer dan 80% alle ballen terug en dan ook nog vaak op eigen helft alleen het resultaat was ok en wanneer ziet nu iemand eens dat die dikke IIjslander de miskoop van de laatste jaren is.

stinissen (crew films & series)

• 23488 berichten
  • 77002 stemmen

En ja de Eriksen haalde een voldoende maar de slechtste man op het veld was wel die egotripper Fisher.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Je kunt beter mijn troosten , Ajax was zeer slecht alleen de backs al speelde meer dan 80% alle ballen terug en dan ook nog vaak op eigen helft alleen het resultaat was ok en wanneer ziet nu iemand eens dat die dikke IIjslander de miskoop van de laatste jaren is.

Ajax is net drie keer op rij kampioen geworden, zijn ook dit jaar weer favoriet voor de titel en hebben met 3-0 gewonnen. Toch moet er weer een getroost worden..... Rare jongens die Ajacieten. Misschien dat ze je ergens op zo'n boot wel willen knuffelen.

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Kan Guidetti dagelijks tegen Been vertellen wat een mooie club Feyenoord toch is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je dat iemand niet hoeft te vertellen is het Mario wel .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Daarom juist.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die kantineheld gisteren bij VI (© J0enne)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Daarom juist.

Voor het eerst dat ik je pretentie goed opvatte .

mjk87 (moderator films)

• 14553 berichten
  • 4534 stemmen

Quido schreef:

Die kantineheld gisteren bij VI (© J0enne)

De kantineheld standaard Heb hem trouwens doorgespoeld daar, word daar nooit echt enthousiast van. Ook mooi om een voorzitter (die overigens niet moet gaan proberen grapjes te maken, dat gaat hem minder af) te horen zeggen dat 'je moeder is een hoer' gewoon moet kunnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voor het eerst dat ik je pretentie goed opvatte .

Vanwaar dan die extra opmerking?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Maar Chris toch, ik dacht dat je zoveel clubliefde had? Dit valt me een beetje tegen van je.

Erikson: "Een vertrek is wel mijn eerste keus" | VoetbalPrimeur

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Jong PSV! Gewoon 0-1 bij Sparta.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me dat die 2e elftallen van Ajax, PSV en Twente ook gewoon 1,2 en 3 worden in de JL. ZIt toch veel meer kwaliteit in dan in de gemiddelde eerste divisie ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar die kunnen niet promoveren toch?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, dat dan weer niet...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nee man. Ergens onderin het linkerrijtje gok ik.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Waarom denk je dat? De wisselspelers van PSV zijn toch wel beter dan de basis 11 van Eindhoven (anders zou ik die snel kopen). Of bestaan die 'jong' elftallen uit de A1?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Verbaast je dat?

Moet gek lopen willen Jong Ajax en Jong PSV niet op 1 en 2 eindigen als je het systeem zo absurd op zet zoals nu. Die spelers zijn allemaal veel te goed voor de rest daar.

Danny 'Boy' Hoesen zat gisteren op de bank en die mag dus 3 dagen later ook nog in een andere profcompetitie spelen, hoorde ik. En Cillessen staat er dan wekelijks op doel, zo'n 10 niveau's beter dan welke keeper dan ook op JL-niveau. Eerst moest je spelers nog per week inschrijven per club had ik begrepen. Alsof het niet al raar genoeg was dat je in speelronde 1 in de Eredivisie, en speelronde 2 in de Jupiler League speelt, mag je dus zelfs nog per speelronde bij twee elftallen aansluiten. Je mag alleen niet twee keer spelen, dat dan nog net wel..

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Reinbo schreef:

Waarom denk je dat? De wisselspelers van PSV zijn toch wel beter dan de basis 11 van Eindhoven (anders zou ik die snel kopen). Of bestaan die 'jong' elftallen uit de A1?

Heel veel spelers uit dit jong PSV bestaan uit spelers van de A1. Alleen Ritzmaier, van Ooijen en Bertrams spelen al een tijdje in Jong PSV. Oh, en Tamata hebben ze hier maar gedumpt.

Of ze moeten ineens Marcelo en Co. naar Jong PSV sturen.

Gemiddelde leeftijd is trouwens iets boven de 19.

Laagste ooit in de Jupiler League.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.