- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat vind ik aan de andere kant ook weer de charme van de Europa League. Loting voor de volgende voorronde is morgen. Hopen op een mooie club (trip) voor AZ.
Volgens mij is de loting voor de vierde voorronde pas de 9e, volgende week vrijdag dus. Daar stromen Feyenoord en AZ in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Frank de Boer ziet Feyenoord in ieder geval als titelkandidaat. Ik hoop toch dat Feyenoord een beetje in de luwte kan blijven, stuk relaxter dan wanneer de verwachtingen te hoog worden. Vorig jaar ging het ook een stuk minder toen het allemaal erg dichtbij kwam.
Ik vind dat Feyenoord het ook gewoon waar moet maken. Er elke week staan. Thuis weer alles winnen en uit ook de kleintje verslaan. Is dat te veel gevraagd van een international? Nee, Feyenoord moet de schroom dit jaar van zich af werpen en onoverwinnelijkheid uitstralen. Met onze verdediging moet je vrijwel altijd de 0 kunnen houden en dan valt er heus wel een goal.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Volgens mij is de loting voor de vierde voorronde pas de 9e, volgende week vrijdag dus. Daar stromen Feyenoord en AZ in.
Je hebt gelijk. Ik was even te enthousiast.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Vitesse speelt trouwens erg matig, kijk het nu een 20 minuten.
Matig? Dit is niet om aan te gluren, van beide kanten niet, al zijn die Roemenen nog best technisch en laten af en toe wat zien. Verder weinig lijn in het spel. Veel ballen die lukraak naar voren worden geschoten. Nu speelde Vitesse vorig jaar ook niet goed, maar counterde wel geweldig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe goed is Vitesse zonder Bony en van Ginkel? Nou, niet goed dus. Slechte pot man.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Het is wel een uitstekende stream moet ik zeggen van Petrolul - Vitesse, over het voetbal kan ik niks vertellen heb alleen de blessuretijd gezien. Stand nog 0-0.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind dat Feyenoord het ook gewoon waar moet maken. Er elke week staan. Thuis weer alles winnen en uit ook de kleintje verslaan. Is dat te veel gevraagd van een international? Nee, Feyenoord moet de schroom dit jaar van zich af werpen en onoverwinnelijkheid uitstralen. Met onze verdediging moet je vrijwel altijd de 0 kunnen houden en dan valt er heus wel een goal.
Met die verdediging geef je elke wedstrijd wel een goal uit een standaardsituatie weg. En zonder Pelle wordt scoren vrij lastig, dus de tegenstander zal Pelle kort moeten dekken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ze zijn een jaartje verder, 2e seizoenshelft gingen er ook weinig standaardsituaties meer in. En ze moeten het maar laten zien. Geen enkele reden om je te verschuilen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schakel Pelle uit en Koetje' Ajax heeft geen plan B' Koe zijn plan A tm. Z valt in duigen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Daarom zijn ze nu ook met een plan b bezig. Je hoeft enkel Immers voet recht te zetten en je hebt er 20 goals bij. En het zal Ajax best lukken, maar zat andere teams die het niet lukt en die punten zijn evenveel waard. Feyenoord moet het hebben van hun constantheid, (en zelfvertrouwen en vechtlust) niet omdat ze de beste spelers hebben.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En dan vergeet je het Legioen nog, Reinbo!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eerste wat Reis vandaag goed doet. Die jongen heeft nooit meer een topniveau gehaald na zijn blessure. Achteraf mag PSV blij zijn dat Vitesse hem weg heeft gehaald.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Maar Vitesse is echt pure bagger zeg. Wat een niveau deze wedstrijd.
Van Leerdam en Vejenovic wordt je niet bepaald sterker...
depri83
-
- 6808 berichten
- 1491 stemmen
Heeft er iemand wel eens gehoord van Qarabag?
Laatst nog een mooi boek over gelezen 'Nooit een thuiswedstrijd'.
Volgens mij speelde Twente enkele jaren terug tegen dat Qarabag. Toen kochten ze ook nog een speler van die club geloof ik, maar ik weet niet welke. Het werd een flop.
Vagif Javadov.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Die dekselse Luxemburgers houden weer een helft lang stand. Toeval?
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/244620/IJslandse-woede-over-keuze-AZer-Johannsson-voor-VS.htm
Had wel een beetje medelijden met de IJslanders aangezien die toch wel een leuk elftal aan het bouwen zijn maar deze reactie van de IJslandse bond is wat overdreven. Johannsson is ten slotte gewoon in de VS geboren (al is hij op jonge leeftijd al naar IJsland vertrokken).
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dit is echt om te janken.
Hoe vrij wil je uithalen?
1-1.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit Vitesse is echt heel zwak zeg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Na vanavond sluit ik niet uit dat Vitesse volgende week gewoon eruit vliegt. Dat Chelsea deze week maar snel nog wat reservespul deze kant opstuurt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Na vanavond sluit ik niet uit dat Vitesse volgende week gewoon eruit vliegt. Dat Chelsea deze week maar snel nog wat reservespul deze kant opstuurt.
Ik zie Vitesse liever gewoon lekker zwak. Waarom de ''concurrentie'' beter maken?
Buiten dat, dit Vitesse is goed genoeg om die Roemenen eruit te knallen. Als dat niet lukt is dat een blamage.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Reservespul sturen zodat ze de EL bereiken en punten sprokkelen! Kunnen niet weer zo'n blamerend seizoen in Europa beleven als vorig seizoen. En waarom de concurrentie versterken vraag je; als Ajax niet boven Vitesse eindigt met onze huidige selectie en begroting dan is dat een blamage voor Ajax an sich.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Nou ja niet alleen is het belangrijk om punten te sprokkelen zoals Materny terecht opmerkt, maar wat is een competitie zonder fatsoenlijke tegenstand?
Als iedere tegenstander/club behalve Ajax zwak is en we op den duur nóg minder clubs richting Europa kunnen sturen dan heeft dat ook gevolgen voor Ajax. Spelers zullen minder geneigd zijn om naar Amsterdam te komen. Helemaal als Ajax een keer tweede of derde wordt.
Vind het echt vreemd dat de zelfbenoemde voetbalkenner Ajax&Litmanen1 zo'n smalle blik heeft. En dan kraak je otherfool continu af omdat hij het over een Mickey Mouse competitie heeft. Ik begin nu te begrijpen waarom, Ajax&Litmanen1 ambieert een Micky mouse gebeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.