• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

Utrecht .

Ok, mensen. Ik ga nu ook voor "wanvertoning" .

Nee joh, gelijkspelen tegen een stel amateurs kan de besten overkomen. Nu jezelf hier overheen zetten en op naar het volgende Europese duel... Oh nee wacht....

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Het kan schijnbaar nog erger.

Hibernian staat momenteel met maar liefst 0-7 achter tegen Malmo.

Maccabi Haifa ook nog 0-8 gewonnen, maar dat was tegen één of andere ploeg uit Azerbeidzjan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nee joh, gelijkspelen tegen een stel amateurs kan de besten overkomen. Nu jezelf hier overheen zetten en op naar het volgende Europese duel... Oh nee wacht....

Ik had 'm kunnen verwachten, vandaar die post .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Utrecht, stelletje losers. Wat een gigantische blamage. Niks van gezien overigens, maar als je over 2 duels liefst 5 tegengoals vangt tegen semiprofs, dan resteert alleen deze smiley (copyright joene):

Benieuwd of grote vriend Chucky92 nu ook op durft te dagen hier. Normaal alleen als ze wat hebben gewonnen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ja, wat valt hier nog wat over te zeggen... geen woorden zijn erg genoeg om deze blamage te beschrijven. De ene speler nog slechter dan de ander, met als dieptepunt down-syndroompjes Heerings en Schepers. Zelfs Elinkwijk rolt die klanten op.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik snap de emotie wel. Eindelijk weg bij de organisatie waar Mart en Sjekkie werken. Dat moet voelen als een bevrijding.

PS: Nou je hem noemt, daar is onze Chuck!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

Bob Schepers!

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Bob Schepers!

Die kan beter liedjes zingen bij de Tros of TV Oranje. Maar dit is toch niet die speler, of serieus wel?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dit is de echte Thomas Berge, maar die Bob Schepers heeft d'r nogal veel van weg.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

Ik schrok al, dacht inderdaad Chiel te herkennen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik snap de emotie wel. Eindelijk weg bij de organisatie waar Mart en Sjekkie werken. Dat moet voelen als een bevrijding.

PS: Nou je hem noemt, daar is onze Chuck!

Terug van weg geweest.

Het is niet erg dat wij Europa uitgaan, maar het is wel erg de manier op en dat iedereen ziet dat dit team kwaliteit mist.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Toine was nog de enige bij Studio Sport die het kijken het aanzien waard maakte al is dat ventje met dat baardje ook wel leuk. Smeets, Egbers en onze (A)Jacks van Gelder zijn ook niet om aan te gluren.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Henry inderdaad.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zap ik net langs EL, krijg ik beelden van de 2 duels van PSV tegen AC Milan in de halve finale van 2005. Zie je onderin het scherm van Bommel die mee praat over dit duel met PSV tv, kijkt hij zo lekker theatraal weg bij de minuut van de goal van Ambrosini

Had vandaag tijd om die docu eens terug te kijken maar Van Bommel kijkt niet weg, hij kijkt naar beneden omdat daar die ipad/laptop oid staat waar de beelden op vertoont worden.

Zelfde met de andere spelers.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

schram101 schreef:

Toine was nog de enige bij Studio Sport die het kijken het aanzien waard maakte

En Rivkah natuurlijk

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Inmiddels zijn de coëfficiënten weer uitgerekend, en ondanks het zwaarbevochten gelijkspel van Utrecht tegen Differdange is Nederland na de 2e voorrondes gezakt naar een gedeeld 44e plek (op 53), gelijk met Wales dat het dit seizoen in Europa deed met Airbus UK Broughton, Bala Town, Prestatyn Town en The New Saints. Goed nieuws: die teams liggen er inmiddels allemaal uit dus vanaf nu kan Nederland weer omhoog kijken!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

mjk87 schreef:

Hudgens is anders door Disney groot geworden.

http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm

Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.

Dat was toch al maanden rond? Ronduit zwak gelul weer van Slegers dus. En durfden ze het niet eerder naar buiten te brengen in Eindhoven? Zelfde geldt voor de transferrechten van Maher, die zijn ook al voor een groot deel in handen van die buitenlandse investeringsmaatschappij, maar dat durven ze natuurlijk ook nog niet direct naar buiten te brengen en wordt er nu net gedaan of ze 'de mogelijkheden met die maatschappij onderzoeken.' Een supporter met een beetje hersens prikt daar toch zo doorheen?

Edit: Ah, dat stuk is ook al offline gehaald door Thijsje, heeft nu een ge-update 'nieuw' nieuwsbericht geplaatst waarmee ie zijn eigen falen probeert te camoufleren.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Chucky92 schreef:

Ja, wat valt hier nog wat over te zeggen... geen woorden zijn erg genoeg om deze blamage te beschrijven. De ene speler nog slechter dan de ander, met als dieptepunt down-syndroompjes Heerings en Schepers. Zelfs Elinkwijk rolt die klanten op.

Om het leed te verzachten voor jou als trouwe Utrecht supporter. Er is in ieder geval nog één club die een recordwinst tegen Differdange te pakken heeft. Volgende keer deze eerst maar even kijken

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Maar da's red boys differdange..dit was Differdange 03, die zijn een stuk sterker ***PROEST***

Ik weet haast zeker dat niemand weet waar het ligt en hoe de stad heet in het Duits!!

Hoe ver zijn we afgegleden dat dit soort clubs van eredivisie ploegen kunnen winnen? Hebben die Utrechtenaren hier zo om moeten feesten... maar kop op, het was geen gezichtsverlies hoor.. Michael jackson verloor wel eens een stuk van zijn neus..DAT is pas gezichtsverlies!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Haha ja. Al is het wel dezelfde ploeg(na een fusie). Wel triest dat er zo uitgebreid feest gevierd werd, dat deed al pijn aan de ogen. Voor wat? Alsof het voor Utrecht een unicum is om Europees te spelen

En dan dit erna... (sorry dat ik je smiley pik j0enne) Je zou het haast karma noemen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wie klaagt er na vanavond over sluiting van 't Zandpad? Bij FC Utrecht wordt je voor €7,50 90 minuten genaaid...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het waren 2 fantastische dagen...

rep_robert schreef:

Om het leed te verzachten voor jou als trouwe Utrecht supporter. Er is in ieder geval nog één club die een recordwinst tegen Differdange te pakken heeft. Volgende keer deze eerst maar even kijken

Wel nadat het in Luxemburg 0-0 was gebleven... Ook AZ speelde overigens 4x tegen Differdange. Totale doelcijfers: 26-1. De laatste jaren is de club wel bezig met een opmars in Europa: voor FC Utrecht haalde het de afgelopen jaren al de scalp van FC Levadia Tallinn, NSÍ Runavík en KF Laci.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Wie klaagt er na vanavond over sluiting van 't Zandpad? Bij FC Utrecht wordt je voor €7,50 90 minuten genaaid...

Hehe.

Deze dieptrieste uitschakeling zorgt er trouwens wel voor dat we eens terug kunnen blikken op zielige uitschakelingen van onze clubs in Europees verband die nooit hadden mogen gebeuren. Ik trap wel af voor Ajax:

Ajax-Kopenhagen 0-1 (2001, UC toernooi)

Brugge-Ajax 2-1 (groepsfase CL, 4e plek)

Ajax-Kopenhagen 0-2 (voorronde CL 2006)

Slavia Praag-Ajax 2-1 (voorronde CL 2007)

Ajax-Zagreb 2-3 (voorronde UC 2007)

De rest mogen jullie aan gaan vullen voor andere clubs (of Ajax)....

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Feyenoord heeft recent nog wat moois laten zien tegen Auxerre en AA Gent

Verder probeer ik zulke dingen altijd te verdringen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Feyenoord heeft recent nog wat moois laten zien tegen Auxerre en AA Gent

Verder probeer ik zulke dingen altijd te verdringen.

(even gegoogeld)

Teplice, Rapid Boekarest, Sparta Praag

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sparta Praag was ook kut.

En trouwens, Dynamo Kiev, ongeacht de naam, had je ook moeten winnen.

Zie die pipo's zo nog alleen het doel aflopen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Wel interessant stuk van Slegers over die Doyen Sports Group (vanaf 5:30m)

http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.