• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.106 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.664 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

mjk87 schreef:

Hudgens is anders door Disney groot geworden.

Zo groot is ze niet. 1.55m ofzo!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm

Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.

Hij is belangrijk in de kleedkamer.

Oh, en Hudgens is groot geworden door NW. Zonder hem zou ik echt niet bekend met haar zijn. (Ja, oké, uiteindelijk had ik Spring Breakers weleens gekeken en kennis met haar gemaakt.)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

gillie24 schreef:

NFL, MLB, NBA!!!!!!

Wat ga ik ESPN America missen, zeg!

Sport1 raakt het Engelse voetbal kwijt aan Fox? Dan blijft er inderdaad weinig over. Volgens mij is de Bundesliga ook op Eurosport2 te volgen.

Een zender met Eredivisie voetbal en NBA zou ideaal zijn. Helaas is dat een droom voor linksgetekende die nooit zal uitkomen. Ik ben blij dat ik geen voetbal volg nu dat ik zie dat zowat elke zender wel een exclusieve competitie heeft.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik heb EL en Sport1 een paar maand terug opgezegd, komt voorlopig ook niks voor terug. Alleen de CL ga ik dit jaar live volgen, zodat ik straks fris aan het WK kan beginnen

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Bekentenis van de dag, otherfool heeft ooit EL genomen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En dat terwijl ie een aantal jaar geleden nog verkondigde nooit meer een tv te kijken / geen tv meer te hebben.

Alleen de CL ga ik dit jaar live volgen, zodat ik straks fris aan het WK kan beginnen
Gelukkig kunnen we de ze erin houden om alle troll-posts over de rest van het voetbal behalve het WK en de CL naar het rijk der fabelen te verwijzen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm

Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.

Brands heeft de voorgaande drie seizoenen gefaald, klaar, daar veranderd een goede transferperiode niks aan.

Had hem dan ook net zo lief zien gaan maar doordat Brands nu veel heeft bijgedragen en meegepraat aan en over het implementeren van een nieuwe visie hebben de directie en de RVC hun vertrouwen in hem uitgesproken. In die zin is een verlenging logisch.

En als je dat staatje van laatst van VI erbij pakt waarbij PSV een transverlies van €60m over de laatste 10 jaar heeft dan kun je nu na drie jaar Brands een standbeeld voor hem neer zetten.

Maar als ik jouw laatste stuk lees dan kan elke club makkelijk zonder td dus ontslaan maar die Brands.

Edit: Hij heeft schijnbaar allang bijgetekend maar er is gewacht met het naar buiten brengen omdat er toen nogal wat kritiek was op zijn functioneren.

Edit2: En degene waarin er wel het vertrouwen is (Sanders) houdt er schijnbaar begin volgend jaar mee op.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Montorsi schreef:

Bekentenis van de dag, otherfool heeft ooit EL genomen!

Om mijn walging op peil te houden. En eens goed te lachen natuurlijk (comedy capers).

Quido schreef:

En dat terwijl ie een aantal jaar geleden nog verkondigde nooit meer een tv te kijken / geen tv meer te hebben.

Euh ik heb ook zeker 2 jaar geen TV gehad.

Quido schreef:

Gelukkig kunnen we de ze erin houden om alle troll-posts over de rest van het voetbal behalve het WK en de CL naar het rijk der fabelen te verwijzen.

Met het gebruikelijke gefaal van Ajax in de CL en het niveauloze Oranje straks in Brazilië heb ik dit jaar wel weer genoeg om aan m'n trekken te komen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Brands heeft al bijgetekend voor 3 jaar.

@thijsslegers 13m

Hoewel de officiële bevestiging nog ontbreekt, laten meerdere insiders weten dat #sanders er in het voorjaar van 2014 mee stopt bij #psv

Dit zou wel zonde zijn.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Toine.

Mooi emotioneel!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Haha, true. Wat betreft La Hotgens hebben ze het prima gedaan ja .

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

depri83 schreef:

Toine.

Mooi emotioneel!

Die gaat toch naar Fox? Zou wel een reden zijn die zender op te zeggen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Die gaat toch naar Fox? Zou wel een reden zijn die zender op te zeggen

Toine is nog altijd 100x beter dan die vreselijke Tom Egbers.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Utrecht...

Nu 2x scoren voor verlenging.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Om je dood te schamen. Of dood te lachen, kan ook.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Tom Egbers

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tjonge jonge, en dat tegen een stel schoorsteenvegers uit Luxemburg. Voordeel van een (eventuele) uitschakeling van Utrecht is wel dat we een heerlijke post van otherfool kunnen verwachten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Utreg klapt er echt wel overheen. Even spannend houden.

edit: eigenlijk best een ramp dat Utrecht.

Paap

• 133 berichten
  • 25 stemmen

Utrecht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zeg ik . Keepertje hoor.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Die keeper mogen ze wel even bedanken. Wat een giller.

Net voor rust de gelijkmaker. Da's lekker.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hoop maar dat Chucky vorige week in Luxemburg aanwezig was, want het ziet er naar uit dat het Europese avontuur al is afgelopen voor Utrecht. Dat gunnen we die jongen ook weer niet, toch?

Edit: En net als ik dit bericht geplaatst hebt blijkt Utrecht de 1-1 gemaakt te hebben vlak voor rust.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Mulenga schiet ze wel binnen. 2-1. Nou, nog één is genoeg.

Edit.

Hattrickje Mulenga.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wat is die verdediging belachelijk slecht. Dit is niks vergeleken bij Marcelo.

Pingel voor hun. Als die zit moeten ze er weer 1 maken om door te gaan.

3-2 dus.

Daarvoor ook nog een schot tegen de paal dus ze waren gewaarschuwd.

Edit.

Wat een gruwelijke pegel van hun tegen de kruising.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Over en uit. Wat een prestatie. 3-3.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Utrecht .

Ok, mensen. Ik ga nu ook voor "wanvertoning" .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.