- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hudgens is anders door Disney groot geworden.
Zo groot is ze niet. 1.55m ofzo! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hudgens is anders door Disney groot geworden.
http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm
Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.
Hij is belangrijk in de kleedkamer.
Oh, en Hudgens is groot geworden door NW. Zonder hem zou ik echt niet bekend met haar zijn. (Ja, oké, uiteindelijk had ik Spring Breakers weleens gekeken en kennis met haar gemaakt.)
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
NFL, MLB, NBA!!!!!!
Wat ga ik ESPN America missen, zeg! 
Sport1 raakt het Engelse voetbal kwijt aan Fox? Dan blijft er inderdaad weinig over. Volgens mij is de Bundesliga ook op Eurosport2 te volgen.
Een zender met Eredivisie voetbal en NBA zou ideaal zijn. Helaas is dat een droom voor linksgetekende die nooit zal uitkomen. Ik ben blij dat ik geen voetbal volg nu dat ik zie dat zowat elke zender wel een exclusieve competitie heeft.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb EL en Sport1 een paar maand terug opgezegd, komt voorlopig ook niks voor terug. Alleen de CL ga ik dit jaar live volgen, zodat ik straks fris aan het WK kan beginnen 
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Bekentenis van de dag, otherfool heeft ooit EL genomen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En dat terwijl ie een aantal jaar geleden nog verkondigde nooit meer een tv te kijken / geen tv meer te hebben.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm
Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.
Brands heeft de voorgaande drie seizoenen gefaald, klaar, daar veranderd een goede transferperiode niks aan.
Had hem dan ook net zo lief zien gaan maar doordat Brands nu veel heeft bijgedragen en meegepraat aan en over het implementeren van een nieuwe visie hebben de directie en de RVC hun vertrouwen in hem uitgesproken. In die zin is een verlenging logisch.
En als je dat staatje van laatst van VI erbij pakt waarbij PSV een transverlies van €60m over de laatste 10 jaar heeft dan kun je nu na drie jaar Brands een standbeeld voor hem neer zetten.
Maar als ik jouw laatste stuk lees dan kan elke club makkelijk zonder td dus ontslaan maar die Brands.
Edit: Hij heeft schijnbaar allang bijgetekend maar er is gewacht met het naar buiten brengen omdat er toen nogal wat kritiek was op zijn functioneren. 
Edit2: En degene waarin er wel het vertrouwen is (Sanders) houdt er schijnbaar begin volgend jaar mee op.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Bekentenis van de dag, otherfool heeft ooit EL genomen!
Om mijn walging op peil te houden. En eens goed te lachen natuurlijk (comedy capers).
En dat terwijl ie een aantal jaar geleden nog verkondigde nooit meer een tv te kijken / geen tv meer te hebben.
Euh ik heb ook zeker 2 jaar geen TV gehad.
Gelukkig kunnen we de ze erin houden om alle troll-posts over de rest van het voetbal behalve het WK en de CL naar het rijk der fabelen te verwijzen.
Met het gebruikelijke gefaal van Ajax in de CL en het niveauloze Oranje straks in Brazilië heb ik dit jaar wel weer genoeg om aan m'n trekken te komen 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Brands heeft al bijgetekend voor 3 jaar.
@thijsslegers 13m
Hoewel de officiële bevestiging nog ontbreekt, laten meerdere insiders weten dat #sanders er in het voorjaar van 2014 mee stopt bij #psv
Dit zou wel zonde zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, true. Wat betreft La Hotgens hebben ze het prima gedaan ja
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Die gaat toch naar Fox? Zou wel een reden zijn die zender op te zeggen 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Utrecht...
Nu 2x scoren voor verlenging.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Om je dood te schamen. Of dood te lachen, kan ook.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tjonge jonge, en dat tegen een stel schoorsteenvegers uit Luxemburg. Voordeel van een (eventuele) uitschakeling van Utrecht is wel dat we een heerlijke post van otherfool kunnen verwachten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Utreg klapt er echt wel overheen. Even spannend houden.
edit: eigenlijk best een ramp dat Utrecht.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Die keeper mogen ze wel even bedanken. Wat een giller.
Net voor rust de gelijkmaker. Da's lekker.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hoop maar dat Chucky vorige week in Luxemburg aanwezig was, want het ziet er naar uit dat het Europese avontuur al is afgelopen voor Utrecht. Dat gunnen we die jongen ook weer niet, toch?
Edit: En net als ik dit bericht geplaatst hebt blijkt Utrecht de 1-1 gemaakt te hebben vlak voor rust. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Mulenga schiet ze wel binnen. 2-1. Nou, nog één is genoeg.
Edit.
Hattrickje Mulenga.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat is die verdediging belachelijk slecht. Dit is niks vergeleken bij Marcelo.
Pingel voor hun. Als die zit moeten ze er weer 1 maken om door te gaan.
3-2 dus. 
Daarvoor ook nog een schot tegen de paal dus ze waren gewaarschuwd.
Edit.
Wat een gruwelijke pegel van hun tegen de kruising.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
?Reijnen sprak al met Koeman, AZ wacht nog op reactie op vraagprijs? - voetbalzone.nl
Misschien moet Utrecht ook maar even gaan informeren 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Utrecht
.
Ok, mensen. Ik ga nu ook voor "wanvertoning"
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.