- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Spannend zeg, de Gold Cup. Waar exact 1,5 land aan mee doet dat een beetje tegen een bal kan trappen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, het loont amper meer.
Dat is nou net de bedoeling.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Spannend zeg, de Gold Cup. Waar exact 1,5 land aan mee doet dat een beetje tegen een bal kan trappen.
Ik ontken ook niet dat het absoluut het meest armoedige toernooi ter wereld is (al hoewel, die eer gaat naar Oceanië) maar dat neemt niet weg dat ik wel enthousiast ben over het goede spel van het B-Team van de VS terwijl dat in de vorige edities van de gold cup, met grotere namen wel eens anders was. Verder vind ik het alleen maar leuk dat de finale eens een keer is tegen Panama in plaats van jaar in jaar uit tegen Mexico.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Denk juist dat EL meer internet abbonementen zou willen verkopen, dat is immers geld dat direct naar hun toe gaat. Ik weet niet wat zij overhouden voor het exploiteren van de Eredivisie naar de kabelmaatschappijen. Bijvoorbeeld, wat verdienen zij aan een maandabbonement van 12,50 bij KPN of 17,95 bij Ziggo?
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Eredivisie nog niet live te zien op televisie - Nieuws - VK - volkskrant.nl
Daar begint het gezeik al. Mooi pressiemiddel ook van Fox Sports.
Uhm, ga ik toch mooi UPC een briefje sturen, want ik betaal niet voor oefenwedstrijden en documentaires.
Ik had overigens begrepen dat de tv-abonnementen gewoon gelijk bleven, aangezien ze daar bij FOX ook mee adverteren. Redelijk schandalig dat je daarmee mensen probeert te lokken en dat een week later de prijzen verdubbelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Haha, inderdaad ja, die alinea is echt schandalig:
Fox werft momenteel via de eigen site wel nieuwe kijkers (alleen voor het Eredivisiepakket), maar doet dat op basis van de oude prijzen voor Eredivisie Live, die nog tot 1 augustus gelden. Woordvoerder Ronald Sutmuller van kabelaanbieder UPC is daar verbaasd over. 'Er zijn immers nog geen officiële tarieven vastgesteld, hoe kun je dan een contract aangaan?'
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat wordt dus weer ouderwets het hele seizoen via SopCast kijken.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Dus die €17,95 die een aantal weken geleden bekend werd kan de prullenbak in?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat verschilt sowieso per aanbieder, maar ik geloof dat het voor iedereen buiten Ziggo en UPC wel geregeld was. Zo werd het midden juli tenminste naar buiten gebracht.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Op die FOX-site stond een tijdje terug nog gewoon 17,75 voor UPC abonnees.. als je er dat zo pontificaal op zet, mag je er ook vanuit gaan dat je dat kwijt bent.
Als ze nu in juni hadden gezegd dat het 30 euro ging worden had ik nog de afweging kunnen maken om de boel stop te zetten. Nu mag je lekker de zomer door lapen zonder dat je ook maar een keer die zender gebruikt, en gaan ze dan even afspreken dat de prijs dik omhoog gaat.. of gewoon maar helemaal niet doorgegeven wordt.
Gaat helemaal nergens over.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hiero: Sport 1 + Sky Sport Ere + Sky Sport international voor € 20,29 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dat Napoli heeft d'r echt zin in zeg.
Willen voor 32 miljoen nog Jackson Martinez van Porto halen en hebben een megabod uitgebracht op Verratti.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Dat is best een nette prijs vind ik voor een heel voetbal pakket! Welke provider?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Delta. Onze lokale provider hier.
Vind het zelf ook vrij netjes. Sport 1 + eredivisie live was wel 14,99, maar goed wel een verhoging waar ik mee kan leven.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Sky, is dat met Engels commentaar dan de Eredivisie kijken?
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Oja de 'soap' Moses-Daddy hier nog even... hoe kan het ook anders, maar zijn leeftijd klopte dus waarschijnlijk niet. Mocht niet mee met Nigeria onder de 17, maar even later wel met Nigeria onder de 20. En die is dus deze maand 18 geworden... uhuh.. 
Schijnt ook weer een redelijk schimmig makelaarsnetwerk omheen te hangen. Heel verstandig dat Ajax daar niet in is getrapt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een Moses waar een schimmig netwerk omheen hangt. Je verwacht het niet.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Met Sky bedoel je FoxSports?
Zeer schappelijke prijs, zeg! Verschilt dus nogal per provider.
Wij hebben UPC en dan is Sport1+ EL momenteel €32,25 p.m. en dat zal dan wel meer worden, vrees ik. Vind ik het niet waard nu ESPN America stopt (waar ik echt gigantisch van baal!!!!!!) en ik nauwelijks buitenlands competitievoetbal kijk.
Meer dan 20 euro per maand voor alleen Nederlands competitievoetbal ga ik echt niet betalen. Daarvoor kijk ik te weinig.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Oja de 'soap' Moses-Daddy hier nog even... hoe kan het ook anders, maar zijn leeftijd klopte dus waarschijnlijk niet. Mocht niet mee met Nigeria onder de 17, maar even later wel met Nigeria onder de 20. En die is dus deze maand 18 geworden... uhuh.. 
Schijnt ook weer een redelijk schimmig makelaarsnetwerk omheen te hangen. Heel verstandig dat Ajax daar niet in is getrapt.
Ajax heeft daar toch experts voor die dat zo kunnen zien. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wij hebben UPC en dan is Sport1+ EL momenteel €32,25 p.m. en dat zal dan wel meer worden, vrees ik. Vind ik het niet waard nu ESPN America stopt (waar ik echt gigantisch van baal!!!!!!) en ik nauwelijks buitenlands competitievoetbal kijk.
Meer dan 20 euro per maand voor alleen Nederlands competitievoetbal ga ik echt niet betalen. Daarvoor kijk ik te weinig.
Los is Eredivisie Live €17.25 en Sport 1 €15.
Lijkt me niet dat 't €32.25 is terwijl dat in totaal dan ook de losse prijzen zijn.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Los is Eredivisie Live €17.25 en Sport 1 €15.
Lijkt me niet dat 't €32.25 is terwijl dat in totaal dan ook de losse prijzen zijn.
Ik zie het nu. Pakketkorting over het hoofd gezien. Je hebt gelijk. Dan vallen de verschillen wel mee. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Juist, Fox ja
.
Snap nu mjk's reactie.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Op die FOX-site stond een tijdje terug nog gewoon 17,75 voor UPC abonnees.. als je er dat zo pontificaal op zet, mag je er ook vanuit gaan dat je dat kwijt bent.
Als ze nu in juni hadden gezegd dat het 30 euro ging worden had ik nog de afweging kunnen maken om de boel stop te zetten. Nu mag je lekker de zomer door lapen zonder dat je ook maar een keer die zender gebruikt, en gaan ze dan even afspreken dat de prijs dik omhoog gaat.. of gewoon maar helemaal niet doorgegeven wordt.
Gaat helemaal nergens over.
Ik heb Eredivisie Live stop gezet in de zomer, beetje onzin om daarvoor te betalen in de zomer.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Sowieso wordt 't nu echt dramatisch.
Wij hebben Sport 1 met name voor de Premier League die ik intensief volg.
Daar had je 5 kanalen zodat je tenminste kon kiezen of je United, City, Chelsea of Arsenal wilde kijken aangezien de helft van de gespeelde wedstrijd altijd om 4 uur wordt gespeeld op zaterdag waardoor de kans groot is dat die genoemde ploegen op hetzelfde tijdstip spelen.
Nu krijg je maar 2! kanalen tot je beschikking waar je de Premier League en Serie A kan bekijken.
Je wordt dus in feite gedwongen tot het kijken van waarschijnlijk of United, of City/Chelsea.
Echt belachelijk. Ik baal enorm aangezien ik sowieso City volgde maar ook heel veel van Arsenal volgde.
Serie A volg ik nauwelijks, op potjes na waarin de grote ploegen tegen elkaar spelen.
Die worden dan ook vaak gespeeld op zondag om kwart voor 9.
Aan Sport 1 heb je nu vrij weinig aangezien 't Duitse voetbal me niet echt interesseert en waarbij ik van de Primera Division alleen Barcelona - Real Madrid en andersom graag zie.
Verder hebben ze dan nog de Lique 1 en de Pro Ligue en soms zo'n topper uit Portugal.
Maar om dat nu te verlengen gaat wat ver voor die potjes van Real Madrid en Barcelona...
Dat gaat dus waarschijnlijk weer ouderwets streams bekijken worden.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Sowieso moet je je afvragen of een abonnement wel de moeite waard is. Spannend gaat het namelijk niet worden. De kampioen van het seizoen 2013/2014 is al bekend. 
Met vriendelijke groet,
een Ajacied.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En ik heb ook nog eens een seizoenskaart van PSV. 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
NFL, MLB, NBA!!!!!!
Wat ga ik ESPN America missen, zeg! 
Sport1 raakt het Engelse voetbal kwijt aan Fox? Dan blijft er inderdaad weinig over. Volgens mij is de Bundesliga ook op Eurosport2 te volgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ok, maar dat zijn superieure sporten in vergelijking met voetbal
. Gewoon klote van ESPN America. Klote Disney.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Hudgens is anders door Disney groot geworden.
http://www.vi.nl/nieuws/244284/PSV-wil-technisch-manager-Brands-vastleggen-tot-2017.htm
Lees vooral het bericht zelf. Serieus? Wat heeft Brands dan goed gedaan dat zijn lucratief handelen begint op te vallen? Veel centjes uitgeven kan iedereen, en mocht blijken dat hij 10 miljoen bij Strootman erop heeft gepraat okay, dan neem ik mijn woorden terug, maar wat is de verdienste van Brands daarin? Dit moet elke boerenlul toch kunnen? Zolang er maar een gek is die wil betalen, en die gek meldt zich wel vanzelf en anders heb je nog types als Raiola die spelers wel weten te slijten voor veel geld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.