• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wie is die Chris eigenlijk?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Wie is die Chris eigenlijk?

Wie is Stroot, BMI of Greg?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Buiten dat kan ik me voorstellen dat je Ajax niet gaat inruilen voor Leverkusen.

Toby was op die trein gesprongen, heb ik geen enkele twijfel over.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Het was Alderweireld die een club als Norwich gewoon afgezegd had hoor.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Maar dat heeft niks met clubliefde maar alles met kwaliteit te maken.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Als ik trouwens bekijk waar de spelers die NEC hebben verlaten allemaal zitten tegenwoordig, echt een dramatische keuze blijkt zo'n transfer telkens weer. Nog actieve spelers:

Succesvol:

Wisgerhof (Twente)

Wielaert (Twente, Ajax, Roda)

Schöne (Ajax)

Barreto ( Atalanta, Palermo)

Olsson (West Brom)

Nuytinck (Anderlecht)

twijfel:

Cillessen (Ajax)

Leiwekabessy (Aachen, Famagusta, VVV)

Demouge (Willem II, Utrecht, Bournemouth, Roda)

Amieux (RKC)

Dani Fernandez (Feyenoord, Genk)

El Akchaoui (Heerenveen, Nac)

Holman (AZ, Villa, Al Nasr)

Ntibazonkiza (Krakow)

Hersi (Vitesse, Twente, AEK, Sydney)

Zomer (Heerenveen)

Goossens (Feyenoord)

flops:

Tim Janssen (Esbjerg, Midtjylland))

Collins John (Roselaere, Chicago, Qabala, Genclik etc)

van Beukering (Feyenoord, Indonesie)

Worm (Melbourne, Emmen)

Niezielan (Krakow, Kielce)

el Kabir (Mjallby, Hacken)

Vleminckx (Brugge, Eciyersspor)

Nalbantoglu (Kayserispor,Graafschap, FC Oss, geen club)

Otten (Ferencvaros bank)

Kivuvu (Cluj, Mjallby)

Lorenzo Davids (Augsburg, Randers)

Vadocz (Odense)

Sibum (Aachen, Beveren)

Bobson (FC Wiltz)

Tshibamba (Poznan, Larissa, China)

Boutahar (Willem II, Al Wakrah Umm Salal)

Burgzorg (Almere, Bulgarije)

Bouaouzan (Wigan 2de, Helsingborgs 2de)

Fejzullahu (Djurgardens)

Denneboom (Twente, Arminia, amateurs)

Prent (Halmstads, amateurs)

om te janken gewoon.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wielaert succesvol bij Ajax? Dat was de slechtste verdediger in 15 jaar Ajax. Jurgen Colin meegerekend.

En Cillessen is natuurlijk helemaal geen succes. Die zit al 2 jaar op de bank. Dat hij wel het niveau heeft voor Ajax doet er niet aan toe, hij speelt nooit.

Schone wel erg blij mee. Maar die wilde ik al toen hij nog Graafschapper was.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wielaert succesvol bij Ajax? Dat was de slechtste verdediger in 15 jaar Ajax. Jurgen Colin meegerekend.

Niet bij Ajax, maar voor een speler op leeftijd heeft hij nog prima in de eredivisie meegedraaid. Gaat dan voornamelijk om zn twente jaren, hij was nog bijna international zelfs.

En Cillessen is natuurlijk helemaal geen succes. Die zit al 2 jaar op de bank. Dat hij wel het niveau heeft voor Ajax doet er niet aan toe, hij speelt nooit.

Maar toch is de transfer voor hem nog geen definitieve flop, maar heb m idd bij twijfel gezet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het was Alderweireld die een club als Norwich gewoon afgezegd had hoor.

Norwich of Leverkusen; hmmmm. Enige wat ik me kan bedenken is dat de Premier League een mooiere competitie is, voor de rest heeft Leverkusen op alles straatlengte voorsprong ten opzichte van Norwich..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, niet overdrijven. Bij Twente deed hij het aardig, bij Ajax en daarna Roda was Wielaert dramatisch. Alleen doen ze daar bij Roda minder moeilijk over, omdat ze een selectie vol droeftoeters hadden en het minder op viel.

Cillessen - Ajax lijkt mij wel een flop. Komend seizoen gaat hij weer niet keepen en Vermeer heeft interesse in contractverlenging. Ik verwacht dat Ajax als ze Vermeer verlengen, ze Jasper verkopen. Hoe zonde ook, want ik vind hem zeer talentvol. Zou bij elke andere club hebben gekeept. En eigenlijk ook bij Ajax, ware het niet dat Vermeer 3x kampioen is geworden met grote inbreng.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Norwich of Leverkusen; hmmmm. Enige wat ik me kan bedenken is dat de Premier League een mooiere competitie is, voor de rest heeft Leverkusen op alles straatlengte voorsprong ten opzichte van Norwich..

Van Leverkusen als stad en club wordt je vrolijk wil je zeggen...

Als ik de keuze had tussen die 2 clubs, dan werd het Norwich. Tenminste PL voetbal met een grotere kans dat topclubs je op gaan merken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Maar dat heeft niks met clubliefde maar alles met kwaliteit te maken.

True.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, niet overdrijven. Bij Twente deed hij het aardig, bij Ajax en daarna Roda was Wielaert dramatisch. Alleen doen ze daar bij Roda minder moeilijk over, omdat ze een selectie vol droeftoeters hadden en het minder op viel.

Bij Twente was het 1 van de beste verdedigers in de eredivisie. Dat ie in een Ajax verdedigin niet zou passen wist iedereen wel, behalve Ajax technische staf .

Doet verder weinig af aan dat het een aardige speler was.

Bij Roda was ie al over the hill.

Cillessen - Ajax lijkt mij wel een flop. Komend seizoen gaat hij weer niet keepen en Vermeer heeft interesse in contractverlenging. Ik verwacht dat Ajax als ze Vermeer verlengen, ze Jasper verkopen. Hoe zonde ook, want ik vind hem zeer talentvol. Zou bij elke andere club hebben gekeept. En eigenlijk ook bij Ajax, ware het niet dat Vermeer 3x kampioen is geworden met grote inbreng.

Hij is jong dus ik zie dat allemaal wel goed komen, hij zit inmiddels bij Oranje dus ik verwacht wel dat die carriere in de lift blijft zitten. Bij Ajax of waar dan ook.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Als Ajax hem moet verkopen (dankzij Vermeer Dan moet hij niet vertrekken een half jaar nadat Cillessen b.v. weg is ) zal hij ook wel goed terecht komen. Er zullen dan veel geïnteresseerden zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Van Leverkusen als stad en club wordt je vrolijk wil je zeggen...

Als ik de keuze had tussen die 2 clubs, dan werd het Norwich. Tenminste PL voetbal met een grotere kans dat topclubs je op gaan merken.

Als je bij Leverkusen goed balt ben je eerder opgemerkt hoor Tevens bewijs je jezelf al meteen bij een subtopper, nogal een verschil met een rechterrijtjes club als Norwich. Leverkusen heeft een breder salarishuis en speelt CL. Tevens ligt Norwich in zo'n gruwelijke uithoek van het land, daar wil je nog niet dood gevonden worden; al doet Leverkusen weinig onder.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Als Ajax hem moet verkopen (dankzij Vermeer Dan moet hij niet vertrekken een half jaar nadat Cillessen b.v. weg is ) zal hij ook wel goed terecht komen. Er zullen dan veel geïnteresseerden zijn.

Jaartje verhuren in de Eredivisie met als clausule dat je hem in de winter kan terughalen als Vermeer verkocht of zwaar geblesseerd is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er was toch recent hier een discussie, hoe belangrijk CL is voor spelers en trainers? Nou, de huidige coach van Man Utd wilde zelfs naar de Eredivisie toe om een club te trainen die CL kon halen.

Moyes wilde naar Eredivisie: ?Waar ik navraag deed, is niet belangrijk? - voetbalzone.nl

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

PSV in gesprek met een investeringspartij (bekend van o.a. Falcao) om de helft van de transferrechten van Maher te verkopen voor 3.5 miljoen. Kortom, als Maher straks voor 20 zou vertrekken krijgt PSV er 10.

Waar zijn ze mee bezig daar in Eindhoven? Ze zitten daar op een berg poen, weigeren het te investeren en willen nu voor een grijpstuiver in zee met dergelijke investeerders. Misschien alvast indekken voor slecht nieuws uit Brussel?

Was het de vorige jaren niet jullie verwijt dat we veel te veel uitgaven?

En de voordelen van contacten met deze mensen zijn enkele weken geleden al langsgekomen. Mijn voorkeur heeft het (zeker in deze deal van Maher) niet. Het liefst heb ik altijd vele miljoenen te besteden om de beste voetballers naar Nederland te halen maar dat heeft PSV helaas niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er was toch recent hier een discussie, hoe belangrijk CL is voor spelers en trainers? Nou, de huidige coach van Man Utd wilde zelfs naar de Eredivisie toe om een club te trainen die CL kon halen.

Moyes wilde naar Eredivisie: ?Waar ik navraag deed, is niet belangrijk? - voetbalzone.nl

En zowat de beste spits ter wereld kiest voor Monaco, een club die niet eens Europees speelt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Was het de vorige jaren niet jullie verwijt dat we veel te veel uitgaven?

Nu verwijten we jullie dit! Maakt niet uit waar de modder vandaan komt, er moet toch mee gegooid worden

Het liefst heb ik altijd vele miljoenen te besteden om de beste voetballers naar Nederland te halen maar dat heeft PSV helaas niet.

Waar zijn de veertig miljoen dan heen. Of wellicht toch wat ik zei, aan het sparen voor een Brusselse mokerslag?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Er zijn inderdaad signalen, en vergelijkbare zaken, die niet positief zijn voor PSV.

Zeker gezien de uitspraak van Sanders van vorig jaar: 'We zijn er niet om winst te maken, maar om goed te voetballen'.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
En zowat de beste spits ter wereld kiest voor Monaco, een club die niet eens Europees speelt.

Dat had als je de verhalen leest weinig met kiezen te maken. Die jongen is eigendom van diverse investeringsmaatschappijen en had niet al te veel inbreng. Buiten dat, juist Frankrijk kiezen is goed voor je CL kansen. Monaco speelt volgend seizoen gewoon CL. Alleen PSG is echte concurrentie.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Die Engelse media valt toch wel mee...

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

kos schreef:

Worm (Melbourne, Emmen)

.

Die heb ik ooit nog daar zien spelen, samen met Sibon. Die raakte echt geen pepernoot. Maar wat scheelt het, salaris en heerlijk weer. Van hem uit een briljante transfer.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4537 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat had als je de verhalen leest weinig met kiezen te maken. Die jongen is eigendom van diverse investeringsmaatschappijen en had niet al te veel inbreng. Buiten dat, juist Frankrijk kiezen is goed voor je CL kansen. Monaco speelt volgend seizoen gewoon CL. Alleen PSG is echte concurrentie.

En volgend jaar speelt hij daar niet meer, want dan mag hij wel naar een RMA of andere bepaalde clubs die nu niet konden vanwege al die rare regels.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Zometeen Bayern - Barca als oefenduel.

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77007 stemmen

Ik hoop op een 4-0

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77007 stemmen

Voor Bayern natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hij hoeft niet alles te accepteren, maar hij weet wat Feyenoord na 1,5 jaar kan bieden, en als dat te weinig is, moet ie het niet doen, maar laat dat dan netjes weten. Leerdam heeft Van Geel in de laatste maanden aan het lijntje gehouden, is toen een ultimatum gesteld, en daar gaf hij geen gehoor aan. Hoe keurig is dat? Hij kon bij Feyenoord 4 ton verdienen, aardig wat voor een alles behalve onbetwiste kracht.

Er zijn vast binnen Feyenoord ook rare dingen gebeurd, maar als je Vormer, Vilhena en Singh nog jaren hebt vastliggen en Leerdam nog maar een halfjaar, dan lijkt me de keuze snel gemaakt. Meer dan een aardige meevoetballer is het namelijk nooit geweest, dat heeft het afgelopen seizoen wel laten zien. Werd hij gemist?

Tuurlijk, maar hij was toch al een aardig tijdje - door gebrek aan beter - een basiskracht, dat ie dan wat meer waardering zocht snap ik wel. Het is alleen behoorlijk zielig dat ie bij niet bijtekenen opeens door het slijk wordt gehaald, op de tribune wordt gedonderd (veel verhalen over hem in de media vanuit het Feyenoord kamp) en 'm dan één keer onnodig laten invallen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Gezever over clubliefde, vooral mbt buitenlandse spelers, is zinloos. Zodra er een mooie club komt voor Eriksen is hij weg. En hij zal vast goede vrienden hebben gemaakt in A'dam waarvan hij wil dat ze er nog wat aan terug verdienen maar dat ene jaartje verlenging zal vast niet zonder een salarisverhoging komen.

Salarisverhoging + gelimiteerde afkoopsom = goeie deal. En dan natuurlijk bij het afscheid zeggen dat-ie er ooit nog een keer terug komt. En het klootjesvolk maar juichen

Materny schreef:

Als hij geen clubliefde kende waarom zou hij dan uberhaupt Ajax willen helpen aan een mooie transfersom.

Valt me wel tegen dat jij daar dan ook intrapt. Clubliefde

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.