- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Siem hoort op half te ballen. Heeft samen met Chris longen als een paard en zodoende jagen ze de boel flink op, wat Frankie graag ziet. Schuwt verdedigend werk niet, wint de meeste duels op het middenveld en heeft het beste schot uit de tweede lijn van de gehele selectie.
Nee, ik had vroeger ook mijn twijfels maar Frank heeft dit goed gezien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er is maar 1 pronostiek (wat een woord trouwens) belangrijk voor dit seizoen.
Hoesen: 2e landstitel
Meer is niet belangrijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wist niet eens dat dit een proefperiode was 
Tot zover de Nigeriaanse Ronaldo in Amsterdam
Vreemde beslissing.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vind het ook best vreemd, hoewel we op basis van twee potjes geen al te gedegen conclusie kunnen trekken. Desalniettemin liet ie daarin meer zien dan De Sa en Lukoki tot nu toe in een paar jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moses Daddy, om de naam alleen zal ik 'm contracteren.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Vind het ook best vreemd, hoewel we op basis van twee potjes geen al te gedegen conclusie kunnen trekken. Desalniettemin liet ie daarin meer zien dan De Sa en Lukoki tot nu toe in een paar jaar.
Voetballers van buiten de EU moeten veel meer betaald krijgen dan het gemiddelde salaris van een eredivisiespeler, anders krijgen ze niet eens een werkvergunning. In het geval van een speler van onder de 20 is het salaris minstens 75% van het gemiddelde, daarboven 150%. Kan best dat ie beter is dan Lukoki, maar die zal dan ook nog niet de helft verdienen dan wat deze knaap zou krijgen vermoed ik. De vraag is dan of Ajax dat waard vond, blijkbaar niet het geval.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Denk dat het qua salaris wel mee zal vallen, juist vanwege die 75%-regel.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Lijkt me verstandige keus. Toppers komen echt niet op proef bij ajax hoor, die hebben zich al bewezen bij hun club. Zal een miskleun zijn a la Suk ofzo. Onzin en houdt je jeugd tegen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Denk dat het qua salaris wel mee zal vallen, juist vanwege die 75%-regel.
Welke bedoel je?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
denk je? Dat wil zeggen dat ie voor nu minstens 230.000 per jaar krijgt he.. beetje veel voor een veredelde, praktisch onopgeleide, jeugdspeler als je het mij vraagt. Lukoki zal toch niet boven de 150.000 per jaar verdienen?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat een weertje daar in Hong Kong. Wat een veld zeg. 
Gomes in 't doel en ook Altidore in de basis.
Half 3 wel even City checken, kijken of de nieuwe aanwinsten al minuten gaan maken.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De concurrentie aan moeten gaan met Sensatie Sana is ook geen kattenpis natuurlijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
denk je? Dat wil zeggen dat ie voor nu minstens 230.000 per jaar krijgt he.. beetje veel voor een veredelde, praktisch onopgeleide, jeugdspeler als je het mij vraagt. Lukoki zal toch niet boven de 150.000 per jaar verdienen?
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
gemiddelde eredivisie is iets boven de 3 ton wat ik kan vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me verstandige keus. Toppers komen echt niet op proef bij ajax hoor, die hebben zich al bewezen bij hun club. Zal een miskleun zijn a la Suk ofzo. Onzin en houdt je jeugd tegen.
Hoezo zouden Nigeriaanse toptalenten niet naar Ajax kunnen en willen. Meer een kwestie van goede scouting lijkt me.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Marcel Brands zal hem nu denk ik wel kopen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Ben overigens blij dat Adriaanse naar SV gaat. Prettige en heldere analist. Wellicht wordt dat programma nog wat als ze echt op de inhoud ingaan.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ben niet zo'n fan van onze Pastoor, maar wel erg blij dat hij niet meegaat in dat volstrekt bezopen gedoe van mietjestrainers om spelers met een nog maar 1-jarg contract niet op te stellen of naar t tweede te zetten.
Dan ben je namelijk geen trainer maar een slaafje van de directie.
Valt me nog mee van Alex.
Zou me als supporter kapotschamen voor zo'n trainer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die zogenaamde trend slaat ook nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Is ook een belachelijk iets ja. Maar buiten dat zit er wel een aardig sportief en financieel verschil tussen dit bij een speler van NEC doen of bij iemand van Ajax/Feyenoord/PSV.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben overigens blij dat Adriaanse naar SV gaat. Prettige en heldere analist. Wellicht wordt dat programma nog wat als ze echt op de inhoud ingaan.
Kun je meteen wegstrepen door de komst van Advocaat. Kruipt gillend in zijn schulp bij het eerste briesje aan kritiek maar schuift wel aan bij SV. Tevens ook jammer dat van Halst weg is, fijne analist.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben niet zo'n fan van onze Pastoor, maar wel erg blij dat hij niet meegaat in dat volstrekt bezopen gedoe van mietjestrainers om spelers met een nog maar 1-jarg contract niet op te stellen of naar t tweede te zetten.
Dan ben je namelijk geen trainer maar een slaafje van de directie.
Valt me nog mee van Alex.
Zou me als supporter kapotschamen voor zo'n trainer.
De miljonairtjes hebben het zwaar zeg. Ze hebben drie opties; of ze tekenen bij en verdienen miljoenen, of ze gaan naar het tweede en verdienen miljoenen of ze maken een transfer en verdienen miljoenen. Ja beste mensen, nog even en de gehele voetbalkliek moet aan de bedelstaf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tevens ook jammer dat van Halst weg is, fijne analist.
Ah mooi. Vreselijke analist. Ik heb ze zelden vervelender meegemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Halst is een prettige analist, gaat weer exclusief voor EL werken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
PSV in gesprek met een investeringspartij (bekend van o.a. Falcao) om de helft van de transferrechten van Maher te verkopen voor 3.5 miljoen. Kortom, als Maher straks voor 20 zou vertrekken krijgt PSV er 10.
Waar zijn ze mee bezig daar in Eindhoven? Ze zitten daar op een berg poen, weigeren het te investeren en willen nu voor een grijpstuiver in zee met dergelijke investeerders. Misschien alvast indekken voor slecht nieuws uit Brussel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PSV in gesprek met een investeringspartij (bekend van o.a. Falcao) om de helft van de transferrechten van Maher te verkopen voor 3.5 miljoen. Kortom, als Maher straks voor 20 zou vertrekken krijgt PSV er 10.
Kreeg AZ al niet een deel van de transfersom bij verkoop?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat weet Lefgozer vast, maar dacht van niet. Enkele prestatiebonussen volgens mij, meer niet.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Is ook een belachelijk iets ja. Maar buiten dat zit er wel een aardig sportief en financieel verschil tussen dit bij een speler van NEC doen of bij iemand van Ajax/Feyenoord/PSV.
Dat is maar gedeeltelijk zo. het gaat er om dat elke trainer altijd zijn beste spelers wil/moet opstellen, ongeacht het niveau.
Dat contractgeneuzel moet je maar aan bestuur overlaten.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
De miljonairtjes hebben het zwaar zeg. Ze hebben drie opties; of ze tekenen bij en verdienen miljoenen, of ze gaan naar het tweede en verdienen miljoenen of ze maken een transfer en verdienen miljoenen. Ja beste mensen, nog even en de gehele voetbalkliek moet aan de bedelstaf.
Wat een onzin. Je moet gewoon een contract respecteren.
Het sltaat nergens op om iemand een 5-jarig contract te laten tekenen en hij bij het 4de jaar per se 1 of andere club moet kiezen die hij niet wil.
Complete waanzin.
daarnaast gaat het me erom dat een beetje trainer daar sowieso geen boodschap aan heeft.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Tenzij er in dat 5-jarige contract staat dat je elke wedstrijd in de basis moet staan mag een club/trainer toch ook de keuze maken spelers zonder perspectief bij de club op de bank/tribune te zetten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.