- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Of het clubliefde is of ontzettend veel dank en respect richting Ajax, dat mag jij zelf bepalen. Hij heeft ieder geval wel iets wat daarop lijkt.
Hoop oefenvoetbal vanavond trouwens. Bayern-Barcelona is bezig, straks nog Feyenoord-Hellas Verona en Fenerbahce-PSV. Van die laatste maar een stuk meepakken.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nou Ajax zou er het meest aan hebben als hij óf voor een jaar of 5 bijtekent tegen hetzelfde salaris (lager mag ook) óf het aanbod van de hoogste bieder (zal wel een Russische club zijn) aanneemt. Maar nee, dan doet meneer ineens aan 'carrièreplanning'. Zoals hij ook al aan 'carrièreplanning' deed door als tiener zijn moederclub met een fooi achter te laten.
Het is gewoon een ordinaire clubhoer, en gelijk heeft-ie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou Ajax zou er het meest aan hebben als hij óf voor een jaar of 5 bijtekent tegen hetzelfde salaris (lager mag ook) óf het aanbod van de hoogste bieder (zal wel een Russische club zijn) aanneemt. Maar nee, dan doet meneer ineens aan 'carrièreplanning'. Zoals hij ook al aan 'carrièreplanning' deed door als tiener zijn moederclub met een fooi achter te laten.
Hij speelt al 4 seizoenen in Ajax 1, dus een clubhopper of clubhoer is hij zeker niet, helemaal als hij deze zomer zou verlengen. Ik snap best dat je na 3 titels eens verder gaat kijken. Dat hij dat alleen doet als een echte droomclub komt en alleen als Ajax er leuk aan zal verdienen, dat vind ik toch wel duiden op veel gevoel voor je club (of werkgever, zoals jij het wel zal zien).
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hier komt de hele voetballerij op neer eigenlijk.
Maar laat ze maar denken dat kleine Chris clubliefde heeft joh. Ze denken ook al dat Seniele Jopie een slimme man is. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Cocu start zometeen met de beoogde basis zo te zien, en weer Bakkali in de basis!
Rekik en Bruma voor de eerste keer naast elkaar.
En de nieuwkomers Arias en Schaars in de basis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cocu
. Verbaasd me toch enorm, terwijl de kwaliteiten van Bakkali wel overduidelijk zijn. Houdt ie dit vol en bezwijkt ie niet onder de druk van de publieke opinie dan wordt PSV gewoon kampioen. Durf Bakkali zelf al te bombarderen tot de beste speler van de eredivisie. Zo, het is eruit. Dan kan de boerenkar met Pasen al gaan rijden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb e'm regelmatig zien spelen, maar zo goed is 'ie (nog) lang niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hier komt de hele voetballerij op neer eigenlijk.
Maar laat ze maar denken dat kleine Chris clubliefde heeft joh. Ze denken ook al dat Seniele Jopie een slimme man is.
Kent Barry van Galen clubliefde?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik heb e'm regelmatig zien spelen, maar zo goed is 'ie (nog) lang niet.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ook lekker. Cavani inruilen voor Higuain, Callejon, Albiol, Mertens en Reina een jaartje huren.
Geen misselijk team trouwens wat zometeen op het veld staat bij Fenerbahce.
En dat terwijl ze nog niet zo lang in de voorbereiding zitten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
100x.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En toch speelt hij nog maar voor PSV? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Die favoriete voetballers. heeft hij daar al tegen gespeeld dan? Zo klinkt het wel.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nee, Michael Buskermolen wel.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Ik ga ervan uit dat de baby van William & Kate, George Alexander Louis is vernoemd naar onze bondscoach.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Hé. Luca Toni bij die club die tegen Feyenoord speelt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Over Louis gesproken...iemand in de nieuwe VI het interview met Cor Pot gelezen? Zelden zo'n zelfingenomen kwal meegemaakt die zichzelf echt het hele interview de hemel in heeft geprezen. Iedereen en alles snapt er niks van, hij heeft het namelijk wel goed gedaan. Nou snap ik waarom hij het zolang met Koning Lowietje uit kon houden, het is een kopie van hem. Alleen dan veel minder succesvol. Lachwekkende kerel die Pot.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ploegje hoor dat Feyenoord
. De Vrij weer uitstekend in vorm.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Over Louis gesproken...iemand in de nieuwe VI het interview met Cor Pot gelezen? Zelden zo'n zelfingenomen kwal meegemaakt die zichzelf echt het hele interview de hemel in heeft geprezen. Iedereen en alles snapt er niks van, hij heeft het namelijk wel goed gedaan. Nou snap ik waarom hij het zolang met Koning Lowietje uit kon houden, het is een kopie van hem. Alleen dan veel minder succesvol. Lachwekkende kerel die Pot.
Hilarisch interview. Helemaal dat stuk waarin hij de meegestuurde hulpjes van Louis afserveert. Wat een flapdrol.
Ik verwacht een mooie Dijkshoorn volgende week.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Oefenwedstrijden. 
Zegt allemaal geen ene reet.
Zeker niet als Cissé en Verhoek meedoen. 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Heeft die Mereilles nog steeds die dooie bever op zijn hoofd. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Verdomme man. 2 100% kansen voor Wijnaldum en Matavz.
Zo'n ballen moeten hangen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Stukje Feyenoord gekeken, wat spelen die lui slecht zeg. PSV doet het wel aardig, eerlijk is eerlijk. Tikken makkelijk.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die Italianen spelen ook in de oefenduels met elf man achter de bal. Heerlijk schaamteloos. Mooie oefening voor de thuiswedstrijden dit jaar dus. Met Verhoek, Immers en Cissé ga je echter weinig creëren. Een reis plus een intensieve trainingsweek in de benen en dan gaat het niet best natuurlijk. Lekker boeiend allemaal ook.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hilarisch interview. Helemaal dat stuk waarin hij de meegestuurde hulpjes van Louis afserveert. Wat een flapdrol.
Ik verwacht een mooie Dijkshoorn volgende week.
Ja, haha. Ik heb ook wel aardig moeten lachen om alles. Die hulpjes van Louis werden echt allemaal aangepakt. Te aanwezig, te weinig verstand van voetbal 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Kan iemand die Emre even vertellen dat het een vriendschappelijk potje is. Viespeuk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.