- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha, alsof voetballers ook maar één seconde wakker liggen van cultuur
Tenzij je nachtclubs er onder schaart. Maar zelfs dat niet voor kleurloze Strootje denk ik. Verder is het Mediterrane klimaat wat mensvriendelijker natuurlijk.
Maar goed, voor 10x meer centjes met 10x betere spelers voetballen, tja, lastige keuze hoor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
'Russische clubs hebben 8 miljoen euro over voor Janmaat' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Ben bang dat het bij 1 jaar Kuip blijft voor Janmaat.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Janmaat is onmisbaar voor Feyenoord, voor 8 miljoen moet je hem dus niet laten gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar het is niet echt een keuze uit luxe. Eerder stond de serie A nog niet bovenaan het verlanglijstje.
Maar ik gun het hem van harte hoor, en met het geld dat PSV er voor krijgt kan ik me er ook niet heel druk om maken.
Snap ik ook, ben wel benieuwd wat er door hem heen ging toen ie aan kwam. Zal vast heel erg blij met zijn keuze zijn geweest.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Janmaat zie ik niet zo snel naar Rusland gaan, maar Feyenoord zit niet in een positie om 8 miljoen na 1 goed jaar te weigeren natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Een back is nooit onmisbaar, maar een aderlating zal het wel zijn.
Als er zoveel clubs serieus interesse hebben, zal de prijs toenemen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Tenzij je nachtclubs er onder schaart. Maar zelfs dat niet voor kleurloze Strootje denk ik. Verder is het Mediterrane klimaat wat mensvriendelijker natuurlijk.
Maar goed, voor 10x meer centjes met 10x betere spelers voetballen, tja, lastige keuze hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal dat niet z onderschatten, zoals mjk87 zelf aangeeft, de grootste culturele stad van Europa. Ik ben zelf ook iemand die elke keer een andere stad opzoekt maar Rome is er zo één waar ik al meerdere malen terug ben gegaan.
Al zullen er genoeg voetballers zijn die er niet veel om geven maar een beetje hedonist voelt zich daar zo thuis.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij niet nee. Maar hij heeft het dan ook nooit gespeeld, weet dus niet wat hij mist. Jammer joh.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Janmaat is onmisbaar voor Feyenoord, voor 8 miljoen moet je hem dus niet laten gaan.

j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
De opvolger van Strootman is al binnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat lees ik nu? Janmaat niet laten gaan voor 8 miljoen. Er zijn er voor minder in een dwangbuis gestopt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De vraag is natuurlijk ook of Janmaat zelf naar die gulags wil.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Had hem gister al gezien, geniaal ja. Ik moet zeggen, Suarez heeft wel zelfspot.
Destijds had hij er ook al 1 voor hoortoestellen:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat lees ik nu? Janmaat niet laten gaan voor 8 miljoen. Er zijn er voor minder in een dwangbuis gestopt.
Gelukkig, toch nog iemand in dit topic die niet aan de crack zit.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Janmaat ligt vast tot 2015, is redelijk jong, vaste international en ligt goed in de markt. Daarnaast is minstens zo belangrijk als Pelle. En die jongen wordt alsmaar beter.
En om even wat transfers van de laatste jaren erbij te pakken vanuit de Eredivisie naar t buitenland:
Babel - 18 miljoen
Strootman - 18+ miljoen
Honda - 10 miljoen
Drenthe - 13 miljoen
John - 9 miljoen
Dzsudzsák - 15 miljoen
Dan wil ik Janmaat niet voor minder dan 10 te laten gaan. Bovenstaand rijtje zitten gekkere bedragen tussen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Janmaat ligt vast tot 2015, is redelijk jong, vaste international en ligt goed in de markt. Daarnaast is minstens zo belangrijk als Pelle. En die jongen wordt alsmaar beter.
En op even wat transfers van de laatste jaren erbij te pakken:
Babel - 18 miljoen
Strootman - 18 miljoen
Honda - 10 miljoen
Drenthe - 13 miljoen
John - 9 miljoen
Dan wil ik Janmaat niet voor minder dan 10 te laten gaan.
Jij moet eens beseffen dat je een periode voor de recessie hebt en een periode erna. Destijds had je met Babel en Drenthe gewoon lucky transfers.
Buiten dat is Janmaat een aardige back, maar meer ook niet. En dan 10 miljoen eisen, haha.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha, net als Eriksen waarvoor je 40 doodleuk moet weigeren toch?
En aardig of niet, zoals ik al zei, voor Feyenoord is hij meer dan 'aardig'.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, net als Eriksen waarvoor je 40 doodleuk moet weigeren toch?
En aardig of niet, zoals ik al zei, voor Feyenoord is hij meer dan 'aardig'.
Eriksen met een contract van 3 jaar had ik op 30 miljoen en hoger gezet inderdaad. Ga alsjeblieft een megatalent als Eriksen niet vergelijken met een huis tuin en keuken back zoals Janmaat. En nee, ook van Rhijn is dat geld niet waard voordat je denkt dat ik dat bedoel.
De Boer koopt geen opvolger bij vertrek van Eriksen of De Jong - voetbalzone.nl
Dan hebben we met vd Hoorn en Krkic de enige 2 aankopen van deze zomer gedaan. Mochten beide spelers vertrekken, dan zou ik toch maar wel aan 1 nieuwe versterking denken. Maargoed, De Boer denkt daar anders over.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En om even wat transfers van de laatste jaren erbij te pakken vanuit de Eredivisie naar t buitenland:
Babel - 18 miljoen
Strootman - 18+ miljoen
Honda - 10 miljoen
Drenthe - 13 miljoen
John - 9 miljoen
Dzsudzsák - 15 miljoen
Dan wil ik Janmaat niet voor minder dan 10 te laten gaan. Bovenstaand rijtje zitten gekkere bedragen tussen.
Gewoon niet meer ingaan op A&L als het over transferbedragen gaat.
Drenthe voor 15 miljoen vond hij wel normaal. Of Eriksen voor 40 miljoen. En zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen.
Als er een Oranje International van Feyenoord aandacht heeft van verschillende clubs is het: of niet waar of: vind hij 5 miljoen al een veel te hoog bedrag.
Als we eerlijk zijn, is alleen Messi 8 miljoen waard, maar in deze voetbalwereld van hoge bedragen - waarin v/d Hoorn zelfs 3 miljoen (?) en Strootman 20 miljoen waard zijn, is 8 miljoen voor Janmaat een normaal bedrag.
Edit: je geeft het zelf - terecht - al aan.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Eriksen met een contract van 3 jaar had ik op 30 miljoen en hoger gezet inderdaad.

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Klopt Rico, en dan heel de tijd maar raaskallen dat ie zo objectief is 
en nog even over Janmaat: enige reden om Janmaat voor die 8 te laten gaan is de financiële situatie van Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoe kom je erbij dat ik Drenthe voor 15 normaal vond. Als ik iets bizar vond, samen met Babel, dan was het die transfer wel.
Wel schattig hoor, hoe je er weer een Ajax-Feyenoord discussie van wilt maken. Nouja, ik vind het best. Geloof maar lekker dat die Janmaat zo geweldig is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
8 miljoen of 40 miljoen (want daar had je het over wbt Eriksen, na 1 (!!) jaar voetballen bij Ajax) is nogal een groot verschil.
Daarnaast betalen die Russische clubs gewoonweg doldwaze bedragen.
Ook voor Janmaat geldt: laat hem lekker nog een jaar bij Feyenoord voetballen en kijken wat hij op het W.K. laat zien. Alleen hopen dat hij niet tegen Ronaldo speelt en hij wordt meer waard.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Weet je wat jullie hier wel eens vergeten? Dat de tijd oude uitspraken in kunnen halen. Beetje vermoeiend om steeds weer jaren oude uitspraken erbij te pakken, terwijl je weet dat de zaken allang veranderd zijn. Als Eriksen nog 3 jaar nu had vastgelegen dan had Ajax hem nooit moeten verkopen, tenzij voor een bedrag dat boven de 30 miljoen ligt. Die 40 miljoen van destijds was ook om aan te geven dat Ajax hem gewoon moest houden.
Verder heeft Eriksen ook geen zak met deze discussie te maken. Ik meen dat het over Janmaat ging. En dat is gewoon een beperkte rechtsback. Leuk genoeg voor Feyenoord en wie weet kan hij nog eens een stap hoger aan, maar ik vind het wel grappig dat er dan weer over 10 miljoen moet worden gesproken. Net als jullie dat voor Indi ook wel logisch lijken te vinden. Dat zijn gewoon simpele spelers die nog niet eens fatsoenlijk een seizoen Europees voetbal hebben gespeeld of een aansprekende prijs hebben gewonnen. Misschien moet je iets realistischer worden. Je kan van Eriksen zeggen wat je wil, maar hij heeft een volle prijzenkast, heeft voor een 21 jarige bizar veel ervaring met Europa cup duels en interlands en barst van het talent, dat zouden zelfs jullie moeten kunnen zien. Dus daar wordt normaal wel goed voor betaald ja. Dat er nu een zware recessie heerst en dat clubs last hebben van financial fair play, dat kon ik ook jaren terug niet voorspellen he.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
8 miljoen of 40 miljoen (want daar had je het over wbt Eriksen, na 1 (!!) jaar voetballen bij Ajax) is nogal een groot verschil.
Maar dat heeft niets met Ajax te maken he
Precies, ondertussen nog een jaartje laten verlengen en in de zomer 2014 verkopen na een goed WK.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.