- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dico fucking Koppers moet €800.000 kosten!
Stuk betere verdediger dan de dragqueen die jullie op de bank hebben zitten, en die was net zo duur. Tevens snap ik sowieso het probleem niet, dit zijn gemiddelde prijzen voor een gemiddelde verdediger met dergelijke leeftijd en contrzct.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ibrahim "topspeler in de MM-League" Afellay was ook zo een perfecte speler voor Barcelona.
Iedere sul behalve Ieb zag dat hij gehaald werd om vervolgens snel weer te verpatsen. Kan me geen recente aanvallende Catalaanse aankoop van drie miljoen euro herinneren die daadwerkelijk basiskracht werd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja want Eriksen is natuurlijk veel beter dan Thiago en Fabregas
Potentieel wellicht wel.Voor een keer ben ik het met OF eens,laat hem twee jaar met Xavi en Iniesta ballen/trainen op dat niveau en dan ben ik wel eens benieuwd hoeveel beter hij is geworden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hier en daar rept men over 17+2/3 variabel voor Strootman. Dat is toch heel wat anders dan 20 vast als de variabele nummers verband houden met een evt. CL plaatsting of whatever. Maar dan nog, een fors bedrag voor Strootman.
Nu snel doorschakelen naar Toornstra Brands, de kruiwagen met schep staat alweer klaar in Utrecht.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Iedere sul behalve Ieb zag dat hij gehaald werd om vervolgens snel weer te verpatsen. Kan me geen recente aanvallende Catalaanse aankoop van drie miljoen euro herinneren die daadwerkelijk basiskracht werd.
Er zijn ook weinig aankopen van €30m + die basisspeler bij Barca worden.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Stuk betere verdediger dan de dragqueen die jullie op de bank hebben zitten, en die was net zo duur. Tevens snap ik sowieso het probleem niet, dit zijn gemiddelde prijzen voor een gemiddelde verdediger met dergelijke leeftijd en contrzct.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Alleen Dani Alves is basisspeler.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
63 miljoen voor Cavani, waar zijn we mee bezig? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
63 miljoen voor Cavani, waar zijn we mee bezig?
Ik perspectief bekeken vind ik 20 voor Strootman toch meer bizar.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ook nog bij die 35 miljoen voor Marquinhos die pas 19 is? 
Even in een paar dagen tijd 2 spelers halen voor 100 miljoen...
Dat Alex nu maar naar PSV verkast met de komst van Marquinhos. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV krijgt initieel 17 miljoen euro voor Strootman. Transfer is helemaal rond. Hij tekent tot 2017.
Hoop Nederlandse internationals deze zomer die naar andere competities zijn gegaan. Pieters, Strootman, Lens, Van Ginkel. Ook een stel jongens die nationaal een stap omhoog zijn gegaan, zoals Maher en vd Hoorn. Ben benieuwd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Rupaul is er niets bij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
FC Twente werd in een eerder stadium ook in verband gebracht met Simon Makienok en Mounir El Hamdaoui, maar lijkt weinig kans te maken op de komst van deze spelers. De 22-jarige Deen van Bröndby IF kost namelijk 3 miljoen euro en Fiorentina vraagt 5 vijf miljoen voor de Marokkaan. La Nazione meldt dat de speler inmiddels de onderhandelingen met de Twentse club is gestart, maar doordat hij in Italië een riant salaris opstrijkt, lijkt een transfer van El Hamdaoui naar De Grolsch Veste een utopie.
Zou wat zijn als El Hufter naar Twente trekt. Dan verheug ik me nu al op Ajax-Twente 
Van mij mag hij lekker de sfeer daar verzieken. Scoort altijd eerst een paar topgoals, denkt dat hij alles is en gaat zich weer naar gedragen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
En ik maar denken dat Sergi Roberto de opvolger van Thiago zou moeten zijn, maar schijnbaar is het Eriksen... Eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
wtf!?
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ben trouwens zelden zo blij geweest met de transferperiode van Madrid.
Los cinco jovenes!
. Wat zou het heerlijk zijn als ze allemaal in de basis geraken.
---------Casillas/Lopez----------------
Carvajal -------S, Ramos---------Varane-----------Marcelo
-----------------X. Alonso----------Illarramendi
------CR7-------------Ozil-----------------------Isco
-------------------Morata---------------
Alleen nog een plekje voor Jese vinden.
En dan een bankje met Arbeloa, Kaka, Khedira, Modric, Benzema, Pepe en Casemiro
En dan het liefst Di Maria, Higuain, Coentrao en Albiol verkopen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik zou de Europa League niet eens willen winnen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tijd om die oogkleppen eens af te doen John. Met twintig jaar al op je sloffen de beste zijn binnen Ajax. Jij weet net zo goed als ik niet waar zijn uiteindelijk plafond zal liggen, maar dat het ver boven dat van Ajax zit over vijf jaar is een feit. Zet hem tussen spelers die net zo snel of nog sneller combineren en denken als hem en je zult zien dat de rek er nog lang niet uit is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nu lijkt het nog wat, tot dat ze erachter komen dat het een houten klaas met een lelijk hoofd is 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Tijd om die oogkleppen eens af te doen John. Met twintig jaar al op je sloffen de beste zijn binnen Ajax. Jij weet net zo goed als ik niet waar zijn uiteindelijk plafond zal liggen, maar dat het ver boven dat van Ajax zit over vijf jaar is een feit. Zet hem tussen spelers die net zo snel of nog sneller combineren en denken als hem en je zult zien dat de rek er nog lang niet uit is.
Op je sloffen de beste van Ajax zijn maakt je nog geen Fabregas of Thiago.
Zo kun je iedereen wel van alles toeschrijven onder het mom van 'je weet niet waar hun plafond is'.
Zet Navarone Foor tussen Barca spelers en hij is misschien ook een wereldtopper.
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Thiago is een fantastisch talent en is nu denk ik verder. Fabregas ook, maar ik verwacht dat Eriksen in zijn beste jaren een hoger niveau dan hem zal kunnen halen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Op je sloffen de beste van Ajax zijn maakt je nog geen Fabregas of Thiago.
Zo kun je iedereen wel van alles toeschrijven onder het mom van 'je weet niet waar hun plafond is'.
Zet Navarone Foor tussen Barca spelers en hij is misschien ook een wereldtopper.
.
Zijn er maar weinig die al zo jong zo goed waren binnen Ajax en ook echt het verschil maakte bij de topwedstrijden, dat weet jij ook. Sneijder en vd Vaart zouden willen dat ze er al zo vroeg bij waren op dat niveau, uiteindelijk schopte zij het ook tot Real en werd Sneijder een wereldspeler. Tevens stond Man City al meerdere malen aan de deur voor hem. Maar goed, dit gaat een welles nietes tot in den eeuwigheid worden; ik spreek je over drie jaar wel.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Het niveauverschil van de eredivisie in de debuutjaren van Sneijder en Vaart met nu is al enorm. Daarnaast zijn zijn statistieken in vergelijking met die twee ook niet beter.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sneijder was dan ook iemand die op 10 stond. Niet te vergelijken. Al klopt het niveauverschil wel enigszins, toegegeven.
Toch dicht ik die jongen een grote toekomst toe. Hij zal misschien niet de beste creatieve middenvelder straks zijn, maar zelfs bij een top tien notering speel je bij een internationale topclub (top 2/3 van de vier grote competities) en dat is alles wat ik ermee bedoel te zeggen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Het zal best iemand zijn die in de breedte bij een topclub terecht kan, maar echt niet iemand die een Barca beter kan maken. Ook al is hij 20.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.