• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.387.999 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En wat heb je eraan gehad? In elke topwedstrijd werd ie overlopen of viel ie (letterlijk) achterover.

Wel grappig dat je met een Carrick-link komt, zei gister nog tegen een vriend van me dat Strootman zo'n speler is die nergens leidend (in) is of de boel op sleeptouw neemt, maar waarvan ik wel verwacht dat ie vrijwel overal mee kan draaien (en toen noemde ik als voorbeeld Carrick, wat ook geen exceptionele speler is, maar prima functioneerde bij Man U).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Schaars gaat overigens voor 3 jaar tekenen.

Arias komt trouwens ook, ben benieuwd. 21 jaar en heeft z'n wedstrijdjes alleen bij Sporting Lissabon 2 gespeeld.

Oh, PSV momenteel achter tegen Bielefeld. De eerste tegengoal is een feit.

Alex, Zlatan Ibrahimovic, Gregory van der Wiel, Dirk Kuyt, Wesley Sneijder en Hamit Altintop zijn trouwens de laatste namen voor de afscheidswedstrijd.

Van der Wiel.

Wat van der Wiel? Netjes van die jongen dat hij op komt dagen bij Lothar zijn feestje als hij wordt gevraagd.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
En wat heb je eraan gehad? In elke topwedstrijd werd ie overlopen of viel ie (letterlijk) achterover.

Wel grappig dat je met een Carrick-link komt, zei gister nog tegen een vriend van me dat Strootman zo'n speler is die nergens leidend (in) is of de boel op sleeptouw neemt, maar waarvan ik wel verwacht dat ie vrijwel overal mee kan draaien (en toen noemde ik als voorbeeld Carrick, wat ook geen exceptionele speler is, maar prima functioneerde bij Man U).

Het gaat hier natuurlijk niet om de persoon Carrick maar om de taken van de controleur. En dat het meer inhoudt dan dom achter je man aan draven.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat 't een beetje een rare keuze is.

Wat van der Wiel? Netjes van die jongen dat hij op komt dagen bij Lothar zijn feestje als hij wordt gevraagd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)

Jaren samen gespeeld in Oranje. Schijnbaar mogen ze elkaar wel. Vd Wiel lijkt me ook een bescheiden, vriendelijke gozer ondanks dat zijn imago wat tegen hem speelt.

Bommeltje heeft wel een leuke selectie verzameld. Alleen voor Zlatan zal ik al kijken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Alex en Gomes!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Gomes zien we denk ik na de zomer wel terug in Eindhoven.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Denk dat ze Zoet gewoon behouden, en da's ook het beste.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

@RikElfrink 50s

#PSV 3-0 achter nadat #Toivonen een enorme blunder maakt. #BIEPSV

Begint nu wel een beetje triest te worden, 3 goals door 3 blunders.

Zou wat zijn als ze zelfs die derde voorronde niet doorkomen om vervolgens die wedstrijd daarna ook te verliezen zodat je ook geen Europa League hebt...

Nu staan d'r 3 spelers in die normaal gesproken ook in de basis gaan staan. Wijnaldum, Hiljemark en Willems.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 50s

#PSV 3-0 achter nadat #Toivonen een enorme blunder maakt. #BIEPSV

Begint nu wel een beetje triest te worden, 3 goals door 3 blunders.

Zou wat zijn als ze zelfs die derde voorronde niet doorkomen om vervolgens die wedstrijd daarna ook te verliezen zodat je ook geen Europa League hebt...

Nu staan d'r 3 spelers in die normaal gesproken ook in de basis gaan staan. Wijnaldum, Hiljemark en Willems.

Het zou niks nieuws voor PSV zijn, Europees voetbal laten lopen...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een afgang. Tweede helft zal wel beter zijn, maar toch.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Misschien is 't maar goed ook.

Nu zien ze nog maar eens een keer hoe slecht die verdediging werkelijk is.

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

j0enne schreef:

En mocht PSV zich wel plaatsen dat zullen ze wel weer professioneel een aantal wedstrijden laten lopen in verband met de competitie.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat was 't idee van Dickie, die is d'r nu niet meer..

Edit:

Ondertussen 3-3 door goals van Toivonen, Zanka en Depay.

Je ziet 't, Marcelo, Willems en Manolev eruit en we krijgen geen goals tegen en scoren zelfs.

Maher en Rekik hebben trouwens hun debuut gemaakt, Jozefzoon ook al in de eerste helft.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

.

Je ziet 't, Marcelo, Willems en Manolev eruit en we krijgen geen goals tegen en scoren zelfs.

.

Mag het even Zelfs met die spelers zou je never ever met 3-0 achter horen te komen staan tegen een club die vorig seizoen nog in de topklasse (!) van Duitsland speelde. En wen maar aan Willems in je verdediging, aan die zit je vast dit seizoen gezien de weinige concurrentie en zijn contractverlenging.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wel vrij opmerkelijk dat Strootman nog binnen de lijnen kwam, hij zal maar geblesseerd geschopt worden.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

j0enne schreef:

Wel vrij opmerkelijk dat Strootman nog binnen de lijnen kwam, hij zal maar geblesseerd geschopt worden.

Houdt het leven spannend .

Maar even serieus, ik snap het ook niet, voor een oefenduel notabene.. Daarnaast is hij nog wel contractspeler bij PSV. Toch had hem toch maar even lekker aan de kant gelaten.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Vind het al behoorlijk vreemd dat het regelen van die bankgarantie van Roma zo lang duurt.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Mwa, volgens mij niets nieuws bij Italiaanse clubs.. Zal me niet verbazen dat de transfer om deze reden alsnog afketst.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Niks vreemds aan inderdaad, het zou me zelfs niet eens verbazen als de transfer zou afketsen Typisch Italianen. Doen vaak ook niets in één keer qua storten van geld.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Dat bedoel ik dus. Vreemd in de zin van normaliter is dat sneller te regelen, dus zal er iets mis zijn.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Ik hoop niet dat er dadelijk naar buiten komt dat ze even 18 miljoen in 3 termijnen gaan aflossen.. Als PSV zijnde hoeven ze Strootman niet te verkopen en anders gewoon voor veel geld in één keer. Anders houden.

Daarnaast zou ik als ik Strootman was gewoon blijven, zorgen dat je in beeld blijft voor 't WK en (als het natuurlijk goed verloopt voor hem persoonlijk) een échte toptransfer maken naar bv Man U.. Maar ach, zo gaat dat tegenwoordig niet meer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Het gaat hier natuurlijk niet om de persoon Carrick maar om de taken van de controleur. En dat het meer inhoudt dan dom achter je man aan draven.

Als je steevast achter je man aan draaft doe je per definitie iets niet goed. Feit is: je kunt moeilijk stellen dat hij vorig jaar een betrouwbare controlerende middenvelder was. Daarvoor was het te vaak een chaos in de ploeg.

Ik heb ook niet veel met bijtertjes als Enoh, vandaar ook dat ik enorm baalde toen Anita vertrok. Die had voor het Ajax-spelletje echt een perfect overzicht als controlerende middenvelder.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Als je steevast achter je man aan draaft doe je per definitie iets niet goed. Feit is: je kunt moeilijk stellen dat hij vorig jaar een betrouwbare controlerende middenvelder was. Daarvoor was het te vaak een chaos in de ploeg.

Ik heb ook niet veel met bijtertjes als Enoh, vandaar ook dat ik enorm baalde toen Anita vertrok. Die had voor het Ajax-spelletje echt een perfect overzicht als controlerende middenvelder.

Strootman was 22 speelde net z'n 2e seizoen in de Nl'se top...

Buiten dat is het voor èèn speler niet mogelijk om z'n hele team te organiseren. Als je verdedigers zo labiel zijn ens met poep in de broek alleen maar achteruit lopen ipv vooruit te verdedigen begin je als middenvelder te zwemmen.

Strootman heeft een mindere 2e seizoenshelft gehad maar staat al op 18 interlands en heeft het volste vertrouwen van al zijn (bonds)coaches (gehad).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nogmaals: ik val Strootman als speler nergens aan, hij heeft genoeg potentieel en zoals ik al zei twijfel ik er niet aan dat ie bij bijvoorbeeld een Manchester United gewoon mee kan voetballen. Ik vind het alleen geen groot of exceptioneel talent, en absoluut geen leider of iemand die de lijnen uitzet. Vandaar dat ie bij PSV net zo verzoop als het hele elftal, en mijns inziens nog weinig heeft laten zien wat zijn status bij Oranje kan verklaren, laat staan de verkoopprijs (maar daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Anita was de beste CVM die we in jaren hebben gehad. Maar Poulsen is een goede tweede gebleken, ondanks dat hij voor het systeem dat Ajax wil spelen niet gemaakt is. Tijdens komkommertijd zoek ik vaak de meest recente PSV-AJAX op; in de eerste vijf minuten beukt hij heerlijk Toivonen en von Bommel omver en maakt vervolgens dat hij wegkomt We hebben beide heren niet meer gezien die wedstrijd. Geweldige beelden

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Nogmaals: ik val Strootman als speler nergens aan, hij heeft genoeg potentieel en zoals ik al zei twijfel ik er niet aan dat ie bij bijvoorbeeld een Manchester United gewoon mee kan voetballen. Ik vind het alleen geen groot of exceptioneel talent, en absoluut geen leider of iemand die de lijnen uitzet. Vandaar dat ie bij PSV net zo verzoop als het hele elftal, en mijns inziens nog weinig heeft laten zien wat zijn status bij Oranje kan verklaren, laat staan de verkoopprijs (maar daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens).

Maar welke speler was op zijn 23 wel een groot leider?

En verder vind ik €20 idd ruim betaald voor Strootman, maar ik heb wel meer vertrouwen in het beoordelingsvermogen van trainers als Rutten, Advocaat, Van Marwijk, Van Gaal en Garcia dan van de forumleden op moviemeter.nl.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Portugezen doen aan uitverkoop:

1.6 Miljoen voor zowel Schaars als Arias samen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Kijk, dat is pas een koopje!

Brands is lekker bezig!

Schaars tekent een contract van 3 jaar, Arias een contract van 4 jaar.

Nog even over Strootman:

@RikElfrink 12m

Tenslotte: #PSV heeft er alle vertrouwen in dat de 20 miljoen deal rond #Strootman komende week wordt afgerond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Koopje inderdaad; voor dat geld had je ook anderhalve Immers kunnen krijgen! Goed, het zal me benieuwen want behalve Schaars (lijkt me een nuttige maar niet dragende/belangrijke speler) ken ik die andere totaal niet. Vorig seizoen bij Sporting B zijn wedstrijden gedaan, blijkbaar stevige concurrentie op zijn plek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.