• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Middenveldje Martinez, Schweinsteiger en Thiago en voorin Robben, Ribery en Gotze ergens verwerken?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Thiago gaat in Munchen gewoon lekker banken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Middenveldje Martinez, Schweinsteiger en Thiago en voorin Robben, Ribery en Gotze ergens verwerken?

Kroos en Muller banken?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Kroos en Muller banken?

Ik denk niet dat Pep het type harde werker, maar geen technisch geweldige voetballer graag op gaat stellen. Dat is niet zijn stijl. Daarnaast lijkt me een fitte Robben beter dan Muller.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Onmogelijk dat hij Muller op de bank zet.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Lijkt me ook erg sterk.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wilde net zeggen, als Muller op de bank komt mag Peppie na een half jaar al weer vertrekken.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

schram101 schreef:

Lewandowksi is er voorlopig nog niet en ik vraag me af of die wel komt

Klopp heeft al laten weten dat Lewandowski vertrekt naar Bayern.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

In 2014 waarschijnlijk pas. Maar of Lewandowski nog een seizoen gemotiveerd bij Dortmund zal zijn, is nog maar de vraag natuurlijk.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als Muller op de bankt dreigt te komen lijkt het mij dat Real, Chelsea, United, City, Barca, Milan, Juve of welke topclubs dan ook in de rij staan hem op te komen pikken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ondertussen haalt Real Madrid even een snotneus (Illarramendi) voor 38.8 miljoen die alleen een leuk EK onder 21 heeft gespeeld.

Waar gaat 't heen zeg...

Dan is zelfs Strootman een koopje!

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Misschien is daar zijn kracht, namelijk zijn ongekende voetbaltalent, mee verloren gegaan. Hoe zou het toch zijn met onze kleine Vlecht, een klein, donker, bang meisje in een gure Noord-Engelse industriestad... daar mogen ze van mij een docusoap van maken.

(quote)

Maar die hadden over het algemeen geen meisjesnaam en een lengte van 1 meter 12...

Firby is natuurlijk een veel stoerdere naam

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mits fit neem ik aan basisspeler op komend WK.

Daar ga ik ook vanuit ja.

Materny schreef:

De bal gemist? De benen zal hij bedoelen

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Asier .

Na de nieuwe Iniesta nu ook de nieuwe Xabi Alonso binnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Als je er geld mee kunt verdienen is het geniaal. Maar bovenal in-en-in triest.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ahmed ´Durfal´ Aboutaleb heeft blijkbaar meer lef dan gedacht. Hij is waarschijnlijk van plan om vanaf volgend seizoen weer Ajacieden toe te laten. Toch weer die deur op een kier zodat hij er onderuit kan glibberen juni 2014....

Kortom: komend seizoen wedermaal geen uitsupporters.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Als je er geld mee kunt verdienen is het geniaal. Maar bovenal in-en-in triest.

Ik snap zowel de opzet als de grap niet. Kbr? Moet ik dat ergens van kennen? Of moet dit een parodie zijn op 010 casuals? Dan is die wel erg flauw en slecht uitgevoerd.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Ook jullie kunnen genieten van de ereronde van Van Bommel. Allemaal even zwaaien.http://t.co/niqNRbFmqc

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Ahmed ´Durfal´ Aboutaleb heeft blijkbaar meer lef dan gedacht. Hij is waarschijnlijk van plan om vanaf volgend seizoen weer Ajacieden toe te laten. Toch weer die deur op een kier zodat hij er onderuit kan glibberen juni 2014....

Kortom: komend seizoen wedermaal geen uitsupporters.

Sinds die lul aan de macht is, is Rotterdam zowel de naam als evenementen stad, als die van sportstad kwijt geraakt. En wat hebben we er voor terug gekregen? Echt werkelijk geen idee, wat die man toevoegt.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Schaars ondergaat zaterdag de medische keuring bij PSV. Toen AZ kampioen werd was hij écht de heer op het middenveld.

Dat zal er nu wel bij hem af zijn, maar toch wel leuk om hem weer op de Nederlandse velden te zien.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Denk dat je aan Schaars sowieso een betere controlerende middenvelder hebt dan aan Strootman (waarmee ik niet zeg dat het ook de betere voetballer is). Die liet de ene na de andere uit zijn rug lopen en kon het vaak niet belopen (maar dat lag ook wel aan heel PSV).

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

The holding role: Press space, not players | FourFourTwo Performance - performance.fourfourtwo.com

229 - Kevin Strootman veroverde de bal 229 keer in 12/13, meer dan alle andere veldspelers in de Eredivisie. Oplosser

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Schaars gaat overigens voor 3 jaar tekenen.

Arias komt trouwens ook, ben benieuwd. 21 jaar en heeft z'n wedstrijdjes alleen bij Sporting Lissabon 2 gespeeld.

Oh, PSV momenteel achter tegen Bielefeld. De eerste tegengoal is een feit.

Alex, Zlatan Ibrahimovic, Gregory van der Wiel, Dirk Kuyt, Wesley Sneijder en Hamit Altintop zijn trouwens de laatste namen voor de afscheidswedstrijd.

Van der Wiel.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

@RikElfrink 1m

#PSV al 2-0 achter. Dramatisch verdedigd door Jetro Willems. #biepsv

Je verwacht 't ook niet he, tegen Eindhoven ging die ook weer vrolijk door met waar die gebleven was en dat waren die belachelijke, nutteloze trucjes...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.