- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Uiteraard, beetje ouwehoeren is wel nodig. Zo serieus moeten we voetbal ook weer niet maken.
Overigens mag Ajax nu wel eens een beetje ophouden. Het worden wel heel veel talenten van buitenaf nu. Schijnbaar zijn enkele lichtingen binnen Ajax wel heel slecht als je er zoveel nodig hebt.
Die Bojan komt trouwens wel erg positief en sympathiek op me over 
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bojan-Geen-seconde-twijfel.htm
Wel erg lastig dat al die Spanjolen geen Engels leren. Cuenca kon het niet, Bojan idem. Zonde.
Prachtig trainingsshirt trouwens. Dat goud straalt echt klasse uit. Ik denk dat ik dat maar ga kopen deze zomer, veel goedkoper dan zo'n wedstrijdshirt 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Koster speelde sterk ja. Nou heb ik wel het idee dat ze half man is.
Gelukkig viel dat niet zo op omdat er bij Duitsland 11 kerels speelden 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Daar speelde me inderdaad een een paar draken bij zeg, tjongejonge.
Je zou bijna zeggen dat 't Bulykin is. 
Edit:
Verdomme, is die foto ook nog zo groot als wat. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Was dat die keepster? Leek een beetje op Mauresmo(oud-tennister) haha.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Meer zo'n directrice van een Stasi-gevangenis uit de jaren 80.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Spitze van Nederland was niet veel vrouwelijker. Al doet d'r naam dan ook een andere nationaliteit vermoeden. Daarnaast ook bloed-irritant met d'r pseudo-vedette vrije trappen en afstandsschoten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Spitse
Stond er toch? Spitse stond op het middenveld. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En als er bij de mannen een klein meisje met Vlechtjes op het middenveld staat te huppelen vindt iedereen het maar normaal...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Haha, gelukkig had ie die al afgeknipt
Overigens hadden al die negers dat 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Alderweireld dus voor 8 miljoen naar Norwich City.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Alderweireld dus voor 8 miljoen naar Norwich City.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Alderweireld zie ik daar best heen gaan i.t.t. Toivonen die zich te groot voelt voor Norwich.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prima bedrag voor een stabiele Ajax verdediger met een 1-jarig contract. Wel een voorlopige verzwakking voor de defensie. Alleen de keuze; Norwich. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Het zal wel rond komen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik denk dat Toby ook een ander segment clubs had verwacht ...
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Hierbij het kampioenschap voor PSV *zucht*:

Ik hoop uiteraard dat ik ongelijk heb en deze man een wereldverdediger wordt, maar dan moet er nog wel heel veel gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hierbij het kampioenschap voor PSV *zucht*.
Wat een flauwekul. Net of Alderweireld zo'n beste voetballer was. Zijn kwaliteiten liggen vooral in de fysieke duels. Net als vd Hoorn. We krijgen dus een wat jongere, minder ervaren Alderweireld erbij. Daar ga je niet mee vooruit maar ook weinig achteruit.
Ik vind Alderweireld trouwens best wel onderschat. Sterke verdediger die ook regelmatig nog eens een goaltje scoorde. Gelukkig doet vd Hoorn dit ook af en toe wel dacht ik. Nou maar hopen dat Moisander de meeste potjes gaat spelen, da's nu de enige routinier van onze 4 verdedigers centraal. 8 miljoen vind ik wel een acceptabel bedrag. Alderweireld is toch Belgisch international, 3 voudig kampioen van Nederland en heeft flink wat EL en CL duels op zijn naam.
Hij heeft me in 2010 trouwens wel de hele buurt bij elkaar laten schreeuwen van blijdschap 
Norwich is trouwens wel een kleurloze club, jammer dat hij daarheen gaat. Maar andere kant, met 1 of 2 goede jaren kan je zomaar opgepikt worden door een club uit de top 6 daar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Ik leg graag de druk bij anderen
Maar Alderweireld zie ik nog wel eens een bal van lijn halen, en je hebt met hem behoorlijk wat internationale ervaring. Als Hoorn zijn niveau van het jeugd-EK haalt, dan ga je er dus wel behoorlijk op achteruit. Maar als gezegd, ik hoop dat ik ongelijk krijg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik leg graag de druk bij anderen
Maar Alderweireld zie ik nog wel eens een bal van lijn halen, en je hebt met hem behoorlijk wat internationale ervaring. Als Hoorn zijn niveau van het jeugd-EK haalt, dan ga je er dus wel behoorlijk op achteruit. Maar als gezegd, ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Ga je nou zijn hele carriere weerspiegelen aan 2 potjes van afgelopen zomer?
Ik ben ook sceptisch hoor, maar beetje overdreven wat jij nou doet. Je hemelt Alderweireld iets te veel omhoog en je kraakt Hoorn iets teveel af. De waarheid zal wel in het midden liggen. Nationaal moet je met vd Hoorn-Moisander ook wel meekunnen. Internationaal wordt lastig, maar aan de andere kant hebben we met Alderweireld ook geen grootse dingen in de CL laten zien.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
€8m voor een beperkte verdediger met een contact voor nog een jaar. Dat is een debieler bedrag dan de 20 voor Strootman.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ho ho, met Assaïdi erbij (hopelijk) en de rest van de selectie van Feyenoord dat compleet blijft, is Feyenoord ook een titelkandidaat. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
€8m voor een beperkte verdediger met een contact voor nog een jaar. Dat is een debieler bedrag dan de 20 voor Strootman.
Vind je 8 echt een krankzinnig bedrag? Kijk naar zijn erelijst, ervaring en feit dat hij net als Strootman basisspeler voor zijn land is.
Wel humor dat hij meer waard is dan Maher met zijn meerjarige contract 
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Ho ho, met Assaïdi erbij (hopelijk) en de rest van de selectie van Feyenoord dat compleet blijft, is Feyenoord ook een titelkandidaat.
Rustig rustig. Ik kom een dezer weken nog met mijn seizoensvoorspelling, en daar zal Feyenoord hoger eindigen dan PSV. Maar ja, de woorden Feyenoord en kampioenschap in één zin komt zo vreemd over 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dankzij de uitkomst van de Kuip zijn die zorgen over een jaartje of 2 ook weer voorbij, dan weer netjes voor plek 8 gaan spelen.
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Vind je 8 echt een krankzinnig bedrag? Kijk naar zijn erelijst, ervaring en feit dat hij net als Strootman basisspeler voor zijn land is.
Wel humor dat hij meer waard is dan Maher met zijn meerjarige contract
Bij Vermaelen en Vertonghen kon je de kwaliteit wel zien, dat heb ik bij Toby een stuk minder. Daar komt bij dat voor verdedigers niet heel vaak grote bedragen op tafel worden gelegd, en zeker niet voor verdedigers met een eenjarig contract.
Ik wijt het maar aan de Belgen-hype. Er lopen zo veek goede Belgen rond dan zal deze ook wel kunnen voetballen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond Vermaelen altijd overschat. Vertonghen barstte wel van de kwaliteiten, die gaat de echte top nog wel bereiken. Alderweireld en Vermaelen ontlopen elkaar weinig in niveau.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Zonde dat Thiago waarschijnlijk naar Bayern gaat i.p.v. Man Utd. Logische keuze t.o.v. de aanwezigheid van Guardiola, maar bij United meer kans op speeltijd lijkt me. Geen idee hoe ze dat bij Bayern willen gaan hebben straks met dat enorme middenveld.
mjk87 (moderator films)
-
- 14557 berichten
- 4535 stemmen
Geen idee hoe ze dat bij Bayern willen gaan hebben straks met dat enorme middenveld.
Die gaan spelen zonder spits natuurlijk 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat zit er dik in ja. Gomez is al weg, Lewandowksi is er voorlopig nog niet en ik vraag me af of die wel komt dus blijven Mandzukic en Pizarro over volgens mij. En ik verwacht niet dat Pep met een van die twee gaat spelen 'in zijn basis 11'.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Haha, gelukkig had ie die al afgeknipt
Misschien is daar zijn kracht, namelijk zijn ongekende voetbaltalent, mee verloren gegaan. Hoe zou het toch zijn met onze kleine Vlecht, een klein, donker, bang meisje in een gure Noord-Engelse industriestad... daar mogen ze van mij een docusoap van maken.
Maar die hadden over het algemeen geen meisjesnaam en een lengte van 1 meter 12...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.