• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.247 gebruikers
  • 9.388.642 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
19 miljoen.

Ik vind 19 miljoen wel aan de lage kant voor een technische speler als Strootman, zeker met zijn gevulde prijzenkast

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat vind ik altijd zo'n slecht argument, de prijzenkast.

Is De Rossi nu ook maar 5 miljoen waard omdat die bij AS Roma behalve 2x een beker en een Super Cup verder niks heeft gehaald?

david bohm

• 3083 berichten
  • 3448 stemmen

Voor de neutrale kijker van de Eredivisie zoals ondergetekende zou het fijn zijn om niet langer tegen die chagrijnige centenbakkes aan te hoeven kijken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Dat vind ik altijd zo'n slecht argument, de prijzenkast.

Is De Rossi nu ook maar 5 miljoen waard omdat die bij AS Roma behalve 2x een beker en een Super Cup verder niks heeft gehaald?

Je moet het in perspectief zien. Een speler van Ajax/PSV is in Italie een speler van Juventus/Milan. Roma vergelijk je met pakweg AZ ofzo. Een subtopper. Dus nee, De Rossi verwijt ik niks. Strootman gezien wat PSV de laatste 2 jaar aan spelers had op zich wel. Ben je toch wel een beetje met me eens dat ook Strootman heeft gefaald?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dit seizoen heeft die individueel in de tweede seizoenshelft bijvoorbeeld gefaald. Klopt.

Natuurlijk ook met 't winnen van prijzen behalve die ene KNVB-beker en Fruitschaal.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens vind ik Strootman wel een goede speler hoor, daar niet van. Behoort wel tot de 5 beste middenvelders van onze competitie. Maar het bedrag wat je nu gaat vangen is echt een werelddeal, vooral dankzij zijn contractduur lijkt me. Hij mist toch wel CL ervaring en belangrijke prijzen op zijn CV. Meestal kijken buitenlandse clubs daar toch wel naar. Het speelt wel in zijn voordeel dat hij veel interlands de laatste 2 jaar heeft gespeeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vanavond bij K. & van den Brink de beslissing van Leefbaar Rotterdam m.b.t. het nieuwe stadion van Feyenoord; live om 23.10. Bij mij kriebelt het altijd wanneer politici live iets uit de doeken wil doen richting het grote publiek, dan is er al snel spraken van zichzelf op de borst kloppen.

Toch maar even kijken straks, dan kan ik vervolgens bij een ´nee´ de toto voor de komende twintig jaar AJA-FEY vast invullen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Aan de andere kant is de publieke opinie niet te positief. Dan is het makkelijker om tegen te stemmen en dat nieuws te brengen. Of ze komen zichzelf inderdaad een veer in de reet steken... Ben heel erg benieuwd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Moment van de waarheid voor Rotterdam inderdaad. Kan een rumoerig nachtje op de coolsingel gaan worden als ze er een streep doorheen zetten.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Leefbaar gaat tegen stemmen, die zijn zo negatief van aard, die branden zich nooit aan zo'n gevoelige beslissing.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Moment van de waarheid voor Rotterdam inderdaad. Kan een rumoerig nachtje op de coolsingel gaan worden als ze er een streep doorheen zetten.

Arm Maasgebouw. Zou 't morgen met de grond gelijk gemaakt zijn?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ik gok dat Leefbaar toch voor gaat stemmen.

Wat zullen de participerende bedrijven blij worden van al die inkomsten uit business seats en units....

Materny schreef:

Bij mij kriebelt het altijd wanneer politici live iets uit de doeken wil doen richting het grote publiek, dan is er al snel spraken van zichzelf op de borst kloppen..

jep dit worden hun minutes of fame. Walgelijk eigenlijk.

Vraag me ook af hoeveel van alle gemeenteraadsleden werkelijk genoeg dossierkennis hebben want het is een enorme berg papier van business cases, second opinions, MKBA-analyses, adviezen van rekenkamer etc. met behoorlijk complexe inhoud.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Bottleneck schreef:

Vraag me ook af hoeveel van alle gemeenteraadsleden werkelijk genoeg dossierkennis hebben want het is een enorme berg papier van business cases, second opinions, MKBA-analyses, adviezen van rekenkamer etc. met behoorlijk complexe inhoud.

Is ook mijn zorg. Je kunt het haast niet van die mensen verwachten eigenlijk. Inmiddels duurt het toch al een jaar of drie. Zo ongeveer iedereen is de draad wel een beetje kwijt.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
19 miljoen.

Het ED heeft het nu over een bod hoger dan het eerste van 17m.

We raken heel veel spelers kwijt maar voor dit geld kun je dat niet laten.

Nu Toivonen nog...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Is ook mijn zorg. Je kunt het haast niet van die mensen verwachten eigenlijk. Inmiddels duurt het toch al een jaar of drie. Zo ongeveer iedereen is de draad wel een beetje kwijt.

het overzicht is bijna niet te houden nee en dan ben ik nog via werk redelijk vertrouwd met dit soort materie. Het gerucht gaat nu trouwens dat tien leden van Leefbaar voor de bouw zijn. Krijg je weer van die rare geruchten pff heb nog nooit zo uitgekeken naar een uitzending van de EO

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het ED heeft het nu over een bod hoger dan het eerste van 17m.

We raken heel veel spelers kwijt maar voor dit geld kun je dat niet laten.

Nu Toivonen nog...

Toivonen voelt zich helaas te groot voor Norwich City...

Ben benieuwd of d'r nog een andere club voor 'm komt, maar ik vrees 't ergste.

Lijkt me niet dat ze 'm nu na al die wijzigen daadwerkelijk bij Jong PSV gaan laten ballen als die z'n contract niet verlengd.

Kwam deze net nog tegen:

(afbeelding)

Adam Maher is de enigste speler van heel FUT13 die een IF, een MOTM, een TOTS en een getransfereerd kaartje heeft!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

PSV heeft dinsdag een mondeling akkoord bereikt over de transfer van Ramon Pascal Lundqvist. Dat meldt de zaakwaarnemer van het 16-jarige Zweedse talent tegenover het Zweedse Fotboll Direkt. 'Gisterenavond laat kwamen PSV en Kalmar FF mondeling tot een akkoord over de transfer. We wachten nu alleen nog op de formaliteit

Wat Ajax kan, kunnen wij ook.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

het overzicht is bijna niet te houden nee en dan ben ik nog via werk redelijk vertrouwd met dit soort materie. Het gerucht gaat nu trouwens dat tien leden van Leefbaar voor de bouw zijn. Krijg je weer van die rare geruchten pff heb nog nooit zo uitgekeken naar een uitzending van de EO

En de stemming is hoofdelijk toch? Dat wordt dan erg spannend.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

PøëSVø!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

DMF schreef:

(quote)

En de stemming is hoofdelijk toch? Dat wordt dan erg spannend.

Ja hoofdelijk maar volgens mij kunnen ze ook besluiten om als partij te stemmen maar dat weet ik niet zeker. Bij PvdA zouden nog 2 twijfelaars zijn, dan zijn 4 voor stemmen van LR genoeg voor een meerderheid.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Schijnt een aanvaller te zijn en geen middenvelder wat werd gesuggereerd.

Ook knap trouwens, MVV dat een oefenwedstrijd mag spelen tegen FC Porto.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

LR staat denk ik teveel in de spotlights nu om nee te zeggen. Een beslissing maken in de luwte is makkelijker, maar als men besluit vanavond de stekker eruit te trekken dan zal dat effect tot aan de verkiezingen doordreunen bij alle HNS voorstanders die LR als de grote boeman zien. En dat zijn er behoorlijk wat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Materny schreef:

LR staat denk ik teveel in de spotlights nu om nee te zeggen. Een beslissing maken in de luwte is makkelijker, maar als men besluit vanavond de stekker eruit te trekken dan zal dat effect tot aan de verkiezingen doordreunen bij alle HNS voorstanders die LR als de grote boeman zien. En dat zijn er behoorlijk wat.

Dat is wel een tricky punt, niemand weet precies hoeveel er positief/negatief staan tegenover HNS, ofwel er is snel flut-onderzoek naar gedaan of het gaat 'op gevoel'. Denk zelf dat de meerderheid tegen is, puur vanwege die absurd hoge garantstelling.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

PSV heeft dinsdag een mondeling akkoord bereikt over de transfer van Ramon Pascal Lundqvist. Dat meldt de zaakwaarnemer van het 16-jarige Zweedse talent tegenover het Zweedse Fotboll Direkt. 'Gisterenavond laat kwamen PSV en Kalmar FF mondeling tot een akkoord over de transfer. We wachten nu alleen nog op de formaliteit

Walgelijk, die jongen is pas 16! Koopclub!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En dan ook nog eens in onze Scandinavische vijver! Die valt ook onder het ´Gentleman´s agreement´; dat ze nog niet onder contract staan bij ons wil niet zeggen dat het niet onze jeugd is!!!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ik zapte net even naar Zweden - Denemarken.

Keepster van Denemarken stopt gewoon 2 penalty's!

Al was die tweede echt te slecht voor woorden ingeschoten.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Materny schreef:

En dan ook nog eens in onze Scandinavische vijver! Die valt ook onder het ´Gentleman´s agreement´; dat ze nog niet onder contract staan bij ons wil niet zeggen dat het niet onze jeugd is!!!

Maak van die Scandinavische vijver maar alleen Denemarken.

Wij zijn meer van de Zweden.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Leefbaar tegen dus

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vergeet Sana niet! Nou, ik zit klaar voor de tv. Toch wel benieuwd moet ik zeggen; dit gaat voorlopig indirect toch een factor worden in hoe zeer Feyenoord nog in de buurt gaat komen van Ajax/PSV en dus successen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zelfs ik heb Kneveltje maar even aangezet. Ben benieuwd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.