• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.105 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.662 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Montorsi schreef:

Leefbaar tegen dus

Hopelijk later een nieuwe kans.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

AD geeft aan dat ze tegen stemmen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Geen nieuwe Kuip.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Auch.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bye bye nieuwe Kuip.

Ik kan het allemaal wel snappen. Het kost werkelijk gigantisch veel geld, bijna niet te verantwoorden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Mooi zo. Weg met Van Merwijk, en nou een stadion met wel een goede financierings- en opbrengstenstructuur en draagvlak.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bye bye nieuwe Kuip.

Ik kan het allemaal wel snappen. Het kost werkelijk gigantisch veel geld, bijna niet te verantwoorden.

Ik verwacht dat die nieuwe Kuip er nog wel komt. Dan maar een paar jaar later. En met een goed bestuur.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Oei. Volgens Rikkert moeten we nog niet gaan slapen.

Hij zal zometeen weer met nieuws komend rondom de 'Strootmania'.

Die heeft die zelf verzonnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geen nieuwe kuip en terecht. Een fikse garantstelling en in deze tijd kan je dat ook niet maken. Omdat een topclub daardoor waarschijnlijk grip kwijtraakt op de top, dat is in tijden van economische crisis een niet al te sterk argument. Moet het nu, kan het niet jaren later? En renoveren is ook een prima alternatief.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me ook juiste beslissing. Plan van Van Merwijk rammelde van alle kanten. Gewoon snel nieuw bestuur, nieuwe business case en over een half jaar een go. Renovatie en noeuwbouw moeten goed vergeleken worden en geen tunnelvisie zoals nu het geval was.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

Geen nieuwe kuip en terecht. Een fikse garantstelling en in deze tijd kan je dat ook niet maken. Omdat een topclub daardoor waarschijnlijk grip kwijtraakt op de top, dat is in tijden van economische crisis een niet al te sterk argument. Moet het nu, kan het niet jaren later? En renoveren is ook een prima alternatief.

Nou ja, in crisistijd is het juist goed om te bouwen of renoveren. Maar niet zo'n schimmig plan als wat de arrogante stadiondirectie voor ogen had.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik verwacht dat die nieuwe Kuip er nog wel komt. Dan maar een paar jaar later. En met een goed bestuur.

Oja, uiteindelijk zal het er wel komen. Maar dan moet je eerst een beter plan voorleggen en ik denk de financiële zaken ook meer binnen de perken houden. Maar dit levert je wel jaren vertraging op.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Deze tijd schreeuwt juist om investeringen! Die garantstelling heeft ook niks met crisis te maken, die eventuele effecten (failliet nieuwe stadion) merk je toch pas op termijn, dan is de crisis alweer voorbij.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Oja, uiteindelijk zal het er wel komen. Maar dan moet je eerst een beter plan voorleggen en ik denk de financiële zaken ook meer binnen de perken houden. Maar dit levert je wel jaren vertraging op.

Het zou bij HNS ook jaren duren (na 2018 dus) voordat er echt geld naar de bvo zou gaan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Het zou bij HNS ook jaren duren (na 2018 dus) voordat er echt geld naar de bvo zou gaan.

Weet ik, maar nu levert het nog meer vertraging op. En als ze nu de Kuip zelf gaan renoveren, dan gaat het nog tientallen jaren duren. Benieuwd wat nu de plannen zijn. Pappen en nathouden of de Kuip renoveren.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Renoveren gaat niet gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ze een partij gaan vinden die daar geld in wil steken. Plus dat het gewoon uitstel en afstel is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Deze tijd schreeuwt juist om investeringen! Die garantstelling heeft ook niks met crisis te maken, die eventuele effecten (failliet nieuwe stadion) merk je toch pas op termijn, dan is de crisis alweer voorbij.

Denk niet dat de crisis dan al voorbij is. En als je niet oppast is Feyenoord ook voorbij. Laat ze eerst maar de huidige business seats vol krijgen. Daarbij is de Kuip nog steeds het ene grootste stadion. Een dwaas die daar niet meer geld mee kan genereren dan Twente of Eindhoven met hun kleinere locaties.

Dwazen opgerot! Van Merwijk, Knudde en RvC's neem je verantwoording en gaat heen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nou ja, in crisistijd is het juist goed om te bouwen of renoveren. Maar niet zo'n schimmig plan als wat de arrogante stadiondirectie voor ogen had.

Tuurlijk, maar niet met een dergelijke garantstelling. Ook niet echt het idee dat de renovatiemogelijkheden goed bekeken zijn.

Vooral een zeer georganiseerd en doordacht plan lijkt me een pré. Dat idee had ik nu niet echt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Er is een doorbraak in de transfer van Strootman.

Nu zal die toch echt wel vertrekken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Renoveren gaat niet gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ze een partij gaan vinden die daar geld in wil steken. Plus dat het gewoon uitstel en afstel is.

Waarom zou je niet renoveren als blijkt dat je het in 30 jaar makkelijk terug verdiend? (Beton schijnt goed te zijn)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Oei. Volgens Rikkert moeten we nog niet gaan slapen.

Hij zal zometeen weer met nieuws komend rondom de 'Strootmania'.

Die heeft die zelf verzonnen.

Transfer is rond lijkt me zo. Zou bij god niet weten waar ze anders mee kunnen komen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

20(!) Miljoen. Stelletje gekken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Eén of twee jaar vertraging vind ik nog niet zo erg. Het is geen straf om 2 jaar langer in de oude Kuip te zitten, maar daarna moet het toch wel gebeuren.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

20 miljoen! Hoppa! Da's pas lekker!

Nu een standbeeld voor Brands!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

20 miljoen! Hoppa! Da's pas lekker!

Nog maar afwachten of het incl. of excl. bonussen is. Bij een 16+4 variabel oid. is het wellicht alweer een ander verhaal. Maar voor nu klinkt het zeer lucratief.

Nu een standbeeld voor Brands!

Wil je daar een sikkel bij om het volgend jaar weer neer te halen omstreeks april?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Nog maar afwachten of het incl. of excl. bonussen is. Bij een 16+4 variabel oid. is het wellicht al weer een ander verhaal. Maar voor nu klinkt het zeer lucratief.

16, al dan niet plus bonussen, zou nog lucratief en ronduit belachelijk zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk, maar niet met een dergelijke garantstelling. Ook niet echt het idee dat de renovatiemogelijkheden goed bekeken zijn.

Vooral een zeer georganiseerd en doordacht plan lijkt me een pré. Dat idee had ik nu niet echt.

Precies, die garanstelling voor de helft(!) van de kosten zegt al genoeg.

Zou helemaal mooi zijn als niet alleen Van Merwijk weggaat met z'n engnek, maar ook tennisser Koevermans. Toch wel veelzeggend dat ASR in een halfjaar een heel succesvolle Olli campagne in elkaar draaide en Koevermans heeft nog niets geprsteerd in z'n hele tijd met zo'n grote achterban.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nog maar afwachten of het incl. of excl. bonussen is. Bij een 16+4 variabel oid. is het wellicht alweer een ander verhaal. Maar voor nu klinkt het zeer lucratief.

(quote)

Wil je daar een sikkel bij om het volgend jaar weer neer te halen omstreeks april?

In 2 jaar 't dubbele krijgen van de aankoopprijs van Mertens en Strootman is niet verkeerd zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat dat betreft kan Brands soms eens het een en ander voor elkaar krijgen ja. Maar toch ook genoeg missers (Pieters kon voor 8 naar Engeland, nu voor 3. Toivonen voor 14 naar Liverpool, nu voor een fooi). Maar goed, achteraf praten is altijd makkelijk. Als hij nu ook nog de selectie in balans weet te krijgen heeft hij het prima gedaan deze zomer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat ze eerst in de huidige Kuip maar eens 95% bezettingsgraad halen. Business seats zitten nog lang niet vol.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.