- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Brands klopt in Parijs aan om vd Wiel een jaar te willen huren, let maar op.

Net of van der Wiel bij PSV wil ballen terwijl die van Ajax komt.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Er loopt vast nog wel ergens een ex-Feyenoorder in de Engelse jeugd rond, halen we die. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Net of van der Wiel bij PSV wil ballen terwijl die van Ajax komt.
Ik zeg niet dat hij wil, ik zeg dat Brands zich daar denk ik gaat melden.
Ik snap niet dat PSV niet voor Leerdam is gegaan. Gratis kracht, prima speler. En nu naar Vitesse.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zoals Van der Gijp al eens zei, waarom halen Nederlandse clubs eigenlijk nooit een brede neger van twee meter lang? Zijn voor een prikkie op te halen bij clubs uit de tweede league van Frankrijk. Verdedigers heb ik het dan over hè.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zoals Van der Gijp al eens zei, waarom halen Nederlandse clubs eigenlijk nooit een brede neger van twee meter lang? Zijn voor een prikkie op te halen bij clubs uit de tweede league van Frankrijk. Verdedigers heb ik het dan over hè.
Alex, Douglas....zulke jongens hebben er wel gelopen. Marcelo van PSV is ook groot en sterk. Alleen eisen we hier dat ze ook kunnen voetballen.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
De (kop)duels is nou net een van de kanten van Marcelo die hij wel redelijk beheerst. De rest is prut.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

Deze beer van Zulte moet gewoon komen, die knul is pas 18! 
Bernard Malanda-Adje (oftewel Junior Malanda)
En dan Adje op z'n shirt! 
Alleen heeft die wat streken, heeft z'n contract namelijk verbroken omdat die persé weg wil.
Edit:
Ah, Strootman is toch van de partij op de Herdgang.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Maar nu Lothar von Bommel is gestopt en Duikelende Driesje en Boze Kevin zijn of worden verkocht en de meneer van de vieze overtredingen Ola ook lijkt te gaan, op welke spelers moeten we nou volgend seizoen bitchen? 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
De Rossi zal dan wel verkassen en daarmee halen ze Strootman.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Maar nu Lothar von Bommel is gestopt en Duikelende Driesje en Boze Kevin zijn of worden verkocht en de meneer van de vieze overtredingen Ola ook lijkt te gaan, op welke spelers moeten we nou volgend seizoen bitchen?
Komend seizoen alleen maar brave jongetjes op 't veld...
Wat moet van Bommel zich trouwens gelukkig voelen dat die uiteindelijk gekozen heeft om te stoppen.
Anders stond die daar met 10 spelers op 't veld die z'n vader konden zijn. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat moet Maher wel niet denken intussen:P Ik vraag me af op welke manier behalve financieel PSV komend seizoen een vooruitgang zal zijn ten opzichte van AZ. De vijf/zes belangrijkste spelers zijn pleite, ze spelen net als AZ waarschijnlijk EL en ze zullen waarschijnlijk net als AZ de titel niet winnen waardoor het weer EL gaat worden over twee seizoenen (ervan uitgaande dat PSV de voorrondes niet door komt). Nu is de transfermarkt nog wel even open, en wie weet wat PSV nog haalt maar zoals de selecties nu zijn sluit ik het niet uit dat AZ misschien wel boven PSV gaat eindigen straks.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Redelijke lijst. Alleen Lewandowski van Dortmund is een beetje mager, misschien Götze of Gundogan er nog bij. En ik mis Hoesen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben trouwens wel benieuwd op welke uitslag de Ajacieden en PSV'ers op dit forum hopen komende donderdag. Feyenoord een nieuw stadion over vijf jaar en zodoende op termijn weer een structurele titelkandidaat of geen nieuw stadion en zodoende blijven ze aanmodderen tot ons aller vertier.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben trouwens wel benieuwd op welke uitslag de Ajacieden en PSV'ers op dit forum hopen komende donderdag. Feyenoord een nieuw stadion over vijf jaar en zodoende op termijn weer een structurele titelkandidaat of geen nieuw stadion en zodoende blijven ze aanmodderen tot ons aller vertier.
Wat denk je? Lekker laten aanmodderen. Af en toe richting de bovenste plekken gaan maar er nooit echt eindigen natuurlijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat denk je? Lekker laten aanmodderen. Af en toe richting de bovenste plekken gaan maar er nooit echt eindigen natuurlijk.
Op termijn zou het wel goed zijn voor Nederland, ook qua coefficiënten. Tevens begint het structurele pak slaag in de Arena voor onze Rotterdamse vrienden genant te worden. Ik moet diep graven wil ik een klassieker in Amsterdam herinneren waarbij we een nipte of gestolen overwinning wisten te claimen.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Kan me er niet echt druk om maken. Feyenoord verdient nu niks aan de Kuip maar heb begrepen dat verschillende partijen in de gemeenteraad zich ook zorgen maken of Feyenoord straks de financiële lasten van het nieuwe stadion wel kan dragen.
De voormalige GKL is iig tegen een nieuw stadion.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voor mij is het momenteel doolhof aan constructies en partijen waar ik niet in ga dwalen. Hoorde vandaag dat D66 tegen is wat dus resulteert in geen meerderheid waarschijnlijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat moet Maher wel niet denken intussen:P Ik vraag me af op welke manier behalve financieel PSV komend seizoen een vooruitgang zal zijn ten opzichte van AZ. De vijf/zes belangrijkste spelers zijn pleite, ze spelen net als AZ waarschijnlijk EL en ze zullen waarschijnlijk net als AZ de titel niet winnen waardoor het weer EL gaat worden over twee seizoenen (ervan uitgaande dat PSV de voorrondes niet door komt). Nu is de transfermarkt nog wel even open, en wie weet wat PSV nog haalt maar zoals de selecties nu zijn sluit ik het niet uit dat AZ misschien wel boven PSV gaat eindigen straks.
PSV houdt over:
Zoet
Manolev - Bruma - Rekik - Willems
Wijnaldum - Hiljemark - Maher
Narsingh - Locadia - Depay
Ik zie niet echt in wat daar slechter aan is dan voorgaand(e) seizoen(en). Bruma en Rekik lijken me beter dan Marcelo en Derijck, Maher is exceptioneel (maar heeft wel nog veel te leren), Wijnaldum kan in potentie gewoon erg goed voetballen, Hiljemark vond ik niet slecht wat ik gezien heb (type Simons/Vogel wellicht) en voorin vind ik het zelfs sterk (je hebt Matavz en Bakkali ook nog achter de hand). Ik denk echt dat dit alles een zege is voor PSV. Ajax heeft ook anderhalf, twee seizoen gespeeld met figuren als Ebecilio en Obzbiliz en had een gemiddelde leeftijd van rond de 21-22. Dat hoeft allemaal niet zo'n probleem te zijn. Misschien wordt PSV na jaren eindelijk weer eens een hecht collectief, dat meer bezig is met voetbal dan met zichzelf of allerlei randzaken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik moet diep graven wil ik een klassieker in Amsterdam herinneren waarbij we een nipte of gestolen overwinning wisten te claimen.
Een gestolen gelijkspel ook niet?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee, daar heb ik bewust rekening mee gehouden 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Hahaha, meer dan zeventig keer in een helft scoren. Lekker onopvallend!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Bony dus nu echt naar Swansea City voor 14 miljoen wat kan oplopen tot 16 miljoen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
72x van de 79 in de tweede helft en 61x van de 66 in de tweede helft. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kevin Strootman lijkt PSV te gaan verruilen voor AS Roma. De Eindhovenaren zijn volop in onderhandeling met de Italianen en zetten in op een transfersom van rond de twintig miljoen euro. (bron: VI)
Mijn hemel ... Als ze dat ervoor krijgen mag Brands direct veertig standbeelden krijgen in Eindhoven. Als je dan sowieso Schaars haalt, heb je tenminste iemand die wel kan verdedigen. Met Maher, Wijnaldum en die paar mensen voorin heb je al genoeg creativiteit rondlopen. Zie Viergever en/of Douglas ook nog wel worden aangetrokken.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zometeen eindelijk weer een wedstrijd van PSV bewonderen aangezien 2 maanden geleden tegen NEC de laatste was. 
Jammer genoeg zijn de internationals nog niet van de partij...
Dat we 'm nu maar weer winnen aangezien we die trofee vorig seizoen gewoon verloren na penalty's! 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En Rodney schijnt nu ook definitief te worden. Je ziet ze allemaal op hangende pootjes terug komen maar nog doen. Hoe stom kan je zijn.
Erg vervelend ja. Die schijnt nog beter te zijn dan z'n broer.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Kevin Strootman lijkt PSV te gaan verruilen voor AS Roma. De Eindhovenaren zijn volop in onderhandeling met de Italianen en zetten in op een transfersom van rond de twintig miljoen euro. (bron: VI)
Mijn hemel ... Als ze dat ervoor krijgen mag Brands direct veertig standbeelden krijgen in Eindhoven. Als je dan sowieso Schaars haalt, heb je tenminste iemand die wel kan verdedigen. Met Maher, Wijnaldum en die paar mensen voorin heb je al genoeg creativiteit rondlopen. Zie Viergever en/of Douglas ook nog wel worden aangetrokken.
Pfff, toen-ie bij Sparta speelde, had Feyenoord bij hem aan moeten kloppen. Een Ridderkerker, die hoort gewoon in de Kuip te ballen.
Kan-ie vroeger wel voor Ajax geweest zijn, hij had er ook geen moeite mee om bij PSV te voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.