• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.261 gebruikers
  • 9.389.479 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Dat ze interesse hebben zal best:

20 juni 2011

[Update] Volgens NU.nl heeft ook AS Roma zich concreet gemeld voor Kevin Strootman.

Dat was toen PSV Strootman overnam van Utrecht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er zit alleen wel verschil tussen interesse hebben en concreet worden. Bij dat tweede haken die gierige Italiaanse clubs vaak af, want zoveel geld zit daar nou niet echt meer. Napoli met Mertens was denk ik een meevaller, omdat ze wel hadden verwacht dat Cavani zou worden verkocht.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

De Rossi zal dan wel verkassen en daarmee halen ze Strootman.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Cocu laat Strootman toch niet gaan voor 15 miljoen? PSV heeft al veel moeten inleveren, er blijft weinig over als ook Strootman vertrekt. Bovendien is Roma geen club voor hem.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als er dan ook maar enige vorm van intelligentie in Strootman zit dan blijft hij tot na het WK. Ten eerste heeft hij pas twee dienstjaren bij PSV erop zitten, ten tweede riskeer je in Rome (of waar dan ook) je basisplek voor het WK (zie Steek) en ten derde heeft hij nog genoeg te leren binnen Nederland. Ook ik zie veel van PSV, en kan concluderen dat hij in de topduels nog niet vaak genoeg zijn stempel weet te drukken.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Onmenselijk natuurlijk, waar je je ook kan afvragen wat een scheidsrechter met een mes in zijn bezit moet op het veld.

Kai schreef:

Cocu laat Strootman toch niet gaan voor 15 miljoen? PSV heeft al veel moeten inleveren, er blijft weinig over als ook Strootman vertrekt. Bovendien is Roma geen club voor hem.

Ik zou 15 miljoen niet afslaan voor een speler met zulke kwaliteiten. Hij heeft ten eerste niet bepaald geweldig gespeeld op het EK in Israel en was het laatste jaar ook niet in staat om beslissend te zijn voor PSV en hij staat ten tweede op een positie die in te vullen valt door b.v. Schaars te halen (als hij niet te duur is natuurlijk) of een andere leuke speler voor die positie, want geld zal wss geen probleem zijn met zo'n kas.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

nclo schreef:

Onmenselijk natuurlijk, waar je je ook kan afvragen wat een scheidsrechter met een mes in zijn bezit moet op het veld.

Ach, moest ik een ref geweest zijn in Brazilie zou ik toch ook iets op zak hebben.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

BenschopRosheuvel verhuurd aan Heracles Almelo. Nu zal Lewis het uit moeten vechten met Beerens als linker -aanvaller. ( Zo zonde dat Lewis een zware blessure heeft gehad )

Altidore is het persoonlijk eens geworden met Sunderland over de voorwaarden. Met de transfersom zou Sunderland zo'n 10 mil hebben betaald. AZ is wel lekker bezig wat de transfersommen betreft.

Trouwens een wonder dat we hier ?Robuuste? Benschop wijkt op huurbasis uit naar Duitse tweedeklasser - voetbalzone.nl meer dan een mil voor hebben mogen ontvangen. Mede door deze verkoop heb ik de moed nog niet opgegeven om Reijnen ergens te kunnen slijten.

mjk87 (moderator films)

• 14577 berichten
  • 4538 stemmen

Nou, Duitsland-Nederland op tv, de oudjes. Lekkere volle tribune's ook. Waarom is dit in vredesnaam?

mjk87 (moderator films)

• 14577 berichten
  • 4538 stemmen

Knappe eigen goal van de Duitsers. Is Hoorn niets bij.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Leuk die pizza.de reclame op het shirt met die dikke Duitse pensen eronder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die Duitsers vallen een voor een om. Tijdens zo'n wedstrijden hoop je toch altijd dat iedereen levend van het veld stapt (en in de leeftijdscategorie van afgelopen woensdag helemaal).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Over welke wedstrijd of welk toernooi hebben jullie het nu weer? Jullie kijken echt TE veel voetbal zeg.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Duitsland - Nederland op RTL 7 het had na 20 min al 4 - 0 voor Nederland moeten staan Landzaat 2x en Mols ook 2x

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Burgemeesters overwegen uitfans weer toe te laten bij Klassiekers - voetbalzone.nl

Hopen dat de uitfans weer toegelaten worden. Een Klassieker zonder uitfans heeft maar halve waarde.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een miljoen bespaard op de politiekosten. Heb je een burgemeester die geen voetbalhart heeft zijn we dus de klos; die kijkt immers niet verder dan het financiële plaatje. Er moet eens een hard front vanuit Den Haag worden gerealiseerd om de recidive 'suppporters' te neutraliseren, dan heb je ook geen 400 ME nodig bij een Klassieker. Slampampers, om ziek van te worden.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Maar we kunnen vast heel goed een EK of WK organiseren!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Hij heeft z'n eerste goal al te pakken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

Maar we kunnen vast heel goed een EK of WK organiseren!

Schei uit . De Nederlandse politiek is een grote farce op het facet van criminaliteit en preventie bij voetbal aangelegenheden. Overbezetting dan wel onderbezetting (maar toch 99 uit 100x het eerste) is een schouwspel waar men tegenwoordig niet meer eens vreemd van op kijkt. Vorig seizoen ook weer complete pelotons bij Ajax - VVV; en maar jammeren dat het grote boze voetbal de portefeuille van gemeentes als een teek leegzuigt. I wonder why... Als ik mensen als Rutten of Aboutaleb al zie op tv heb ik standaard een teiltje op reikafstand nodig.

Ik zeg het je, zou me niets verbazen als die slampamper in Rotterdam de wachtkamer in ere herstelt met betrekking tot deze kwestie.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

Ik zeg het je, zou me niets verbazen als die slampamper in Rotterdam de wachtkamer in ere herstelt met betrekking tot deze kwestie.

Aboutje heeft al enige tijd geleden aangegeven geen reden te zien om uitsupporters weer toe te laten. Argumenten, buiten het door eigen falen hoge financiële plaatje, zijn er eigenlijk niet.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Burgemeesters overwegen uitfans weer toe te laten bij Klassiekers - voetbalzone.nl

Hopen dat de uitfans weer toegelaten worden. Een Klassieker zonder uitfans heeft maar halve waarde.

Geen waarde. ME is in 99% van de gevallen overtollig en vooral ook overbodig veel aanwezig, zoals Materny al aangeeft. 10 M.E. busje x 10 luitjes tegenover een busje van 40 Vitesse supporters... Blegh!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Aboutje heeft al enige tijd geleden aangegeven geen reden te zien om uitsupporters weer toe te laten. Argumenten, buiten het door eigen falen hoge financiële plaatje, zijn er eigenlijk niet.

aBOEtaleb is 100% risicomijdend, zeker nadat hij bij de rellen in HvH lekker in bed is blijven liggen. Gaat dat heus niet goed vinden. Kut burgemeester, hoop dat hij snel een ander baantje aangeboden krijgt.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Jeez, Bojan is inmiddels wel erg afgezakt voor zo'n toptalent zeg.

Voor de Eredivisie zal ie vast nog wel goed genoeg zijn lijkt me.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wellicht nog een gradatie erger zijn de supporters die het zo wel allemaal prima vinden (zowel Ajacieden als Feyenoorders).... ' Laat de Joden maar lekker in Amsterdam, ik hoef ze niet te zien in dit stadion, weg met dat ongedierte in ons A'dam, kost alleen maar gemeentegeld, kunnen we ons stadion vullen met eigen aanhang, levert meer inkomsten op aan de kassa bla bla bla.'

Nu nog even realiseren dat wanneer de man met sleutel in steden als Den Haag, Utrecht en Eindhoven de trendsetter Abu wil gaan volgen we dadelijk dus in geen enkel stadion meer uit-supporters te zien krijgen. For the love of God people; supporters als Chucky weten niet meer wat ze moeten doen met hun leven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Jeez, Bojan is inmiddels wel erg afgezakt voor zo'n toptalent zeg.

Voor de Eredivisie zal ie vast nog wel goed genoeg zijn lijkt me.

Eindelijk eens een iets waar ik het mee eens ben. Maar wellicht is een seizoen waar hij er 25 in het netje legt (op welk niveau dan ook) net datgene wat hij nodig heeft om weer in de flow te geraken om aan te haken bij de Europese subtop. Tevens is het bewezen dat Frank en zijn staf structureel spelers beter maken, of in ieder geval het maximale eruit weten te halen; dat zal voor Bojan niet anders zijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoe je het ook wendt of keert, zodra het toegestaan wordt gaat het de eerste wedstrijd met uitsupporters natuurlijk weer direct fout..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

Tevens is het bewezen dat Frank en zijn staf structureel spelers beter maken, of in ieder geval het maximale eruit weten te halen; dat zal voor Bojan niet anders zijn.

Zoals bij Janssen, El Hamlap en Suljemani?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Hoe je het ook wendt of keert, zodra het toegestaan wordt gaat het de eerste wedstrijd met uitsupporters natuurlijk weer direct fout..

Binnen Ajax en Feyenoord zal er waarschijnlijk genoeg interne controle zijn om dat te voorkomen. Natuurlijk zijn incidentele voorvallen nooit te voorkomen, maar dat heb je net zo goed bij ieder ander evenement soms in Nederland waar 60.000 man op afkomen.

Maar echte rellen; i doubt it.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Zoals bij Janssen, El Hamlap en Suljemani?

Ik zei niet alle spelers Leuke troll manouvre, maar jij weet net zo goed als ik dat het waar is dus ik ga er dan ook geen letter extra voor typen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.