• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.176 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.516 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Hij won toch?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Was een andere wedstrijd uit die docu dacht ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sjaak is een ijdeltuit en een echte winnaar, maar dat laatste kan ik nou niet een slechte eigenschap noemen. Ik vind het juist wel mooi, dat je op je 74e nog tijdens een potje voetbal chagrijnig bent als je verliest.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

'We spelen als een natte kut' Die hoorde ik toevallig langskomen bij 't zappen.

Baasje hoor die Rayhi.

Kwam d'r in de zestigste minuut in, en maakte daarmee z'n debuut voor PSV, om vervolgens de 0-9, 0-10 en de 0-11 te maken.

En je verwacht 't natuurlijk niet:

Pelle die Feyenoord weer op sleeptouw neemt door een hattrick te maken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dos? Tsjah dat zegt niet zoveel natuurlijk. Neuk jij Twitter trouwens?

Handig toch.

Beter kun je 't in ieder geval niet volgen.

Oh, en 't was trouwens Dosko.

mjk87 (moderator films)

• 14577 berichten
  • 4538 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wat is die Mossou toch een verzuurde kut zeg. Altijd maar van die huilcolumns omdat hij het niet eens is met Cruijff. En dat reageert hij op de hele club af.

Inderdaad. Eens was Mossou nog wel leuk, al was dat in vergelijking met Chris van Nijnatten: de McClaren onder de columnisten. Die strijd is niet moeilijk te winnen. Maar het AD is sowieso een pauperkrant geworden. Leuk even als tijddodend leesvoer op de camping, of het ziekenhuis, maar meer niet. NRC en VK hebben betere en interessantere sportartikelen (en AD heeft nog wel Sportwereld), schreeuwerige koppen met een bericht dat vaak iets genuanceerder ligt en die vreselijke onderbuikcolumns van Jerry Goossens. Bijna zou je de Telegraaf en columnist Rob Hoogland gaan waarderen. Bijna.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

En je verwacht 't natuurlijk niet:

Pelle die Feyenoord weer op sleeptouw neemt door een hattrick te maken.

Drie intikkers die jij en ik ook nog hadden gemaakt dit keer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Ja we kunnen het beter hier houden, hier gebeurt dat alleen maar bij grensrechters...

Ja, ik zie ze volgende week bij Quick Boys echt iemand stenigen, vierendelen en zijn hoofd op een staak zetten... Nederland heeft incidenteel dodelijke voorvallen m.b.t. voetbal/supporters, en dan ook echt incidenteel. In Brazilië is het structureel en dan ook nog 10 keer zo gruwelijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Incidenteel? Op de amateurvelden is het wekelijks raak, hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Er staat toch echt duidelijk in mijn stuk 'incidentele dodelijke voorvallen'. Uit het hoofd kom ik op twee gevallen in het laatste jaar; Nieuwenhuizen en die karatetrap. Waarom heb ik het vermoeden dat het in Brazilië 10 keer zo hoog ligt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ah, dat stond er eerst niet geloof ik. Hoe dan ook gebeurt hier wekelijks genoeg op en langs de velden wat er niet thuishoort en waarvoor nooddiensten moeten uitrukken, dus een erg sterk argument is het niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

Ah, dat stond er eerst niet geloof ik. Hoe dan ook gebeurt hier wekelijks genoeg op en langs de velden wat er niet thuishoort en waarvoor nooddiensten moeten uitrukken, dus een erg sterk argument is het niet.

Believe me, het stond er. En ik weet goed hoe het in Nederland er aan toe gaat op de amateurvelden. Vanaf september begin ik ook weer met veldvoetbal na tien jaar absentie, heb er lang over getwijfeld juist om de discussie die we hier bespreken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Breaking: Spanje onder 20 is eruit gevlogen tegen Uruguay!

Eindelijk dus een keer geen succes voor die Spanjaarden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoopte eigenlijk dat dat hier zou ontgaan. Eindelijk een keer geen succes voor de Spanjaarden? Confed cup?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joenne ontgaat volgens mij niks in komkommertijd. Zit gewoon braaf Dresden - Ajax te kijken op zijn vrije zaterdagmiddag. Nou, mij krijg je met geen zweepslag achter een stream PSV-DOS.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die mist niks, durf de term doorslaan niet te gebruiken, iets met hypocriet enzo .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Materny schreef:

Joenne ontgaat volgens mij niks in komkommertijd. Zit gewoon braaf Dresden - Ajax te kijken op zijn vrije zaterdagmiddag. Nou, mij krijg je met geen zweepslag achter een stream PSV-DOS.

Och. Met een schuin oog even kijken wat Ajax de eerste helft deed met 't sterkste team.

En van dat onder 20 heb ik niks gevolgd, daar is geen hol aan met al die onbekende spelers.

Dinsdag uiteraard naar PSV - FC Eindhoven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Yesterdays news Reinbo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar ik zit in Costa Rica, dus daar was het nog vandaag.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik hoopte eigenlijk dat dat hier zou ontgaan. Eindelijk een keer geen succes voor de Spanjaarden? Confed cup?

Wou het eigenlijk tegen Mexico al zeggen, maar toen hadden ze lucky laatste minuten met zelfs een goal in de blessuretijd. Kijk het de hele week door op Eurosport tijdens fitness

Nu al twee Spaanse elftallen die de boot zijn ingegaan binnen 2 weken tijd..what's next?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Volgens de Italiaanse media heeft AS Roma Strootman overgehaald om voor die club te kiezen.

Ze hopen dat PSV een bod van 15 miljoen gaat accepteren wat door bonussen kan oplopen tot 18 miljoen.

Hoop dat die zo verstandig is dat die dit seizoen nog blijft om vervolgens een geweldig WK te spelen en een betere club kan kiezen en een hogere transfersom voor PSV.

Zou echt balen zijn als die nu ook nog eens vertrekt. Dan houd je niks meer over...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Strootman ga je echt niet erg missen. Wordt nog best overschat, al vind ik het in potentie wel een prima speler. Met 15 miljoen mag je je in je handjes wrijven.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Dan heb jij 't afgelopen jaar geen PSV gekeken.

Strootman ga je dus wel enorm missen. Is de leider van PSV.

Ga hem maar eens vervangen...

Dan zullen ze wel Toornstra halen, maar die moest je al lang halen toen die nog bij ADO speelde.

Nu betaal je daar weer de hoofdprijs voor.

Sowieso is de Italiaanse competitie kut. Beter gaat die naar de Premier League.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Dan heb jij 't afgelopen jaar geen PSV gekeken.

Strootman ga je dus wel enorm missen. Is de leider van PSV.

Ik denk dat ik vrijwel alle wedstrijden van PSV gezien heb, enkel die die gelijktijdig met Ajax gespeeld werden alleen in samenvatting.

Maar mag jij me vertellen in welke wedstrijden Strootman écht een leider was, opstond en de ploeg op sleeptouw nam. Schreeuwen, wat boos kijken en er hard in beuken staat niet gelijk aan leiderschap. Zo'n jongen kan echt nog 5x beter dan wat ie tot nu toe heeft laten zien. Als Cocu dat eruit kan halen, heb je er een goede aan, anders zou ik die 15-18 miljoen direct pakken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Van Bommel was natuurlijk dit jaar de leider, maar dit jaar moet 't natuurlijk allemaal van hem komen.

Sowieso moet die nog één jaar blijven om vervolgens op 't WK te spelen dan nu naar zo'n belachelijke competitie te gaan.

Bovendien is AS Roma ook niet bepaald een topclub te noemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

15-18 miljoen, wat een bedragen. Gewoon doen, met tien zou je normaal gezien en het niveau dat Strootman heeft laten zien al blij moeten zijn.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

10 miljoen, laat me niet lachen. Bovendien heeft die nog een contract van 3 jaar.

Wat moet Eriksen dan kosten met z'n contract van één jaar?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, Eriksen is natuurlijk een vee groter talent. Die moet met een contract van 1 jaar nog meer opbrengen dan Strootman als hij nog vijf jaar vast zou liggen.

10 miljoen is idd lachwekkend, maar is met gezond verstand wel de best case scenario. Als dat van Roma klopt is het natuurlijk een no-brainer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Onzingerucht. Dat AS Roma is zo gierig als de pest. Die hebben de laatste jaren ook vaak geprobeerd om Ajacieden te halen, maar ze wilden er steeds minimale bedragen voor bieden. Die club kan denk ik niet eens 18 miljoen betalen.

Buiten dat vind ik Strootman de meest overschatte voetballer van Nederland. Daarmee geef ik niet aan dat hij slecht is, want hij is best een aardige speler, maar hij is echt niet zo goed als soms wordt geroepen. Hij is ook vaak een speler zoals Mertens die er in de echt belangrijke duels niet staat. Daarnaast vind ik hem technisch geen hoogvlieger.

Nou maakt dat in de Serie A niet uit met dat belabberde niveau, maar bij echte topclubs val je dan gewoon in negatieve zin op. Neemt niet weg dat zijn vertrek voor PSV best een gemis zal zijn, want een vervanger van zijn niveau is best lastig te vinden. Maar als Roma echt dat bedrag zou willen betalen, dan moet je hem meteen verkopen natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.