- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Lijkt me niet voor een schappelijk bedrag.
Volgens Wikipedia heeft Roma 'm gehaald voor 12 miljoen met een clausule van Barcelona om 'm in 2012 of 2013 weer terug te halen voor 13 miljoen. Dat kon Roma weer voorkomen met een optie om nog eens 28 miljoen te lappen om 'm daadwerkelijk te houden.
Vervolgens heeft Roma 'm weer verhuurt aan Milan die 'm na één seizoen niet meer wilden betalen waardoor Barcelona zo te zien die 13 miljoen heeft betaald aan Roma om 'm weer te kopen.
Bizar beleid van Barcelona! 13 miljoen betalen om hem weer terug te kopen maar hem vervolgens te verhuren, waarbij Ajax zijn salaris van €3m ook niet geheel zal betalen. En dat met zijn niet al te denderende statistieken van de laatste jaren.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Ik vind het maar dom van Altidore. Hij zat in Nederland hartstikke goed, was gewoon nog gebleven en na het WK vertrokken. Nu gaat hij ergens in de middenmoot in Engeland spelen. Altidore lijkt me een gevoelsmens die past presteert als hij echt tevreden is. Vind het ook jammer, leuke speler en een goede gozer. Best jammer voor de Eredivisie.
Sluit ik me bij aan 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Mocht Rekik daadwerkelijk komen ben ik benieuwd of die nog gaat deelnemen aan dat EK onder 19.
Voor Nederland begint dat op 20 juli, halve finales 29 juli en finale op 1 augustus...
Dan gaat die dus de hele voorbereiding missen inclusief voorronde CL, 3 augustus begint voor PSV namelijk weer de competitie uit naar ADO.
Brenet en Hendrix zijn daarom op verzoek van PSV niet naar 't EK onder 19.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt klote, topaanwinst voor Ajax. Ik voorspel dat dat de smaakmaker van het seizoen wordt met Bakkali. Maar dat beleid van Barcelona. WTF
.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Bakkali gaat denk ik niet zoveel minuten maken, die knul is pas 17.
Maar dat die enorm veel talent heeft is natuurlijk duidelijk.
Hij zou dan de back-up van Depay zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Wat een ploeg zeg. Zlatan en Cavani in je voorhoede. Ongekend.
Maar gaat dat samen? Of gaat Zlatan stiekem nog weg...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bakkali gaat denk ik niet zoveel minuten maken, die knul is pas 17.
Maar dat die enorm veel talent heeft is natuurlijk duidelijk.
Dat zegt niet zoveel. Als ie redelijke speeltijd zou krijgen is ie in een mum van tijd een vaste waarde.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Sinds wanneer schiet Eriksen vrije trappen binnen?
Nu weer.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Och och. Lekkere supporters van Ajax. En dat bij zo'n potje.
Vuurwerk op 't veld gooien.
Manolev met de openingstreffer bij PSV. De held! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Smerige overtreding overigens waar dat doelpunt uit voortkwam, met iets minder geluk breekt De Jong daarbij z'n scheenbeen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet netjes inderdaad, maar het spel is alweer in gang. Iets over een mug en olifant.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Och och. Lekkere supporters van Ajax. En dat bij zo'n potje.
Vuurwerk op 't veld gooien.
Manolev met de openingstreffer bij PSV. De held!
Niet netjes inderdaad, maar het spel is alweer in gang.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Waar is die Eriksen mee bezig?
Check die gruwelijke vrije trap weer. Niet normaal. 0-2.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Krijg het op een slechte stream door vanuit het buitenland, maar inderdaad zeg! Zo schiet hij drie jaar niks erin om vervolgens in een maand tijd er drie fenomenaal in te rossen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Dat zegt niet zoveel. Als ie redelijke speeltijd zou krijgen is ie in een mum van tijd een vaste waarde.
Bakkali soleerde het strafschopgebied binnen, bleef dreigen en haalde doeltreffend uit. Fraaie goal, zeker terugkijken op @PSV_TV #dospsv
@PSV 3m
DOELPUNT PSV: 39e minuut, 0-5 door Hendrix. Het publiek smulde van het voorwerk van Bakkali, héérlijke actie. #dospsv #psv
@PSV 32s
DOELPUNT PSV: 45e minuut, Zakaria Bakkali krult 0-7 binnen. Een prachtig doelpunt! #dospsv #psv

Deze is trouwens ook gruwelijk:

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Krijg het op een slechte stream door vanuit het buitenland, maar inderdaad zeg! Zo schiet hij drie jaar niks erin om vervolgens in een maand tijd er drie fenomenaal in te rossen
Linkje voor mij? Pas net thuis, maar kan niks vinden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Bakkali soleerde het strafschopgebied binnen, bleef dreigen en haalde doeltreffend uit. Fraaie goal, zeker terugkijken op @PSV_TV #dospsv
@PSV 3m
DOELPUNT PSV: 39e minuut, 0-5 door Hendrix. Het publiek smulde van het voorwerk van Bakkali, héérlijke actie. #dospsv #psv
@PSV 32s
DOELPUNT PSV: 45e minuut, Zakaria Bakkali krult 0-7 binnen. Een prachtig doelpunt! #dospsv #psv

(afbeelding)
Dos? Tsjah dat zegt niet zoveel natuurlijk. Neuk jij Twitter trouwens? 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
8 mil exclusief clausules voor Maher ontvangen en nu weer 10 mil voor Altidore. Het tikt zo wel lekker aan en de vervangershebben we al binnen 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
@PSV 3m
@PSV 32s

(afbeelding)
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Haha, hier in Oostenrijk gewoon op tv met uitstekend beeld. Gaat nergens over. Ooit hier ook al eens een oefenpot van PSV kunnen aanschouwen. Liefhebbers blijkbaar van Nederlands voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is die Mossou toch een verzuurde kut zeg. Altijd maar van die huilcolumns omdat hij het niet eens is met Cruijff. En dat reageert hij op de hele club af.
Ajax speelt nu trouwens tegen Dynamo Dresden, 0-3 stand. Ik heb het helaas gemist, maar hier zie je de 3 prachtige goals. 2 geweldige vrije trappen van Eriksen en een hele knappe technische goal van de grote held Hoesen! 
FOX Sports - 3' Doelpunt Christian Eriksen, Dynamo Dresden-Ajax, 0-1 - foxsports.nl
FOX Sports - 23' Doelpunt Christian Eriksen, Dynamo Dresden-Ajax, 0-2 - foxsports.nl
FOX Sports - 47' Doelpunt Danny Hoesen, Dynamo Dresden-Ajax, 0-3 - foxsports.nl
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
(afbeelding)
Dit is Hazard toch of zit ik er nu naast ?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen

Bizar inderdaad. Zoveel mensen die de kont likken van zo'n arrogante kwal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@PSV 3m
@PSV 32s

(afbeelding)
Zakaria 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Ziet er naar uit dat Ajax wederom de grootste kanshebber voor de titel gaat worden komend seizoen, hoewel de transferperiode nog maar net van start is.. Ik zie Cocu niet slagen bij PSV en het befaamde Koeman Effect kan bij Feyenoord ook weer intreden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Chris en Siem blijven is Ajax kandidaat nummer 1 (Alderweireld zie ik niet graag vertrekken, maar is relatief te vervangen). Vertrekken beide heren wel dan durf ik niet in te zetten, al mag het duidelijk zijn dat PSV nog niet ingespeeld is en natuurlijk behoorlijk er op achteruit is gegaan offensief gezien. Feyenoord kan een dark horse zijn, gezien het feit dat zij met een volledig intacte spelersgroep het nieuwe seizoen lijken in te gaan. Twente zie ik niet verrassen, AZ en Vitesse hebben teveel klasse ingeleverd ben ik bang (Maher, van Ginkel, Altidore, waarschijnlijk Bony, Theo jaartje ouder).
Maar goed, wie weet trekt die gekke Jordania de knip en dan is alles weer anders.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
lol.
Edit: staan ook foto's op het net. Hier is er eentje.
http://www.luiscardoso.com.br/wp-content/uploads/2013/07/MORTE-PIO-XII-640x442.jpg
WTF!
En in daar wordt over een jaar één van de grootste evenementen van de wereld gehouden... 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ja we kunnen het beter hier houden, hier gebeurt dat alleen maar bij grensrechters...
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wat is die Mossou toch een verzuurde kut zeg. Altijd maar van die huilcolumns omdat hij het niet eens is met Cruijff. En dat reageert hij op de hele club af.
Het is toch ook een gênante vertoning die Sjakie. Zo graag in de belangstelling staan maar als je dan ziet hoe hij reageert als hij op zijn
75e een oefenpotje met lucky Ajax verliest. 
Ik vond het leuk om te zien hoor afgelopen week al die oud spelers op een veld, maar die Sjakie...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.