- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
CL natuurlijk.
Bij een club die nog niet zo lang geleden volgens jou niet verder zou komen dan één puntje en een doelsaldo van omstreeks -30. Lijkt me niet echt de club om happy de CL mee in te gaan.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
10 2 8 6 7 3
Aantal goals van Krkic in voorgaande seizoenen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Omdat die zich hier wel kan bewijzen i.p.v. op hoog niveau.
Ik wilde eerst met eieren gaan gooien, maar na bezinning kun je concluderen dat er wel een kern van waarheid inzit. Bij Barca, Milan en Roma niet doorgebroken, terwijl ik laatstgenoemde niet beter vind dan Ajax. Doet me denken aan Babel, maar die had ook zijn waarde afgelopen seizoen (ook in de CL; zie Dortmund).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach, normaal moet je wel een puntje of 6 a 7 kunnen halen, er zit meestal nog wel een Zagreb ofzo in de poule. Geef als Bojan zijnde wat leuke assistjes en wie weet waar je vervolgens naar toe kunt, dat snap ik wel (zeker als Betis je beste andere optie is). The lesser of 2 evils he, het is geen keus uit luxe.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En zo'n 950 goals in 7 jaar tijd in de jeugd van Barca.
Die heeft genoeg talent om er hier zo'n 10-15 te maken als buitenspeler zijnde. En dito assists.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
En zo'n 950 goals in 7 jaar tijd in de jeugd van Barca.
Die heeft genoeg talent om er hier zo'n 10-15 te maken als buitenspeler zijnde. En dito assists.
Ik heb een niet al te hoe pet op van de eredivisie maar schat hem wel iets hoger in dan de b-tjes van Barca. Dus eerder 10 dan 15. Totaal.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Cocu ontkende al de hele tijd en nu is die volgens Brands ook nooit in beeld geweest bij PSV.
Lijkt dus op een spelletje van de kranten (Telegraaf.
) dat Ajax nu PSV heeft verslagen om Bojan te halen.
Om zodoende een beetje die overgang van Maher minder erg te maken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En wie zou daarin trappen? En waarom zou de zaakwaarnemer van Bojan dan wel zeggen met PSV gesproken te hebben? Zit Ajax ook achter?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zegt de zaakwaarnemer dat wel? De bron is immers de Telegraaf....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee, tegenover Spaanse media en VI. Tegenover die laatste zegt ie dat Bojan met alle drie de trainers gepraat heeft. Maar goed, dat zal ook wel een complot zijn.
Rekik ook naar PSV. Nog maar vier of vijf aankopen te gaan.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Eeuwig zonde dat Bruma en Rekik bij ons zo vroeg vertrokken en de concurrentie nu van ze kan profiteren. Gelukkig komt bij ons Kongolo eraan. Die is van dezelfde orde en zijn broertje is nog beter.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het staat nu trouwens op de website van Barcalona; officieel. Nu hopen dat de selectie verder intact blijft en knallen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maak je geen illusies, in de laatste twee weken zullen Eriksen en De Jong nog vertrekken en halen we Duarte voor 2,5 miljoen. Toby zie ik nog wel eerder gaan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Nou. Tenminste weer een verdediger.
Alleen is een jaartje huren wel wat mager.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eeuwig zonde dat Bruma en Rekik bij ons zo vroeg vertrokken en de concurrentie nu van ze kan profiteren. Gelukkig komt bij ons Kongolo eraan. Die is van dezelfde orde en zijn broertje is nog beter.
Vind ik ook maar je moet anderen ook wat gunnen die niet kunnen opleiden
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Naomi, jij bent wel goed thuis in het Spaanse voetbal. Wat vindt jij nou van Krkic?
Ben hem zelf na Barcelona een beetje uit het oog verloren, maar hij stond altijd wel bekend als een talentvolle jongen. Zijn statistieken zijn ook helemaal niet slecht, heeft in zijn loopbaan al vrij veel wedstrijden gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zijn statistieken zijn (op z'n jeugd na) juist niet zo best, maar die gozer heeft zoveel talent dat hij het vast en zeker goed gaat doen in de Eredivisie.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
lol.
Edit: staan ook foto's op het net. Hier is er eentje.
http://www.luiscardoso.com.br/wp-content/uploads/2013/07/MORTE-PIO-XII-640x442.jpg
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat ieder geval wel aanspreekt is dat hij elk seizoen wel de nodige wedstrijden heeft gespeeld. Het is niet een Luque die naar Ajax kwam terwijl hij al jaren op zijn gat zat.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Bojan-Krkic.htm
Als ik deze beelden zo zie:
Lijkt hij me meer een slimme en technisch begaafde afmaker. Maar bij Ajax zal hij denk ik rechtsbuiten staan. Ben benieuwd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
lol.
Edit: staan ook foto's op het net. Hier is er eentje.
http://www.luiscardoso.com.br/wp-content/uploads/2013/07/MORTE-PIO-XII-640x442.jpg
WTF ernstige zooi zeg. Nederland is er niets bij.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Ook gezellig, een scheids die gewoon een mes draagt tijdens de wedstrijd. 
Wel echt gruwelijk ziek zeg. D'r zullen maar kleine kinderen geweest zijn, zie je ineens een hoofd op een stok staan en wat losse benen naast 't lichaam.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Wat ieder geval wel aanspreekt is dat hij elk seizoen wel de nodige wedstrijden heeft gespeeld. Het is niet een Luque die naar Ajax kwam terwijl hij al jaren op zijn gat zat.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Bojan-Krkic.htm
Als ik deze beelden zo zie:
(embed)Ik ben bang dat Bojan de smaakmaker gaat worden, baal dan ook ontzettend.
Lijkt hij me meer een slimme en technisch begaafde afmaker. Maar bij Ajax zal hij denk ik rechtsbuiten staan. Ben benieuwd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik moet het nog maar eens zien. Bij Roma en Milan heeft hij niks laten zien de laatste 2 jaar. Nou is de Eredivisie wel wat anders, maar toch. Vraag me ook af waarom ze hem niet voor een schappelijk prijsje kopen. Ze huren hem 1 jaar met optie op een 2e, maar na dat 2e jaar loopt zijn contract bij Barcelona ook af.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Lijkt me niet voor een schappelijk bedrag.
Volgens Wikipedia heeft Roma 'm gehaald voor 12 miljoen met een clausule van Barcelona om 'm in 2012 of 2013 weer terug te halen voor 13 miljoen. Dat kon Roma weer voorkomen met een optie om nog eens 28 miljoen te lappen om 'm daadwerkelijk te houden.
Vervolgens heeft Roma 'm weer verhuurt aan Milan die 'm na één seizoen niet meer wilden betalen waardoor Barcelona zo te zien die 13 miljoen heeft betaald aan Roma om 'm weer te kopen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klinkt allemaal erg logisch
Om hem nu voor 1 of 2 jaar aan ons te verhuren...
Als Barca en Bojan eerlijk zijn weten ze dat er geen toekomst meer bij Barcelona is voor die jongen. Zodra Bojan transfervrij is zal hij wel een goed betalende club in een betere competitie kiezen. Dat begrijp ik ook nog, zeker als zijn tijd bij Ajax succesvol zou zijn.
Ieder geval wel weer een bekende naam in de Eredivisie, is toch goed voor onze competitie denk ik. Kwalitatief is dit geen topcompetitie, maar het is wel erg leuk en er lopen erg veel talenten van niveau.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Cavani voor maar liefst 63 miljoen naar PSG!
Wat een giller dat bedrag.
De helft zou al genoeg zijn imo.
Hij kan in ieder geval wel weer samen met Lavezzi spelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een ploeg zeg. Zlatan en Cavani in je voorhoede. Ongekend. Als je dan PSG-Monaco hebt dan heb je 3 van de beste spitsen van de wereld tegenover elkaar.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En ondertussen verkast Altidore alsnog naar Sunderland.

Ontzettend gegroeid bij AZ. Heb hem het eerste seizoen behoorlijk vervloekt toen hij een wedstrijdje met Benschop speelde wie de slechtste spits was. Sympathieke gozer. Ik hoop dat ie niet (weer) de verkeerde keuze heeft gemaakt en weer in de vergetelheid raakt.
Gelukkig hebben we Jóhansson nog, een goede spits. Maar als hij wegvalt wordt de spoeling wel erg dun.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het maar dom van Altidore. Hij zat in Nederland hartstikke goed, was gewoon nog gebleven en na het WK vertrokken. Nu gaat hij ergens in de middenmoot in Engeland spelen. Altidore lijkt me een gevoelsmens die past presteert als hij echt tevreden is. Vind het ook jammer, leuke speler en een goede gozer. Best jammer voor de Eredivisie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.