• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

(afbeelding)

Derk in de mangel bij Materny.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax heeft met v.d. Hoorn een fantastisch talent gehaald. Zegt wel wat als van Gaal hem bij Oranje haalde, de Boer en Stam in hem een goed talent zien en dat hij bij een van de minst gepasseerde defensies in Nederland speler van het jaar was. Ajax heeft hier een geweldige aan, mark my words.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Leuk dat sarcasme!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat-ie dit maar vaak mag doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Tegen Utrecht scoren? Mij best

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Een speler die van Utrecht naar Ajax vertrekt, en dan ook nog eens scoort tegen z'n oude ploeg.

Zullen de supporters van Utrecht blij mee zijn zeg.

Niet dat ze bij een andere doelpuntenmaker blij zijn, maar je snapt 't wel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Laat Ajax eerst maar eens een keer in competitieverband weer van Utrecht winnen . Laatste 3 jaar 4x verloren en 2x gelijk. Wel voor de beker daar gewonnen, maar dat is minder boeiend.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Club liefde bestaat het nog?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

3,8 miljoen voor Van derr Hoorn volgens mij is Ajax / De Boer alleen bereid miljoenen neer te tellen voor bankzitters. Het zou niet zijn eerste grote inschattingsfout zijn.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/30917_De%20Boer:%20'het%20zou%20me%20verbazen%20als%20Krkic%20voor%20een%20andere%20Nederlandse%20club%20dan%20Ajax%20kiest'.php

Arrogante lul.

Oh, en die Jol heeft 750.000 geboden op Tyton wat natuurlijk direct naar de prullenbak is verwezen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Quido schreef:

3,8 miljoen voor Van derr Hoorn volgens mij is Ajax / De Boer alleen bereid miljoenen neer te tellen voor bankzitters. Het zou niet zijn eerste grote inschattingsfout zijn.

Dat geld konden ze beter bijleggen bij Maher.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

"Ajax wil de aanvaller huren of kopen en denkt dat Bojan volledig Ajax-minded is."

Tjsah, leuke stemmingmakerij op zo'n forum.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Het ging me meer om deze:

'Het zou me verbazen als hij voor een andere Nederlandse club kiest dan Ajax,' aldus de Ajax coach tegenover Voetbal International.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

We zullen het de komende uren gaan zien (als de geruchten kloppen).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

'Het zou me verbazen als hij voor een andere Nederlandse club kiest dan Ajax,' aldus de Ajax coach tegenover Voetbal International.

Lijkt me logisch toch. Ajax speelt gegarandeerd CL. Daar wil die omhooggevallen Bojan zich natuurlijk laten zien.

Is in de spits daar niet nodig en bovendien totaal geen buitenspeler. Lijkt me opnieuw geen al te grote aanwinst.

MRDammann

• 661 berichten
  • 3560 stemmen

j0enne schreef:

Alleen om deze uitspraak al mag hij overal naartoe gaan behalve Ajax. Zal hem leren met zijn arrogante praatjes.

Maar volgens mij was hij sowieso al rond met Betis, had ik gelezen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

‘Bojan kiest binnen enkele uren voor overstap naar Betis of Ajax’

Lijkt me ook dat die gewoon naar Betis vertrekt. Hij verdient namelijk 3 miljoen per jaar.

Lijkt me niet dat Barcelona de helft gaat betalen om 'm bij Ajax te stallen i.p.v. Betis dat waarschijnlijk alles zelf betaalt.

Tegenover VI journalist Joost Hofman heeft de zaakwaarnemer van Bojan Krkic laten weten dat zijn pupil de voorkeur heeft uitgesproken voor een overstap naar de Eredivisie.

PSV zou echter 'op hoofdlijnen' akkoord zijn met FC Barcelona.

Tja, wat is 't nu.

Desalniettemin zou ik 'm heel erg graag bij PSV willen zien. Blijft een geweldige speler.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik denk dat die jongen toch een keer in zijn carrière met Hoesen in een elftal wil spelen. Of taarten wil bakken met Derk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zwaar aangezet artikel op catenaccio. Het vergelijken op basis van transferbedragen raakt natuurlijk kant noch wal.

De kritiek op de aankoop gezien de uitspraken over, en het aantal aanwezige, jeugdspelers is wel raak.

Ajax leert niet bijster veel van het verleden - catenaccio.nl

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zoals ik al eerder zei raakt de transfer kant noch wal, op meerdere gebieden. Ook tegenstrijdig met allerlei eerdere uitspraken van Frank danwel overige 'mensen van het technisch hart'.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Op andere plekken kan ik 't nog wel begrijpen, maar als ze ergens teveel jeugdspelers op een bepaalde positie hebben zijn het wel die centrale verdedigers bij Ajax.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou me wat zijn als Bojan naar Ajax komt, en gezien de concreetheid die in het circuit naar voren komt denk ik dat ze hem weten te binden. Iedere transferperiode de laatste 3 jaar viel zijn naam wel een keer, samen met die van Bendtner en Benayoun. . Heeft in mijn optiek wel minder potentie dan een Cuenca, maar een volledige fitte en draaiende Bojan is voor iedere club in de Eredivisie een aanwinst. Fischer - Kolbeinn - Bojan. Met wat jong talent daarachter en natuurlijk Danny!

Mochten Chris en Siem blijven ga je er zelfs op vooruit!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Bojan jugará cedido en el Ajax - mundodeportivo.com

Zo te zien komt die dus naar Ajax...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zag het ook Kon het alleen niet vertalen in Chrome. Geweldige vangst

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Jammer, had 'm graag bij Feyenoord gezien. Maar ik zou ook tevreden zijn bij een komst van Ryo of Assaidi.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat is idd zowaar een speler met kwaliteiten. En eigen jeugd weer uiteraard.

Wel weer een concurrent voor onze bakkende mooiboy

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

En ondertussen verkast Altidore alsnog naar Sunderland.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Dat is idd zowaar een speler met kwaliteiten. En eigen jeugd weer uiteraard.

Wel weer een concurrent voor onze bakkende mooiboy

Laat uw licht schijnen op deze kwestie? Waarom kiest hij (waarschijnlijk) voor Ajax en dus de Mickey Mouse League wanneer hij ook in een grotere competitie voor meer geld had kunnen spelen. Bijvoorbeeld Betis.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Omdat die zich hier wel kan bewijzen i.p.v. op hoog niveau.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

CL natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.