• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.979 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Kut-aankoop, niets meer, niets minder. Voor een miljoentje of twee had men de gok evt. mogen/kunnen nemen, meer is ie ook niet waard. Hopen dat Jaap hem minstens vijf klassen beter kan maken, want op dit moment is het nog ver van de nationale top, laat staan internationale subtop of hoger verwijderd. Rare aankoop ook met Veltman, Denswil, Boilesen, Van Rhijn, Moisander en Bazoer die CV's zijn / kunnen spelen. Logischer was geweest evt. te rouleren met Denswil, Veltman en Bazoer. Moisander kan namelijk ook gewoon rechts, zie zijn periode bij AZ (als je dan toch al persé een rechtspoot rechtsachterin wil hebben).

Ja, noem vooral alle beschikbare namen even op. Onzin natuurlijk.

Van Rhijn is rechtsback en zal ook als rechtsback worden gezien. Legion is zijn backup. Dan heb je nog je centrum. Moisander en Denswil linker centrale verdediger en dan heb je dus alleen maar Veltman voor die andere positie. Bazoer lijkt te worden gezien als middenvelder. Boilesen is gewoon linksback, de reserve achter Blind op dit moment. En als hij naar het centrum zou verhuizen, dan is het op de plek van Moisander, niet op de plek van Alderweireld.

Had van jou dit soort makkelijke acties niet verwacht Quido. Ongeacht dat ik in vd Hoorn ook geen Ajax speler zie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ligeon Het is geen groep demonen haha

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, noem vooral alle beschikbare namen even op. Onzin natuurlijk.

Dat is geen onzin want:

Van Rhijn is rechtsback en zal ook als rechtsback worden gezien.
Van Rhijn is van origine een CV, dus kan (en hoort, zeker gezien zijn prestaties op rechts) daar ook (te) spelen.

Moisander en Denswil linker centrale verdediger en dan heb je dus alleen maar Veltman voor die andere positie.
Dat is dus niet zo. Moisander is met rechts net zo sterk als met links. Heeft daar jaren gespeeld. Kan dus ook gewoon op rechts worden neergezet.

Bazoer lijkt te worden gezien als middenvelder.
Wat vreemd is, aangezien ie een CV is.

Boilesen is gewoon linksback, de reserve achter Blind op dit moment.
Met Boilesen is het altijd de bedoeling geweest hem uiteindelijk naar de LCV te schuiven en hier heeft hij in de jeugd ook gespeeld. Ook dit is dus niet makkelijk of raar, maar gewoon conform de werkelijkheid.

En als hij naar het centrum zou verhuizen, dan is het op de plek van Moisander, niet op de plek van Alderweireld.
Dat klopt dan eindelijk eens wel, maar dan heb je dus Moisander, Veltman, Bazoer en Van Rhijn die op RCV kunnen spelen.

Had van jou dit soort makkelijke acties niet verwacht Quido. Ongeacht dat ik in vd Hoorn ook geen Ajax speler zie.
Wat er dus makkelijk is aan mijn reactie weet ik niet. Ik vind het eerder 'logisch nadenken.'

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dacht dat Bazoer ook een middenvelder was hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Van Rhijn is van origine een CV, dus kan (en hoort, zeker gezien zijn prestaties op rechts) daar ook (te) spelen.

Hij is bij Ajax rechtsback, punt. Daar zal hij ook gewoon blijven. Dat hij centraal kan is verder niet interessant.

Wat vreemd is, aangezien ie een CV is.

Dus? Ze zien iets anders in hem.

Met Boilesen is het altijd de bedoeling geweest hem uiteindelijk naar de LCV te schuiven en hier heeft hij in de jeugd ook gespeeld. Ook dit is dus niet makkelijk of raar, maar gewoon conform de werkelijkheid.

Bron? Hij had zonder blessures al 2 seizoenen onze linksback moeten zijn. Verder, zie van Rhijn. Wat jij denkt is niet relevant, het gaat erom hoe Ajax de spelers heeft ingedeeld.

Op dit moment heb je nu Alderweireld, vd Hoorn en Veltman plus Moisander en Denswil. Waarbij Alderweireld zal vertrekken. Alle andere namen zullen niet centraal gaan spelen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@RikElfrink 6m

#PSV wil (los van Bruma) een rechtsback, linksbenige cv, middenvelder, aanvaller en mogelijk een linksback. Dus nog 4-5 man erbij tot 2/9.

Nou, dat gaat de komende tijd nog wat worden zeg.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Hier is Derk BoerRigter als hij een taart bakt.

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 6m

#PSV wil (los van Bruma) een rechtsback, linksbenige cv, middenvelder, aanvaller en mogelijk een linksback. Dus nog 4-5 man erbij tot 2/9.

Nou, dat gaat de komende tijd nog wat worden zeg.

Waarom een linksback daar hebben we Willems en Tamata toch? En die aanvaller lijkt me met de mogelijkheden voorhanden ook vrij overbodig.

@Nomak

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Hier is Derk BoerRigter als hij een taart bakt.

(afbeelding)

Ha, otherfool vraagt om iets en het schoothondje komt er al weer blaffend aan hollen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat jij denkt is niet relevant, het gaat erom hoe Ajax de spelers heeft ingedeeld.

Ah, dus we moeten weer blind de polonaise meelopen en vergeten hoe o.a. Anita en Janssen lang verkracht zijn omdat Frank en co ze perse als resp. back en VM zagen. Sorry, daar pas ik voor. Ik kijk liever naar wat spelers het beste kunnen. Dat Ajax dat anders ziet, vind ik dus fout en in veel gevallen ergerniswekkend. Wel apart dat je Anita wel altijd VM hebt geboemd en gepleit hebt dat ie daar moest spelen, terwijl Frank hem liever als back zag.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Waarom een linksback daar hebben we Willems en Tamata toch? En die aanvaller lijkt me met de mogelijkheden voorhanden ook vrij overbodig.

@Nomak

Snap 't wel. Tamata is gewoon niet goed genoeg en nu Pieters weg is willen ze een vervanger.

Voorin willen ze ook nog wat gezien 't vertrek van Mertens en Lens en de blessure van Narsingh.

Depay 't hele seizoen in de basis lijkt me net te veel van 't goede.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ah, dus we moeten weer blind de polonaise meelopen en vergeten hoe o.a. Anita en Janssen lang verkracht zijn omdat Frank en co ze perse als resp. back en VM zagen. Sorry, daar pas ik voor. Ik kijk liever naar wat spelers het beste kunnen. Dat Ajax dat anders ziet, vind ik dus fout en in veel gevallen ergerniswekkend. Wel apart dat je Anita wel altijd VM hebt geboemd en gepleit hebt dat ie daar moest spelen, terwijl Frank hem liever als back zag.

Waar heb je het nou weer over? Ik zeg alleen maar dat je niet elke optie hoeft te noemen, omdat Ajax een aantal jongens gewoon niet als centrale verdediger ziet. Ik zeg verder helemaal niks over welke speler nou goed of slecht is op een positie.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

In 1 ding heeft Quido inderdaad wel gelijk, die was ik even vergeten, dat van Rhijn eigenlijk een CV is en ook nog rechtsbenig.

Hij heeft (compleet onbegrijpelijk) wel Oranje gehaald als rechtsback, maar toch, hij zal vast beter zijn centraal gok ik. Dat was op zich wel een goedkope optie geweest, maar ja, dan had je weer een rechtsback moeten kopen want die Ligeon en Tete ga je ook niet een heel seizoen in de basis zetten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Van Rhijn is een prima back, niks mis mee. Alleen is hij nog jong en onervaren, dus hij zal fouten maken. Er is de laatste anderhalf jaar over heel wat spelers bij Ajax geklaagd, maar over de rechtsback positie is het nauwelijks gegaan. Van Rhijn scoort niet vaak een 4 en ook niet vaak een 8. Wel bijna altijd een voldoende.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waar heb je het nou weer over? Ik zeg alleen maar dat je niet elke optie hoeft te noemen, omdat Ajax een aantal jongens gewoon niet als centrale verdediger ziet. Ik zeg verder helemaal niks over welke speler nou goed of slecht is op een positie.

Het is toch niet relevant wat Ajax vindt? Of loop je daar echt blind achteraan? Gezien foute keuzes in het recente verleden raad ik je dat af.

Feit is dat alle genoemde spelers hebben bewezen daar te kunnen of horen spelen. Niet 1 keer, maar structureel. Enkel Boilesen mag je dan van mij over twijfelen, te meer omdat ie eerst maar eens fit moet blijven.

Het slaat nergens op miljoenen uit te geven aan een op dit moment matige speler, terwijl je zelf genoeg betere alternatieven en spelers met meer potentie in huis hebt.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Rhijn is een prima back, niks mis mee. Alleen is hij nog jong en onervaren, dus hij zal fouten maken. Er is de laatste anderhalf jaar over heel wat spelers bij Ajax geklaagd, maar over de rechtsback positie is het nauwelijks gegaan. Van Rhijn scoort niet vaak een 4 en ook niet vaak een 8. Wel bijna altijd een voldoende.

Het is bekend dat we daar over van mening verschillen. Hij haalt juist erg vaak een 4 en anders wel een 5.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Cocu sprak ook over Stanislav Manolev, ... Cocu vindt dat de rechtsback goed bezig is op de trainingen: "Als er zich geen club voor hem meldt, gaan we met hem om de tafel zitten om zijn aflopende contract te verlengen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

't Zal toch niet he? Eerst die optie, nu dit weer...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Cocu sprak ook over Stanislav Manolev, ... Cocu vindt dat de rechtsback goed bezig is op de trainingen: "Als er zich geen club voor hem meldt, gaan we met hem om de tafel zitten om zijn aflopende contract te verlengen.

Dit zou nog weer het vd Hoorn nieuws overtreffen.

Het is wachten totdat kos zegt dat Manolev wel weer een goede rechtsback is

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Voor de eredivisie idd een prima rechtsback. Beter dan Van Rhijn in ieder geval, zoveel is zeker.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je kan inderdaad zeggen wat je wil over 'm, maar aan z'n inzet kan iedereen een voorbeeld nemen.

Bovendien kwamen de minste goals via zijn kant.

Als die dat constant naar voren hollen nou eens afleert is die al vele malen beter.

Oh:

Nieuws uit Brabant en Zuid-Oost Nederland lees je op ED.nl

Die goals van Matavz.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Tussendoor he, normaal komt de NOS altijd eind van een voetbalseizoen met een jaaroverzicht, waarbij vooral de titelstrijd wordt gevolgd. Dit jaar niks van gezien, jullie wel? En zou dit nog anders ergens te zien zijn? Ik kom namelijk niks tegen. Alleen Eredivisie Live heeft op tv af en toe een seizoensoverzicht.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

't Zal me een worst wezen.

Zie ik Pieters weer de fout in gaan waardoor die knul met z'n taart hierboven kan scoren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja ik baal. Van seizoen 10-11 heb ik een seizoensoverzicht op dvd van Ajax. Van de laatste 2 seizoenen niet, kan online ook niks vinden zeg maar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ha, otherfool vraagt om iets en het schoothondje komt er al weer blaffend aan hollen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Je kan inderdaad zeggen wat je wil over 'm, maar aan z'n inzet kan iedereen een voorbeeld nemen.

Bovendien kwamen de minste goals via zijn kant.

Als die dat constant naar voren hollen nou eens afleert is die al vele malen beter.

Hij mag van mij naar voren blijven rennen als hij verdedigend maar wat slimmer wordt. Hij stapt altijd in als een dolle en aanvallers draaien ontzettend makkelijk bij hem weg omdat hij veel te veel het fysieke contact zoekt ipv de aanvaller gewoon voor hem te houden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

(afbeelding)

Woef!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

(afbeelding)

Vroem vroem!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het ergste is nog dat jullie hele search geschiedenis dadelijk vol staat met gezochte (sexy) foto's van Derk. Dat wordt leuk wanneer misses Depri of mevrouw Lefgozer straks om uitleg gaat vragen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Sexy Derk.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.