- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Leuk om te volgen https://twitter.com/OptaJohan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Overigens neem ik aan dat dit wel betekent dat Alderweireld sowieso weggaat, anders zou het idd een onbegrijpelijke transfer zijn, even de potentiele kwaliteit van vd Hoorn daargelaten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Iemand die weet hoeveel die van der Hoorn heeft moeten kosten?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alderweireld zal wel vertrekken ja. En zo niet, dan zetten ze hem denk ik in Jong Ajax. Of hij moet verlengen. Maar ik zie hem wel vertrekken.
Ik gok dat vd Hoorn een miljoen of 3-4 kost? Heeft nog geen grote naam, maar ligt geloof ik in Utrecht nog een jaar of 2 vast toch? Dan ben je snel een paar miljoen aan afkoopsom kwijt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik las dit trouwens:
FC Twente is bereid mee te werken aan een vertrek van Chadli, maar wel tegen de voorwaarden die de club zelf stelt. Swansea City bood zeven miljoen euro voor de Belgisch international. FC Twente verlangt ongeveer vijf miljoen euro meer.
Zijn ze daar nou helemaal van de pot gerukt of? 
Maar liefst 12 miljoen voor een speler die enorm vaak geblesseerd is geweest en geen bijster goed aantal heeft qua goals en assists.
Wel een rare aankoop van Ajax, vind 'm daar totaal niet passen.
Die gast heeft net zoals Engelaar een draaicirkel van een vrachtwagen. Verdedigend oké, maar opbouwen kan die voor geen meter met al z'n blinde lange ballen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ik Chadli was, dan had ik er nog een jaartje gespeeld, meteen basisplaats richting het WK, om daarna lachend gratis de deur uit te lopen.
Ben trouwens wel blij dat Ajax weer eens een Nederlander heeft gekocht. Het begon met al die buitenlandse talenten af en toe wel een beetje op een vreemdelingenlegioen te lijken, al lijken de talenten me wel normale, leergierige gasten.
Vermeer, van Rhijn, vd Hoorn, Blind, De Jong zijn ieder geval vast 5 Nederlanders in de basis. De rest is nog even afwachten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wij kunnen de 11 Nederlanders halen.
Zou ik wel een prima zaak van PSV vinden.
Maar is een opstelling met 11 Nederlands realistisch?
Zoet, Bruma, Willems, Strootman, Maher, Depay, Narsingh....die maken wel goede kans om te gaan spelen ieder geval.
Narsingh vind ik nog steeds jammer dat Ajax die heeft laten gaan. Maher is wel op te vangen, maar we hebben nog steeds geen fatsoenlijke rechtsbuiten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zoiets zou 't dan worden:
--------------------------Zoet---------------------
------? - Bruma - Viergever - Willems-----
---------Wijnaldum - Strootman-------------
----------------------Maher------------------------
-Narsingh/Jozefzoon - Locadia - Depay--
Maar zo'n team is onmogelijk aangezien je ook nog wat ervaring erin moet zetten.
Van dit team is Viergever de oudste met z'n bijna 24.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik reken Viergever niet mee. Die hebben jullie helemaal niet. En eigenlijk Bruma ook niet, maar die telde ik toch maar vast mee.
Het is met het oog op Oranje wel goed dat Nederlandse talenten eerst bij onze top spelen. Vd Hoorn, Maher, Narsingh...die maken toch mooi de stap van subtop naar de top.
En over je ervaring...leeftijd zegt niet alles. Bij Ajax loopt er ook een jongen ploeg, maar die jongens zijn wel vrij ervaren. Gasten als Vermeer, Alderweireld, Blind, De Jong en Eriksen zijn jong, maar hebben al heel wat jaren erop zitten. Bij PSV idem met Wijnaldum, Strootman, Maher, Narsingh..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik hoop nog steeds dat ze Viergever halen, gewoon een uitstekende verdediger die dit jaar natuurlijk slecht presteerde mede dankzij die prutser langs 'm.
Heeft nog maar een contract van één jaar en is daarom niet zo duur.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, ik vind Viergever niet slecht, maar het heeft een reden dat hij nog steeds in de middenmoot zit aan te kloten. Echt een topseizoen heb ik hem nog niet zien draaien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij zal deze vast wel kunnen waarderen, beter vroeg begonnen... 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Uitstekende zaak dat Van der Hoorn naar Ajax gaat. Van dat kaliber prutsers mogen ze nog wel een blik openmaken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Je kunt toch wel concluderen dat Toby vertrekt, anders is dit onbegrijpelijk. Mogen Veltman en vd Hoorn het uitmaken. Toch blijf ik dit een merkwaardige en (voorlopig) onnodige transfer vinden. Maar goed, Chucky heeft 34 wedstrijden van deze kerel gezien (in tegenstelling tot ons) en zegt dat hij potentie heeft, evenals het TH va Ajax. Voordeel van de twijfel dan maar.
Alles boven de 4 miljoen zo ik trouwens teveel vinden, rond 3 zou ik acceptabel vinden.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik ben nog niet overtuigd van Van der Hoorn, maar het TH zal wel iets in hem zien anders halen ze hem niet. Hopelijk heb ik het verkeerd en blijkt hij een gouden aankoop te zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe lang duurt het ook alweer voordat miljoenenaankoop Van der Hoorn officieel als 'eigen jeugd' kan worden aangemerkt?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ook enigzins weer tegenstrijdige berichtgeving. Eerst roept de Boer dat Denswil en Veltman bij iedere topclub binnen Nederland mee kunnen en dat ze rijp zijn voor de basis. Vervolgens halen ze vd Hoorn..... Is dat dan eentje voor de bank? Mag ik niet hopen, de vorige die rond de 4 miljoen koste zit al twee jaar op de bank.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Technisch Hart 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat dacht ik al, maar nadat A&L die term gebruikte, zie ik Materny het in zijn eerst volgende post gebruiken en jij nu ook.
Trendsetter als bijbaan Jari?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ook enigzins weer tegenstrijdige berichtgeving. Eerst roept de Boer dat Denswil en Veltman bij iedere topclub binnen Nederland mee kunnen en dat ze rijp zijn voor de basis. Vervolgens halen ze vd Hoorn..... Is dat dan eentje voor de bank? Mag ik niet hopen, de vorige die rond de 4 miljoen koste zit al twee jaar op de bank.
Is opzich wel logisch toch? Als Alderweireld weggaat heb je alleen Veltman (Denswil is links). Ik denk dat ze iedere positie dubbel bezet willen hebben. Dus Veltman en Vd Hoorn voor RCV en Moisander en Denswil voor LCV.
'Ajax in poleposition voor Bojan' | VoetbalPrimeur
Hopelijk komt hij naar Ajax. Naar mijn mening kunnen we een extra aanvaller wel gebruiken.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat dacht ik al, maar nadat A&L die term gebruikte, zie ik Materny het in zijn eerst volgende post gebruiken en jij nu ook.
Ik had niet eens gezien dat A&L het gebruikte
Wel dat Materny het gebruikte 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen

Niet zozeer van dit topic hoor 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoe lang duurt het ook alweer voordat miljoenenaankoop Van der Hoorn officieel als 'eigen jeugd' kan worden aangemerkt?
Ahhhhhhhh, balen man. Schram had die opmerking al gemaakt. Je loopt weer eens achter de feiten aan.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik had niet eens gezien dat A&L het gebruikte
Wel dat Materny het gebruikte
Vorige pagina, na-aper 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ahhhhhhhh, balen man. Schram had die opmerking al gemaakt. Je loopt weer eens achter de feiten aan.
Nu zijn we allebei trendsetter 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is opzich wel logisch toch? Als Alderweireld weggaat heb je alleen Veltman (Denswil is links). Ik denk dat ze iedere positie dubbel bezet willen hebben. Dus Veltman en Vd Hoorn voor RCV en Moisander en Denswil voor LCV.
'Ajax in poleposition voor Bojan' | VoetbalPrimeur
Hopelijk komt hij naar Ajax. Naar mijn mening kunnen we een extra aanvaller wel gebruiken.
Ja, maar om nu vier miljoen neer te leggen voor een bankzitter vind ik ruim. Tenzij ze het niet zien zitten in Joel, maar dan heeft Frank het afgelopen jaar liggen zwetsen. We wachten maar op nadere toelichting van Frankie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kut-aankoop, niets meer, niets minder. Voor een miljoentje of twee had men de gok evt. mogen/kunnen nemen, meer is ie ook niet waard. Hopen dat Jaap hem minstens vijf klassen beter kan maken, want op dit moment is Van der Hoorn nog ver van de nationale top, laat staan internationale subtop of hoger verwijderd. Rare aankoop ook met Veltman, Denswil, Boilesen, Van Rhijn, Moisander en Bazoer die CV's zijn / kunnen spelen. Logischer was geweest evt. te rouleren met Denswil, Veltman en Bazoer. Moisander kan namelijk ook gewoon rechts, zie zijn periode bij AZ (als je dan toch al persé een rechtspoot rechtsachterin wil hebben).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.