- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik lees wel veel ja, maar het is ook gewoon soms wat nattevingerwerk. En iets dat ik gewoon leuk vind. Ik ben een echte lijstjesfetisjist.
Heb je nog een aanrader om te lezen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Klopt.
Blijkbaar hadden de heren meegedaan aan een drakenbootrace onder het mom van werken aan de teamspirit.
AZ werkt in drakenboten aan teamspirit - AZ (foto's)
RTV N-H - Sport - Selectie AZ in drakenboten door Alkmaar - rtvnh.nl (filmpje)
Levert weer enkele mooie plaatjes op. Kijk die Zeur-Jan Verbeek weer eens fanatiek zijn.
Hehe, dat had ik net ook toen ik ajax.nl. Die zijn maar gaan rodelen vandaag. Je moet iets doen op zo'n kamp schijnbaar 
http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Pret-op-de-rodelbaan.htm
Het levert me wel een stel foto's op zeg...

Jaap Stam tussen de koeien boven op de berg.
Deze tekst staat ook gewoon echt op de site he 
Oja, ook nog maar een rodelfoto dan.

Wederom het bewijs dat Boerrigter alleen op zijn snelheid teert en meer niet 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Over voetbal niet zo snel. Haal die informatie nauwelijks uit boeken maar vooral van internet en tijdschriften. Wel American Footbal: Friday Night Lights: A Town, a Team, and a Dream - H.G. Bissinger (1990) - BoekMeter.nl
Of een paar goede Russen. En ja, die van Auke Kok, al heb ik beide boeken nooit volledig gelezen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat is hier het nut van?
En dan zelf met Boerrigter op de rodelbaan komen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zozo. Heb je het avondje kaasfonduen met Nomak eventjes onderbroken voor dit?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Oja, ook nog maar een rodelfoto dan.
Uitkijken met rodelbanen. Ben zelf eens in zo een betonnen ding met 50 per uur onderuit geschoven. Brandblaren, nog steeds een flink litteken van.
Maar God, als ik die foto's zie, wat heb ik zin om weer even lekker in de bergen te zijn. Die frisse lucht opsnuiven, volledige rust. Heerlijk. Morgen weer 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Bedankt mjk.
Hehe, dat had ik net ook toen ik ajax.nl. Die zijn maar gaan rodelen vandaag. Je moet iets doen op zo'n kamp schijnbaar 
http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Pret-op-de-rodelbaan.htm
(afbeelding)
Jaap Stam tussen de koeien boven op de berg.
Deze tekst staat ook gewoon echt op de site he
De nieuwe teammanager betaald zich meteen uit!
(afbeelding)
Wederom het bewijs dat Boerrigter alleen op zijn snelheid teert en meer niet
Een voordeel voor Boerrighter hij weet nu iig waar z'n actie eindigt.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uitkijken met rodelbanen. Ben zelf eens in zo een betonnen ding met 50 per uur onderuit geschoven. Brandblaren, nog steeds een flink litteken van.
Maar God, als ik die foto's zie, wat heb ik zin om weer even lekker in de bergen te zijn. Die frisse lucht opsnuiven, volledige rust. Heerlijk. Morgen weer
Heb jaren terug eens in ik weet niet meer welk land ook gerodeld. Kwam er zo'n eikel met zijn arm tussen de baan en het voertuig. Die had zo ongeveer alles open liggen wat open kon gaan. Geen prettig gezicht.
@ depri: jep, dat heeft Mart...ehm Tjerk, toch maar mooi effe geregeld! Zo professioneel, dat had Endt niet gekund natuurlijk 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van Boerrigter in de supermarkt, Boerrigter op de fiets of Boerrigter die een spelletje Fifa op de PS3 speelt. Breng ons meer!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van Boerrigter in de supermarkt, Boerrigter op de fiets of Boerrigter die een spelletje Fifa op de PS3 speelt. Breng ons meer!

Hier staat hij vast tussen!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kijk! Derk Boerrigter in een spijkerjasje!

DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Toevallig vind ik net een gifje van Boerrigter tijdens het dribbelen.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zagen we gister niet een video online circuleren van otherfool die op zo'n beestje reed?
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Arsenal schijnt trouwens 30 miljoen euro op Suarez te hebben geboden
Stupid Football@StupidFootball: Chelsea are apparently after Luis Suarez. I wonder if they'll use Ivanovic as bait?"
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
OB: De Aftrap, supporterscafé van PSV, moet twee maanden dicht.
Wegens 't rellen en geweld dat werd gepleegd tegen de ME na de wedstrijd tegen Ajax. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Kijk uit Nomak, Ajacieden gooien ook met stenen.
Met staven 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Staat er niet: Jaap Stam nog steeds op zoek naar de bal van de gemiste penalty tegen Italië?
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
.
Het gaat weer lekker hier.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
'Ajax mengt zich vol overgave in strijd om Bojan' - voetbalzone.nl
Ik zie die jongen graag naar Nederland komen, is toch wel een attractie zo'n (voormalig) talent van Barcelona.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zo'n speler die met elke nieuwe club lager en minder lijkt te gaan spelen. Daarom ben ik ook bevreesd voor Bruma. Ik weet het niet.
Maar huur daar kun je je toch geen buil aan vallen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Bojan. De Spaanse Freddy Adu. Ooit een groot talent, nu niet meer dan een ploeteraar in de marge. Mag van mij naar Ajax gaan. Zal na Juanfran, Oleguer, Urzaiz, Luque en Cuenca weer zo'n Amsterdams-Spaanse successtory worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me juist wel. Tuurlijk is die jongen een aanwinst voor de eredivisie, en dus ook voor Ajax.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Ik zou Bojan ook zeker niet in het rijtje mislukte Spaanse aanwinsten van Ajax plaatsen idd. Mocht Bojan voor Ajax kiezen dan mogen ze in Amsterdam in hun handjes wrijven. Hoewel het voor Ajax uiteraard het belangrijkste is dat Siem nog een jaartje blijft. De rest is maar bijzaak.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Handig he, die eigen jeugd..
Ajax neemt Van der Hoorn over van FC Utrecht - voetbalzone.nl
Of zullen ze hem halverwege t seizoen ook al zo noemen..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Handig he, die eigen jeugd..
Ajax neemt Van der Hoorn over van FC Utrecht - voetbalzone.nl
Of zullen ze hem halverwege t seizoen ook al zo noemen..
Is gewoon een aankoop voor het eerste elftal. Geen idee waarom je met dat eigen jeugd verhaaltje aan denkt te moeten kopen.
Ben er overigens niet van onder de indruk. Vd Hoorn lijkt qua spel totaal niet bij Ajax te passen. Hopelijk ziet het TH iets wat wij missen bij die jongen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Is gewoon een aankoop voor het eerste elftal. Geen idee waarom je met dat eigen jeugd verhaaltje aan denkt te moeten kopen.
Zo moeilijk is dat niet. Heel veel Ajax-supporters zelf snappen deze transfer niet omdat op die positie juist genoeg goede jeugd is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo moeilijk is dat niet. Heel veel Ajax-supporters zelf snappen deze transfer niet omdat op die positie juist genoeg goede jeugd is.
Ik zeg toch ook dat ik deze aankoop niet snap?
Alleen is dat geleuter dat we vd Hoorn ook vast eigen jeugd gaan noemen onzinnig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.