• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.080 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.061 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Flikker op met je onzin, hier ga ik niet op in.

(quote)
Lijsten waarin PSV 1 plaats onder Dortmund en 10 plaatsen boven City staat neem ik inderdaad niet serieus. Officieel of niet.

Je mag het onzin vinden, denk dat het vrij veel users hier wel opvalt dat je het wel doet.

En waarom zou het niet kunnen met Dortmund? Die spelen nu pas weer 2 jaar CL, waarbij ze vorig jaar nog uit de groep vlogen en afgelopen seizoen 1 top jaar hadden. PSV heeft het in die jaren dus gewoon beter gedaan. Daarom berekenen ze de lijst over 5 jaren.....

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Je krijgt in de EL bijna net zoveel punten in de CL, al valt er in de CL wel wat meer aan bonuspunten te halen. Vandaar dat Benfica en Chelsea zo hoog staan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Arsenal schijnt trouwens 30 miljoen euro op Suarez te hebben geboden

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En PSV hoger dan Ajax, terwijl ze nooit iets hebben gepresteerd eigenlijk

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DMF schreef:

Je krijgt in de EL bijna net zoveel punten in de CL, al valt er in de CL wel wat meer aan bonuspunten te halen. Vandaar dat Benfica en Chelsea zo hoog staan.

Waar staat Feyenoord eigenlijk in dit lijstje?

127e zie ik. Vlak boven de hoogvliegers Vitesse, NAC en Ado

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maak jij je eens niet zo belachelijk kerel. Ik schrijf hier gewoon mijn mening neer, heeft geen reet met otherfool te maken. Die otherfool is blijkbaar echt een obsessie voor jou.

Iedereen die Mitchell Donald geen toptalent vindt hoort bij hetzelfde kliekje, Nomak, jeweettoch...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Iedereen die Mitchell Donald geen toptalent vindt hoort bij hetzelfde kliekje, Nomak, jeweettoch...

Ahh gussie. Het tag-team heeft elkaar weer gevonden

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Die Mitchell Donald heeft het wel gepresteerd om in een lijst te worden opgenomen.

In de slechtste speler Eredivisie 2012/2013 haalt hij zelfs de 5de plaats.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die Mitchell Donald heeft het wel gepresteerd om in een lijst te worden opgenomen.

Je kan het dus beter je club Roda verwijten dat ze zo'n prutser hebben gehaald bij Ajax

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je kan het dus beter je club Roda verwijten dat ze zo'n prutser hebben gehaald bij Ajax

Roda dacht waarschijnlijk dat het een buitenkansje was omdat de voorzitter van de Ajax-fanclub riep dat Donald klaar was voor de Europese top.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Dat zegt dan meer over het scoutingapparaat van Roda dan over de voorzitter van de Ajax-fanclub.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Roda dacht waarschijnlijk dat het een buitenkansje was omdat de voorzitter van de Ajax-fanclub riep dat Donald klaar was voor de Europese top.

Dan voert Roda toch vrij slecht beleid als ze af gaan op de mening van 1 persoon

Het scheelde 2 minuutjes, anders had Donald komend seizoen uit naar Emmen en Sittard gemogen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Waar staat Feyenoord eigenlijk in dit lijstje?

127e zie ik. Vlak boven de hoogvliegers Vitesse, NAC en Ado

Joh, binnenkort halen we dat cupje weer ff op en nestelen we ons weer in de top vijftien.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Arsenal schijnt trouwens 30 miljoen euro op Suarez te hebben geboden

Geloof er niks van. Bovendien gaat Higuain al naar Arsenal.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Geloof er niks van. Bovendien gaat Higuain al naar Arsenal.

Ik verzin het niet zelf hoor

Het is wel bekend dat Arsenal nu plots vrij veel geld om te investeren heeft. Misschien willen ze Suarez en Higuain samen halen? Suarez rechts, de Argentijn in de spits. Dan doe je in Engeland ook plots mee om de titel.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan doe je in Engeland ook plots mee om de titel.

Nou, da's wel erg overdreven. Daar is wel wat meer voor nodig.. en al helemaal voor Arsenal.

Daarnaast geloof ik niks meer van die transfer-geruchten, dat is de helft van de tijd gewoon gezwets.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Tja, geen verrassing natuurlijk. Vergeleken met Mitchell Donald is zelfs Jan-Arie 'het grootste talent van Europa' van der Heijden een wereldspeler.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Leland Palmer schreef:

(quote)
Nou, da's wel erg overdreven. Daar is wel wat meer voor nodig.. en al helemaal voor Arsenal.

Ok, ik dikte het een beetje aan. Maar dan ben je toch wel op de goede weg. Nu lopen er vooral 11 B spelers bij Arsenal in de basis.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Ik hoop vooral op Thiago naar United en een terugkeer van Ronaldo (gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren), zou fantastisch zijn!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Is ook zo, maar ik doe gewoon zoals al de rest hier.

Een paar dagen geleden werd Fellaini hier geen Europese top genoemd omdat Touré en Xabi Alonso beter dan hem zouden zijn. Tja...

Ah, dat was ik. En dat is ook zo.

Als je Yaya Toure en Xabi Alonso niet beter vindt heb je duidelijk poep in je ogen.

Kali: ‘Ik kon naar het buitenland, maar het is veel te vroeg’

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Als je Yaya Toure en Xabi Alonso niet beter vindt heb je duidelijk poep in je ogen.

Wat is dat nu weer voor een kortzichtige opmerking?

Omdat Falcao en Ibrahimovic beter zijn dan Cavani is Cavani dus geen wereldtop. Zelfde logica. Alsof er maar 2 spelers wereldtop kunnen zijn per positie.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Als Belg, als fan van Fellaini moet ik ook wel bekennen dat hij geen wereldtop is. Kan zonder twijfel zijn plaats afdwingen in een ploeg die wereldtop is, dat wel. Als je iemand wereldtop of de potentie om het te worden wilt opnoemen, dan is het Witsel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stu-Pot schreef:

Als Belg, als fan van Fellaini moet ik ook wel bekennen dat hij geen wereldtop is. Kan zonder twijfel zijn plaats afdwingen in een ploeg die wereldtop is, dat wel. Als je iemand wereldtop of de potentie om het te worden wilt opnoemen, dan is het Witsel.

Vergeet Vertonghen niet. Die kan gewoon probleemloos bij Barcelona of Bayern denk ik. Als je ziet dat Barcelona zo'n Pique in de ploeg heeft, dan weet ik het sowieso wel zeker.

Wat is er trouwens met Defour gebeurd? Die stond toen hij in Luik speelde nog bij Ajax destijds in de belangstelling. Die jongen is nooit echt doorgebroken in de top.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Wat is dat nu weer voor een kortzichtige opmerking?

Omdat Falcao en Ibrahimovic beter zijn dan Cavani is Cavani dus geen wereldtop. Zelfde logica. Alsof er maar 2 spelers wereldtop kunnen zijn per positie.

Aldus de man die alleen de CL finalisten als wereldtop ziet.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Is ook zo, maar ik doe gewoon zoals al de rest hier.

Een paar dagen geleden werd Fellaini hier geen Europese top genoemd omdat Touré en Xabi Alonso beter dan hem zouden zijn. Tja...

Letterlijk zei j0enne dit:

Fellaini en Witsel wereldtop is inderdaad overdreven.

Fellaini moet 't alleen van z'n kracht hebben en is sterk in de lucht.

Verder heeft die 0 techniek om bijvoorbeeld een speler vrij voor 't doel te zetten.

Over Witsel kan ik zo niet oordelen aangezien die daar nu bij die Russen speelt.

Yaya Toure, da's wereldtop. Daar kan Fellaini een voorbeeld aan nemen. Of een Xabi Alonso.

Hij zegt dus dat Toure en Alonso wel wereldtop zijn, waar Fellaini een voorbeeld aan kan nemen. Nergens zegt hij dat enkel zij het zijn. Hij geeft slechts twee voorbeelden. En daaruit komt wel de conclusie dat Fellaini minder is. Maar jij draait het om, jij zegt dat j0enne zei dat Fellaini minder is en daardoor geen wereldtop. Niet de zaken omdraaien hè?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Aldus de man die alleen de CL finalisten als wereldtop ziet.

Je snapt het echt niet eh kerel?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Je snapt het echt niet eh kerel?

Praat je nu tegen jezelf of wat?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vergeet Vertonghen niet. Die kan gewoon probleemloos bij Barcelona of Bayern denk ik. Als je ziet dat Barcelona zo'n Pique in de ploeg heeft, dan weet ik het sowieso wel zeker.

Wat is er trouwens met Defour gebeurd? Die stond toen hij in Luik speelde nog bij Ajax destijds in de belangstelling. Die jongen is nooit echt doorgebroken in de top.

Vertonghen inderdaad, schandalig dat ik hem steeds weer vergeet.

Defour zit op de bank bij Porto. Nu die Moutinho daar weg is moet hij zijn kans grijpen. Het is nu of nooit voor hem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.