• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.272 gebruikers
  • 9.389.872 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Ach, had Koné ook. Kon bij PSV gewoon aan de bak.

En je vraagt je af of dit pas nieuw is, dat zijn eigen club hem niet af en toe even test of dat hij bij zijn andere clubs wel rustig door de medische keuring kwam.

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Da's lullig, koopt die Brands eens een verdediger, is er weer wat mis mee

Gevalletje 'Schoenmaker, blijf bij je leest"

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik klikken, blijken die 'geïnteresseerde clubs' RKC en Roda te zijn ipv Madrid en Manchester...

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/243407/Chelsea-en-Vitesse-akkoord-over-transfer-van-Van-Ginkel.htm

Nou, ben benieuwd wat het gaat worden. Talent heeft die jongen, het fysiek ook en inzicht genoeg. Wellicht dat Mourinho er iets moois van maakt. Nu Sneijder nog daarheen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Otherfool klaagt wel graag dat onze landgenoten nooit meer naar Europese topclubs gaan, maar met oa Buttner naar Man Utd, van Ginkel naar Chelsea en John naar Benfica wordt het tegendeel toch wel bewezen. En er zullen er vast nog wel een paar volgen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Materny schreef:

Nou, de website van Fox Sport is online (voorheen dus Eredivisie Live).

Online abbonement voor Eredivisie/Jupiler/Uefa/KNVB : 15.95 per maand. 149.95 per seizoen.

Ziggo abbonement: 17.95 per maand.

Voor mij dus een verhoging van €50 per jaar. Schijnt zelfs (nog niet opgezocht) dat een losse wedstrijd €12 kost.

Diefstal!

Ik heb Sport 1 en Eredivisie Live in ieder geval opgezegd. Sport 1 is, nu ESPN America ermee stopt, voor mij totaal niet interessant meer. Ik kijk in augustus wel of het de moeite loont om een abonnement op FOX Sports te nemen.

€12 voor een losse wedstrijd. Je bent toch gek als je dat gaat betalen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Buttner

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Benfica Europese top?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

EL finale....

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dat maakt het dus geen Europese top anders hadden ze wel in de Champions League finale gespeeld.

Dat lijstje

PSV 10 plaatsen boven City en maar 1 plaats onder Dortmund.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Benfica Europese top?

Ik reken Benfica wel tot de 10 beste clubs van Europa ja. Als ik nou AC Milan had gezegd, was je het dan wel met me eens? Terwijl Milan al jaren niks meer heeft laten zien...

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Nomak schreef:

Dat maakt het dus geen Europese top anders hadden ze wel in de Champions League finale gespeeld.

(quote)
Dat lijstje

Gelukkig, dan zijn Real, Barça, Italiaanse club en beide clubs uit Manchester ook geen Europese top.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Tja, de CL-finale kan maar door twee clubs gespeeld worden. Om al de rest dan niet als Europese top te beschouwen is nogal kort door de bocht, toch?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dat lijstje

Je bent een vreemde gozer soms. Dat lijstje is gewoon officieel wat er aan punten binnen is gekomen, dus de meest logische lijst.

Op die lachwekkende eerste zin van jou in bovenstaande quote ga ik maar niet in. Maak je niet zo belachelijk joh. Je hoeft niet elke dag de kont van otherfool te kussen door hem na te doen.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

@Nomak

Dus de Europese top bestaat uit Bayern en Dortmund? Hahaha.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Tja, de CL-finale kan maar door twee clubs gespeeld worden. Om al de rest dan niet als Europese top te beschouwen is nogal kort door de bocht, toch?

Is ook zo, maar ik doe gewoon zoals al de rest hier.

Een paar dagen geleden werd Fellaini hier geen Europese top genoemd omdat Touré en Xabi Alonso beter dan hem zouden zijn. Tja...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Snap het niet helemaal, wat doet de 13/14 ranking daartussen dan? Startpunten voor het wel of niet(voorrondes) meedoen aan de CL/EL?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maak je niet zo belachelijk joh. Je hoeft niet elke dag de kont van otherfool te kussen door hem na te doen.

Maak jij je eens niet zo belachelijk kerel. Ik schrijf hier gewoon mijn mening neer, heeft geen reet met otherfool te maken. Die otherfool is blijkbaar echt een obsessie voor jou.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Fellaini is ook geen Europese top. Goeie verdienstelijke speler, daar niet van, maar zelfs bij de nationale ploeg is hij niet zeker van zijn stek (en terecht overigens).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maak jij je eens niet zo belachelijk kerel. Ik schrijf hier gewoon mijn mening neer, heeft geen reet met otherfool te maken. Die otherfool is blijkbaar echt een obsessie voor jou.

Haha, je doet al lange tijd wanhopig je best om de manier van posten van otherfool te kopiëren. Het komt allemaal wat sneu over. En helemaal als je ook nog eens met domme berichten komt zoals net van die CL finale of dat een officiële lijst volgens jou niet serieus valt te nemen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Fellaini is ook geen Europese top.

Onzin, zal je zien als Fellaini een transfer naar United maakt, dan wordt hij meteen Europese top genoemd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Benfica Europese top?

Reserve-linksback en notoir nobody Alexander 'wie?' Buttner in dit kader noemen is nog veel grappiger. En dat moet dan als 'bewijs' dienen dat Nederland vol zit met toptalent, tja...

Hij zal het wereldelftal dit jaar net niet halen vermoed ik zo

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

rep_robert schreef:

Snap het niet helemaal, wat doet de 13/14 ranking daartussen dan? Startpunten voor het wel of niet(voorrondes) meedoen aan de CL/EL?

Klopt, landenpunten (schijn je ook te krijgen, City had vorig jaar een net iets hogere ranking nog dan Ajax daardoor) en CL-bonuspunten, Dat zijn er al 4 per geplaatste club.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Dat laatste zal het zijn ja. Ploegen die al zeker van CL of hoofdtoernooi EL zijn krijgen natuurlijk sowieso al die punten. Arsenal krijgt bv de helft van die punten, omdat zij nog voorrondes moeten spelen en dus nog niet zeker van alle punten zijn die bv Man Utd wel krijgt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, je doet al lange tijd wanhopig je best om de manier van posten van otherfool te kopiëren. Het komt allemaal wat sneu over.

Flikker op met je onzin, hier ga ik niet op in.

The Oceanic Six schreef:

dat een officiële lijst volgens jou niet serieus valt te nemen.

Lijsten waarin PSV 1 plaats onder Dortmund en 10 plaatsen boven City staat neem ik inderdaad niet serieus. Officieel of niet.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Sinds wanneer is Benfica dan een Europese topploeg? Ik zag ze altijd als één van de sterkere sub-toppers in Europa. Ik denk ook niet dat de doelstellingen van Benfica volgend seizoen de CL winnen is

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Reserve-linksback en notoir nobody Alexander 'wie?' Buttner in dit kader noemen is nog veel grappiger. En dat moet dan als 'bewijs' dienen dat Nederland vol zit met toptalent, tja...

Hij zal het wereldelftal dit jaar net niet halen vermoed ik zo

Beter lezen, ik zei dat het ging dat jij riep dat Nederlanders niet naar topclubs worden gehaald. Er bewijzen steeds meer jongens weer jouw tegendeel. Ik noem Buttner nergens een toptalent.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Onzin, zal je zien als Fellaini een transfer naar United maakt, dan wordt hij meteen Europese top genoemd.

Mja, ik weet het niet hoor. Van Buyten speelt ook al jaren bij topploeg Bayern. Zou hem nu niet bepaald een verdediger noemen die bij de Europese top behoort.

Hebben potentie om Europese top te behalen: Hazard, De Bruyne, Dembele.

Behoren reeds tot Europese top: Kompany, Courtois

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Hier is de lijst waar de punten vandaan komen:

UEFA Team Coefficients 2013/2014 - kassiesa.home.xs4all.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.