• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.033 films
  • 12.273 series
  • 34.079 seizoenen
  • 649.209 acteurs
  • 199.270 gebruikers
  • 9.389.786 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De Sjaak Swart avond is nu begonnen op RTL7, wedstrijd begint zo. Lachen om al die oude helden weer te zien

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Haha Sjakie moet het verdedigende werk voor Sneijder en vd Vaart opknappen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Haha Sjakie moet het verdedigende werk voor Sneijder en vd Vaart opknappen.

Die ouwe is trouwens wel slim, zet de enige 2 die nog nu prof zijn in zijn ploeg

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dit en de wedstrijd kan alleen bij Ajax

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Benieuwd of de harde kern van Feyenoord Koeman morgen gaat aanspreken dat hij bij deze Ajax wedstrijd aan het coachen is

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, de website van Fox Sport is online (voorheen dus Eredivisie Live).

Online abbonement voor Eredivisie/Jupiler/Uefa/KNVB : 15.95 per maand. 149.95 per seizoen.

Ziggo abbonement: 17.95 per maand.

Voor mij dus een verhoging van €50 per jaar. Schijnt zelfs (nog niet opgezocht) dat een losse wedstrijd €12 kost.

Diefstal!

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Inderdaad, geen enkele andere 75-jarige heeft de behoefte om nog zo in de aandacht te staan.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Veel lege plekken bij een belangrijke wedstrijd. Je hebt volkomen gelijk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Materny schreef:

Online abbonement voor Eredivisie/Jupiler/Uefa/KNVB : 15.95 per maand. 149.95 per seizoen.

Voor mij dus een verhoging van €50 per jaar. Schijnt zelfs (nog niet opgezocht) dat een losse wedstrijd €12 kost.

Diefstal!

KNP Digitenne maar €12.71. Wij hebben UPC, €17.25 dus.

Bij bepaalde aanbieders krijg je ook FOX Sports GO, kan je op je mobiel, pc etc. kijken.

Prijzen van dat 'international' dus nog niet bekend.

Echt belachelijk, ik keek altijd Barclays League, topwedstrijden in de Primera Division en topwedstrijden in de Serie A.

Wil je nu de Primera Division kijken heb je weer Sport 1 nodig...

Gaat een duur grapje worden zo.

Hoe gaat dat trouwens nu met dat opzeggen en al van Eredivisie Live en Sport 1?

Want 't werd namelijk altijd gewoon automatisch verlengd, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer aangezien je 2 betaalde kanalen krijgt bij 'Eredivisie Live'

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kijk grotendeels Engels voetbal dus Sport1 gaat hem niet meer worden. Maar even afwachten wt dat totale pakket FOX sports gaat kosten, anders alleen de eredivisie.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is vd Sar nog steeds briljant goed zeg

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
KNP Digitenne maar €12.71. Wij hebben UPC, €17.25 dus.

Bij bepaalde aanbieders krijg je ook FOX Sports GO, kan je op je mobiel, pc etc. kijken.

Prijzen van dat 'international' dus nog niet bekend.

Echt belachelijk, ik keek altijd Barclays League, topwedstrijden in de Primera Division en topwedstrijden in de Serie A.

Wil je nu de Primera Division kijken heb je weer Sport 1 nodig...

Gaat een duur grapje worden zo.

Ik kan/wil alleen 'Fox Sports GO' hebben. Kwaliteit is gewoon prima, ik ben mobiel met mijn laptop (dus in de zomer lekker buiten zitten met de wedstrijd) en aansluiten op een tv is zo gepiept met een HDMI. Scheelt me zodoende tevens €65 op jaarbasis.

En ja, de internationale wedstrijden..... Ik ga er niet €10 p/m a €120 p/j meer voor betalen. Dan maar een stream. Inderdaad sowieso klote dat de Spanjaarden alleen bij Sport1 zitten, om daar nu een apart abbonement voor af te sluiten. De Premier League en Primera is het enige wat me boeit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Kijk grotendeels Engels voetbal dus Sport1 gaat hem niet meer worden. Maar even afwachten wt dat totale pakket FOX sports gaat kosten, anders alleen de eredivisie.

Ik gok tussen de €25 a €30 per maand, en dat is voor mij gewoon te duur. €360 euro per jaar, krijg je een seizoenskaart voor bij de topclubs...... Gekkenwerk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Het zit mooi vol wat vind je ervan dat Ronald Koeman ook meedoet?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha geweldig, Frans Derks is 82 jaar oud en valt nog in als scheidsrechter voor de laatste pakweg 8 minuten. Dan ben je wel een vedette.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik gok tussen de €25 a €30 per maand, en dat is voor mij gewoon te duur. €360 euro per jaar, krijg je een seizoenskaart voor bij de topclubs...... Gekkenwerk.

Wij hebben Eredivisie Live en Sport 1. € 24,75 is die nu nog volgens UPC.

Nu heb je dus voor €25 - €30 dus alleen Eredivisie, Jupiler League, KNVB Beker, Europa League, Premier League, Serie A, FA Cup, DFB-Pokal en de Coppa Italia.

Wat heb je dus niet meer: Bundesliga, Primera Divsion, Ligue 1 (bepaalde wedstrijden), Primeira Liga (bepaalde wedstrijden), Pro League (bepaalde wedstrijden) en de Champions League...

Voor dit moet je nu nog Sport 1 afsluiten. Totale kosten zullen dus wel zo'n €40-€45 worden wat eerst dus €25 was.

Dat van die seizoenskaart is natuurlijk wel zo, maar dan zie je alleen maar 17 wedstrijden van je favoriete club.

Nu zie je honderden wedstrijden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Inderdaad, geen enkele andere 75-jarige heeft de behoefte om nog zo in de aandacht te staan.

The Oceanic Six schreef:

Haha geweldig, Frans Derks is 82 jaar oud en valt nog in als scheidsrechter voor de laatste pakweg 8 minuten. Dan ben je wel een vedette.

Oh ja die was ik nog vergeten...

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Materny schreef:

Diefstal!

Haha, UPC naar € 17,25. Meen dat ik er € 17,50 voor betaalde

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Oh ja die was ik nog vergeten...

Die mensen zijn door Swart gevraagd hoor, niet andersom.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik ga niet alleen op vandaag af betreffende Derks.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Wij hebben Eredivisie Live en Sport 1. € 24,75 is die nu nog volgens UPC.

Nu heb je dus voor €25 - €30 dus alleen Eredivisie, Jupiler League, KNVB Beker, Europa League, Premier League, Serie A, FA Cup, DFB-Pokal en de Coppa Italia.

Wat heb je dus niet meer: Bundesliga, Primera Divsion, Ligue 1 (bepaalde wedstrijden), Primeira Liga (bepaalde wedstrijden), Pro League (bepaalde wedstrijden) en de Champions League...

Voor dit moet je nu nog Sport 1 afsluiten. Totale kosten zullen dus wel zo'n €40-€45 worden wat eerst dus €25 was.

Juist daarom denk ik dat die gekke Rupert zich nog wel flink gaan vergissen over hoe Nederlanders in tijden van crisis tegenover dit soort prijzen staan. Als ik hier al links en rechts lees op dit topic dat het internationale competities gecut worden door de prijzen....

En niet alleen dat, ook het aantal kanalen gaat terug. Stel dat iemand een abonnement neemt als NAC fan is de kans aanwezig dat hij zijn club nog niet kan zien omdat er genoeg matchdays zijn waar er meer wedstrijden dan kanalen zijn.

Besides; een prijsverhoging van 50% voor minder is gewoon schandalig. Monopoly is a bitch.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het zit mooi vol wat vind je ervan dat Ronald Koeman ook meedoet?

Hoeveel heeft-ie er doormidden geschopt?

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Materny schreef:

En niet alleen dat, ook het aantal kanalen gaat terug. Stel dat iemand een abonnement neemt als NAC fan is de kans aanwezig dat hij zijn club nog niet kan zien omdat er genoeg matchdays zijn waar er meer wedstrijden dan kanalen zijn.

Besides; een prijsverhoging van 50% voor minder is gewoon schandalig. Monopoly is a bitch.

Alleen de dagen 33 en 34, de rest wordt dan wel zo gespreid.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maar goed, die €150 ga ik natuurlijk toch lappen straks. But don't push me mister Murdoch.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Alleen de dagen 33 en 34, de rest wordt dan wel zo gespreid.

Really? Dacht dat het meer was maar ok.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Als supporter ben je door die spreiding juist nog meer de lul. Binnenkort sta je daar dan op maandagavond 8 uur.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nog nooit van Maup Caransa had gehoord. Blijkbaar toch een belangrijk persoon in de Ajax historie.

[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TB50s3EakVE#at=329[/embed]

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

DMF schreef:

(quote)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Da's lullig, koopt die Brands eens een verdediger, is er weer wat mis mee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.