- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De Sjaak Swart avond is nu begonnen op RTL7, wedstrijd begint zo. Lachen om al die oude helden weer te zien 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha Sjakie moet het verdedigende werk voor Sneijder en vd Vaart opknappen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha Sjakie moet het verdedigende werk voor Sneijder en vd Vaart opknappen.
Die ouwe is trouwens wel slim, zet de enige 2 die nog nu prof zijn in zijn ploeg 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dit en de wedstrijd kan alleen bij Ajax

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Benieuwd of de harde kern van Feyenoord Koeman morgen gaat aanspreken dat hij bij deze Ajax wedstrijd aan het coachen is 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, de website van Fox Sport is online (voorheen dus Eredivisie Live).
Online abbonement voor Eredivisie/Jupiler/Uefa/KNVB : 15.95 per maand. 149.95 per seizoen.
Ziggo abbonement: 17.95 per maand.
Voor mij dus een verhoging van €50 per jaar. Schijnt zelfs (nog niet opgezocht) dat een losse wedstrijd €12 kost.
Diefstal!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Inderdaad, geen enkele andere 75-jarige heeft de behoefte om nog zo in de aandacht te staan. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Veel lege plekken bij een belangrijke wedstrijd. Je hebt volkomen gelijk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Online abbonement voor Eredivisie/Jupiler/Uefa/KNVB : 15.95 per maand. 149.95 per seizoen.
Voor mij dus een verhoging van €50 per jaar. Schijnt zelfs (nog niet opgezocht) dat een losse wedstrijd €12 kost.
Diefstal!
Bij bepaalde aanbieders krijg je ook FOX Sports GO, kan je op je mobiel, pc etc. kijken.
Prijzen van dat 'international' dus nog niet bekend.
Echt belachelijk, ik keek altijd Barclays League, topwedstrijden in de Primera Division en topwedstrijden in de Serie A.
Wil je nu de Primera Division kijken heb je weer Sport 1 nodig...
Gaat een duur grapje worden zo.
Hoe gaat dat trouwens nu met dat opzeggen en al van Eredivisie Live en Sport 1?
Want 't werd namelijk altijd gewoon automatisch verlengd, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer aangezien je 2 betaalde kanalen krijgt bij 'Eredivisie Live'
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kijk grotendeels Engels voetbal dus Sport1 gaat hem niet meer worden. Maar even afwachten wt dat totale pakket FOX sports gaat kosten, anders alleen de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is vd Sar nog steeds briljant goed zeg 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij bepaalde aanbieders krijg je ook FOX Sports GO, kan je op je mobiel, pc etc. kijken.
Prijzen van dat 'international' dus nog niet bekend.
Echt belachelijk, ik keek altijd Barclays League, topwedstrijden in de Primera Division en topwedstrijden in de Serie A.
Wil je nu de Primera Division kijken heb je weer Sport 1 nodig...
Gaat een duur grapje worden zo.
Ik kan/wil alleen 'Fox Sports GO' hebben. Kwaliteit is gewoon prima, ik ben mobiel met mijn laptop (dus in de zomer lekker buiten zitten met de wedstrijd) en aansluiten op een tv is zo gepiept met een HDMI. Scheelt me zodoende tevens €65 op jaarbasis.
En ja, de internationale wedstrijden..... Ik ga er niet €10 p/m a €120 p/j meer voor betalen. Dan maar een stream. Inderdaad sowieso klote dat de Spanjaarden alleen bij Sport1 zitten, om daar nu een apart abbonement voor af te sluiten. De Premier League en Primera is het enige wat me boeit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Kijk grotendeels Engels voetbal dus Sport1 gaat hem niet meer worden. Maar even afwachten wt dat totale pakket FOX sports gaat kosten, anders alleen de eredivisie.
Ik gok tussen de €25 a €30 per maand, en dat is voor mij gewoon te duur. €360 euro per jaar, krijg je een seizoenskaart voor bij de topclubs...... Gekkenwerk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het zit mooi vol
wat vind je ervan dat Ronald Koeman ook meedoet?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha geweldig, Frans Derks is 82 jaar oud en valt nog in als scheidsrechter voor de laatste pakweg 8 minuten. Dan ben je wel een vedette.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Ik gok tussen de €25 a €30 per maand, en dat is voor mij gewoon te duur. €360 euro per jaar, krijg je een seizoenskaart voor bij de topclubs...... Gekkenwerk.
Nu heb je dus voor €25 - €30 dus alleen Eredivisie, Jupiler League, KNVB Beker, Europa League, Premier League, Serie A, FA Cup, DFB-Pokal en de Coppa Italia.
Wat heb je dus niet meer: Bundesliga, Primera Divsion, Ligue 1 (bepaalde wedstrijden), Primeira Liga (bepaalde wedstrijden), Pro League (bepaalde wedstrijden) en de Champions League...
Voor dit moet je nu nog Sport 1 afsluiten. Totale kosten zullen dus wel zo'n €40-€45 worden wat eerst dus €25 was.
Dat van die seizoenskaart is natuurlijk wel zo, maar dan zie je alleen maar 17 wedstrijden van je favoriete club.
Nu zie je honderden wedstrijden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Inderdaad, geen enkele andere 75-jarige heeft de behoefte om nog zo in de aandacht te staan.
Haha geweldig, Frans Derks is 82 jaar oud en valt nog in als scheidsrechter voor de laatste pakweg 8 minuten. Dan ben je wel een vedette.
Oh ja die was ik nog vergeten...
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
Diefstal!
Haha, UPC naar € 17,25. Meen dat ik er € 17,50 voor betaalde 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oh ja die was ik nog vergeten...
Die mensen zijn door Swart gevraagd hoor, niet andersom.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik ga niet alleen op vandaag af betreffende Derks.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nu heb je dus voor €25 - €30 dus alleen Eredivisie, Jupiler League, KNVB Beker, Europa League, Premier League, Serie A, FA Cup, DFB-Pokal en de Coppa Italia.
Wat heb je dus niet meer: Bundesliga, Primera Divsion, Ligue 1 (bepaalde wedstrijden), Primeira Liga (bepaalde wedstrijden), Pro League (bepaalde wedstrijden) en de Champions League...
Voor dit moet je nu nog Sport 1 afsluiten. Totale kosten zullen dus wel zo'n €40-€45 worden wat eerst dus €25 was.
Juist daarom denk ik dat die gekke Rupert zich nog wel flink gaan vergissen over hoe Nederlanders in tijden van crisis tegenover dit soort prijzen staan. Als ik hier al links en rechts lees op dit topic dat het internationale competities gecut worden door de prijzen....
En niet alleen dat, ook het aantal kanalen gaat terug. Stel dat iemand een abonnement neemt als NAC fan is de kans aanwezig dat hij zijn club nog niet kan zien omdat er genoeg matchdays zijn waar er meer wedstrijden dan kanalen zijn.
Besides; een prijsverhoging van 50% voor minder is gewoon schandalig. Monopoly is a bitch.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Hoeveel heeft-ie er doormidden geschopt? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
En niet alleen dat, ook het aantal kanalen gaat terug. Stel dat iemand een abonnement neemt als NAC fan is de kans aanwezig dat hij zijn club nog niet kan zien omdat er genoeg matchdays zijn waar er meer wedstrijden dan kanalen zijn.
Besides; een prijsverhoging van 50% voor minder is gewoon schandalig. Monopoly is a bitch.
Alleen de dagen 33 en 34, de rest wordt dan wel zo gespreid.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar goed, die €150 ga ik natuurlijk toch lappen straks. But don't push me mister Murdoch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Really? Dacht dat het meer was maar ok.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Als supporter ben je door die spreiding juist nog meer de lul. Binnenkort sta je daar dan op maandagavond 8 uur. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nog nooit van Maup Caransa had gehoord. Blijkbaar toch een belangrijk persoon in de Ajax historie.
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TB50s3EakVE#at=329[/embed]
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Uitverkocht, die zijn gewoon overgesprongen naar VAK410 ernaast 
Afwijking aan hart maakt transfer Bruma onzeker - voetbalzone.nl
Oeps 
En voor de haters
Ajax stelt geïnteresseerde clubs teleur: Hoesen mag niet vertrekken - voetbalzone.nl
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Da's lullig, koopt die Brands eens een verdediger, is er weer wat mis mee 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.