- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Omdat Falcao en Ibrahimovic beter zijn dan Cavani is Cavani dus geen wereldtop. Zelfde logica. Alsof er maar 2 spelers wereldtop kunnen zijn per positie.
Zo, dat zijn er 4 met Xabi Alonso en Yaya Toure.
En zoals mjk87 al aangeeft ben je 't aan 't omdraaien.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Zo, dat zijn er 4 met Xabi Alonso en Yaya Toure.
En zoals mjk87 al aangeeft ben je 't aan 't omdraaien.
Pirlo. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Fellaini lijkt me inderdaad geen wereldtop. Vertonghen ook zeker niet trouwens.
Tevens lijkt Fellaini me ook geen speler van het type Xabi Alonso en Toure maar dat terzijde. Toch wel heel wat aanvallender.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Voor het aanvallende bezit die al helemaal niet de kwaliteiten die je daarvoor nodig hebt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
En ik vergeet natuurlijk Mark van Bommel. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Khedia, Essien, Schweinsteiger, Carrick lijken me toch ook wel een pak beter dan die koppende belg
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
En ik vergeet natuurlijk Mark van Bommel.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Fellaini is eigenlijk helemaal geen aanvallende middenvelder, en hij speelt daar ook niet graag. Bij Standard stond hij vroeger als een verdedigende middenvelder, en ik verwacht dat hij op die positie terug gaat spelen bij een andere ploeg als hij vertrekt bij Everton. Fellaini haalt zijn kracht op het veld uit het psychologische, hij is een bullebak en maakt het de tegenstander echt altijd heel moeilijk. Daar liggen zijn kwaliteiten.
Ik ben het eens met Stu-pot wat betreft Fellaini en Witsel. Witsel is een veelzijdige voetballer, kan hoog staan, scoort makkelijk ( met het hoofd en de voeten), is verdedigend heel sterk, heeft bakken techniek en is op de zes bij onze nationale ploeg de onbetwiste nummer 1. ik herinner me een wedstrijd bij Benfica waar iemand rood kreeg en Witsel naar de rechtsback geloof ik werd verschoven. Ook daar hield hij zich staande omdat hij het spel goed leest. Er is altijd veel kritiek geweest op Witsel, maar dat gebeurde door mensen die nog geen 5 wedstrijden van hem hadden gezien denk ik of die het gewoon niet wilden zien. Samen met Hazard, Courtois en De Bruyne een voetballer die altijd moet spelen als hij fit is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Was die kritiek niet meer omdat hij iemand door midden heeft geschopt? Ik heb dan ook geen zin meer om 5 wedstrijden of meer naar zo'n crimineel te kijken 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ik zou willen dat wij zo'n middenvelder hadden. Witsel is een soort Nigel de Jong maar dan in alles wat beter en een heel stuk jonger.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vooral in mensen doormidden trappen heeft hij een doortastender resultaat gehaald 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Mag toch hopen dat wij er een spitsje of 2 bijkopen.
Momenteel een basis met
-------Johansson
Bovenberg---van Eijden---Cmovs----Conboy
Diarra----Palsson---Koolwijk
Foor----Roorda----Rieks
en dan een bank met
Gentenaar, Disveld, Breuer, Leiwekabessy, Loen, Heimlich, Tutuarima lijkt me wat mager.
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik zet in op 0-6 voor Ajax bij NEC uit 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Was die kritiek niet meer omdat hij iemand door midden heeft geschopt? Ik heb dan ook geen zin meer om 5 wedstrijden of meer naar zo'n crimineel te kijken
Hehe, dat incident zal hem wel blijven achtervolgen. Dat waren ook heel beladen wedstrijden tegen Anderlecht. Het incident had een voorgeschiedenis natuurlijk. Niet dat ik het ga goed praten want het valt niet goed te praten.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Tweede ronde KNVB Beker:
AZ - Sparta
RVVH of JOS Watergraafsmeer - Vitesse
Feyenoord - FC Dordrecht
PSV - Telstar
Utrecht - FC Den Bosch
Ajax - Volendam
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vooral in mensen doormidden trappen heeft hij een doortastender resultaat gehaald
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Mag toch hopen dat wij er een spitsje of 2 bijkopen.
Momenteel een basis met
-------Johansson
Bovenberg---van Eijden---Cmovs----Conboy
Diarra----Palsson---Koolwijk
Foor----Roorda----Rieks
en dan een bank met
Gentenaar, Disveld, Breuer, Leiwekabessy, Loen, Heimlich, Tutuarima lijkt me wat mager.
.
Ik heb gelezen dat die Heimlich wel een aantal goede manoeuvres tot z'n beschikking heeft.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ik heb gelezen dat die Heimlich wel een aantal goede manoeuvres tot z'n beschikking heeft.
LOl, hoe kom ik nou aan Heimlich, het is Hemlein.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Tweede ronde KNVB Beker:
AZ - Sparta
RVVH of JOS Watergraafsmeer - Vitesse
Feyenoord - FC Dordrecht
PSV - Telstar
Utrecht - FC Den Bosch
Ajax - Volendam

Dacht dat ze alleen die eerste rond bekend gingen maken, vandaar dat ik 't niet heb gevolgd.
Telstar, thuis, moet te doen zijn. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het gaat me dan vooral ook om de ernst van de blessure(s)
Dat snap je uiteraard ook wel..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En die tackle tegen Juhasz kan je amper een overtreding noemen. Waarom duikt die gozer ook met zijn knieën in het gras?
De link van depri83 zegt genoeg.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ah, de eerste link had natuurlijk van die Pool moeten zijn.
Overigens komt het feit dat jij het opneemt voor dit soort kneusjes en je tegelijkertijd het Legioen keer op keer van alles verwijt je geloofwaardigheid niet ten goede natuurlijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Voor zover ik weet hebben Holden en Ben Arfa(slachtoffers van de Jong) niet evenlang uit de roulatie gelegen als Wasilewski(slachtoffer Witsel) 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Dit is ook een heerlijke trouwens:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En die tackle tegen Juhasz kan je amper een overtreding noemen. Waarom duikt die gozer ook met zijn knieën in het gras?
De link van depri83 zegt genoeg.
Haha zit je nou die daden van Witsel goed te praten of af te doen als niet zo erg? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat wordt RVVH uiteraard. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.