• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.259 gebruikers
  • 9.389.298 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gestolen, haha. PSV bewijst deze transferperiode wel weer dat het de eigen jeugd niet echt een kans wil geven. Anders halen ze Bruma en Rekik niet, maar hadden ze daar gewoon zo'n Hendrix laten spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Insignificance schreef:

Veltman en Denswil zaten er vorig seizoen al bij. Bazoer is een tiener die her en der als middenvelder wordt ingezet, Mirani is er nog lang niet. Lijkt me dat je centraal achterin een dubbele bezetting wilt, dus een aankoop daar is vrij logisch.

Dus backups voor je backups. Klinkt logisch . Maar zal de situatie bij Feyenoord wel gewend zijn.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Quido schreef:

Gestolen, haha. PSV bewijst deze transferperiode wel weer dat het de eigen jeugd niet echt een kans wil geven. Anders halen ze Bruma en Rekik niet, maar hadden ze daar gewoon zo'n Hendrix laten spelen.

Want bij Ajax staat er wel een 18-jarige knul in de basis wil je zeggen?

Hendrix gaat nu eerst z'n wedstrijden spelen bij Jong PSV in de Jupiler League.

Bovendien is Denswil 20 en Veltman 21.

Veltman 2x in de basis, 5x ingevallen. Denswil 2x in de basis, 2x ingevallen.

Wel grappig, allebei hebben ze in de basis gestaan tegen Vitesse en VVV, alleen niet samen.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dus backups voor je backups. Klinkt logisch .

Geen idee hoe jij rekent, maar vier centrumverdedigers voor twee posities is inderdaad logisch, ja.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Want bij Ajax staat er wel een 18-jarige knul in de basis wil je zeggen?

Dat staan of hebben er genoeg gestaan, ja. Fischer, recentelijk nog. Maar dat is het punt ook niet (leeftijd is sowieso overschat). PSV roept al jaren dat het de eigen jeugd een kans gaat geven, maar haalt vervolgens wel de ene na de andere speler. Zo'n Locadia, Depay, Bakkali en als ik het moet geloven Brenet en Hendrix krijgen bijna geen kans (PSV wil niet voor niks nog vier, vijf spelers halen zei Cocu vorige week). En als je vindt dat er centraal achterin geen jochie van 18 kan staan, waarom haal je dan Rekik en Bruma? Alsof dat zo'n doorgewinterde en ervaren professionals zijn.

Dan is het niet gek dat jeugdspelers willen vertrekken omdat ze denken die kans elders wel te krijgen. En dat zullen ze bij PSV ook wel zien, anders gaan ze het wat training e.d. (in de jeugdopleiding) nu niet plots over een heel andere boeg gooien.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Doet Ajax niet hetzelfde dan met al die Denen, Bazoer, Meleg, Bay, Hendriks, Lobotka, Cerny, Hoorn, Krkic, Cuenca. Lekker voor al die Amsterdamse jongetjes die zo graag Ajax 1 halen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat staan of hebben er genoeg gestaan, ja. Fischer, recentelijk nog. Maar dat is het punt ook niet (leeftijd is sowieso overschat). PSV roept al jaren dat het de eigen jeugd een kans gaat geven, maar haalt vervolgens wel de ene na de andere speler. Zo'n Locadia, Depay, Bakkali en als ik het moet geloven Brenet en Hendrix krijgen bijna geen kans (PSV wil niet voor niks nog vier, vijf spelers halen zei Cocu vorige week). En als je vindt dat er centraal achterin geen jochie van 18 kan staan, waarom haal je dan Rekik en Bruma? Alsof dat zo'n doorgewinterde en ervaren professionals zijn.

Dan is het niet gek dat jeugdspelers willen vertrekken omdat ze denken die kans elders wel te krijgen. En dat zullen ze bij PSV ook wel zien, anders gaan ze het wat training e.d. (in de jeugdopleiding) nu niet plots over een heel andere boeg gooien.

Fischer ja. Maar ik had 't over de verdediging. Bovendien krijgen Depay en Locadia dit jaar natuurlijk de kans, da's wel duidelijk. En 't lijkt me duidelijk dat Cocu nog versterkingen wil, je kan natuurlijk geen heel seizoen spelen met een Depay in de basis. En het verschil tussen een Hendrix en Rekik en Bruma: 'ervaring'. Bruma heeft al potjes gespeeld bij HSV en Rekik traint met de beste verdedigers van de wereld, daar waar Hendrix tussen prutsers als Marcelo en Derijck staat en alleen nog wat potjes bij de A1/Jong PSV heeft gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Geen idee hoe jij rekent, maar vier centrumverdedigers voor twee posities is inderdaad logisch, ja.

Dat heb je al met Alderweireld, Moisander, Veltman en Denswil.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Alderweireld is zo goed als weg, Watts. Dat weet jij ook wel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Doet Ajax niet hetzelfde dan met al die Denen, Bazoer, Meleg, Bay, Hendriks, Lobotka, Cerny, Hoorn, Krkic, Cuenca. Lekker voor al die Amsterdamse jongetjes die zo graag Ajax 1 halen.

Er is ieder geval veel perspectief voor jonge talenten, welke nationaliteit ze ook mogen hebben.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pffff. Dikke aanwinst zeg van Vitesse. Nondejuh.

Aké op huurbasis naar Vitesse.

Van Aanholt ook weer verhuurd aan Vitesse, net als die Kakuta. Kalas volgens mij niet meer.

Chelsea 2 is goed bezig. Nu nog een vervanger voor Bony.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Er is ieder geval veel perspectief voor jonge talenten, welke nationaliteit ze ook mogen hebben.

Rekik en Bruma zijn geen jonge talenten?

En dat perspectief probeert PSV ook te creëren maar dan moet je wel spelers hebben die er klaar voor zijn. Met Zoet, Willems, Locadia en Depay is dat nu wel het geval, met de rest nog niet.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Wat zuur weer. De derde na Bruma en Rekik die nu in het verkeerde shirt gaat schitteren. Ebecilio volgt vast nog. Of heeft Twente hem zelfs al gehaald?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Chelsea 2 is goed bezig. Nu nog een vervanger voor Bony.

Dat zal dan wel Torres worden.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

DMF schreef:

Wat zuur weer. De derde na Bruma en Rekik die nu in het verkeerde shirt gaat schitteren. Ebecilio volgt vast nog. Of heeft Twente hem zelfs al gehaald?

Ja, al lang.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat zal dan wel Torres worden.

Kan die hier dan weer wat vertrouwen op doen.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ja, al lang.

Helemaal gemist. Het idee alleen al dat die vier jongens bij ons hadden kunnen/moeten spelen...

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Rodney schijnt nu ook definitief te worden. Je ziet ze allemaal op hangende pootjes terug komen maar nog doen. Hoe stom kan je zijn.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Wij moeten ook nog steeds zo'n 3.5 miljoen krijgen voor Robert en Koné.

Maar volgens mij zijn ze dat nu bezig om te betalen in termijnen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ja hoor. Daar gaat de volgende.

@psvnetwerk 2m

RT @Mkrabby: #Strootman op weg naar AS Roma, @thijsslegers is op vakantie, maar slaapt nooit.

Hij baalt ervan dat PSV tijdens deze transferwindow een aantal basisspelers van de hand deed.

Wat een jankbal zeg. Tjongejonge. Ik had 'm wel wat hoger ingeschat.

Helaas, dat wordt komend seizoen meedoen om plaats 3-5.

Nu Toivonen nog en dan zijn d'r na Waterman, Hutchinson, van Bommel, Lens, Mertens en Strootman 7 basisspelers weg...

Harken we ineens 40 miljoen binnen, en met Toivonen zelfs 45 miljoen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zo voelt het dus om AZ supporter te zijn, j0enne.

Met Schaars haal je wel een soortgelijke speler als Het Lachebekje terug.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

@psvnetwerk 2m

RT @Mkrabby: #Strootman op weg naar AS Roma, @thijsslegers is op vakantie, maar slaapt nooit.

Hij baalt ervan dat PSV tijdens deze transferwindow een aantal basisspelers van de hand deed.

Nu Toivonen nog en dan zijn d'r na Waterman, Hutchinson, van Bommel, Lens, Mertens en Strootman 7 basisspelers weg...

Ligt eraan wat je als vervanging haalt. Met Strootman, Mertens, Lens en Pieters heb je toch een 35 miljoen euro opgehaald. Daar gaan wel spelers als Maher en Bruma vanaf, maar je hebt nog geld zat voor een paar geweldige versterkingen. Eerlijk gezegd vind ik Strootman best vervangbaar.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

@psvnetwerk 2m

Harken we ineens 40 miljoen binnen, en met Toivonen zelfs 45 miljoen.

Bizar dat degenen overgebleven (buiten Willems) zijn die van mij het liefst weg mochten...

Strootman wel de grootste klap.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ligt eraan wat je als vervanging haalt. Met Strootman, Mertens, Lens en Pieters heb je toch een 35 miljoen euro opgehaald. Daar gaan wel spelers als Maher en Bruma vanaf, maar je hebt nog geld zat voor een paar geweldige versterkingen. Eerlijk gezegd vind ik Strootman best vervangbaar.

Ik zie Brands Schaars en Toornstra halen. En dat is toch echt heel wat minder dan Strootman. Al zou 't echt volledig belachelijk zijn als die Toornstra daadwerkelijk gaat halen.

Dat wordt weer de hoofdprijs terwijl je 'm bij ADO moest oppikken wat iedereen zag.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Bizar dat degenen overgebleven (buiten Willems) zijn die van mij het liefst weg mochten...

Strootman wel de grootste klap.

Tja, wie heeft d'r nou interesse in Derijck, Marcelo of Manolev? Ja, Utrecht en ADO, maar die willen Derijck alleen huren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Ik zie Brands Schaars en Toornstra halen. En dat is toch echt heel wat minder dan Strootman. Al zou 't echt volledig belachelijk zijn als die Toornstra daadwerkelijk gaat halen.

Dat wordt weer de hoofdprijs terwijl je 'm bij ADO moest oppikken wat iedereen zag.

Zou een middenveld met Schaars, Maher en Wijnaldum slechter zijn dan Strootman, van Bommel en Toivonen?

PSV levert vooral voorin goals in, maar met een beetje visie van Cocu krijg je er wel een beter voetballende ploeg voor terug die ook nog eens harder werken en minder zeiken. Bijna alle nare persoonlijkheden lijkt PSV kwijt te raken. Het enige wat wel overblijft is dat je veel individuele klasse kwijt raakt, wat je in het eerste seizoen wel punten kan kosten. Maar met zoveel geld op zak zal Dagobert Brands vast wel een paar nieuwe namen nog halen. En je hebt nog anderhalve maand, dus er is nog veel tijd. Ajax raakte bv eens Zlatan en Chivu op de laatste dag van de transferperiode destijds kwijt. Dat is nog veel erger.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Brands heeft al 2 jaar de tijd gehad om met een fatsoenlijke verdediger te komen.

Wat haalt die, 2 jeugdspelers. Wat ervaring zou ook wel handig zijn.

Dit moet volgens mij de drukste transferperiode ooit zijn voor PSV.

@RikElfrink 22s

Strootman is niet op de besloten training gesignaleerd bij #PSV. Spel op de wagen. #ASRoma

Dan weet je hoe laat 't is...

@RikElfrink 7h

Als #Toivonen en #Strootman weggaan, trekt #PSV deze zomer waarschijnlijk nog 6 (!) nieuwe spelers aan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Brands klopt in Parijs aan om vd Wiel een jaar te willen huren, let maar op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.