- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Verwacht ook dat het een miljoentje of 5/6 wordt. Feyenoord koopt pas als ze verkopen, en de nood voor een vervanger voor Pelle is hoog. Bovendien is voor mij persoonlijk Indi houden geen optie, hij MOET weg.
Denk ook niet dat het 10 miljoen zal worden, maar voor 5 miljoen moet je Indi behouden. Dan kun je hem beter na het W.K. verkopen.
Kopen hoeft ook niet per se. Huur Assaidi of Ryo maar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sorry, ik heb even de CL en EL duels van Indi gemist. En ook zijn inbreng in een landskampioenschap of 2?
Daarnaast speelt Indi bij Feyenoord linksback, waar hij geen best seizoen heeft gedraaid.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Z'n wedstrijden bij Oranje ook gemist?
Daarnaast hoort een scout naar de prestaties van een speler te kijken en zich niet blind te staren naar de prestaties van het team.
Scouts weten ook dat hij een CV is en daar beter op zijn plaats is.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Dat Norwich City heeft ook zin zeg in de Eredivisie aangezien ze Alderweireld, Fer en Toivonen willen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Z'n wedstrijden bij Oranje ook gemist?
Daarnaast hoort een scout naar de prestaties van een speler te kijken en zich niet blind te staren naar de prestaties van het team.
Scouts weten ook dat hij een CV is en daar beter op zijn plaats is.
Ik zie alles
Ja, die potjes spreken in zijn voordeel. Maar het is wel tegen landen als Hongarije, dus daar prikken scouts ook wel doorheen.
Feit is dat hij afgelopen jaar ten koste van een ouwe Mathijsen zelfs linksback is gezet, spreekt niet in zijn voordeel. Daarnaast heeft hij nauwelijks Europese ervaring, iets wat topclubs erg belangrijk vinden. En 10 miljoen is gewoon ontzettend hoog. Zo'n status heeft Indi absoluut niet dat hij dat geld waard is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat Norwich City heeft ook zin zeg in de Eredivisie aangezien ze Alderweireld, Fer en Toivonen willen.
En van Wolfswinkel hebben ze ook al aangetrokken.
Gezien de 3 namen die ze willen gaan ze vooral voor powervoetbal dus. Het nieuwe Stoke City 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De contractduur van BMI is dusdanig dat je gewoon tien miljoen moet vragen. En anders blijft-ie lekker.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ze kijken vooral naar het feit dat BMI in Oranje speelt en het daar goed doet.
Het kan ook een voordeel zijn dat BMI multi functioneel ingezet kan worden. Ook al vind ik hem geen back en komen zijn kwaliteiten centraal beter tot hun recht.
Als je al die gekke bedragen hoort (Anita, bijv.) dan mag er best een aardig prijskaartje aan één van de grootste verdedigende talenten van Nederland gehangen worden.
Feyenoord kennende verkopen ze hem straks voor 5 miljoen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
De contractduur van BMI is dusdanig dat je gewoon tien miljoen moet vragen. En anders blijft-ie lekker.
Precies. Ook met het oog op het komende W.K.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat tweede dus. Komend seizoen speelt hij waarschijnlijk EL voetbal. Snap ook niet waarom hij weg zou willen of moeten, zeker met het WK in zicht. Die blijft gewoon.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
En van Wolfswinkel hebben ze ook al aangetrokken.
Gezien de 3 namen die ze willen gaan ze vooral voor powervoetbal dus. Het nieuwe Stoke City
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wat ik net dus bedoelde: een bod van 10 miljoen kan Feyenoord niet weigeren.
En BMI kan redelijk makkelijk opgevangen worden. Voor zijn 2 posities heeft Feyenoord Kongolo, de Vrij en Nelom. Een flanspeler en extra spits zijn belangrijker.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als ze die 3 houthakkers aantrekken zal het wel anders gaan lopen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk ook niet dat het 10 miljoen zal worden, maar voor 5 miljoen moet je Indi behouden. Dan kun je hem beter na het W.K. verkopen.
Kopen hoeft ook niet per se. Huur Assaidi of Ryo maar.
Dat kan ook, na het WK kan zijn marktwaarde wel omhoog gekrikt worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer dat het niet mogelijk zal zijn door alle sentimenten, maar ik had Indi graag bij Ajax willen zien, naast Moisander. Liever Indi dan vd Hoorn.
Ik niet, ondanks we een veel beter alternatief hebben
.
Snap Ajax sowieso niet, die hebben toch enorme talentvolle verdedigers lopen in de jeugd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Da's nog niks vergeleken met Grant Holt. 
Maar ik zie dat die zojuist de vervanger is geworden van Koné bij Wigan.
@A&L1
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Holt! De man die in alle 4 divisies in Engeland gescoord heeft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik niet, ondanks we een veel beter alternatief hebben
.
Snap Ajax sowieso niet, die hebben toch enorme talentvolle verdedigers lopen in de jeugd.
Klopt, maar om nu op 3 fronten actief te zijn met alleen Moisander, Veltman en Denswil is natuurlijk wel wat krap. 2 broekies en 1 routinier.
De zaakwaarnemer van Eriksen benadrukt vandaag trouwens weer dat Eriksen zijn contract zal verlengen als zijn gewenste club zich niet bij Ajax gaat melden deze zomer. Dat vind ik echt een hele nette houding van hun.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Klopt, maar om nu op 3 fronten actief te zijn met alleen Moisander, Veltman en Denswil is natuurlijk wel wat krap. 2 broekies en 1 routinier.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, hij heeft er wel een vol seizoen opzitten. Verder ben ik ook niet erg blij met zijn aankoop hoor, maar hij mag me overtuigen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nog even geduld jongens, maar De Magiër is bijna terug.
AZ Twitter:

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dus dat betekent dat hij vanmiddag weer geblesseerd is?
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ik zet in op: Heerenveen-AZ, 32e minuut, hamstrings.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dus dat betekent dat hij vanmiddag weer geblesseerd is?
Waarschijnlijk wel. Kan je ook op blessures wedden eigenlijk?
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Wie dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denswil, Veltman, en daar komen Bazoer en Mirani wat later ook nog wel bij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die ene die ze van ons hebben gestolen.
Overmars zal Marcel Brands een bosje bloemen sturen als we Bazoer over 3 jaar voor 25 miljoen euro verkopen 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Veltman en Denswil zaten er vorig seizoen al bij. Bazoer is een tiener die her en der als middenvelder wordt ingezet, Mirani is er nog lang niet. Lijkt me dat je centraal achterin een dubbele bezetting wilt, dus een aankoop daar is vrij logisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.