• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nu gaat 't hard. 1-6.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Opmerkelijke waarneming.

Valt me van je tegen dat je hier serieus op in gaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gebruik nou eens emoticons dude! .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ik reageerde eigenlijk op dit bericht:

"We maken robotjes van onze spelers" | VoetbalPrimeur

Hij stelt dat we in 1988 voor het laatst in Oranje spelers van topniveau hebben gehad, terwijl we natuurlijk ook in '98 (Bergkamp, Kluivert, Overmars etc.) en in 2010 (Robben, Van Persie, Sneijder) spelers van topniveau in Oranje hebben zien schitteren. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde.

Goede spelers, maar die hadden niet de absolute klasse van Gullit en Van Basten. Die zijn allebei uitgeroepen tot wereldvoetballer van het jaar (Van Basten zelfs drie keer), daar zijn Kluivert, Overmars en Robben nooit bij in de buurt geweest en Sneijder en Bergkamp een klein beetje (allebei een keer 3e, meen ik).

Overigens zeggen toernooizeges ook niet alles: het Oranje van 1992 was véél beter dan dat van 1988, maar had de pech dat de bal er tegen Denemarken maar niet in wilde.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Die is nog wel even bezig .

MRDammann

• 661 berichten
  • 3560 stemmen

Haha, geniaal!

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

zozo, speelt Tahiti ook al in het rood? Wat een verrassing!

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Aad de Mos Hij beweert gewoon even dat we voor het laatst in '88 wereldsterren in Oranje hadden

Moeha, ik kan me nog herinneren dat hij voorspelde dat Frankrijk op het EK 2000 na de eerste ronde uitgeschakeld zou zijn. Ze konden volgens hem het succes nooit herhalen. Het liep even wat anders: Frankrijk werd europees kampioen.

En wat die wereldsterren betreft. Ik vond het Nederlands elftal in 2000 veel beter, dat toernooi in eigen land hadden ze ook gewoon moeten winnen. Alle spelers waren toen op hun top en was een goede mix van nieuwe en oude lichting plus de beste spelers van de eredivisie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Da's de eerste.

Lens is vertrokken naar Kiev en heeft voor 4 jaar getekend.

9 miljoen wat nog kan oplopen tot 10 miljoen.

Hij maakt nu meteen deel uit van de top 10 bestbetaalde Nederlandse spelers met ruim 2 miljoen netto.

Zo. Nu is Toivonen aan de beurt.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Opvallend. Lens en Toivonen schaar ik eigenlijk onder de beste psvers in deze selectie. Zou eerder hopen dat je nog wat euros kan krijgen voor die iemand achterin.

Lol. Die Adriano is nu ook lekker dik geworden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je mag in je handen klappen dat je bijna 10 miljoen vangt voor Lens terwijl die alleen dit seizoen echt goed presteerde.

En Toivonen moet je natuurlijk verkopen met nog maar een contract van één jaar.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/242659/PSV-start-nieuwe-gesprekken-met-zaakwaarnemer-Maher.htm

Zij hebben nu het geld met de transfer van Lens. Laten we hopen dat Maher verstandig is en gewoon wacht tot Eriksen bij Ajax is vertrokken, zodat hij bij Ajax kan tekenen

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Maar je verliest voorin zo wel erg veel kracht. Daar was het eigenlijk afgelopen jaar helemaal niet slecht. Kun je (misschien) wel Maher halen. Maar die presteerd nog lang niet constant en wie haal je nog meer voor een redelijke prijs? Spelers verkopen in laatste jaar contract daar is men ook wat in aan het overdrijven. Als je met Toivonen kampioen wordt heb je uiteindelijk volgens mij meer geld uit de CL dan wanneer je er nu nog een paar mil voor krijgt. Daarbij komt dat vervanging misschien wel duurder is. Maar goed het is nog vroeg. Ik wil wel eens zien wat er allemaal voor in de plaats word gehaald en voor welke prijs...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat ik al vreesde, PSV heeft weer cash en richt zich op Maher. Ik hoop dat Ajax eens wakker wordt en die jongen vast gaat leggen.

Als Lens echt 9 miljoen of meer op gaat leveren, dan heeft die Brands een werelddeal gemaakt.

Lens snap ik weer niet, ga je spelen in de fucking Oekraine waar je sowieso ruim achter Shaktar Donesk zal eindigen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Macmanus schreef:

MAls je met Toivonen kampioen wordt heb je uiteindelijk volgens mij meer geld uit de CL dan wanneer je er nu nog een paar mil voor krijgt.

Met Toivonen zijn we 4 jaar geen kampioen geworden...

En met het op die manier gokken met geld heeft PSV 2 jaar geleden bijna de kop gekost.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Macmanus schreef:

Maar je verliest voorin zo wel erg veel kracht. Daar was het eigenlijk afgelopen jaar helemaal niet slecht. Kun je (misschien) wel Maher halen. Maar die presteerd nog lang niet constant en wie haal je nog meer voor een redelijke prijs? Spelers verkopen in laatste jaar contract daar is men ook wat in aan het overdrijven. Als je met Toivonen kampioen wordt heb je uiteindelijk volgens mij meer geld uit de CL dan wanneer je er nu nog een paar mil voor krijgt. Daarbij komt dat vervanging misschien wel duurder is. Maar goed het is nog vroeg. Ik wil wel eens zien wat er allemaal voor in de plaats word gehaald en voor welke prijs...

Er is al aangegeven dat wanneer Toivonen niet gaat bijtekenen die bij de beloften moet ballen.

En die 5.5 miljoen moet je dan gewoon accepteren.

En bij Lens draaide helaas alles om Lens, heeft ook genoeg enorm slechte wedstrijden gespeeld.

En wat te denken van dat constant buitenspel lopen, verschrikkelijk.

Nu heb je gewoon nog Matavz achter de hand, en ook nog Locadia.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Toivonen maakt PSV niet beter op voetballend vlak, lekker laten lopen.

Ik vraag me overigens wel af waarom ik weer nauwelijks wat over PSV en de verdediging hoor. Alleen Bruma wordt genoemd, maar die jongen lijkt te duur. Je zal toch een rechtsback en zeker 2 centrale verdedigers nodig hebben. En als Pieters vertrekt, ook nog een linksback erbij.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Of ze houden 't gewoon geheim om geen andere clubs te lokken waardoor de vraagprijs omhoog gaat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik gok er eerder op dat Brands weer voor veel te veel geld probeert middelmatige verdedigers te halen en verder al zijn pijlen richt op Maher en een aanvaller.

Ik las vandaag dat Beenhakker naar Trinidad gaat als adviseur. Zo'n man zou eigenlijk onze topclubs moeten adviseren. Ik heb Beenhakker nog wel hoog zitten als voetbalman.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Misschien is Feyenoord wat voor hem...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Deze blijft natuurlijk wel echt koning.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Deze in de ArenA van hem was ook schitterend. Helaas.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dat stiftje in de Johan Cruijff Schaal ook.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

PSV kan Lens en Toivonen makkelijk missen (ondanks dat ik het wel goede voetballers vind). Niet alleen omdat ze nog Depay, Locadia, Narsingh, Wijnaldum en Matavz hebben, maar ook omdat die twee volgens mij nier echt bevorderlijk waren voor het groepsproces. Als je ze dan samen kunt verpatsen voor rond de 15 miljoen, mag je God op je blote knieen bedanken. Haal Maher en twee/drie verdedigers en je bent titelkandidaat nummer 1.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

‏@thijsslegers 39m

denk dat #maher een lichte voorkeur voor #ajax heeft, maar ook dat hij niet gaat gokken. Als #psv eruit komt met #az, dan zal t PSV worden

@thijsslegers 40m

Let op: t gaat niet alleen om KUNNEN betalen maar ook om WILLEN betalen. Je moet later als club ook winst kunnen maken.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2383 stemmen

Quido schreef:

PSV kan Lens en Toivonen makkelijk missen (ondanks dat ik het wel goede voetballers vind). Niet alleen omdat ze nog Depay, Locadia, Narsingh, Wijnaldum en Matavz hebben, maar ook omdat die twee volgens mij nier echt bevorderlijk waren voor het groepsproces. Als je ze dan samen kunt verpatsen voor rond de 15 miljoen, mag je God op je blote knieen bedanken. Haal Maher en twee/drie verdedigers en je bent titelkandidaat nummer 1.

Geloof sowieso nooit dat PSV dan titelkandidaat nummer 1 is. De verdedigers die ze uit de Eredivisie halen zullen sowieso nog onder het niveau van Feyenoord en Ajax zijn op papier, plus dat er met een hoop jonge gasten gewerkt gaat worden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

kos schreef:

(quote)

Naast al het nieuws over Bruma:

Daarnaast ook nog berichten over Peruzzi en Arias.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik had even 1 minuut rondgekeken. Maar idd zo'n zuid-amerikaans jeugdinternational las ik laatst ook ergens. Plus allerlei vastgelegde eigen jeugd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.