- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Haha, Cruijff bereikt inmiddels het ultieme dieptepunt der stupiditeit..
Cruijff: ?Denk je nu echt dat Messi iets begrijpt van het belastingsysteem?? - voetbalzone.nl
Deze dus even gemist. Nou, op de kop afgaande heeft Cruijff honderd procent gelijk. Maar een meneer Messi met meer omzet dan een bedrijf heeft uiteraard een adviseur in de arm genomen (mag ik hopen). Ik heb zelf op zo een kantoor gewerkt, zelfs de meest modale voetballer zit daar. En dat kan ook niet anders met allerlei inkomsten uit duizend-en-een landen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nogal logisch. Dat is alleen totaal niet relevant.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Waarom heeft Ajax deze jongen nog niet binnengehaald?
?Feyenoord houdt jonge, trefzekere Deen van half miljoen euro in de gaten? - voetbalzone.nl
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die denken alvast aan de 6+5 regel. Maximaal 5 Denen in de basis.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jammer dat zo´n goede speler weer zijn carrière moet verneuken in het oosten van Europa. Had hem liever bij een Engelse of Duitse topclub gezien 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ik snap die donkere jongens sowieso niet echt. Racisme daar is veel erger dan hier. Wil je dat überhaupt of doe je zoals zoals hoertjes doen: oogjes toe en vooral denken aan het geld.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jammer dat zo´n goede speler weer zijn carrière moet verneuken in het oosten van Europa. Had hem liever bij een Engelse of Duitse topclub gezien
Topclub? De andere club die interesse had was Southampton.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mooie transfer voor PSV. Veel geld. Als ze Mertens, Matavz, Toivonen en Pieters nu ook nog weten te slijten voor de bedragen die rondzingen, noteer ik ze alvast als voornaamste titelkandidaat (er nu wel vertrouwen in hebbende dat ze een paar gerichte en talentvolle aankopen doen).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Bij PSV kun je je ook uitstekend in de kijker spelen van de Engelse topploegen, Lens is daar alleen niet goed genoeg voor.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Inderdaad, zo jong is hij ook niet meer. Beter dan dit wordt hij niet meer.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/242627/Lens-Vandaag-of-morgen-naar-Kiev-het-kan-snel-gaan.htm
Die is dus weg.
Schitterende club is dat !
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom heeft Ajax deze jongen nog niet binnengehaald?
?Feyenoord houdt jonge, trefzekere Deen van half miljoen euro in de gaten? - voetbalzone.nl
Dan zal die Deen er wel niks van kunnen, anders speelde hij wel bij Ajax 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb er nog nachtmerries van
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat heb ik als Nederlander ook, maar dan van het kwalificatietraject richting WK 2002 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jason McAteer! Ik hoor het Evert nog zo zeggen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Aad de Mos
Hij beweert gewoon even dat we voor het laatst in '88 wereldsterren in Oranje hadden 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wel de grootste wereldsterren die we na Cruijf hebben gehad: van Basten en Gullit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De generatie 98 was nog veel beter, maar helaas hebben zij hun potentie niet omgezet. In 98 en 2000 had je goud kunnen pakken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De generatie van '98 was natuurlijk niet veel beter. Daar valt over te discussiëren, welke beter was. Maar die deden nauwelijks voor elkaar onder.
Maar waar het nu om gaat: grotere sterren dan Gullit, van Basten en Cruijf zijn er niet geweest in het Oranje. Zelfs Bergkamp, Van Persie en Robben niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat heb ik als Nederlander ook, maar dan van het kwalificatietraject richting WK 2002
Achteraf maar beter ook. Beter je niet kwalificeren dan deze misselijkmakende zooi meemaken. Als ik die beelden bekijk wordt ik nog steeds pissig en misselijk. Donkerste dag uit mijn leven. Ja, lekker melodramatisch
.
Die wedstrijden van Korea tegen Spanje en Italië. Nog nooit zoiets gezien. Gatverdamme.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
98 was absoluut niet beter dat 88. Gullit, Van Basten en Koeman waren alledrie beter dan wat er in 98 rondliep. Daarbij was het team mentaal sterker dan die doetjes van 98.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aad de Mos
Hij beweert gewoon even dat we voor het laatst in '88 wereldsterren in Oranje hadden
Klopt wel wat ie zegt.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Aad de Mos
Behalve dat ie een open deur intrapt, zegt ie weinig geks natuurlijk. Maar dat zul je wel bedoelen waarschijnlijk..
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik zou best een vergelijking willen maken met Bergkamp en Van Basten. Volgens mij doen die helemaal niet zo veel voor elkaar onder. Cruijff daar in tegen is natuurlijk van uitzonderlijke kwaliteit. En aangezien de generatie van Van Basten en Gullit niet eens in staat waren om zich drie toernooien achter elkaar te kwalificeren (ik ben niet eens begonnen over het mislukte WK in 1990), wat de generatie van Bergkamp en De Boer op het WK in 2002 na wel is gelukt kan je je wel afvragen of de generatie van eind jaren 90 begin 00's zoveel onder doet voor de generatie van de jaren 80.
Maar dat is dan de mening van een snotneus die pas in 1996 het licht zag en voordat ik mij eenmaal op het voetbal had gestort moesten wij het doen met Engelaar en Romano Denneboom.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
98 was absoluut niet beter dat 88. Gullit, Van Basten en Koeman waren alledrie beter dan wat er in 98 rondliep. Daarbij was het team mentaal sterker dan die doetjes van 98.
Verder had je Rijkaard, Wouters, Vanenberg en Erwin Koeman nog + een boel nuttige waterdragers als van Aerle en van Tiggelen. V/d Sar was natuurlijk beter, maar van Breukelen was top in '88.
Op papier was '88 sowieso beter dan die van '98. Maar '98 was echt fantastisch. De wedstrijd tegen Argentinië is nog steeds de mooiste die ik zag van Oranje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.