- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik had het gevoel dat hij al wist dat hij er nooit bij zou komen. Maar een beetje vreemd ziet het er wel uit, misschien is hij bang hoe hij neerkomt.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
5 miljoen voor Bruma met een contract van nog maar één jaar.
Waar gaat 't heen zeg voor een speler die werkelijk nog niets heeft gepresteerd.
En dan een speler als Toivonen 5.5...
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
5 miljoen voor Bruma met een contract van nog maar één jaar.
Waar gaat 't heen zeg voor een speler die werkelijk nog niets heeft gepresteerd.
En dan een speler als Toivonen 5.5...
Serieus, Brands is totaal ongeschikt - hij (samen met Tiny trouwens) heeft echt een flink gat in de handen. Anders kan je dit niet verklaren, dat hij maar geld blijft uitgeven met miljoenen tegelijk.
Bruma, 2,5 miljoen max.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Ik had het gevoel dat hij al wist dat hij er nooit bij zou komen. Maar een beetje vreemd ziet het er wel uit, misschien is hij bang hoe hij neerkomt.
Zo zag ik het ook, zeker vanuit die camera in de goal. Daar zag je dat hij het niet zou halen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Serieus, Brands is totaal ongeschikt - hij (samen met Tiny trouwens) heeft echt een flink gat in de handen. Anders kan je dit niet verklaren, dat hij maar geld blijft uitgeven met miljoenen tegelijk.
Bruma, 2,5 miljoen max.
Hij is nog niet gekocht hè.
Dat die transfersom veel te hoog zou zijn is duidelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dus ze moeten Bruma maar voor een appel en een ei laten gaan alleen omdat PSV niet te veel wil betalen? Ze stappen maar van dat beleid af daar in Eindhoven, anders hebben ze pech. Kom nou zeg!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik pende het maar even voor hem neer, aangezien ie het nu zelf niet zou doen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zo zag ik het ook, zeker vanuit die camera in de goal. Daar zag je dat hij het niet zou halen.
Je moet er gewoon vol voor gaan, ook al kan je hem niet meer halen. En juist omdat de bal ver van de hoek af zit heb ik juist het gevoel dat hij hem wel kon hebben. Juist in die laatste herhaling is dat duidelijk te zien.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ik pende het maar even voor hem neer, aangezien ie het nu zelf niet zou doen.
. Is toch gewoon de waarheid?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Zoet in de belangstelling van Sunderland. Tering, dat hele PSV wordt met een beetje pech helemaal leeggekocht. Van Bommel gestopt, Lens en Mertens bijna zeker weg, Toivonen, Strootman en Matavz staan ook op de nominatie om PSV te verlaten. Daarnaast stopt Hutichson ermee bij PSV, al zou je die niet erg missen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Bouma en Engelaar toch ook?
Tja misschien is het wel wat PSV nodig heeft. Lekker opnieuw beginnen met een jonge coach aan het roer en behoorlijk gewijzigde selectie.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Bouma en Engelaar inderdaad ook weg.
En Waterman ook transfervrij.
We krijgen natuurlijk wel weer Manolev terug! En Tamata trouwens.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Haha, Cruijff bereikt inmiddels het ultieme dieptepunt der stupiditeit..
Cruijff: ?Denk je nu echt dat Messi iets begrijpt van het belastingsysteem?? - voetbalzone.nl
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Tja misschien is het wel wat PSV nodig heeft. Lekker opnieuw beginnen met een jonge coach aan het roer en behoorlijk gewijzigde selectie.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Klopt ja, flinke leegloop...
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Haha, Cruijff bereikt inmiddels het ultieme dieptepunt der stupiditeit..
Cruijff: ?Denk je nu echt dat Messi iets begrijpt van het belastingsysteem?? - voetbalzone.nl
Die vent heeft al met meerdere uitspraken bewezen dat hij gewoon niet goed is. Kan die ook weinig aan doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
PSV wordt er alleen maar beter van als ze de bedragen innen die nu rondzingen en mensen als Waterman, Pieters, Bouma, Engelaar, Van Bommel en co vertrekken. Als ze dan vooral achterin wat gerichte aankopen doen en verder wat jong talent aantrekken, staat er gewoon een uitstekend elftal.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik heb het inderdaad wel een beetje gehad met deze selectie (buiten Bommel, Strootman, en de jonge jongens). Grote schoonmaak en hoewel het vaak moeilijk is proberen om een selectie bij elkaar te krijgen die wat beter in elkaar steekt dan afgelopen jaar.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voor volgend jaar is een voorhoede met Depay, Locadia en Narsingh leuk. Maar het is maar afwachten hoe Narsing terugkomt van zijn zware blessure, of Depay hetzelfde niveau haalt als Mertens en of Locadia met deze twee buitenspelers wel voorzetten krijgt. Ik denk niet dat die voorhoede voldoende is om mee te doen met het kampioenschap.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
'Nederlandse topvoetbal op zestig procent' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Zeker waar. Het valt mij ook op dat bijvoorbeeld Ajax leuk kan voetballen, maar dan moet de tegenstander wel geen druk zetten. Zodra er echt druk wordt gezet verliezen ze de bal ook meteen. Dat was ook bij Jong Oranje het geval, terwijl Jong Spanje bijvoorbeeld er zo onderuit voetbalt.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Erg opvallend trouwens hoeveel mensen er vannacht nog naar zo'n veredeld oefentoernooi hebben zitten kijken..
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Voor volgend jaar is een voorhoede met Depay, Locadia en Narsingh leuk. Maar het is maar afwachten hoe Narsing terugkomt van zijn zware blessure, of Depay hetzelfde niveau haalt als Mertens en of Locadia met deze twee buitenspelers wel voorzetten krijgt. Ik denk niet dat die voorhoede voldoende is om mee te doen met het kampioenschap.
Ik denk eerlijk gezegd dat PSV volgend jaar meer kans heef top het kampioenschap als Toivonen, Lens, Mertens etc. vertrekken dan als ze niet vertrekken. De druk wordt daarmee namelijk minder, waardoor ze wat vrijer kunnen voetballen en misschien wel eens kampioen zouden kunnen worden. Wat natuurlijk wel moet gebeuren is een nieuwe verdediging halen, want met deze verdediging word je nooit kampioen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Erg opvallend trouwens hoeveel mensen er vannacht nog naar zo'n veredeld oefentoernooi hebben zitten kijken..
Ik heb genoten van Spanje moet ik zeggen
En natuurlijk van de vrije trap van Suarez.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik wist niet eens dat het gespeeld werd totdat ik hier kwam.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, beetje voetballiefhebber ziet Spanje graag voetballen. Of je moet het hebben over het tijdstip.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Daarom hoop ik ook niet dat Mertens verkocht wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal ik niet zo zeker van zijn, en zoveel indruk heeft Mertens ook niet gemaakt.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Daarom hoop ik ook niet dat Mertens verkocht wordt.
Depay heeft meer talent dan Mertens. Probleem alleen is dat hij al buiten zijn schoenen dreigt te gaan lopen op basis van een paar invalbeurtjes. Kan echt alle kanten op met die jongen maar ik vind wel dat hij enorm goed kan voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.