• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.338 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mwah, beetje voetballiefhebber ziet Spanje graag voetballen. Of je moet het hebben over het tijdstip.

Ja..

Nu weet ik niet wat mensen verder te doen hebben vandaag natuurlijk, maar zo'n potje om des keizers baard kijken tot 2 uur 's nachts op zondagavond omdat Spanjaarden erg goed in het spelletje zijn, gaat mij persoonlijk wat ver. Ik had echt niet verwacht dat zoveel mensen dat hier gingen zitten kijken zeg maar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij zet z'n acties altijd veel te veel door.

Al vond ik 'm wel de beste aan de kant van Nederland tegen Spanje.

En verder twee niet onaardige invalbeurten.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ik denk eerlijk gezegd dat PSV volgend jaar meer kans heef top het kampioenschap als Toivonen, Lens, Mertens etc. vertrekken dan als ze niet vertrekken. De druk wordt daarmee namelijk minder, waardoor ze wat vrijer kunnen voetballen en misschien wel eens kampioen zouden kunnen worden. Wat natuurlijk wel moet gebeuren is een nieuwe verdediging halen, want met deze verdediging word je nooit kampioen.

Een nieuwe verdediging is geen overbodige luxe. Maar vergeet ook niet dat er twee nieuwe middenvelders mogen worden aangetrokken indien Toivonen en Strootman de club verlaten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach, als voetballiefhebber kijk je nu eenmaal veel voetbal. En Spanje - Uruguay is toch best een aardig affiche.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Een beetje filmliefhebber pikt gewoon nog een extra filmpje mee

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Virgil van Dijk naar Celtic. Aparte transfer, maar wel CL voetbal voor hem (of althans: de voorronden).

http://www.vi.nl/nieuws/242615/FC-Groningenverdediger-Van-Dijk-is-op-weg-naar-Celtic.htm

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Quido schreef:

Ach, als voetballiefhebber kijk je nu eenmaal veel voetbal. En Spanje - Uruguay is toch best een aardig affiche.

Ja een leuk affiche.. als het voor het echie was dan wat mij betreft. Hier word ik als (bescheiden) voetballiefhebber echt niet warm of koud van.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

mjk87 schreef:

Virgil van Dijk naar Celtic. Aparte transfer, maar wel CL voetbal voor hem (of althans: de voorronden).

http://www.vi.nl/nieuws/242615/FC-Groningenverdediger-Van-Dijk-is-op-weg-naar-Celtic.htm

4 miljoen? Wat een gek ervoor geeft. Geen wonder dat in Nederlandgeen club concreet is geworden.

Verder ook een tikje opvallend want als je echt beter wilt worden als voetballer kom je niet ver in een competitie waar momenteel praktisch elke competitiewedstrijd een makkie is. Wel een mooie club, entourage, en Europees voetbal natuurlijk.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

mjk87 schreef:

De enige verdediger in Nederland waar Pelle het moeilijk mee heeft gehad gaat weg. Lekker geregeld. Ik volg het NL-se te weinig om er iets zinnigs over te roepen maar die jongen is toch een meer dan prima verdediger? Celtic lijkt me vrij saai. Prachtige club, stadion, aanhang, shirt uiteraard! Maar zeker nu Rangers exit zijn wordt je behoudens in de CL nooit echt getest. Wat Montorsi zegt dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onderhond schreef:

Een beetje filmliefhebber pikt gewoon nog een extra filmpje mee

Ik denk niet dat mijn buren het op prijs zullen stellen dat ik om middernacht nog een film opzet .

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik denk niet dat mijn buren het op prijs zullen stellen dat ik om middernacht nog een film opzet .

Koop een draadloze koptelefoon, ideaal kan ik je vertellen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

De enige verdediger in Nederland waar Pelle het moeilijk mee heeft gehad gaat weg. Lekker geregeld. Ik volg het NL-se te weinig om er iets zinnigs over te roepen maar die jongen is toch een meer dan prima verdediger? Celtic lijkt me vrij saai. Prachtige club, stadion, aanhang, shirt uiteraard! Maar zeker nu Rangers exit zijn wordt je behoudens in de CL nooit echt getest. Wat Montorsi zegt dus.

Pelle heeft het wel met meer verdedigers moeilijk gehad. Tegen Ajax had hij 2 duels niks in te brengen, daar doet dan wel een wereldgoal weinig van af.

Schotland lijkt me inderdaad een saaie competitie. Helemaal voor een Nederlandse verdediger die graag opbouwt, terwijl ze daar alle ballen hoog de lucht in poffen.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Of zet een Japans dramatje op, meer dan een pianopingel komt daar toch niet uit.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die Muzaqi van PSV dus naar Genk.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Pelle heeft het wel met meer verdedigers moeilijk gehad. Tegen Ajax had hij 2 duels niks in te brengen, daar doet dan wel een wereldgoal weinig van af.

..of die kopbal op de lat in blessuretijd..

In de uitwedstrijd was hij onzichtbaar, maar dat kwam vooral omdat hij op een eiland stond. Pelle vond dat Van Dijk de enige verdediger was in Nederland die hem fysiek (qua kracht en vooral lengte) wist te bestrijden.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

mjk87 schreef:

Ken de Schotse competitie niet zo goed. Maar is dat een beetje een harde competitie, waar hij leert om hard te verdedigen?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ja. Is alleen maar fysiek, en natuurlijk lange ballen pompen.

Maar Celtic wint al die potjes bijna met twee vingers in de neus nu Glasgow er niet meer is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Koop een draadloze koptelefoon, ideaal kan ik je vertellen

Kan ik wel doen inderdaad.

En @OH: dat is ook wel een optie idd. Zal je stemlijst wel even doorspitten voor wat titels. Geen meer Confed voor mij blijkbaar.

Vind deze tijdstippen nog wel te doen, zal volgend jaar niet echt een probleem vormen. Was in 2002 wel anders, flink wat moeten spijbelen destijds.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

j0enne schreef:

Ja. Is alleen maar fysiek, en natuurlijk lange ballen pompen.

Maar Celtic wint al die potjes bijna met twee vingers in de neus nu Glasgow er niet meer is.

Had ik liever gehad dat hij naar de Engelse competitie ging. Een club als Newcastle ofzo.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wellicht kan hij via Celtic alsnog naar de PL. Hij zou de eerste niet zijn.

Als ik zie wat er allemaal vertrekt bij PSV mogen ze blij zijn als volgend jaar nog bij de beste 4 eindigen. Moet ook nog maar zien of Cocu zo'n goede hoofdtrainer is.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Montorsi schreef:

Pelle vond dat Van Dijk de enige verdediger was in Nederland die hem fysiek (qua kracht en vooral lengte) wist te bestrijden.

Dat dus.

The Oceanic Six schreef:

Tegen Ajax had hij 2 duels niks in te brengen, daar doet dan wel een wereldgoal weinig aan af.

Jij altijd gelijk met je Ajax

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

herman78 schreef:

Moet ook nog maar zien of Cocu zo'n goede hoofdtrainer is.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ben sowieso nu al benieuwd naar volgend seizoen, bij veel clubs belangrijke spelers weg en hoe gaat die opgevangen worden?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Willem had ook nog een mening (volledige column kan ik nog niet vinden maar lees vooral die reactie daaronder ):

?Helaas slechts twee die hun niveau ontstegen; Martins Indi en Wijnaldum? - voetbalzone.nl

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Je verwacht het niet, twee (ex)-Feyenoorders.

Al moet ik wel zeggen dat Wijnaldum tegen Italië inderdaad best dreigend was.

Maar in de andere wedstrijden was 't gewoon niks maar toch 2 doelpunten.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was in 2002

Zuid Koreeeea

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wordt vanavond trouwens wel genieten met de familie Tehau bij Tahiti.

Een tweeling, een broer ervan en een neef.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Stekelenburg stopt met zwemmen - Sport - VK - volkskrant.nl

En hij gaat zich puur op Fulham richten.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

j0enne schreef:

Die Muzaqi van PSV dus naar Genk.

Nog nooit van gehoord. Bezit die jongen wat talent?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Speelde dit seizoen wel goed bij de A1/Jong PSV.

Maar ik zie in hem niet een speler voor 't eerste van PSV.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

kos schreef:

Haha, Cruijff bereikt inmiddels het ultieme dieptepunt der stupiditeit..

Cruijff: ?Denk je nu echt dat Messi iets begrijpt van het belastingsysteem?? - voetbalzone.nl

mjk87 schreef:

Willem had ook nog een mening (volledige column kan ik nog niet vinden maar lees vooral die reactie daaronder ):

?Helaas slechts twee die hun niveau ontstegen; Martins Indi en Wijnaldum? - voetbalzone.nl

Twee goede kanshebbers maar de quote van de dag gaat toch naar Aad de Mos: 'We leiden geen Van Basten of Cruijff meer op'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.