- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je laatste kans, neem je de vrije trap zo...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je laatste kans, neem je de vrije trap zo...
Precies, Milan heeft gewoon geen enkele bal de 16 ingepompt. Onbegrijpelijk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Lekker voor al die mensen die barca lopen af te zeiken de laatste tijd. Laten toch maar weer zien hoe voetbal gespeeld moet worden.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die Muntari speelt ook als een pasgeboren giraffe.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Geweldige wedstrijd van Barca, Milan eigenlijk gen moment de tijd gegeven om te voetballen. En toch die ene kans van Niang...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En toch die ene kans van Niang...
Blijf je altijd hebben.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Barcelona kwartier goed, Milan 90 minuten pure bagger. Man man wat waren die slecht. Een bal van a naar b was nog te lastig. Wat een stel josti's bij elkaar. Constant, Muntari, El Shaarawy, Zapata en Niang heb ik echt geen bal goed zien raken.
Nu maar hopen op Bayern-Barça. Ben heel benieuwd naar de kracht van München.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1438 stemmen
Wat was Barcelona weer compléét onmachtig tegen Milan zeg met hun idiote spelsysteem (eigenlijk puur anti-voetbal). Mag een wonder heten dat ze toch nog 4x weten te scoren...
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Jack: "Ook al ben je niet voor Barca, bij de eerste goal was iedereen in extase".
Niet helemaal onwaar toch, ik ging er redelijk neutraal in maar kon een juichkreet niet onderdrukken bij die goal. Schitterend doelpunt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Niet helemaal onwaar toch, ik ging er redelijk neutraal in maar kon een juichkreet niet onderdrukken bij die goal. Schitterend doelpunt.
Ik ook, geweldige goals. Maar daar op de redactie van de NPO zijn de tissue's wel rond gegaan gok ik zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En het is klaar. Galatasaray door
. 2-3.
Mooie slotfase en daarvoor was de hogeschoolvoetbal workshop van Barca weergaloos. Prima voetbalavondje, maar dat Milan heeft ook helemaal niets geprobeerd, toch wel vreemd. Voetballend ging het 'm niet worden maar je kan op zijn minst ballen de 16 in pompen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Idd, 1 of 2 van die kansen geef je altijd weg. Zaak is om die dan net te benutten maar Niang deed dat niet best.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je hebt ook gelijk. Ik ergerde me vooral aan die glunderende Jack.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Overigens was die tweede goal volgens mij wel houdbaar, en bij de vierde had Abbiati wat sneller uit kunnen komen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pfff Iniesta, wat een speler is dat toch 
Leuk ook dat Gala door is. Mooi deelnemersveld zo, alle relevante voetballanden buiten Engeland zitten er nog in (als Porto het morgen nog haalt).
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Mooi van de Turken, al was het maar voor mijn poule'tje waar ik ze 1-2 liet winnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Brrr ik ga ook geen na- of tussenbeschouwing kijken als Barcelona heeft gewonnen (of Madrid verloren), een ejaculerende Cheque van Geld is te veel zo op de late avond.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Het staat zelfs op teletekst 101. Hallo, ze zijn nog maar kwartfinalist. Bedrijfsfeestje daar vanavond, vandaar dat Roelfs daar zat, kunnen Snoeks en Grueter gelijk aanschuiven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een afgunst toch altijd weer als er mensen zijn die van Barcelona en hun voetbal houden zeg. Gelukkig zijn jullie weinig representatief denk ik. De meeste liefhebbers zullen wel tevreden zijn met Barcelona door.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Geen afgunst tegen Barcelona, wel antipathie tegen iedereen die klaarkomt op de beeldbuis. En als ze nu echt een wereldpartij op de mat legden, maar dat was ook maar een kwartier zo.
Kijk, die 5-0 tegen RM van twee jaar terug, dan heb je er alle recht toe. Maar die smile bij Van Gelder, op de hoofdpagina van teletekst, etc. Je kan ook overdrijven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kom zeg, ze zijn uit de dood opgestaan en wonnen met 4-0 en schitterend voetbal. Het was gewoon 80 minuten 1 grote masterclass voetbal. Als dat al gezien wordt als vrij standaard, dan ben ik benieuwd welke andere clubs jij kijkt die dat ook doen.
Jack was blij ja. Zoals vele kijkers blij waren. Of moeten we rouwen dat Abate, Constant en Mexes en meer van die houthakkers eruit liggen?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En als ze nu echt een wereldpartij op de mat legden, maar dat was ook maar een kwartier zo.
.
Een kwartier lang pressie rondom de 16 van de tegenstander en circa 3/4 100% kansen in die periode. Maar vervolgens de rest van de wedstrijd vergeten? Constant pressie geven en combinerend de weg naar de goal zoeken. Niks weggegeven, en wat werd weggegeven (1.5 kans) kwam door geklungel van Barca zelf. Wanneer je Milan (Milan he, niet een of andere subtopper) met overtuiging met 4-0 naar huis stuurt dan speel je naar mijn mening een wereldpartij.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Fantastische voetbalavond. Als ik vanavond had gewed had ik al mijn geld verloren. Ik ging er namelijk van uit, op basis van eerdere wedstrijden tegen soortgelijke tegenstanders, dat Barcelona dit niet meer goed kon maken, aangezien ze vaak moeite hebben om de 0 te houden tegen counter ploegen. Dit is wat mij betreft Barcelona's beste prestatie sinds het winnen van de CL 2 jaar geleden en één van hun beste wedstrijden. Ook leuk dat Galatasaray toch wel enigszins verrassend door gaat. Sinds Sneijder en Drogba daar voetballen ben ik toch wel een beetje fan geworden. En bovendien is het Turkije's beste club.
Ik hoop op deze kwartfinales:
Barcelona - Borussia Dortmund
Real Madrid - Bayern Munchen/Juventus
Galatasaray - Paris Saint-Germain
Bayern Munchen/Juventus - FC Porto
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Messi. Wat een klasse! Kijk je mee, Nomak?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we we lwezen. Dit Milan hoort niet eens bij de 10 beste ploegen van Europa. Barcelona was geweldig, maar ook tegen een uitermate zwakke tegenstander dus laten we het niet meer maken dan het is.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Verrassende uitslagen vanavond, gelukkig wordt het behoudende voetbal geloochenstraft. Ik had Barca niet veel kans meer gegeven en ook Galatasaray leek me een bijna onmogelijke zaak te worden. Sneijder was zelfs weer een beetje in vorm, maar het moest toch uiteindelijk van de oude rotten komen. Hopelijk komt Wesley weer op stoom vanaf de kwartfinales.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Leuk ook dat Gala door is. Mooi deelnemersveld zo, alle relevante voetballanden buiten Engeland zitten er nog in (als Porto het morgen nog haalt).
Hoe kan dat nou? Er zit geen team van Cyprus meer in.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
O, want in de grote mensenwereld werken de grote mensen alleen 's avonds 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
@Matery @ A&L
Ja, dit was een kwartier zeer goed en de rest prima. Milan was daarnaast bedroevend - zelfs onder geen druk lukte het niet een bal goed bij een speler in hetzelfde gekleurde shirt te krijgen. Zeer angstig spel ook, pas na de 3-0 gingen ze er voor, al konen ze er nog steeds niet van.
Daarna speelde Barcelona in een lager tempo dan ze nog hadden gekund. Daar word ik dan niet wild van, jullie wel wellicht, maar ik zie liever als neutrale toeschouwer een vol gevecht. En zo goed is Milan ook niet meer. Juventus is nog sterk, de rest van de Italiaanse clubs is Europese subtop geworden. De echte top is nog iets van 10 clubs, daar hoort Milan echt niet bij.
En overigens zie ik liever houthakkes doorgaan dan de stervende zwanen Busquets, Alba en Alves. Wat een walgelijke drie. Messi neergehaald, overeind geholpen door één van Milan, heel vriendelijk allemaal en meneer Sergio staat alweer te zaniken. Strootman kwadraat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.