• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.320 gebruikers
  • 9.392.800 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Of je weer naar Barca-Inter/Barca-Chelsea zit te kijken zeg. Maar dan nu wel met gigantische kansen voor Barcelona. Als de 2e erin knalt kan het zomaar 5-0 worden.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vlak die Italianen nou niet te snel uit. Voorlopig ligt de tweede er nog niet in en die gasten zijn leep genoeg om er één keer goed uit te komen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Heel anders dan de wedstrijden die je noemt. Inter en Chelsea verdedigden toen compact (met 10 man achter de bal) en probeerden op die manier Barca te stoppen. Milan heeft die intentie niet, maar kan niet anders en zien er verdedigend niet al te best uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heel anders dan de wedstrijden die je noemt. Inter en Chelsea verdedigden toen compact (met 10 man achter de bal) en probeerden op die manier Barca te stoppen. Milan heeft die intentie niet, maar kan niet anders en zien er verdedigend niet al te best uit.

Weet ik. Bedoelde meer om de manier van hoe de 2 ploegen spelen. Barca tikt ongeveer op 15 meter voor de keeper van Milan en Milan kan niks. Chelsea en Inter verdedigden wel sterker inderdaad.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Bah, houdt mijn tentamens mij van het voetbal af. Hoe doet Barça het?

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

De dominantie van Barca vermindert wel iets.

Heerlijke goal van Messi trouwens, precies wat de wedstrijd nodig had. Alle onzinstatistiekjes over scoren tegen Italiaanse clubs (als het hoogtij is bij halve maan tijdens het jaar van de draak enz. enz.) kunnen de prullenbak in.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heel klein kansje voor Niang. Hij had hem op zich kunnen maken, misschien. Eventueel. Als ie genoeg tijd had.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En dan maakt de God op Voetbalschoenen hem. Messi 2-0

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Niang... Fatale misser nu. Messi weer.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

In de rust moet Milan er maar snel een busje bijbestellen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben benieuwd of Barcelona geen hands in de eigen 16 meter maakte, na die bal op de paal van Niang.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Pfff. Die Turken gewoon 1-2 bij Schalke.

Schalke is het vergeten af te maken daar. Nu moeten ze er nog 2.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wie anders dan Messi Wat zijn die Zapata en Constant trouwens slecht lol. Hoe vaak ze de bal tijdens uitverdedigen wel niet direct aan Barca hebben gegeven is niet meer op 2 handen te tellen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Volgens mij ziet die NOS presentator daar met een Barca shirtje in zijn hok de wedstrijd verslag te doen

Kom op Milan !!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jack: "Ook al ben je niet voor Barca, bij de eerste goal was iedereen in extase".

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

%%%%%% schreef:

Volgens mij ziet die NOS presentator daar met een Barca shirtje in zijn hok de wedstrijd verslag te doen

Kom op Milan !!

Ja, blijft toch wel een hekel punt. Zelfde geldt voor Schelvis op Sport1 overigens. Je kan het ook overdrijven.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, blijft toch wel een hekel punt. Zelfde geldt voor Schelvis op Sport1 overigens. Je kan het ook overdrijven.

En bij elke overtreding van een Milan speler reageren alsof degene hoogstpersoonlijk zijn oma heeft beroofd.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

En 3-0 alweer. Weer door dat dom balverlies door gewoon in de voeten te spelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beestachtig hoe goed Barca vanavond is.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Milan kan de bal nog geen 3x naar elkaar passen, ongelofelijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Verdiensten van Barca. Zo goed collectief druk zetten, afjagen en voor de man komen; tot in de perfectie vanavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Genieten van dit Barca. Hopelijk een finale Barcelona-Dortmund, 2 aanvallende ploegen die het verdienen.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Wat een perfect optreden inderdaad van Barca. En het dan gek vinden dat een commentator, die waarschijnlijk in de eerste plaats ook gewoon liefhebber is van het spelletje, enthousiast is. En over Milan is nou eenmaal niet zo veel positiefs te melden vanavond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als commentator moet je we lzaken objectief of intersubjectief moeten kunnen benoemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En bij elke overtreding van een Milan speler reageren alsof degene hoogstpersoonlijk zijn oma heeft beroofd.

Idd .

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als commentator moet je we lzaken objectief of intersubjectief moeten kunnen benoemen.

Ik hoor niks geks anders van hem (kijk het bij de NOS). Precies zoals ik het ook zie en vooraf kon het me jeuken wie er zou winnen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Boom!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah ok, miscommunicatie, ik kijk het op sport1 .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heuj

Ik had 4-1 in de MM toto, bijna goed. Wie wil een handtekening?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.