- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Dan vraag ik me toch af hoe je vloekt?
Aangezien je zelf ook aan geeft dat je scheld...
Raar forum is dit soms, ene moment moet van alles kunnen en nu schelden mensen nooit. Ik zou wel erg scheinheilig liegen als ik zou zeggen dat ik nooit homo, godverdomme, jezus christus, shit, poep, anus, klootzak of weet ik veel wat zou hebben gezegd de afgelopen jaren 
Niemand hier die ooit een potje Fifa op de Xbox 360 of PS3 doet? Dat is namelijk HET spel van de opgekropte frustraties, smijtende controllers en onterechte overwinningen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was wel een serieuze vergelijking. Ik ben namelijk benieuwd wat wel en niet volgens de profeet NW mag.
Schelden/vloeken is juist heerlijk. Kan je even je frustratie en woede kwijt.
Ik geef nog duidelijk aan dat schelden kan, maar dat scheldend discrimineren nou niet als normaal beschouwd mag worden m.i. Beetje flauw om me dan profeet te noemen. Al realiseer ik me best, dat dat een beetje je stijl is. Nee, anno 2013 is het nog steeds heel eng om homo te zijn in dit land, zover is duidelijk. Dat dit vrij normaal gevonden wordt is veelzeggend.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
In de conservatieve voetbalwereld wel inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan vraag ik me toch af hoe je vloekt?
Aangezien je zelf ook aan geeft dat je scheld...
Raar forum is dit soms, ene moment moet van alles kunnen en nu schelden mensen nooit. Ik zou wel erg scheinheilig liegen als ik zou zeggen dat ik nooit homo, godverdomme, jezus christus, shit, poep, anus, klootzak of weet ik veel wat zou hebben gezegd de afgelopen jaren 
Ik doe niks anders. Zodra ik de hekken van De Kuip passeer krijg ik spontaan het jules de la tourette syndrome.
Heb er in deze topic overigens ook regelmatig last van.
Maar heb gelukkig geleerd dan toch maar niet op 'Plaatsen' te klikken, want dan word ik van dit Extreem beledigende teksten verwijderd forum Extreem beledigende teksten verwijderd door Extreem beledigende teksten verwijderd moderators. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik geef nog duidelijk aan dat schelden kan, maar dat scheldend discrimineren nou niet als normaal beschouwd mag worden m.i. Beetje flauw om me dan profeet te noemen. Al realiseer ik me best, dat dat een beetje je stijl is. Nee, anno 2013 is het nog steeds heel eng om homo te zijn in dit land, zover is duidelijk. Dat dit vrij normaal gevonden wordt is veelzeggend.
Ik ken een homo die ''scheld'' ook met homo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen

mjk87 (moderator films)
-
- 14685 berichten
- 4594 stemmen
Ik doe niks anders. Zodra ik de hekken van De Kuip passeer krijg ik spontaan het jules de la tourette syndrome.
Heb er in deze topic overigens ook regelmatig last van.
Jules, is dat de broer van?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gilles, maar ik wilde Naomi er niet bij betrekken. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Over Van Bommel hebben we het al uitgebreid gehad maar die opmerkingen van Genee over het niet spelen van Toivonen slaan toch werkelijk nergens op. Die man is er net 5 maanden uit geweest met een van het bot afgescheurde hamstring, is het dan vreemd dat hij zijn terugkeer rustig wil opbouwen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gilles, maar ik wilde Naomi er niet bij betrekken.
LOL
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bwa, Milan mag gerust doorgaan, maar hoop wel op een leuke spannende wedstrijd. 2-0 Barcelona of zo, en dan penalties (ja, daar ben ik weer mee)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
GOGO Barca. Al zie ik Milan wel een keer met succes counteren en dan is het natuurlijk einde verhaal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al heb ik door Messi niet zoveel sympathie voor Barca maar tegen Iniesta kan ik gewoon niet rooten. Visca el Barca.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
maar tegen Iniesta kan ik gewoon niet rooten.
I wonder why 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geldt voor iedereen die Spanje een warm hart toedraagt
. De zoon van God heette geen Jesús de Nazaret, maar Andrés Iniesta.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Kom op Milan, 3-0 voor Barcelona en vervolgens El Shaarawy in de laatste minuut met de 3-1! 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, prachtig dat die bal er ook nog ingaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk ben ik altijd tegen Milan, heb niks met Italiaanse clubs. Maar voor de spanning zou het leuk zijn als Barca eruit vliegt. Zit niet weer op een Spaans onderonsje te wachten.
Zit er neutraal in. Hopelijk wordt het een mooie pot met veel drama. 4-2 zou mooi zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Messi. Wat een klasse! Kijk je mee, Nomak?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Wat een doelpunt. Ongelofelijk. Nu zie ik het somber in voor Milan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lionel Fenomeen Messi 
Kom op Barca! Heb helemaal niks tegen Milan, maar het zou wel geweldig zijn als ze zich nog kwalificeren na een 2-0 verlies. Iedereen probeert ze onderhand af te schrijven als een generatie die klaar is, maar dat slaat nergens op. Ik had 4-1 en dus kwalificatie voor Barca gepoold. Ben benieuwd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kom op Milan, 3-0 voor Barcelona en vervolgens El Shaarawy in de laatste minuut met de 3-1!
Milan die in de laatste minuut een ploeg eruit schopt....weten jij en ook ik alles van...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Huh? De eerste keer dat Pedro geen schwalbe maakt in het strafschopgebied.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Daar had Barca al een penalty verdiend (serieus) en had het daarna al 2-0 moeten worden. Dit gaat Milan niet lang volhouden op deze wijze.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Milan wordt helemaal scheel en zoek getikt. Die 2-0 komt er snel aan als het zo door gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.