• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.318 gebruikers
  • 9.392.768 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Milan ging er na de 3-0 pas voor, omdat het toen pas nodig was gezien de score. Milan heeft de verkeerde tactiek toegepast, maar ze zijn ook aardig gedeklasseerd. Had met meer scherpte ook 6-0 of 7-0 kunnen zijn. Oke, Milan had via Niang natuurlijk wel moeten scoren. Milan is zwak, maar Barca was vanavond grandioos.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tja de CL winnaar is bekend. Zonder Barcelona had het wat spannender geweest, nu is het natuurlijk duidelijk. Geen club meer in de CL die ze af kan stoppen. Jammer, maar gezien deze wedstrijd verdiend natuurlijk. Ook al bakte Milan er trouwens wel helemaal niets van.

Maar wat een weergaloze eerste goal van Messi zeg.. Wow!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mjk87 schreef:

Geen afgunst tegen Barcelona, wel antipathie tegen iedereen die klaarkomt op de beeldbuis. En als ze nu echt een wereldpartij op de mat legden, maar dat was ook maar een kwartier zo.

Ik vond het ook eigenlijk maar een matige wedstrijd... het is dat Messi en Iniesta het op de heupen hadden maar voor de rest? Zo'n Pedro is bijvoorbeeld echt een drama. Milan was daarentegen helemáál niks. Barca verdiende het dan ook om door te gaan, maar om dan als 'journalist' met rode koontjes met de hand in de broek aan je desk te gaan zitten... nee dank je.

Die kale wandelende Ajax-pyama is simpelweg veel te veel supporter voor zo'n job, die man kun je na statements als 'ik haat Real Madrid' gewoon niet meer serieus nemen. Ga lekker elke 2 weken in de Arena zitten, maar val er de rest van Nederland niet mee lastig denk ik dan.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4545 stemmen

schram101 schreef:

Tja de CL winnaar is bekend. Zonder Barcelona had het wat spannender geweest, nu is het natuurlijk duidelijk. Geen club meer in de CL die ze af kan stoppen. Jammer, maar gezien deze wedstrijd verdiend natuurlijk. Ook al bakte Milan er trouwens wel helemaal niets van.

München. En Madrid al vier maal ongeslagen deze jaargang. Ik geef ook Dortmund een kans. Maar let op, Bayern gaat het doen de komende jaren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Nee, ik leef in de grote mensenwereld waarin er ook gewerkt moet worden.

Haha

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die Dani Alves blijf ik echt zo'n ontzettende flapdrol vinden, beseft hij nou zelf niet dat hij totaal niks bereikt met al die debiele voorzetten van 'm? Of verwacht die dat Messi die de hele tijd binnen gaat knikken?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoe kan dat nou? Er zit geen team van Cyprus meer in.

Cyprus (21) is dit jaar zelfs onder Nederland (20) geëindigd in de UEFA-lijst, dus dat land kunnen we inmiddels net zo (dus niet) serieus nemen in het internationale voetbal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Celtic en Milan wonnen al deze jaargang in de CL van Barca, waarom zouden tegenstanders kansloos zijn? Je kan met een goede achterhoede en voorin snelle jongens dit Barcelona best redelijk ontregelen. Real, Juventus, Bayern...sluit niet uit dat ze het Barca heel moeilijk kunnen maken. Voordeel voor Barcelona is wel dat het tot de finale over 2 potjes gaat, meestal worden ze niet 2x verslagen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oh, die Yilmaz heeft d'r gewoon al 8 gemaakt in de Champions League, toch ontzettend knap!

Kan 'm nog herinneren toen die bij Trabzonspor speelde tegen PSV, toen liep die alleen maar buitenspel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

O, want in de grote mensenwereld werken de grote mensen alleen in de avond.

Dat zeg ik niet. Maar ben deze week weer net begonnen aan een stage in de psychiatrie, elke dag tot 22 uur. Maar ook al had ik vrij, dan had ik nog steeds niet gekeken, dit soort wedstrijdjes laten me helemaal koud.

Toevallig heb ik dat tweede doelpunt wel gezien toen een deel van de patiënten de wedstrijd aan het kijken was toen ik die kamer binnenkwam.

Waarom vraag je eigenlijk of ik kijk?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

schram101 schreef:

Tja de CL winnaar is bekend. Zonder Barcelona had het wat spannender geweest, nu is het natuurlijk duidelijk. Geen club meer in de CL die ze af kan stoppen.

Van de laatste 8 Clasico's won Barca er precies 1 (!) dus tja...

Maar elk team in de laatste 8 kan de CL winnen, alleen Gala is een echte outsider. Prachtige competitie, je moet er toch niet aan denken dat alleen kampioenen er aan mee hadden gedaan en we het zonder Milan, Barca, PSG, Man United en Bayern Munchen hadden moeten doen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

je moet er toch niet aan denken dat alleen kampioenen er aan mee hadden gedaan en we het zonder Milan, Barca, PSG, Man United en Bayern Munchen hadden moeten doen.

Dan moet je het natuurlijk wel geen CHAMPIONS League noemen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

otherfool schreef:

Van de laatste 8 Clasico's won Barca er precies 1 (!) dus tja...

Ze hoeven ook niet te winnen van Real om door te gaan? Mits het duel voor de finale plaatsvind althans.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

j0enne schreef:

Die Dani Alves blijf ik echt zo'n ontzettende flapdrol vinden, beseft hij nou zelf niet dat hij totaal niks bereikt met al die debiele voorzetten van 'm? Of verwacht die dat Messi die de hele tijd binnen gaat knikken?

Viel mij ook al op, die heeft echt een bijzonder beroerde voorzet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De laatste keer dat Barca Real in de CL trof was er een feestje in Catalonië...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Viel mij ook al op, die heeft echt een bijzonder beroerde voorzet.

Misschien moet je even nazoeken hoe belachelijk veel assists die kerel altijd levert.

Dani Alves Bio, Stats, News - Football / Soccer - - ESPN FC - espnfc.com

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

PSG zou ik toch ook eerder een outsider noemen. Zou de sterren zo verdelen momenteel:

***Barcelona

**Bayern, Real

*Dortmund, Juventus

PSG, (Porto) en Galatasaray als outsiders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Misschien moet je even nazoeken hoevaak hij voorzetten geeft. Als je er 30 in een wedstrijd voorslingert is het echt niet knap als er 2 daadwerkelijk aankomen en tot goal gepromoveerd worden.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Finisterra schreef:

PSG zou ik toch ook eerder een outsider noemen. Zou de sterren zo verdelen momenteel:

***Barcelona

**Bayern, Real

*Dortmund, Juventus

PSG, Porto en Galatasaray als outsiders.

Eens met dit lijstje, al tel ik Dortmund en die outsiders niet mee. De winnaar is een van die eerste vier.

Kansen verhouding schat ik op:

Barcelona 40%

Bayern 25%

Real 25%

Juve 10%

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Ik zou de sterren momenteel als volgt verdelen:

*** Barca, Bayrn, Real

** Juventus, Dortmund, PSG

* Galatasaray, Malaga, Porto

1/2* Arsenal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Misschien moet je even nazoeken hoevaak hij voorzetten geeft. Als je er 30 in een wedstrijd voorslingert is het echt niet knap als er 2 daadwerkelijk aankomen en tot goal gepromoveerd worden.

Hij geeft veel assists, dus schijnbaar heeft het nut dat hij die ballen voor geeft. Dat ze ook niet werken zal best. Niemand geeft elke bal feilloos.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

schram101 schreef:

Niet te hard van stapel gaan. Barcelona is de laatste tijd beduidend wisselvallig, waarin ze in de grote wedstrijden meer verloren dan wonnen. Dit kan echter weer een ommekeer zijn, maar dat weten we pas zeker als ze de komende weken weer gaan vlammen. Het kan echter ook zo weer verkeerd gaan wanneer ze weer eens toevallig een off-day hebben op het verkeerde moment.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Mwa, vind die commotie over Barcelona behoorlijk onzin. Alsof alles ineens compleet weg zou zijn? Ik zag ze vanavond ook niet doorgaan van te voren, maar nu ze dit presteren zie ik ze de titel ook echt oprapen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voordeel voor Barcelona is wel dat het tot de finale over 2 potjes gaat, meestal worden ze niet 2x verslagen.

De kans dat Barcelona twee keer wordt verslagen door dezelfde ploeg in de CL is vrijwel nihil.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

schram101 schreef:

Mwa, vind die commotie over Barcelona behoorlijk onzin.

Welke commotie heb je het over? Volgens mij mis ik hier iets..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Welke commotie heb je het over? Volgens mij mis ik hier iets..

Dat het gros van de media verkodigden dat het tijdperk Barcelona voorbij was na een paar verliespartijtjes (3 in 1 week, dat dan weer wel).

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Leuk weetje: Galatasaray stond in de poulefase van de Champions League na 3 wedstrijden dik onderaan met 1 punt.

D.K

• 222 berichten
  • 743 stemmen

Eindelijk scoort Hamit bij Gala!! Hele seizoen zit ik er al op te wachten. En wat is die Draxler goed zeg, hij heeft Gala 2e helft kapot gemaakt.

En nu hopen dat Gala Juventus loot.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Wat een flutclub is dat Milan toch . Je verzint het niet. Man, man. Niks ten nadele van Barca hoor maar dit mag never nooit gebeuren natuurlijk.

Wel top dat Galatasaray door is ipv die grijze muizenclub uit Gelsenkirchen .

Heerlijke clubs tot dusver bij de laatste acht. Hopelijk vanavond aangevuld met Bayern en Porto. En dan zou het fijn zijn als Bayern / Real / Barca en Juve elkaar pas treffen in de halve finales.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een afgunst toch altijd weer als er mensen zijn die van Barcelona en hun voetbal houden zeg. Gelukkig zijn jullie weinig representatief denk ik. De meeste liefhebbers zullen wel tevreden zijn met Barcelona door.

De afgunst is triest, ze werden zelfs afgekraakt door alles en iedereen de laatste tijd. Maar één ding geef ik ze wel mee, ik kijk niet de voor-, tussen- en nabeschouwingen van de NOS als Barcelona speelt. Zitten allemaal te janken als ze verliezen en klaar te komen als ze winnen. Een beetje objectiviteit zou wel gewenst zijn. Ook een reden waarom ik programma's als Studio Voetbal ook vermijd. Ervoor uitkomen dat je partijdig bent zou je een eerlijk mens maken, maar zij bij de NOS lopen allemaal zogenaamd onpartijdig rond terwijl het gewoon hartstikke partijdige mannetjes zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.