- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Jullie mogen voorkeur hebben voor een club maar als een ander het doet is het afgunst. Als je op zo'n kinderlijke wijze redeneert houdt het op natuurlijk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Hij geeft veel assists, dus schijnbaar heeft het nut dat hij die ballen voor geeft. Dat ze ook niet werken zal best. Niemand geeft elke bal feilloos.
Als je er 400 per wedstrijd mag geven vliegt er vast ook wel een keertje eentje in ja. Zelfde als met de corners van Ajax. Die overigens weer compleet waardeloos waren tegen Zwolle... 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
En overigens zie ik liever houthakkes doorgaan dan de stervende zwanen Busquets, Alba en Alves. Wat een walgelijke drie. Messi neergehaald, overeind geholpen door één van Milan, heel vriendelijk allemaal en meneer Sergio staat alweer te zaniken. Strootman kwadraat.
Jammer dat je niet ziet dat dit één grote act van Milan was om het aantal gele kaarten binnen de perken te houden? Ik heb wel minstens 10 gele kaart waardige overtredingen op Messi gezien gisteravond. Hij was letterlijk niet te stoppen. Natuurlijk rennen ze dan snel op hem af en helpen ze hem met opstaan. Alles om die gele kaarten te vermijden. Pure onkunde van Milan verder natuurlijk. Die werden af en toe scheel getikt... En is het dus ook logisch dat Barca af en toe gas terug nam(en alsnog elke afvallende bal had en scherp als vanouds vroeg druk zette).
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Graag ook even erbij vermelden vanaf welk moment het onmogelijk was om je lach in te houden

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Messi
Kwam bijna spontaan klaar bij die eerste goal 
Eindelijk nog eens een gretig Barcelona gezien. Milan wel heel erg matig, met name in het uitverdedigen en de omschakeling. Toch tevreden dat Barça door is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(embed)
Graag ook even erbij vermelden vanaf welk moment het onmogelijk was om je lach in te houden
De Josti Band heeft er een fikse concurrent bij 
Ik moest er overigens niet op lachen. Zat wel met steeds grotere verbijstering te kijken, tot het me bij 1.16 te veel werd....
Ga even glaasje water pakken en dan proberen verder te kijken.
Mag hopen dat dit een bustochtje van een instelling met zwakzinnigen is en niet de echte 'harde kern' Twijfel echter.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Depri waar zit je?
Mijn god wat een droeftoeters 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Onze Rotterdamse burgemeester acht de tijd niet rijp om Ajacieden toe te laten tot de Kuip.....
Overigens wel pikant het argument: 'Omdat een deel van de eigen Rotterdamse achterban er nog niet klaar voor is'. Niks ten nadele van de Amsterdamse supporters dus blijkbaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was andersom veel logischer geweest maargoed.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3401 stemmen
Als je dat filmpje zo ziet zou je ze opeens toch een schaal gunnen... vol met liga's.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Triest mannetje, maar viel te verwachten. Aangezien Ajax supporters ook niet met de trein via Rotterdam mogen reizen naar PSV uit volgende maand(werkzaamheden aan het spoor) zie ik al helemaal geen supporters mee naar de Kuip gaan.
Dus dankzij de burgemeester van Rotterdam kunnen wij waarschijnlijk ook al niet naar PSV uit..
Maar zullen wat dat betreft nooit meer supporters naar de Kuip gaan als het aan onze kleine vriend ligt, aangezien sporen en erupties van geweld niet uit de samenleving te verbannen zijn.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Aangaande het filmpje:
Kon er niet om lachen, wel plaatsvervangende schaamte.
Mijn God, je zal je zelf maar terugzien. Wat een niveau!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Misschien moet je even nazoeken hoevaak hij voorzetten geeft. Als je er 30 in een wedstrijd voorslingert is het echt niet knap als er 2 daadwerkelijk aankomen en tot goal gepromoveerd worden.
Eens. Alves is toch wel een behoorlijke smet op dit prachtige Barcelona. Eng kereltje ook.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onze Rotterdamse burgemeester acht de tijd niet rijp om Ajacieden toe te laten tot de Kuip.....
Overigens wel pikant het argument: 'Omdat een deel van de eigen Rotterdamse achterban er nog niet klaar voor is'. Niks ten nadele van de Amsterdamse supporters dus blijkbaar.
Onze Rotterdamse burgemeester is ook een Amsterdammer en een paardenlul.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Moet ik er ook nog wat over zeggen of geloven jullie het verder wel. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Was jij ook in extase na de eerste goal van Messi? Volgens Jack van Gelder raakte zelfs de niet-barca-fans in extase.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik dacht dat deze er ook weer aan zat te komen dus ik help jullie even.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Was jij ook in extase na de eerste goal van Messi? Volgens Jack van Gelder raakte zelfs de niet-barca-fans in extase.
Ik had het geluid uiteraard niet aanstaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Alves is toch wel een behoorlijke smet op dit prachtige Barcelona. Eng kereltje ook.
Snap het ook niet. Je moet ook niet goed bij je hoofd zijn als je Alves boven Montoya verkiest
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Nog niet eens dat filmpje maar vooral dat spuuglelijke donker op donker op donkere pak (en strik je das eens goed wil ik graag zeggen en het bovenste knoopje dicht gaarne) en dan vooral zo'n lelijk logo op de das dat eruit springt. Ook van Ajax had ik dat niet gewaardeerd. Zo volledig zonder stijl. Ook van die grote gestikte logo's op de clubkostuums 
@Rep, Messi was inderdaad goed, maar aan een Busquets en die walgelijke kop van hem heb ik gewoonweg zo een gruwelijke hekel, En met Valdes altijd als eerste bij een opstootje. Die moet echt vanwege zijn hoofd al geel krijgen (net als Strootman overigens)- direct, en dan maar hopen dat hij zich 90 minuten inhoudt.
Overigens, juist dat Messi zo goed was toont ook een beetje aan dat Barcelona verder op dat eerste kwartier na echt niet heel geniaal was en zeker er niet vol voor ging en dat het een geweldige pot was. En Milan was denk ik geïmponeerd door dat stadion, want na de 3-0 gingen ze eens bij de middellijn op bezoek.
@Rep2: Het G-elftal van PSV? Begon te lachen na een vijftiental seconden, daarna werd het plaatsvervangende schaamte en vol verbazing en uiteindelijk saaiheid zet je hem halverwege uit.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ik vind Alves nochtans één van de beste backs in de wereld. Gisteren heeft hij wat teveel hoge ballen gedropt voor het doel, eens daarmee. Maar zijn balaanname, versnellingen en de manier waarop hij zich 90 minuten lang vrij gelopen heeft waren fenomenaal. Een idee, misschien moet de voorhoede van Barcelona eens beter inlopen op zijn voorzetten.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind Alves nochtans één van de beste backs in de wereld. Gisteren heeft hij wat teveel hoge ballen gedropt voor het doel, eens daarmee. Maar zijn balaanname, versnellingen en de manier waarop hij zich 90 minuten lang vrij gelopen heeft waren fenomenaal. Een idee, misschien moet de voorhoede van Barcelona eens beter inlopen op zijn voorzetten.
De ontvanger bepaalt waar de voorzet moet komen.
Maar het is ook niet dat Alves niet kan voetballen, maar van Ruben Schaken zie ik meer goede voorzetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbal 2.0 Ach, hebben we in ieder geval elke zomer een sport event. Zal de huidige opzet van landelijke competities en de EC totaal overhoop gooien, want de 25 clubs die hier aan mee gaan doen zijn voortaan 10 keer zo rijk als de rest.... Ben benieuwd.
Ben eigenlijk ook wel tegen, omdat ik te veel van de emotie rondom de Eredivisie hou en de beleving rondom het Europacup voetbal er sinds de intrede van de CL ook niet op vooruit is gegaan IMO.
In ieder geval lijkt de toewijzing van het WK aan Qatar flink te backfire-en richting de Fifa.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Daar zullen spelers en trainers geen zin in hebben, al levert het miljoenen op. Die zijn allang blij met een aantal weken rust in de zomer eens in de twee jaren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor 200 mjn zou ik geen zin meer hebben om de rest van het jaar te voetballen. Dit is slechts het begin van en hele nieuwe voetbalstructuur met een competitie met Russische, Chinese en Arabische en Europese superteams. Het economisch zwaartepunt is immers aan het verschuiven van West Europa naar het Oosten, dus verhuist het voetbal mee....
Man U
Chelsea
Man C
PSG
Anzil
Galatasaray
Shakhtar
en andere rijkelui's speeltjes zullen daar zeker voor gaan, dan volgen de volgende clubs vanzelf
Real
Barca
MIlan
Juve
Bayern
Vul dat maar aan met speeltjes uit het Verre Oosten.....
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
200 miljoen voor deelname! 
Een keertje meedoen en je kunt Ronaldo al kopen! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Voor dat geld kan je alle armoede, honger en de meeste kinderziekte's de wereld uit helpen. Dat is dus nuttiger te besteden.
Dit soort dingen moet je niet eens willen en maakt op den duur de sport en beleving kapot.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Behalve het financiele aspect is er ook totaal geen verschil bijvoorbeeld qua clubs die hieraan mee zullen doen met de Champions League. Die voetballers zullen er niet harder door gaan lopen of zo. Voor de clubs echter wordt het natuurlijk ontzettend belangrijk. Waar Frank de Boer de halve bekerfinale al niet serieus nam, zullen clubs als United dalijk met een B elftal in de Champions League finale aantreden omdat een paar weken later een achterlijk toernooi in zandbak voor miljarden gespeeld moet worden.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
euhm, wat?
De ruimte bepaalt waar de bal moet komen, is er in de rug van de verdediging ruimte dan moet de bal door een voorzet daar geraken en is het aan de spits of aanvallende middenvelders om die loopactie in te zetten en het spel te lezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.