- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Voor dat geld kan je alle armoede, honger en de meeste kinderziekte's de wereld uit helpen. Dat is dus nuttiger te besteden.
Dit soort dingen moet je niet eens willen en maakt op den duur de sport en beleving kapot.
Ach ja, de clubs bezoeken ook drie keer per seizoen een kinderziekenhuis 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
" target="_blank">nu.nl | Onbekende error 'Qatar wil uiterst lucratieve 'Dream League' opzetten' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Voetbal 2.0 Ach, hebben we in ieder geval elke zomer een sport event. Zal de huidige opzet van landelijke competities en de EC totaal overhoop gooien, want de 25 clubs die hier aan mee gaan doen zijn voortaan 10 keer zo rijk als de rest.... Ben benieuwd.
Ben eigenlijk ook wel tegen, omdat ik te veel van de emotie rondom de Eredivisie hou en de beleving rondom het Europacup voetbal er sinds de intrede van de CL ook niet op vooruit is gegaan IMO.
In ieder geval lijkt de toewijzing van het WK aan Qatar flink te backfire-en richting de Fifa.
De top 15 van europa inderdaad nog even extra spekken zodat de rest weer leeggekocht kan worden.. maarja wat doe je er aan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor dat geld kan je alle armoede, honger en de meeste kinderziekte's de wereld uit helpen.
Nee hoor, de ontwikkeling van vaccins kost miljarden. En dan nog de voorlichting en distributie....
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Nee hoor, de ontwikkeling van vaccins kost miljarden. En dan nog de voorlichting en distributie....
Als je elk jaar als startgeld al 200 miljoen uitdeelt spreek je al gauw van miljarden.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Her en der beweert men dat het om een hoax van een Franse voetbalsite zou gaan, maar een journalist ontkrachtte dat weer op Twitter. Nou ja, het plan lijkt me aan de onhaalbare kant en gaat hopelijk dan ook nooit doorgang vinden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voetbal 2.0 Ach, hebben we in ieder geval elke zomer een sport event. Zal de huidige opzet van landelijke competities en de EC totaal overhoop gooien, want de 25 clubs die hier aan mee gaan doen zijn voortaan 10 keer zo rijk als de rest.... Ben benieuwd.
Ben eigenlijk ook wel tegen, omdat ik te veel van de emotie rondom de Eredivisie hou en de beleving rondom het Europacup voetbal er sinds de intrede van de CL ook niet op vooruit is gegaan IMO.
In ieder geval lijkt de toewijzing van het WK aan Qatar flink te backfire-en richting de Fifa.
De kleenex zal wel weer niet aan te slepen zijn in huize Otherfool.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Lijkt me alleen wat lastiger te realiseren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Voor dat geld kan je alle armoede, honger en de meeste kinderziekte's de wereld uit helpen. Dat is dus nuttiger te besteden.
Dit soort dingen moet je niet eens willen en maakt op den duur de sport en beleving kapot.
Eens. En anders voor een heel groot deel.
Het moet juist de andere kant op (verschillen tussen club moet minder zijn), maar dat is nog minder realiseerbaar, ben ik bang.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dus alleen de echte kampioenen en bekerwinnaars en de rest naar de EC III, drie super toernooien heb je dan.
Ben trouwens voor aangezien het laatste toch nooit meer gebeurd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Dus alleen de echte kampioenen en bekerwinnaars en de rest naar de EC III, drie super toernooien heb je dan.
En vooral het prijzengeld gelijk maken. CL levert nu meer op, maar waarom zou de UEFA niet alles op één hoop kunnen gooien en dan de gelden verdelen? Maakt de EL ook gelijk interessanter voor clubs. Het is allemaal niet zo moeilijk, maar er spelen ongetwijfeld andere belangen mee.
En ik ben voor de ECII, geweldig toernooi met bekerwinnaars, soms lekker verrassend wat daar dan speelt. Al klinkt dat niet hip. Moet dan wel NPO 1, 2 en 3 worden. Logo is voor 90k af te halen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Integendeel, voer de EC I, EC II en EC III in probleem zo goed als opgelost.
Dat gaat dus nooit meer gebeuren, vanwege alle commercie en is dus niet realiseerbaar, maar dat heb je zelf ook door in het stukje dat je jezelf tegenspreekt:
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mooi gebaar van AZ en daarmee dus Verbeek + selectie om hier aan te participeren.
Mocht ik vroegtijdig gaan op noodlottige wijze dan graag ook op een dergelijke manier naar de laatste rustplaats.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nu komt de aap uit de mouw.. Dus Materny is al die tijd al een AZ'er?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Jetro Willems maakte afgelopen maand geen goede beurt bij zijn moeder. De jonge verdediger van PSV stond naast Jeremain Lens Feyenoorder Joris Mathijsen op te wachten in de catacomben van De Kuip. Naar aanleiding van het veelbesproken handgemeen werd Lens voor drie duels geschorst.
Hoewel Willems uiteindelijk niet werd geschorst, was zijn moeder niet te spreken over het incident. "Mijn moeder stuurde me 's avonds toen ik thuis was een berichtje. 'Wat stond jij daar te doen?', vroeg ze me. Ze was duidelijk niet blij met me en dat begrijp ik goed", vertelt Willems aan Voetbal International.

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen

PSV moet mevrouw Willems maar inhuren als gangwacht tijdens en na wedstrijden!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Willems mist overigens wel zelfkritiek. Roept in de nieuwe VI dat hij over 2 jaar wel weg wil zijn bij PSV, maar het kan ook eerder. Man man man.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat is ook het enige overdrevene aan het interview, voor de rest is hij behoorlijk realistisch.
"Ik ben niet iemand die zijn positie met woorden wil claimen. Ik moet op het veld laten zien dat ik in de basis hoor."
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Moet het hele artikel nog lezen, heb het even net globaal bekeken. Ik vind het wel weer een vorm van chronische zelfoverschatting. Door zijn leeftijd, maar zeker ook door wat hij laat zien. Weinig bijzonders. Hij mag vooral erg dankbaar zijn nu al voor een grote club als PSV te mogen spelen. Wat is dat toch met al die jonkies die er meteen vandoor willen? Ze hebben nog geen handtekening gezet of brabbelen alweer over een volgende stap. Laat nu eerst maar eens minimaal 3 jaar zien dat je heel goed bent.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Zoals Derksen al zei: Die gozer heeft nog nooit wat laten zien
Zal vast en toe wel eens aardig spelen, maar tot nu toe heeft hij nog nooit uitgeblonken. Ik heb hem iig nog nooit zien imponeren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Derksen is sowieso niet serieus te nemen, van Rhijn een toptalent noemen! Da's te zien ja! 
Willems is 3 jaar jonger en in mijn ogen al beter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Derksen is sowieso niet serieus te nemen, van Rhijn een toptalent noemen! Da's te zien ja! 
Willems is 3 jaar jonger en in mijn ogen al beter.
In jouw ogen ja. Jij vind ook de halve selectie van Oranje lachwekkend, maar noemt dan niet Willems op 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nee even serieus, wat vind jij dan van van Rhijn?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoppa! Lekker begin van Arsenal! Nog 2!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nu komt de aap uit de mouw.. Dus Materny is al die tijd al een AZ'er?
Ik had oorspronkelijk in de post gezet dat dat dus niet het geval zou zijn, vervolgens gewijzigd omdat ik een dergelijke reactie niet zou verwachten. Ten onrechte dus blijkbaar, inkoppertjes worden structureel benut hier. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoppa! Lekker begin van Arsenal! Nog 2!
Ja daaag. Arsenal gaat hier echt niet stunten lol. Als ze het wel doen zet ik von Bommel een week lang als avatar in m'n profiel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.