• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.086 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.315 gebruikers
  • 9.392.650 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat wordt Malaga hier genaaid. Manmanman.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik had oorspronkelijk in de post gezet dat dat dus niet het geval zou zijn, vervolgens gewijzigd omdat ik een dergelijke reactie niet zou verwachten. Ten onrechte dus blijkbaar, inkoppertjes worden structureel benut hier.

Je legt ze panklaar neer Materny.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goooooooooooooooooooll. Wat een goal van Isco. Wat een mannetje.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Mijn god. Wat moet Ramsey nog meer doen om door Wenger gewisseld te worden. Zo intens slecht.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wat een goal van Isco!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ja daaag. Arsenal gaat hier echt niet stunten lol. Als ze het wel doen zet ik von Bommel een week lang als avatar in m'n profiel.

Nee duh. Verschrikkelijke pot. Bayern wil niet, Arsenal kan niet meer.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

j0enne schreef:

Nee even serieus, wat vind jij dan van van Rhijn?

Van Rhijn is gewoon een vd Wiel kopie. Vul de rest maar in... Heeft wel veel meer bravour in zn spel verder.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat is Arsenal slecht zeg. Ik ben echt geschrokken van hun. Er zit totaal geen voetbal in. Eigenlijk zit er helemaal niets in dat team. Het zijn allemaal net niet spelertjes m.u.v. Ramsey en Walcott. Scheelt denk ik overigens wel of Wilshere meedoet of niet.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Wat is Arsenal slecht zeg. Ik ben echt geschrokken van hun. Er zit totaal geen voetbal in. Eigenlijk zit er helemaal niets in dat team. Het zijn allemaal net niet spelertjes m.u.v. Ramsey en Walcott. Scheelt denk ik overigens wel of Wilshere meedoet of niet.

Die Walcott kan juist ook helemaal niets.

Ja, hard rennen....

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ramsey is slechste van het hele team. Kan er echt geen reet van. Elke pass is fout en verliest ongeveer elk duel. Walcott moet ook niet rechtsbuiten staan. Gewoon in de spits, daar is hij niet onaardig.

Hopelijk snelle 0-2, dan kan er nog wat geloof ontstaan. Bayern is ook niet om aan te zien vanavond trouwens.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Van mij mag Arsenal in de zomer nog wel iemand van Malaga kopen. Begint met een I en rijmt op sco. Ofzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zou een goede zijn voor Arsenal, al denk ik dat ie hoger gaat mikken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ja die speelt zich iets teveel in de kijker. En ik voorzie ook geen CL in seizoen 2013/2014..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zou Arsenal echt een kwaliteitsimpuls geven, veel stootkracht. Wat ze nu missen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Als er nou 1 speler is die belachelijk slecht is is het Ramsey wel. Wilshere en Cazorla natuurlijk van een andere klasse dan de rest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Defour eraf. Je zag het aankomen. Wat een lompe boer is dat zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Nee even serieus, wat vind jij dan van van Rhijn?

Wat de meeste mensen van van Rhijn vinden. Erg talentvolle jongen met een goede techniek en mentaliteit plus drang naar voren. Maar ook nog onervaren, niet altijd helemaal geconcentreerd en ook niet foutloos. Kwestie van tijd. Verder niet zo heel veel te klagen over hem. Trabelsi, vd Wiel, van Rhijn. Je kan een decennium slechter zitten in je rechtbacks. Van Rhijn heeft in een hoop nationale en internationale topduels zichzelf aardig staande gehouden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Rhijn is toch eigenlijk een CV?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt, dat was hij in de jeugd veel. Ik zie overigens vooral een rb in hem, denk dat hij de concentratie en kopkracht mist om een hele goede cv te zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat Rep al zegt. Van Rhijn is Vd wiel.2.

Goede techniek, aanvallende drive en in staat de gehele flank te bestrijken maar laat zich nog veels te vaak in de luren leggen door rasechte flankspelers. En dan hoeven het nog niet eens de Ronaldo's van deze wereld te zijn, middelmatige spelers komen er ook veels te vaak langs of weten een voorzet te geven.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ik trek het zo slecht dat Bayern ook zo slecht is op dit moment. Als we ooit hadden kunnen winnen is het vanavond.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Klopt, dat was hij in de jeugd veel. Ik zie overigens vooral een rb in hem, denk dat hij de concentratie en kopkracht mist om een hele goede cv te zijn.

Ja, ik denk het ook. Vind het ook een goede back, alleen wat minder naief worden in het verdedigen maar dat komt wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Wat Rep al zegt. Van Rhijn is Vd wiel.2.

Goede techniek, aanvallende drive en in staat de gehele flank te bestrijken maar laat zich nog veels te vaak in de luren leggen door rasechte flankspelers. En dan hoeven het nog niet eens de Ronaldo's van deze wereld te zijn, middelmatige spelers komen er ook veels te vaak langs of weten een voorzet te geven.

Valt echt reuze mee. Sowieso, Ajax heeft na de winter 5 goals nationaal in de competitie tegen. Het staat steeds beter, ook aan zijn kant. Maar nogmaals, hij moet nog veel leren en vooral scherper leren verdedigen. Blind is het ook gelukt.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ramsey eruit, Gervinho erin. Oud ijzer, om nog ouder ijzer.

Kom op Oxlade, do it!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Valt echt reuze mee. Sowieso, Ajax heeft na de winter 5 goals nationaal in de competitie tegen. Het staat steeds beter, ook aan zijn kant. Maar nogmaals, hij moet nog veel leren en vooral scherper leren verdedigen. Blind is het ook gelukt.

Maar klopt toch gewoon wat ik zeg dan. Meest recente en meest pijnlijke voorbeelden waren tegen Steau uit en AZ voor de beker (na de winter dus). Twee keer lopen ze uit z'n rug weg of staat hij lucht te dekken. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden waar het toevallig wel goed afliep.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Santa Cruz. 2-0. Porto eruit, voorlopig. Wie had dat gedacht.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Respekked schreef:

Ramsey eruit, Gervinho erin. Oud ijzer, om nog ouder ijzer.

Kom op Oxlade, do it!

Bijna 0-2 door Gervinho ja.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ja, bijna. Says it all.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een vreselijke wedstrijd zeg. Blij dat ik de eerste helft ieder geval niet heb gekeken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ooooooh shit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.