- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Jij veronderstelt zelf vanalles, namelijk dat Roda het wel had gered zonder die rode kaarten terwijl dat totaal niet te zeggen is. Penalties zijn zo mogelijk nog meer arbitrair. Ik hoor je verder niet over enkele gelukjes die roda óók had, zoals enkele schoftelijke overtredingen van Malki waar hij geen rood voor kreeg. Ik hoor je ook niet over de concurrenten. Als je namelijk zegt dat je 3 onterechte rode kaarten krijgt plus een aantal penalties niet krijgt en daardoor zoveel punten meer had gehad, dan moet je ook wel zo flink zijn en dat ook voor oa RKC en NEC gaan doen.
Edit: bovendien denk ik dat het vooral op basis van het spel van alle teams duidelijk is dat Roda's 16e plek terecht genoemd mag worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hopen dat 't zometeen ook zo'n spektakel wordt bij AS Roma - Lazio! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ben wel blij dat Roda het heeft gehaald, gewoon omdat de kakkies hier het niet gunnen aan Roda.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Is het nou zo moeilijk om antwoord te geven op mijn vraag? Wat zijn zijn kwaliteiten dan?
Je analogie klopt van geen natuurlijk.
Maar zoals ik eerder in dit topic ook al aangegeven heb, die jongen is sterk in de duels (soms nog te druistig), heeft een goede techniek (wat hij aanvallend soms overdrijft) en een goede passing.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ben wel blij dat Roda het heeft gehaald, gewoon omdat de kakkies hier het niet gunnen aan Roda.
Haha, ekte supporter als het alleen daar omgaat.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Maar zoals ik eerder in dit topic ook al aangegeven heb, die jongen is sterk in de duels (soms nog te druistig), heeft een goede techniek (wat hij aanvallend soms overdrijft) en een goede passing.
Zwak in de duels, vooral verdedigend. Goede techniek, mwoah. Hij houdt wel van schaartjes, maar het rendement is dus 0,0. Dus zo goed is die passing ook weer niet.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Hij zei kakkies, geen kakkerlak
Nomak archiefje aangemaakt?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zwak in de duels, vooral verdedigend. Goede techniek, mwoah. Hij houdt wel van schaartjes, maar het rendement is dus 0,0. Dus zo goed is die passing ook weer niet.
Hij moet het goede moment van instappen beter leren inschatten, daardoor wordt hij soms te makkelijk weggezet.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mooie wedstrijd gisteren hoor. En wat is het Robben gegund zeg. Heerlijk die emotie die er uit kwam na de bevrijdende treffer. Dat is toch waarom we voetbal kijken? Geweldig!
Die Guardiola kan ook bijna niet anders dan falen natuurlijk volgend jaar. Of Bayern die beker nou nog pakt of niet, dit wordt een vrijwel onmogelijke missie voor Pep. Maar goed, zijn we ook gelijk van die fabels af dat ie de beste coach van de wereld zou zijn.
Jammer van Sparta trouwens. Dat nietszeggende Roda had ik graag vervangen zien worden door de oudste profclub van Nederland. Maar goed, volgend jaar weer een kans.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Persoonlijk vind ik het een classic 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kakkies? Wat zijn dat? Iedereen buiten Limboland? Beetje bizar dat je niet blij bent voor je eigen cluppie, maar dat relateerd aan een een of andere groep kakkies? Die niets met Roda hebben.
Misschien moet je eens hulp gaan zoeken. Je komt nogal verward over. 
Verder lijkt het mij volslagen logisch dat ik als Rotterdammer voor Sparta ben.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Op Eredivisie Live 2 start nu de Italiaanse bekerfinale tussen de rivalen en stadsgenoten AS Roma en Lazio.
Dat gaat vast niet met elf tegen elf eindigen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gefeliciteerd Nomak! (als je tenminste niet meer berichten uit dit topic in andere topics gaat brengen). Ik heb er niks van gezien, maar het is wel een prachtige ontsnapping. Lijkt me wel wat lucky met 2 vrije trappen, maar die tellen net zo goed. Zuur voor Sparta, maarja. Hadden ze de titel maar moeten pakken.
De irritatie bij Reinbo is dan weer wel leuk 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sfeertje hoor! 'Laat jullie messen thuis' aldus De Rossi.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De JL heeft trouwens wel een aardige bezetting bovenin met oa Sparta, Willem II, VVV en de Graafschap.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De JL heeft trouwens wel een aardige bezetting bovenin met oa Sparta, Willem II, VVV en de Graafschap.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, bericht van Frenk de Boer:

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is onzin. Fer heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld in het shirt van Twente. Alleen heeft hij er niet zoveel zin meer nadat zijn transfer is afgeketst, zo lijkt het. Z'n plezier is pleite, in ieder geval.
Maar ik geef toe: het niveau dat hij nu laat zien is ondermaats.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Welnee, Fer laat in de laatste 2 seizoenen maar sporadisch wat goeds zien. Nogmaals, buiten zijn fysiek en loopvermogen brengt hij weinig. Een wat betere versie van Wout Brama, meer niet.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Lol je laat je wel weer kennen he? 
Vind het jammer voor Sparta, heeft weinig met Roda te maken.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mandzukic verliest (bijna) zijn medaille tijdens de huldiging 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een saaie wedstrijd zeg.
Scheids houdt 't ook heel erg kort en geeft direct een kaart waardoor de teller nu al op 5 staat.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Welnee, Fer laat in de laatste 2 seizoenen maar sporadisch wat goeds zien. Nogmaals, buiten zijn fysiek en loopvermogen brengt hij weinig. Een wat betere versie van Wout Brama, meer niet.
We worden het toch niet eens, maar Fer was een lange fase een bepalende speler van Twente, dat goed draaide. Toen raakte hij geblesseerd en z'n transferperikelen werken ook niet mee.
Dat Everton 10 miljoen wilde betalen, zegt dat niks. Maar bij Anita natuurlijk wel. 
Neemt niet weg dat hij nu veel te weinig laat zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We worden het toch niet eens, maar Fer was een lange fase een bepalende speler van Twente, dat goed draaide. Toen raakte hij geblesseerd en z'n transferperikelen werken ook niet mee.
Dat Everton 10 miljoen wilde betalen, zegt dat niks. Maar bij Anita natuurlijk wel. 
Neemt niet weg dat hij nu veel te weinig laat zien.
Anita heeft gewoon de verkeerde club gekozen. Maar het is wel een speler die erg goed kan voetballen. Veel techniek en tactisch erg sterk. Maar niet geschikt voor pompen of verzuipen voetbal van Newcastle.
Fer zou denk ik in de PL bij een Everton wel mee kunnen, op basis van fysiek en loopvermogen. Maar kwalitatief vind ik hem erg beperkt. Nooit wat in gezien.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Elia, Drenthe en Waterman krijgen er weer een concurrent bij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.