- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die bestond toen nog niet.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een belachelijke gegeven eerste vrijetrap trouwens. Het is trouwens toch al een dramatische scheidsrechters die Liesveld en Makkelie.
Jammer Sparta is een veel mooiere club dan dat kille Roda JC.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met dank aan de scheids.... Gluiperige overwinning.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Jammer, kleurloze club dat Roda. Het enige die ik het niet gunde was Ten Cate.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8329 stemmen
Tweede, PSV speelde al in 1955 in de Europacup 1
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Sparta toch de pechclub, al ligt het dit keer niet aan hunzelf inderdaad.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Met dank aan de scheids....
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Roda logica, tijdrekken terwijl de 5 minuten al voorbij zijn.
Limburgse logica.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik doelde op de CL.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaag hadden ze wel twee rode kaarten mogen hebben. Verder heeft Sparta niks van doem met wat Roda in de eredivisie allemaal overkomen is.... Erg jammer dit. Had Sparta graag terug gezien waar het hoort.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
We hebben het natuurlijk alleen over deze pot. Niets tegen Sparta afdwingen en dan uit twee goedkoop gegeven vrije ballen scoren. En dan ook nog een aantal spelers met een opgewonden standje die er al af hadden gemoeten. Tsjah 
Sparta kan toch met recht de pechclub genoemd worden. Eerst Excelsior, nu dit.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Bah, gaat dat stink Roda nog de eredivisie in ook nog. 70 minuten lang niks te vertellen gehad en toen de 1-1 viel zag je dit al van een kilometer afstand aankomen. Moeten wij nog een jaar naar die stink Brood luisteren en het erge van alles is, is dat die ploeg schoppend de play-offs doorgekomen is en had alleen vandaag al 3 rode prenten mogen krijgen. De Beule
dat zulke figuren geen vechtsport beoefenen zeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Vandaag had ie ook na 3 minuten zomaar Luijrink van het veld kunnen / moeten sturen.
Maar Reinbo moet sowieso niet zeuren, dit had alles wat hij in voetbal zoekt: slaan, schoppen, passie, emotie en een memorabele ontsnapping in de slotseconden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Had Sparta graag terug gezien waar het hoort.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Dat was dan ook in een wedstrijd allemaal weer goedgemaakt.
Dat roda zonder die onterechte rode kaarten geen nacompetitie had hoeven spelen lijkt me trouwens onwaarschijnlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaag had ie ook na 3 minuten zomaar Luijrink van het veld kunnen / moeten sturen.
Maar Reinbo moet sowieso niet zeuren, dit had alles wat hij in voetbal zoekt: slaan, schoppen, passie, emotie en een memorabele ontsnapping in de slotseconden.
O, wat dat betreft was het ook een prima wedstrijd. Had een stuk hoger entertainmentsgehalte dan de pot van gisteravond (voor wat ik daarvan gezien heb). Maar uiteindelijk telt maar een ding en dat is het resultaat. En dat was kut.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat was dan ook in een wedstrijd allemaal weer goedgemaakt.
Buiten dat was Roda dit jaar wel ontzettend slecht. Ik heb van geen enkele ploeg in Nederland wedstrijden gezien waarbij ik me afvroeg of die spelers überhaupt hun veterstrik-diploma hadden. Zo veel domme keuzes, dat was zelfs in de Jupiler League nog moeilijk geworden. En ik mag hopen dat Brood daar snel ontslagen wordt, want wat die in een jaar gepresteerd heeft is bewonderenswaardig. Werkelijk niemand bij Roda wist wat ie deed en / of moest doen.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ik ben pas in de tweede helft ingeschakeld, dus heb die van Luirink verder ook gemist. Het zat Roda in de tweede helft in ieder geval niet tegen als je het mij vraagt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat roda zonder die onterechte rode kaarten geen nacompetitie had hoeven spelen lijkt me trouwens onwaarschijnlijk.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
En Volendam scoort ook al prachtig uit een vrije bal. Hmm, kan een bizarre dag worden
Al had GAE ook al voor moeten staan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Roda
Een ploeg met zulke selectie hoort niet te degraderen. Aanval en middenveld is gewoon Eredivisie waardig, op een respectabele plek in het rechterrijtje.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Tweede, PSV speelde al in 1955 in de Europacup 1
En ik mag hopen dat Brood daar snel ontslagen wordt
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bah, gaat dat stink Roda nog de eredivisie in ook nog. 70 minuten lang niks te vertellen gehad en toen de 1-1 viel zag je dit al van een kilometer afstand aankomen. Moeten wij nog een jaar naar die stink Brood luisteren en het erge van alles is, is dat die ploeg schoppend de play-offs doorgekomen is en had alleen vandaag al 3 rode prenten mogen krijgen. De Beule
dat zulke figuren geen vechtsport beoefenen zeg.
Zwolle speelt ook eens een jaartje op het hoogste niveau, krijg je dit soort praatjes. 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Tsja als we zo gaan beginnen... Malki had tegen Feyenoord bijvoorbeeld ook rood moeten hebben.
Roda mist 5 punten tot direct lijfsbehoud, vrij veel dus. Dat kun je moeilijk op die rode kaarten af gaan schuiven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Roda mist 5 punten tot direct lijfsbehoud, vrij veel dus. Dat kun je moeilijk op die rode kaarten af gaan schuiven.
Kwalitatief was het ook niet veel. Beide keepers hebben Roda ook veel punten gekost. Snap niet dat ze dat soort vliegenvangers speciaal uit Polen gaan halen. Moet je eens die blunders zien tegen Zwolle, daar gooien ze de punten gewoon weg.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
En NEC en RKC hebben vast ook wel zulke momenten gehad natuurlijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Nee hij kan er idd helemaal niks van. Van Marwijk, Rutten, Van Gaal, Cocu en Advocaat hebben het allemaal verkeerd gezien.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En NEC en RKC hebben vast ook wel zulke momenten gehad natuurlijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Nee hij kan er idd helemaal niks van. Van Marwijk, Rutten, Van Gaal, Cocu en Advocaat hebben het allemaal verkeerd gezien.
Is het nou zo moeilijk om antwoord te geven op mijn vraag? Wat zijn zijn kwaliteiten dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.