• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.281 series
  • 34.111 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.666 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Eerste halve seizoen toen vd Wiel geblesseerd was speelde hij gewoon erg goed. Dit seizoen was het een groot drama met een lichte herstelperiode toen Ajax ook weer beter begon te draaien de laatste tien potten. Maar wel grappig dat er bij het eerste het beste weer naar van Rhijn gewezen wordt als de discussie over Willems gaat. Zie in van Rhijn tig meer potentie dan Willems. Die al als megatalent werd bestempeld voordat hij nog maar één helft had gespeeld en gelijk ook al door Bertje in het NL elftal neer werd gepleurd.

Door wie dan bestempeld? Volgens mij niemand hoor. Van Rhijn daarentegen wel.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Door Bertje dus en de media en nog steeds een aantal mensen hier.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Eerste halve seizoen toen vd Wiel geblesseerd was speelde hij gewoon erg goed. Dit seizoen was het een groot drama met een lichte herstelperiode toen Ajax ook weer beter begon te draaien de laatste tien potten. Maar wel grappig dat er bij het eerste het beste weer naar van Rhijn gewezen wordt als de discussie over Willems gaat. Zie in van Rhijn tig meer potentie dan Willems. Die al als megatalent werd bestempeld voordat hij nog maar één helft had gespeeld en gelijk ook al door Bertje in het NL elftal neer werd gepleurd.

Ah, dat zit jullie dwars. Omdat Bert hem te vroeg selecteerde en de pers iets te positief was is dat voor jullie reden om hem, ondanks de kwaliteiten die hij heeft, standaard af te branden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

(afbeelding)

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ah, dat zit jullie dwars. Omdat Bert hem te vroeg selecteerde en de pers iets te positief was is dat voor jullie reden om hem, ondanks de kwaliteiten die hij heeft, standaard af te branden.

Er zit mij vrij weinig dwars. Wat mij betreft speelt hij het hele seizoen op linksback bij psv. Wordt Ajax weer kampioen

Verder moet je een plek in Oranje wat mij betreft over meerdere wedstrijden afdwingen. Dit riekte meer naar vriendjespolitiek.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Die Nemeth!

Alleen maar balverlies en dan woest zijn omdat je volledig terecht gewisseld wordt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vraag me ook af wat 'ons' dwars zou moeten zitten; we riepen hier een dik jaar geleden al dat ie er nog lang niet klaar voor was en nog niks had laten zien. Tot nu toe is het tegendeel nog niet bewezen.

Welke kwaliteiten heeft ie dan?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Vraag me ook af wat 'ons' dwars zou moeten zitten; we riepen hier een dik jaar geleden al dat ie er nog lang niet klaar voor was en nog niks had laten zien.

Dat riep ik ook maar is dat reden om hem zo af te branden, zijn kwaliteiten volledig negerend, zoals jullie doen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat riep ik ook maar is dat reden om hem zo af te branden, zijn kwaliteiten volledig negerend, zoals jullie doen?

Wat zijn z'n kwaliteiten dan? Ik zie nu vooral een jongen die laks en nonchalant speelt, verdedigend vrij weinig goed doet en het buiten het veld hoog in zijn bol heeft (en soms ook op het veld of in de catacomben).

Overigens echt triest dat Brood niet eens een fatsoenlijke speelstijl / positiespel bij Roda erin geslepen heeft. Lijkt echt al heel het jaar helemaal nergens op.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Was dat eerste moment niet toen hij die bal van de lijn haalde?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Was dat eerste moment niet toen hij die bal van de lijn haalde?

Nee, is van een eerdere wedstrijd toen Robben een penalty miste.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Doet me denken aan van Nistelrooy tegen Andorra!

Als ik er alweer aan denk lig ik al in een deuk, geweldig!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooie shirts trouwens van Sparta

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wel een seizoen van uitersten voor Nomak zeg. Zijn ene club is kampioen geworden en het lijkt er nu op dat zijn andere club gaat degraderen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, kan hij volgend jaar tenminste elke avond in zijn Ajax-pyjama slapen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Chucky, gefeliciteerd, het is je gegund. Nu hopen op een mooie loting. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een club uit Wit-Rusland ofzo.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, kan hij volgend jaar tenminste elke avond in zijn Ajax-pyjama slapen.

Hoeft ie ook niet meer in dubio te zitten als Ajax-Roda en Roda-Ajax gespeeld worden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Demouge moet 't nu gaan doen. Al is die gewoon geblesseerd.

Als ze hem in de winterstop niet hadden gehaald hadden ze samen met Willem 2 gewoon gestreden om rechtstreekse degradatie.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Lefgozer schreef:

Chucky, gefeliciteerd, het is je gegund. Nu hopen op een mooie loting. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een club uit Wit-Rusland ofzo.

Bedankt, net terug en wat een feest. Zag het in de rust niet meer zitten. Dit gaat zomenteen goed gevierd worde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gefeliciteerd!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Utrecht begint een ronde eerder dan AZ dus grotere kans op Wit-Rusland of Kazachstan voor jullie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Fledderus! Wat een vrije trap zeg.

Kom op verdomme! Nog 1!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Schitterende vrije trap, wat er eigenlijk geen was.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Feyenoorder Fledderus maakt het spannend na een belachelijke vrije trap.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mmmmmm. KUT

Hup SPARTA! Volhouden en counter er nog maar eentje bij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lijkt wel carnaval daar met dat belachelijke kapsel van Donald en die Spartaan met masker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vind dit toch een stuk spannender dan die wedstrijd van gister. Maar hopelijk wordt het ook geen 2-1 (1-2 mag natuurlijk wel )

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Malki

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik hoop 't wel. Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Schandalige schop van Malki dit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.