- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Eerste halve seizoen toen vd Wiel geblesseerd was speelde hij gewoon erg goed. Dit seizoen was het een groot drama met een lichte herstelperiode toen Ajax ook weer beter begon te draaien de laatste tien potten. Maar wel grappig dat er bij het eerste het beste weer naar van Rhijn gewezen wordt als de discussie over Willems gaat. Zie in van Rhijn tig meer potentie dan Willems. Die al als megatalent werd bestempeld voordat hij nog maar één helft had gespeeld en gelijk ook al door Bertje in het NL elftal neer werd gepleurd.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Door Bertje dus en de media en nog steeds een aantal mensen hier.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Eerste halve seizoen toen vd Wiel geblesseerd was speelde hij gewoon erg goed. Dit seizoen was het een groot drama met een lichte herstelperiode toen Ajax ook weer beter begon te draaien de laatste tien potten. Maar wel grappig dat er bij het eerste het beste weer naar van Rhijn gewezen wordt als de discussie over Willems gaat. Zie in van Rhijn tig meer potentie dan Willems. Die al als megatalent werd bestempeld voordat hij nog maar één helft had gespeeld en gelijk ook al door Bertje in het NL elftal neer werd gepleurd.
Ah, dat zit jullie dwars. Omdat Bert hem te vroeg selecteerde en de pers iets te positief was is dat voor jullie reden om hem, ondanks de kwaliteiten die hij heeft, standaard af te branden.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ah, dat zit jullie dwars. Omdat Bert hem te vroeg selecteerde en de pers iets te positief was is dat voor jullie reden om hem, ondanks de kwaliteiten die hij heeft, standaard af te branden.
Er zit mij vrij weinig dwars. Wat mij betreft speelt hij het hele seizoen op linksback bij psv. Wordt Ajax weer kampioen 
Verder moet je een plek in Oranje wat mij betreft over meerdere wedstrijden afdwingen. Dit riekte meer naar vriendjespolitiek.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die Nemeth! 
Alleen maar balverlies en dan woest zijn omdat je volledig terecht gewisseld wordt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vraag me ook af wat 'ons' dwars zou moeten zitten; we riepen hier een dik jaar geleden al dat ie er nog lang niet klaar voor was en nog niks had laten zien. Tot nu toe is het tegendeel nog niet bewezen.
Welke kwaliteiten heeft ie dan?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vraag me ook af wat 'ons' dwars zou moeten zitten; we riepen hier een dik jaar geleden al dat ie er nog lang niet klaar voor was en nog niks had laten zien.
Dat riep ik ook maar is dat reden om hem zo af te branden, zijn kwaliteiten volledig negerend, zoals jullie doen?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat riep ik ook maar is dat reden om hem zo af te branden, zijn kwaliteiten volledig negerend, zoals jullie doen?
Overigens echt triest dat Brood niet eens een fatsoenlijke speelstijl / positiespel bij Roda erin geslepen heeft. Lijkt echt al heel het jaar helemaal nergens op.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
(afbeelding)
Was dat eerste moment niet toen hij die bal van de lijn haalde?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Nee, is van een eerdere wedstrijd toen Robben een penalty miste.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Doet me denken aan van Nistelrooy tegen Andorra!
Als ik er alweer aan denk lig ik al in een deuk, geweldig! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wel een seizoen van uitersten voor Nomak zeg. Zijn ene club is kampioen geworden en het lijkt er nu op dat zijn andere club gaat degraderen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, kan hij volgend jaar tenminste elke avond in zijn Ajax-pyjama slapen. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Chucky, gefeliciteerd, het is je gegund. Nu hopen op een mooie loting. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een club uit Wit-Rusland ofzo.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ach, kan hij volgend jaar tenminste elke avond in zijn Ajax-pyjama slapen.
Hoeft ie ook niet meer in dubio te zitten als Ajax-Roda en Roda-Ajax gespeeld worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Demouge moet 't nu gaan doen. Al is die gewoon geblesseerd.
Als ze hem in de winterstop niet hadden gehaald hadden ze samen met Willem 2 gewoon gestreden om rechtstreekse degradatie.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Chucky, gefeliciteerd, het is je gegund. Nu hopen op een mooie loting. Ik zit in ieder geval niet te wachten op een club uit Wit-Rusland ofzo.
Bedankt, net terug en wat een feest. Zag het in de rust niet meer zitten. Dit gaat zomenteen goed gevierd worde. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Utrecht begint een ronde eerder dan AZ dus grotere kans op Wit-Rusland of Kazachstan voor jullie.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Fledderus!
Wat een vrije trap zeg.
Kom op verdomme! Nog 1!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Schitterende vrije trap, wat er eigenlijk geen was.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Feyenoorder Fledderus maakt het spannend na een belachelijke vrije trap.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mmmmmm. KUT
Hup SPARTA! Volhouden en counter er nog maar eentje bij.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Lijkt wel carnaval daar met dat belachelijke kapsel van Donald en die Spartaan met masker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind dit toch een stuk spannender dan die wedstrijd van gister. Maar hopelijk wordt het ook geen 2-1 (1-2 mag natuurlijk wel
)
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik hoop 't wel. Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.