- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nee. Op basis van een belachelijk slecht seizoen. Fer heeft werkelijk helemaal niks gepresteerd, vooral na de winterstop heeft die geen knikker meer geraakt.
Willems valt wel mee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een spanning in Utrecht zeg 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik moet otherfool wel gelijk geven. Na een slechte helft of wedstrijd van je ploeg krijgen ze ook een fluitconcert. Logisch als ze opzichtig falen.
Lijkt mij ook maar ja. De volgende keer dat Ajax een beschamende thuisnederlaag lijdt moet je maar eens om je heen kijken; er staat tussen de 50.000 fluitende mensen dan blijkbaar ééntje te roepen 'volgende keer beter jongens, niks aan te doen' en natuurlijk 'als die 6 strafschoppen gegeven waren hadden we gewoon gewonnen'.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Dat Twente moet zich echt kapot schamen! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Omdat ze op dezelfde positie spelen?
Wat we volgend seizoen wel zeker weten is dat Utrecht het nooit opzettelijk Europees laat lopen!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer van Utrecht, maar wel verdiend.
Met grote dank aan Boscher, die liefst 2 goals in 2 wedstrijden cadeau heeft gedaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Utreg Europa in. Leuk. Fijn ook dat Twente even een pas op de plaats moet maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Twente in Europa. De traditionele top drie, Vitesse, Utrecht en AZ mogen het dus komend seizoen laten zien buiten de grenzen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Lijkt mij ook maar ja. De volgende keer dat Ajax een beschamende thuisnederlaag lijdt moet je maar eens om je heen kijken; er staat tussen de 50.000 fluitende mensen dan blijkbaar ééntje te roepen 'volgende keer beter jongens, niks aan te doen' en natuurlijk 'als die 6 strafschoppen gegeven waren hadden we gewoon gewonnen'.
Tijdens de wedstrijd je afkeur laten blijken jegens het team is wat anders dan dagen later in een totaal andere wedstrijd individueel een speler uitfluiten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Die laatste keer dat Utrecht Europa in ging was wel echt gruwelijk! 
Die vernedering van Celtic en vervolgens die wedstrijden tegen Napoli, Liverpool en Steau.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nog geen 3 minuten aan de gang en 't is al vechten. Dat belooft nog wat! 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Wel een overdreven feestje bij Utrecht zeg, voor een ploeg die twee seizoenen geleden nog Europees speelde 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel leuk voor Jan Wouters trouwens. Krijgt ook eens eindelijk credits plus de bijbehorende beloning. Leuke man, al is hij wat saai.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Boscher.
Hé ouwe namenverbeteraar, het is Boschker.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Fer staat er ook vast niet in op basis van het laatste seizoenhelft, maar op basis van z'n kwaliteit. Die heeft Willems nog nooit laten zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
My bad. Het is inderdaad Bosjker, met een k 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fer staat er ook vast niet in op basis van het laatste seizoenhelft, maar op basis van z'n kwaliteit. Die heeft Willems nog nooit laten zien.
Als Fer op basis van kwaliteit speelt, dan is het begrip kwaliteit ook niet meer wat het ooit was.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Fer een dramatische middenvelder en Willems speelt een beroerd seizoen, maar op basis van potentie kies ik dan wel Willems. Fer kan gewoon niet beter. Bij Willems zit er nog genoeg rek in. Zeker mentaal en tactisch moet die jongen veel leren, maar dat kan ook wel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat een counter. Roda JC moet er 2 maken nu...
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dat gelul over potentie ook weer. Gaan we het hier weer over hebben? Om potentie te hebben moet je wel goede wedstrijden spelen. Ik heb hem nog nooit goed zien spelen. Gelukkig zien meer mensen en zelfs een psv'er het nu ook in.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Whahaha Roda valt als een malle aan en zet Sparta continu onder druk. Sparta 1 counter en een goal.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Van Rhijn ook nauwelijks hoor. Het is dat ze geen betere hebben. Daarom is die Leerdam zelfs mee, en die heeft alleen maar op de bank gezeten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Van Rhijn ook nauwelijks hoor. Het is dat ze geen betere hebben. Daarom is die Leerdam zelfs mee, en die heeft alleen maaf op de bank gezeten.
Eerste halve seizoen toen vd Wiel geblesseerd was speelde hij gewoon erg goed. Dit seizoen was het een groot drama met een lichte herstelperiode toen Ajax ook weer beter begon te draaien de laatste tien potten. Maar wel grappig dat er bij het eerste het beste weer naar van Rhijn gewezen wordt als de discussie over Willems gaat. Zie in van Rhijn tig meer potentie dan Willems. Die al als megatalent werd bestempeld voordat hij nog maar één helft had gespeeld en gelijk ook al door Bertje in het NL elftal neer werd gepleurd.
Maar ik hoorde van de week pas dat het NL elftal speelde. Volgens mij zijn tal van basisklanten niet geselecteerd. Compleet overbodige oefentrip ook weer. Denk dat niemand deze duels ook maar enigszins kan interesseren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.