- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maak je druk om die gozer zeg.
Ik verwacht nog wel een excuus van jou om je van Bommel opmerking aan mij. Dat doet pijn man.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het is ook een goeie speler natuurlijk maar wel enorm zelfzuchtig en daarnaast uiteraard extreem blessuregevoelig en alweer een jaar of 30.
Reactie na de goal was ook niet helemaal jofel. Wat een aansteller.
Wat ben jij een jankerd zeg. Zijn reactie na de goal vond ik juist prachtig, al die ontlading van de drie verloren finales kwamen eruit. Puur emotie, niks raars aan. Prachtig, niets meer dan dat. Ik had eerlijk gezegd wel liever dat Dortmund had gewonnen, maarja als Bayern dan wint is het mooi dat juist Arjen Robben de winnende maakt. Hij die vorig jaar werd uitgefloten doordat hij een penalty miste, terwijl Schweinsteiger en nog iemand bij de penaltyreeks ook gewoon misten. Heerlijk voor die jongen. Je kan trouwens wel huilen over zijn zelfzuchtige spel, maar dat valt reuze mee. Hij is gewoon een speler die veel acties maakt, net zoals een Ribery dat weet je en dat zal ook niet veranderen. Dan moet je ook niet huilen als hij soms wat egoïstisch is.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Vanavond heeft voetbal weer aangetoond waarom voetbal zo mooi is. Emotie, mooi spel, blijdschap, alles zat erin! Prachtig!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen

Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Het publiek heeft het recht om laf te zijn. Arjen Floppen verdient dankzij dat publiek per jaar een miljoentje of 5 en heeft dat maar te slikken. Anders had-ie z'n contract maar moeten inleveren.
Ging toen trouwens natuurlijk niet alleen om die pingel maar het algemene falen en zelfzuchtige spel.
Falen?
apart voor de man van de wedstrijd, met een assist en een goal. Wat zeg ik, Robben was letterlijk bij elke kans van Bayern betrokken.
Edit: ah ging niet over deze pot, nou vooruit..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maargoed, je bent sowieso al hard door de mand gevallen, ask Materny
Yup, al heb ik besloten om mijn prijs niet te claimen momenteel. Misschien mag hij hem van mij over een tijdje in het verloot topic plaatsen; indien ik dat wens 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Falen?
apart voor de man van de wedstrijd, met een assist en een goal. Wat zeg ik, Robben was letterlijk bij elke kans van Bayern betrokken.
Edit: ah ging niet over deze pot, nou vooruit..
Ik vraag me ook altijd af waarom die andere spelers van Bayern in finales nooit in kansrijke posities komen. Schijnbaar loopt alleen Robben steeds op de goede plek en trekt op het juiste moment een goede sprint.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je mag toch uitgefloten worden als je faalt?
Vast een oorverdovend geluid om je heen. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat is daar gek aan dan? Jij fluit de scheidsrechter toch ook uit als-ie weer eens faalt en verzuimt de 12 zorgvuldig geturfde strafschoppen aan de hoofdstedelijke voetbaltrots te gunnen?
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Ik vraag me ook altijd af waarom die andere spelers van Bayern in finales nooit in kansrijke posities komen. Schijnbaar loopt alleen Robben steeds op de goede plek en trekt op het juiste moment een goede sprint.
Die Ribery zie je ook letterlijk nooit in grote wedstrijden. Staat leuk inderdaad die 4-0 en 5-0 tegen Mainz enzo..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is daar gek aan dan? Jij fluit de scheidsrechter toch ook uit als-ie weer eens faalt en verzuimt de 12 zorgvuldig geturfde strafschoppen aan de hoofdstedelijke voetbaltrots te gunnen?
Het lijkt me enorm vervelend als je zo gefrustreerd en verzuurd door het leven moet gaan zeg.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het lijkt me enorm vervelend als je zo gefrustreerd en verzuurd door het leven moet gaan zeg.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Doe ik ook niet. Maar het is leuk om het even extra te benadrukken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En het waren er al zo weinig die er zelfs ooit maar om moesten lachen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En het waren er al zo weinig die er zelfs ooit maar om moesten lachen.
A smart crowd would appreciate it. And I'm not gonna dumb it down for some bonehead mass-audience.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De 'inhoud' is dus dat je niet mag fluiten als een speler faalt. Vraag me af wat dan wel mag. Boe roepen? Je hoofd schudden? Binnenmonds potjandoosjes mompelen?
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Rogers eerste openlijke homo in voetballerij - Sport - VK - volkskrant.nl
De uit de kast gekomen Robbie Rogers besluit dan toch maar weer te gaan voetballen en gaat dat dus doen bij LA Galaxy. Jammer genoeg in ruil voor Mike Magee die nu naar Chicago Fire gaat. Ben dan ook helemaal niet tevreden met deze verandering. Iedereen in de VS behandelt Rogers na zijn mededeling dat hij homo is ineens alsof het een wereldspeler is.... In werkelijkheid is het niets meer dan een ''aardige'' speler die het zelfs niet heeft weten te klaren bij Leeds. Om daar dan een belangrijk figuur als Mike Magee, een beetje de Siem de Jong van LA Galaxy die garant staat voor goals en er altijd staat als het nodig is, voor te laten gaan vind ik een beetje gek.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Robben is een ontzettende kwal, maar deze wraak is wel heerlijk.
Overigens is Robben in vorm beter dan Müller, Götze of Ribéry. Een beetje onzin om daar zo denigrerend over te doen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ik moet otherfool wel gelijk geven. Na een slechte helft of wedstrijd van je ploeg krijgen ze ook een fluitconcert. Logisch als ze opzichtig falen. Zo heeft Robben ook gefaald in de vorige finale, dan is een fluitconcert van teleurgestelde fans niet zo heel vreemd. Dat is verder ook niet persoonlijk bedoeld, dus op wie neemt hij eigenlijk wraak dan? Het is nou niet zo dat er allemaal kwetsende spreekkoren richting Robben zijn gezongen. Dat publiek houdt heus wel van hem hoor, daar heeft hij de afgelopen wedstrijden (in de CL) allang weer goed gemaakt. Daar heeft hij ook vaak samen met de Bayern fans gejuicht, dus waarom zou hij op dit moment "wraak/revanche nemen"?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Robben
Als hij nu ook nog wedstrijden gaat beslissen komt het helemaal goed met het NL elftal
Man van de match natuurlijk. Blijft een beetje een rare vogel, heeft geen rechtervoet maar er gaat steeds een enorme dreiging van uit en loopt geweldig goed.
Verder niet bepaald de meest hoogstaande finale. Had toch wat meer van Dortmund verwacht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat voor wedstrijd? Die clubs spelen toch elk jaar minimaal 2 keer tegen elkaar. heb er nog nooit naar gekeken. Heb nu enkel de laatste 8 minuten gezien. Dat bleek voldoende. 
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Die Ribery zie je ook letterlijk nooit in grote wedstrijden. Staat leuk inderdaad die 4-0 en 5-0 tegen Mainz enzo..
Enorm overschatte speler, zou ik er direct uitgooien als ik Guardiola was. Nog nooit wat goeds zien doen.
Overigens: hoe je in de transformatie van 'Robben' naar 'Floppen' een woordgrapje kan zien is me een raadsel. Wat een debiele bijnaam (en dat terwijl 'De man van glas' prima voldoet, zou ik zeggen).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Robben
Als hij nu ook nog wedstrijden gaat beslissen komt het helemaal goed met het NL elftal
Man van de match natuurlijk. Blijft een beetje een rare vogel, heeft geen rechtervoet maar er gaat steeds een enorme dreiging van uit en loopt geweldig goed.
Verder niet bepaald de meest hoogstaande finale. Had toch wat meer van Dortmund verwacht.
Vond de eerste helft toch wel erg goed. Vooral het eerste half uur van Dortmund was heel sterk. Had Bayern toen achter gestaan + een man minder, hadden ze eigenlijk niets te zeggen. In de tweede helft verwaterde het spel wat ja, vooral aan Dortmund kant. Maar toch één van de leukere finales van de laatste jaren.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Leuke wedstrijd gezien gisteravond die over en weer ging tussen twee teams die elkaar uitermate goed kenden.
En dan Robben die eindelijk een keer aan de winnende kant in een finale staat. Ik snap wel de afkeer van sommigen hier tegen hem en de 'viering' na zijn doelpunt deed niet veel om dat beeld te kantelen maar ik snap ook zijn frustratie wel gedeeltelijk. Natuurlijk heeft hij niet altijd alles goed gedaan maar om een eigen speler enkele dagen na zijn gemiste penalty uit te gaan fluiten is onfatsoenlijk.
Bayern terechte winnaar uiteindelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mooi voor Louis van Gaal, heeft ie toch weer de CL gewonnen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Binnenkort staat die daar gewoon de titel, CL en de beker mee te vieren.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
dus op wie neemt hij eigenlijk wraak dan?
Vooral op zichzelf, leek me. Op sommige momenten een geweldige voetballer, maar Robben begon toch wat de anti-held van het hedendaagse voetbal te worden met zijn vele blessures en vooral cruciale missers. Ook gisteren weer een paar keer net niet, en dan komt de verlossing vlak voor tijd. Kan me wel voorstellen dat het er dan allemaal uitkomt en dat vond ik erg mooi om te zien. Hoewel ik het verder ook maar een idioot mannetje vind 
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Het is blijkbaar officieel: Neymar naar Barça.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.